Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    "Kautra" gundo savivaldybę. Tik ar savivaldybė pasiryžusi mokėti dotacijas? Savo parką sužlugdė, o dabar anksčiau ar vėliau vis tiek bus priversti mokėti. Ir daug mokėti, nes "Kautra" labdaros nedarys, o kaip privati firma ji negali pirkti autobusų už ES lėšas. Savivaldybė irgi to negali daryti (nes neturi savo vežėjo), vadinasi, dotacijose figūruotų milžiniškos sumos už autobusus, nes už keleivių pervežimą surinktos lėšos geriausiu atveju padengs tik sąnaudas. Taip kad savivaldybė gali ir nesusigundyti, nebent gerai pateps. Šiaip tai "Kautra" Alytuje dabar nieko gero neturi - keli priemiestiniai maršrutai, bene kurie tikriausiai yra rentabilūs, nes dotuojami. O tarpmiestyje situacija liūdna. Į Vilnių vežant tenka konkuruoti su "Busotu", Lazdijų AP, TOKS ir "Transreviu", į Kauną su Lazdijų AP, Druskininkų AP, šiek tiek su Varėnos AP, Panevėžio AP.
    Na, įtariu, jei visgi "Kautra" ateis į Alytų, tai miesto transporte mikrobai išliks - dabartinius pakeis "Kautros" mikrobai ir keli žemagrindžiai autobusai pikiniams ir dienos reisams 7, 8, 13, 14 maršrutuose. Kitais tikrai važiuos mikrobai. Be to miestan "Kautra" leistų ir savo tarpmiestinius autobusus kaip ir Druskininkuose - juk taip optiminaliau. Bet ar tai normalus VT?
    Alytus turi naują merą, kuris sukalbamesnis šiuo klausimu nei prieš tai buvęs, todėl labai gali būti, kad bus derimasi dėl dotacijų. Taip, mikroautobusai išliktų, nes per vieną dieną neatstatysi to, kas bus griaunama dešimtmetį, bet ir keli autobusai mieste yra neblogai, juolab, kad ir tie mikroautobusai Kautros pritaikyti miestui, kaip Druskininkuose. Manau, jog keleivių tikrai turėtų daugėti, nes viešasis transportas taptų patrauklus, o tada jau būtų galima galvoti apie daugiau autobusų ir t.t.

    Nejau manai, kad palikti Busotą, Multivaną, Valono įmonę ar dar kokį vežėją būtų geriau? Nebūtų daroma niekas, kol Alytuje išvis VT neliktų. Kitų alternatyvų nėra ir Kautros variantas geriausias iš siūlomų. Būtų gerai jei tai suprastų ir Alytaus valdininkai.

    Dėl tarpmiestinių, tai ką jie turi bendro su miesto maršrutais? Kautra turi nemažą techninę bazę Alytuje, o tai nemažas pliusas, nes Druskininkuose viską reikia nuomotis.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nieko gero iš tarpmiesčiui skirtų autobusų, kurie važinėja mieste. Tuo labiau Opalinų, kurie siauri, praėjimas ne ką platesnis nei mikrobe. Miestui yra miesto autobusai.
    Reikėtų pasivažinėti kada prie progos tuo Temsa Opalin - išimta priekinė sėdynė, praėjimas platesnis, nei tarpmiestiniuose. Kaip kažkas minėjo, už seną Sprinterį tikrai geriau...
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Minėtieji Busoto nauji mikroautobusai - Renault Multirider.

      Pagal žiniasklaidoje skelbiamą informaciją, tokių mikroautobusų nusipirko keturis, visgi, gatvėse mačiau važinėjančius tik šiuos du, Busoto parke taip pat daugiau nebuvo. Gal dar neatvažiavę likusieji? Pagaminti 1999, mikroautobuse mačiau Swebus logotipų, todėl greičiausią priklausę švedams. Išties, palyginus su kitais mieste važinėjančiais mikroautobusais, šie patogus, platus praėjimas, aukštos lubos, nesugrūstos sėdynės, automatinės durys. Vairuotojas sakė, kad per dieną apie 30 pagyrimų mikroautobusai sulaukia iš keleivių. Neišlepę alytiškiai






      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
        Minėtieji Busoto nauji mikroautobusai - Renault Multirider.

