Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Oho, kaip "šiuokaikiškai" mūsų politikai mąsto. Nenuostabu, kodėl didžioji dalis Vilniaus VT yra nekokios būklės.
    Mąstytų šiuolaikiškai ko gero apskritai nebūtų politikoje
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Mąstytų šiuolaikiškai ko gero apskritai nebūtų politikoje
      Gal ir tavo tiesa. Ne vien politikai, bet ir visuomenė turėtų mąstyti progresyviai.

      Comment


        Parašė LC. Rodyti pranešimą
        Pirks dėvėtus?
        ...tikriausiai šituos



        ...ir pavadins "Lizdeika" arba "Geležiniai Ragai"

        Comment


          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          ...tikriausiai šituos

          Atvaizdas


          ...ir pavadins "Lizdeika" arba "Geležiniai Ragai"
          Būtų visai neblogai.

          Comment


            Ar „Vytautas“ užkariaus sostinę?
            http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...us-sostin.html


            Autorius: Lina Jakubauskienė

            ...Didžioji dalis troleibuso agregatų pagaminta Vokietijoje: ABS – „Wabco“, tiltai – RABA ar ZF, vairo mechanizmas – „ZF Survocom“ ir t. t.
            Kintamosios srovės elektros variklis pagamintas Čekijoje, „Škoda“ gamykloje...
            Paskutinis taisė Maxas; 2010.07.09, 07:44.
            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

            Comment


              Parašė Maxas Rodyti pranešimą
              Kintamosios srovės elektros variklis pagamintas Čekijoje, „Škoda“ gamykloje...
              Man labai užkliuvo tai, kad variklis kintamos srovės. Šventai tikėjau, kad, tiek Vilniuj, tiek Kaune troleibusai važiuoja prijungti prie maždaug 500V DC srovės. Manau kad straipsnyje klaida, nes sunku būtų paaiškinti ir tai kaip troleibusas važiuoja varomas tų "autonominių energijos šaltinių"

              Comment


                Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                Ar „Vytautas“ užkariaus sostinę?
                http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...us-sostin.html

                Atvaizdas

                Autorius: Lina Jakubauskienė
                Ka jis cia gali uzkariaut? Slamsto gabalas cia yra. Nes sis troleibusas labai genda "o vasaros metu del to kad is elektronikos eina siluma,kondecionerius varo salone silta oraelektronikos eina siluma,kondecionerius varo salone silta ora" taip sake gerb. Denis Simonov, tai blyn kas cia per troleibusas tada? Jau geriau Sollaris 12Ac butu geriau paimtas i vilniu bandymui nei sitas.

                Comment


                  2120,čia aš rašiau jiems,apie Minsko 420,pas mus atvyko geresnis egzemplioriu,jau suspejau pavažinėti pilna ratą 4 maršrutų
                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                  Comment


                    2120,tai atsius pas mus gi 2 troleibusus su Cegelec elektronika (tikimės kad vienas bus Bogdan T701.15) ir vieną Škodą (spėju kad 26Tr o tai beveik tas pats kas ir sollaris trollino 12)
                    Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2010.07.09, 10:06.
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      Šį rytą per LR į klausimus atsakinėjo "Vilniaus troleibusų" vadovas:

                      - kas sukūrė "Vytauto" dizainą?
                      - nežinau, manau kad vakariečiai, baltarusiai tik nupirko jį...
                      - o kodėl jis taip pavadintas?
                      - iš meilės Lietuvai...


                      Comment


                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                        Šį rytą per LR į klausimus atsakinėjo "Vilniaus troleibusų" vadovas:

                        - kas sukūrė "Vytauto" dizainą?
                        - nežinau, manau kad vakariečiai, baltarusiai tik nupirko jį...
                        - o kodėl jis taip pavadintas?
                        - iš meilės Lietuvai...


