...Didžioji dalis troleibuso agregatų pagaminta Vokietijoje: ABS – „Wabco“, tiltai – RABA ar ZF, vairo mechanizmas – „ZF Survocom“ ir t. t.
Kintamosios srovės elektros variklis pagamintas Čekijoje, „Škoda“ gamykloje...
Kintamosios srovės elektros variklis pagamintas Čekijoje, „Škoda“ gamykloje...
Man labai užkliuvo tai, kad variklis kintamos srovės. Šventai tikėjau, kad, tiek Vilniuj, tiek Kaune troleibusai važiuoja prijungti prie maždaug 500V DC srovės. Manau kad straipsnyje klaida, nes sunku būtų paaiškinti ir tai kaip troleibusas važiuoja varomas tų "autonominių energijos šaltinių"
Ka jis cia gali uzkariaut? Slamsto gabalas cia yra. Nes sis troleibusas labai genda "o vasaros metu del to kad is elektronikos eina siluma,kondecionerius varo salone silta oraelektronikos eina siluma,kondecionerius varo salone silta ora" taip sake gerb. Denis Simonov, tai blyn kas cia per troleibusas tada? Jau geriau Sollaris 12Ac butu geriau paimtas i vilniu bandymui nei sitas.
2120,tai atsius pas mus gi 2 troleibusus su Cegelec elektronika (tikimės kad vienas bus Bogdan T701.15) ir vieną Škodą (spėju kad 26Tr o tai beveik tas pats kas ir sollaris trollino 12)
Kodėl visa žiniasklaida taip giria šį troleibusą?? Kodėl sakoma, kad jo kaina tokia gera, tačiau nieks nepamini, kad jis daug siauresnis(matosi vizualiai) ir daug trumpesnis. O kaina lyginama su solaris, kuris yra didžiulis palyginus su šiuo.
Man labai užkliuvo tai, kad variklis kintamos srovės. Šventai tikėjau, kad, tiek Vilniuj, tiek Kaune troleibusai važiuoja prijungti prie maždaug 500V DC srovės. Manau kad straipsnyje klaida, nes sunku būtų paaiškinti ir tai kaip troleibusas važiuoja varomas tų "autonominių energijos šaltinių"
Variklis iš tiesų yra kintamos srovės. Taip parašyta specifikacijoje http://bkm.by/?id_page=8&path=8_1&id_product=40. O kas čia keisto? Tiesiog stovi tiristorinė elektronika ir tinklo nuolatinė srovę verčia į kintamą. Keičiant dažnį, keičiamas apsukų skaičius. Tai taupo energiją. Senesniuose troleibusuose apsukos nėra reguliuojamos.
Kodėl visa žiniasklaida taip giria šį troleibusą?? Kodėl sakoma, kad jo kaina tokia gera, tačiau nieks nepamini, kad jis daug siauresnis(matosi vizualiai) ir daug trumpesnis. O kaina lyginama su solaris, kuris yra didžiulis palyginus su šiuo.
Matyt dėdės tarpininkai, kurie nori tiekti ši troleibusą į Vilnių, užsakė piarą.
Kodėl visa žiniasklaida taip giria šį troleibusą?? Kodėl sakoma, kad jo kaina tokia gera, tačiau nieks nepamini, kad jis daug siauresnis(matosi vizualiai) ir daug trumpesnis. O kaina lyginama su solaris, kuris yra didžiulis palyginus su šiuo.
Lyginama viskas ten labai nenormaliai. Kaina su solariu, kurio dydis ir tech. charakteristikos skirtingos. Dar šnekama apie 30% el. energijos sutaupymą, bet neiašku su kuo lyginant (manau tikrai ne su Solaris), juo labiau nėra ir jokių senų tokio dydžio troleibusų. Čia tas pats kas lyginti kokį miestui skirtą hečbeką, su šeimyniniu universalu ir teigti, vat ta mažesnė mašina taupesnė...
Tūrės šitų šoninių troleibusų vairuotojai pasijuokt iš to Vytauto,nes jis man dabar įsižiūrėjus toks keistas,kad juokas ima. Kai būsiu Vilniuje reiks nupyškint .
Bet mano manymu būčiau geriau Solarį pasiėmęs negu šitą Baltarusišką.
Teko gyvi ji siandien mieste matyti, nu nesiziuri jis man, nesiziuri... Gal spalva kalta cia. Del kokybes jo nezinau, bet mano nuomone jo didziausias minusas tai dydis, jis atrodo miniatiurinis lyginant su kokiu Soliariu.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Tūrės šitų šoninių troleibusų vairuotojai pasijuokt iš to Vytauto,nes jis man dabar įsižiūrėjus toks keistas,kad juokas ima. Kai būsiu Vilniuje reiks nupyškint .
Bet mano manymu būčiau geriau Solarį pasiėmęs negu šitą Baltarusišką.
Šiuo atveju sutinku su bendravardžiu. Geriau būtų kelis naujus "Soliaris" nupirkę, negu šį keistą, nelabai žinomą, troleibusą.
Comment