        Pagal žiniasklaidoje skelbiamą informaciją, tokių mikroautobusų nusipirko keturis, visgi, gatvėse mačiau važinėjančius tik šiuos du, Busoto parke taip pat daugiau nebuvo. Gal dar neatvažiavę likusieji? Pagaminti 1999, mikroautobuse mačiau Swebus logotipų, todėl greičiausią priklausę švedams. Išties, palyginus su kitais mieste važinėjančiais mikroautobusais, šie patogus, platus praėjimas, aukštos lubos, nesugrūstos sėdynės, automatinės durys. Vairuotojas sakė, kad per dieną apie 30 pagyrimų mikroautobusai sulaukia iš keleivių. Neišlepę alytiškiai
        Atvaizdas


        Atvaizdas


        Atvaizdas


        Atvaizdas
        Štai ką reiškia privatininkai - kai pradėjo braškėti kėdės dėl „Kautros“ ketinimų įsiskverbti į rinką, tai jau susigrizbo gerinti paslaugų kokybę. Klounai.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Alytus turi naują merą, kuris sukalbamesnis šiuo klausimu nei prieš tai buvęs, todėl labai gali būti, kad bus derimasi dėl dotacijų. Taip, mikroautobusai išliktų, nes per vieną dieną neatstatysi to, kas bus griaunama dešimtmetį, bet ir keli autobusai mieste yra neblogai, juolab, kad ir tie mikroautobusai Kautros pritaikyti miestui, kaip Druskininkuose. Manau, jog keleivių tikrai turėtų daugėti, nes viešasis transportas taptų patrauklus, o tada jau būtų galima galvoti apie daugiau autobusų ir t.t.

          Nejau manai, kad palikti Busotą, Multivaną, Valono įmonę ar dar kokį vežėją būtų geriau? Nebūtų daroma niekas, kol Alytuje išvis VT neliktų. Kitų alternatyvų nėra ir Kautros variantas geriausias iš siūlomų. Būtų gerai jei tai suprastų ir Alytaus valdininkai.
          Visgi Alytus tai ne maži Druskininkai. Ir keleivių daugiau, ir maršrutų daugiau, ir tankiau turi kursuoti. Tai atitinkamai ir kainuoja. Savivaldybė pati turi kurti parką, o ne laukti malonės iš verslo.
          "Kautros" mikrobai nėra pritaikyti miestui labiau nei Transitai ar Sprinteriai. Švieslentė - menkniekis. Mikroautobusas iš viso ne viešojo transporto priemonė ir gali būti panaudota VT tik labai ribotai. Tuo tarpu net ir "Kautra" nieko kito nepasiūlys kaip geriausiu atveju 50 proc. autobusų ir 50 proc. mikrobų. Jei dar ir tokios proporcijos būtų. Tačiau labiausiai tikėtina, kad Alytuje geriausiu atveju kokių 10 miesto autobusų (po 2-3 į 7, 8 13 ir 14 maršrutus) būtų + 1-2 tarpmiestyje naudojami Opalinai ar Neoplanai. Ir dar 20-25 mikrobų.

          Dėl keleivių daugėjimo Alytaus miesto VT perspektyvų nėra. Visi jau automobilizavosi. Pagrindiniai keleiviai yra pensininkai, invalidai, mažas pajamas gaunantys dirbantieji ir moksleiviai. Moksleivių kasmet vis mažėja. Pensininkai miršta, o daugumą dabar išeinančių į pensiją dirbančiųjų turi automobilį, ateities pensininkai bus dar labiau automobilizuoti.
          Įdomu, kiek keleivių pervežama mieste vidutiniškai per darbo dieną. Įtariu, kad 12-15 tūkst. Gal kas turite tikslesnės informacijos?


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Dėl tarpmiestinių, tai ką jie turi bendro su miesto maršrutais? Kautra turi nemažą techninę bazę Alytuje, o tai nemažas pliusas, nes Druskininkuose viską reikia nuomotis.
          Tą bendro, kad tarpmiestiniai autobusai tikrai būtų naudojami ir mieste. Ypač Opalinai. Nes situaciaja nuo 2007 m pabaigos, kai "Kautra" nupirko iš Maximos Alytaus AP pasikeitė gan smarkiai. Tarpmiestis tuomet dar buvo pakankamai pelningas, dabar jau nebe. Nes didelė konkurencija, keleivių mažėja, o grafikai išlieka tie patys, bene pusę maršrutų aptarnauja mikrobai, kurie ir tai kartais būna su keliais keleiviais. Priemiesčio maršrutai taip pat labai susitraukė ir "Kautra" pasiliko vos kelis jų, nors iki nuperkant Alytaus AP, pastarasis turėjo daugiau priemiesčio maršrutų. Todėl aš darau išvadą, jog "Kautra" nori žūtbūt užimti miesto rinką, nes priešingu atveju jos buvimas Alytuje dėl kelių dotuojamų priemiestinių maršrutų ir daugumos mažai peliningų ar netgi nuostolingų (bet palaikomų, nes yra didelė konkurencija tarp vežėjų) tarpmiesčio maršrutų greitu metu taps ekonomiškai nepagrįstas.