                        Kažkaip su ironija pasakytą
                        Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2010.07.09, 10:27.
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          Kodėl visa žiniasklaida taip giria šį troleibusą?? Kodėl sakoma, kad jo kaina tokia gera, tačiau nieks nepamini, kad jis daug siauresnis(matosi vizualiai) ir daug trumpesnis. O kaina lyginama su solaris, kuris yra didžiulis palyginus su šiuo.
                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                          Comment


                            Parašė Robert Rodyti pranešimą
                            Man labai užkliuvo tai, kad variklis kintamos srovės. Šventai tikėjau, kad, tiek Vilniuj, tiek Kaune troleibusai važiuoja prijungti prie maždaug 500V DC srovės. Manau kad straipsnyje klaida, nes sunku būtų paaiškinti ir tai kaip troleibusas važiuoja varomas tų "autonominių energijos šaltinių"
                            Variklis iš tiesų yra kintamos srovės. Taip parašyta specifikacijoje http://bkm.by/?id_page=8&path=8_1&id_product=40. O kas čia keisto? Tiesiog stovi tiristorinė elektronika ir tinklo nuolatinė srovę verčia į kintamą. Keičiant dažnį, keičiamas apsukų skaičius. Tai taupo energiją. Senesniuose troleibusuose apsukos nėra reguliuojamos.

                            Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                            Kodėl visa žiniasklaida taip giria šį troleibusą?? Kodėl sakoma, kad jo kaina tokia gera, tačiau nieks nepamini, kad jis daug siauresnis(matosi vizualiai) ir daug trumpesnis. O kaina lyginama su solaris, kuris yra didžiulis palyginus su šiuo.
                            Matyt dėdės tarpininkai, kurie nori tiekti ši troleibusą į Vilnių, užsakė piarą.
                            Paskutinis taisė Al1; 2010.07.09, 12:38.

                            Comment


                              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                              Kodėl visa žiniasklaida taip giria šį troleibusą?? Kodėl sakoma, kad jo kaina tokia gera, tačiau nieks nepamini, kad jis daug siauresnis(matosi vizualiai) ir daug trumpesnis. O kaina lyginama su solaris, kuris yra didžiulis palyginus su šiuo.

                              Lyginama viskas ten labai nenormaliai. Kaina su solariu, kurio dydis ir tech. charakteristikos skirtingos. Dar šnekama apie 30% el. energijos sutaupymą, bet neiašku su kuo lyginant (manau tikrai ne su Solaris), juo labiau nėra ir jokių senų tokio dydžio troleibusų. Čia tas pats kas lyginti kokį miestui skirtą hečbeką, su šeimyniniu universalu ir teigti, vat ta mažesnė mašina taupesnė...

                              Comment


                                Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                Vilniuje pradės važinėti baltarusiškas troleibusas „Vytautas”
                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=34265715



                                Atvaizdas

                                www.vilnius.lt
                                Tūrės šitų šoninių troleibusų vairuotojai pasijuokt iš to Vytauto,nes jis man dabar įsižiūrėjus toks keistas,kad juokas ima. Kai būsiu Vilniuje reiks nupyškint .

                                Bet mano manymu būčiau geriau Solarį pasiėmęs negu šitą Baltarusišką.

                                Comment


                                  Bet nesakė, kieno meilės Lietuvai?

                                  Comment


                                    Teko gyvi ji siandien mieste matyti, nu nesiziuri jis man, nesiziuri... Gal spalva kalta cia. Del kokybes jo nezinau, bet mano nuomone jo didziausias minusas tai dydis, jis atrodo miniatiurinis lyginant su kokiu Soliariu.
                                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                    Comment


                                      БКМ (АКСМ) 420 "Витовт"











                                      Comment


                                        Parašė EdvinasB Rodyti pranešimą
                                        Tūrės šitų šoninių troleibusų vairuotojai pasijuokt iš to Vytauto,nes jis man dabar įsižiūrėjus toks keistas,kad juokas ima. Kai būsiu Vilniuje reiks nupyškint .

                                        Bet mano manymu būčiau geriau Solarį pasiėmęs negu šitą Baltarusišką.
                                        Šiuo atveju sutinku su bendravardžiu. Geriau būtų kelis naujus "Soliaris" nupirkę, negu šį keistą, nelabai žinomą, troleibusą.

                                        Comment


                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                          Šiuo atveju sutinku su bendravardžiu. Geriau būtų kelis naujus "Soliaris" nupirkę, negu šį keistą, nelabai žinomą, troleibusą.
                                          Žmonės kada jum daeis, kad niekas jo pokolkas dar nepirko, o gal ir visai nepirks, BANDOMASIS jis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X