          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Reikėtų pasivažinėti kada prie progos tuo Temsa Opalin - išimta priekinė sėdynė, praėjimas platesnis, nei tarpmiestiniuose. Kaip kažkas minėjo, už seną Sprinterį tikrai geriau...
          O galines duris atidarinėja?
          Gal ir geriau nei Sprinteriai, bet miestui yra miesto maršrutai. O tai kad netgi tokia milžinė "Kautra" nesugeba maršrutų tipams adekvačiomis transporto priemonėmis pasirūpinti, rodo, kad pas juos kažkas negerai. Suprantama, kai mažiems rajoniniams parkams yra sudėtinga, bet "Kautrai" tai prestižo neprideda.

          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Štai ką reiškia privatininkai - kai pradėjo braškėti kėdės dėl „Kautros“ ketinimų įsiskverbti į rinką, tai jau susigrizbo gerinti paslaugų kokybę. Klounai.
          Nieko jie nepraras. Jei ir nebeveš mieste, tai permes tuos mikrobus į priemiestį.

          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Minėtieji Busoto nauji mikroautobusai - Renault Multirider.

          Pagal žiniasklaidoje skelbiamą informaciją, tokių mikroautobusų nusipirko keturis, visgi, gatvėse mačiau važinėjančius tik šiuos du, Busoto parke taip pat daugiau nebuvo. Gal dar neatvažiavę likusieji? Pagaminti 1999, mikroautobuse mačiau Swebus logotipų, todėl greičiausią priklausę švedams. Išties, palyginus su kitais mieste važinėjančiais mikroautobusais, šie patogus, platus praėjimas, aukštos lubos, nesugrūstos sėdynės, automatinės durys. Vairuotojas sakė, kad per dieną apie 30 pagyrimų mikroautobusai sulaukia iš keleivių. Neišlepę alytiškiai
          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas
          Galinių durų tikriausiai neatidarinėja.
          Nieko gero. Kai sulips 20 keleivių, tai galas žemę sieks. Nepritaikyti jie tokiems keleivių kiekiams, bet Alytuje piko metu taip būna. Ir ypač savaitgaliais, kai mikroabai važinėja retai, kartais važiuoja silkių statinės... Ypač šeštadieniais iki pietų, sekmadieniais po mišių (priklausomai nuo oro ir jei dar kokia šventė).
          Paskutinis taisė Al1; 2012.05.26, 12:01.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Savivaldybė pati turi kurti parką, o ne laukti malonės iš verslo.
            Kas nors garantuos, kad savivaldybė sukurtame parke bus vien autobusai? Kautra bent suinteresuoti pelnu, o savivaldybės sprendimus labiau vokelių storiai lemia.

            "Kautros" mikrobai nėra pritaikyti miestui labiau nei Transitai ar Sprinteriai. Švieslentė - menkniekis.
            Ne apie švieslentes kalbu. Dalis Kautros mikroautobusų yra pritaikyta miestui/priemiesčiui - įrengti turėklai, todėl oficialiai gali vežti stovinčius keleivius. Sėdynių išdėstymas ne 1-2, o priekinės dvejose sekcijose 1-1, taip priekyje daugiau vietos, todėl geresni už dabartinius Alytaus mikrobus.

            Dėl keleivių daugėjimo Alytaus miesto VT perspektyvų nėra. Visi jau automobilizavosi. Pagrindiniai keleiviai yra pensininkai, invalidai, mažas pajamas gaunantys dirbantieji ir moksleiviai. Moksleivių kasmet vis mažėja. Pensininkai miršta, o daugumą dabar išeinančių į pensiją dirbančiųjų turi automobilį, ateities pensininkai bus dar labiau automobilizuoti.
            Naujos transporto priemonės, el. bilietas, švieslentės, naujos stotelės. Tai nepritrauks nei vieno keleivio?

            Tą bendro, kad tarpmiestiniai autobusai tikrai būtų naudojami ir mieste. Ypač Opalinai. Nes situaciaja nuo 2007 m pabaigos, kai "Kautra" nupirko iš Maximos Alytaus AP pasikeitė gan smarkiai.
            Niekas nesakė, kad jie bus naudojami mieste. Gal kaip tik miesto autobusai bus naudojami Alytaus priemiestyje.

            Tarpmiestis tuomet dar buvo pakankamai pelningas, dabar jau nebe.
            Tai kodėl bankrutavo Alytaus AP jei tarpmiestis buvo pelningas? Jis nebuvo pelningas, nėra pelningas ir dabar, tik maršrutų optimizavimo ir stambaus vežėjo siūlomų privalumų dėka Alytus nėra labai nuostolingas.

            O galines duris atidarinėja?
            Gal ir geriau nei Sprinteriai, bet miestui yra miesto maršrutai. O tai kad netgi tokia milžinė "Kautra" nesugeba maršrutų tipams adekvačiomis transporto priemonėmis pasirūpinti, rodo, kad pas juos kažkas negerai. Suprantama, kai mažiems rajoniniams parkams yra sudėtinga, bet "Kautrai" tai prestižo neprideda.
            Kažkas negerai? Rajoniniai parkai tvarkosi geriau? Kautra Temsa atstovai, todėl stumia turkų produkciją, tai nėra idealu, bet geriau nėra ir nebus.

            Nieko jie nepraras. Jei ir nebeveš mieste, tai permes tuos mikrobus į priemiestį.
            Tokio mikroautobusų poreikio priemiestyje nėra.
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Kas nors garantuos, kad savivaldybė sukurtame parke bus vien autobusai? Kautra bent suinteresuoti pelnu, o savivaldybės sprendimus labiau vokelių storiai lemia.
              Aš ne dėl to ar autobusai, ar mikrobai. Bet dėl savivaldybei priklausančio vežėjo.

              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Ne apie švieslentes kalbu. Dalis Kautros mikroautobusų yra pritaikyta miestui/priemiesčiui - įrengti turėklai, todėl oficialiai gali vežti stovinčius keleivius. Sėdynių išdėstymas ne 1-2, o priekinės dvejose sekcijose 1-1, taip priekyje daugiau vietos, todėl geresni už dabartinius Alytaus mikrobus.
              Iš to ypatingos naudos nėra. Mikrobai iš viso nėra VT priemonė, tuo labiau miesto, kur keleivių judėjimas didelis.

              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Naujos transporto priemonės, el. bilietas, švieslentės, naujos stotelės. Tai nepritrauks nei vieno keleivio?
              Kas jau važinėja automobiliu, tas į VT nepersės, tuo labiau tokiame Alytuje, kur kamščių nėra, parkavimo problemos praktiškai nėra. Kaip jau minėjau, pagrindinis keleivių kontingentas ateityje mažės dėl demografinių problemų ir automobilizacijos.

              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Niekas nesakė, kad jie bus naudojami mieste. Gal kaip tik miesto autobusai bus naudojami Alytaus priemiestyje.
              Daugiau yra tarpmiestinių maršrutų nei priemiestinių. Be to, kaip teko neseniai matyti, priemiesčiu reikia tik vieno AP autobuso. Kitiems priemiesčio maršrutams pakanka mikroautobusų.

              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Tai kodėl bankrutavo Alytaus AP jei tarpmiestis buvo pelningas? Jis nebuvo pelningas, nėra pelningas ir dabar, tik maršrutų optimizavimo ir stambaus vežėjo siūlomų privalumų dėka Alytus nėra labai nuostolingas.
              Bankrotas ištiko, nes valdžia neapsaugojo AP ir užleido miestą mikrobams, kurie siautėjo apie du metus, kol pagaliau buvo sutramdyti. Savivaldybė nemokėjo parkui dotacijų, o ir tokio dalyko kaip visuomenei reikalingi vietinio susisiekimo maršrutai, už kuriuos mokamos dotacijos, tais laikais dar nebuvo. Parko vadovai ir vairuotojai vogė ir neūkiškai tvarkėsi. Paimta paskola Ford Transit mikrobams parką irgi smaugė. Nes net ir paleidus juos mieste vietoj autobusų, mikrobai dirbo nuostolingai, kadangi vairuotojai tiesiog vogė. Galiausiai, kai parko padėtis pasidaė bloga, matyt atsirado interesas užvaldyti autobusų stoties sklypą, ko pasekoje parką buvo nuspręsta "užversti".

              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Kažkas negerai? Rajoniniai parkai tvarkosi geriau? Kautra Temsa atstovai, todėl stumia turkų produkciją, tai nėra idealu, bet geriau nėra ir nebus.
              Rajoniniai parkai "Kautrai" neturi būti pavyzdys. Mažuose parkuose su 20 autobusų sunku išsisukti, o ir finansinė jų padėtis bloga.

              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Tokio mikroautobusų poreikio priemiestyje nėra.
              Tai kad veža tas pats "Busotas" priemiestyje su mikrobais. Sustatys kitas sėdynes ir paleis į priemiestį. Į Lazdijus išgrūs dalį.
              Paskutinis taisė Al1; 2012.05.26, 14:22.

              Comment


                Na va, jei savivaldybė nesugebėjo sukontroliuoti Alytaus AP tai nejaugi kažkas iš esmės taip pasikeitė, kad dabar jie būtų pajėgūs kontroliuoti savo sukurtą vežėją? Nemanau, jog kokia nors Všį ar SĮ galėtų dirbti efektyviau nei protingai valdoma privati įmonė.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Dėl VšĮ statuso tai turėjau omenyje ne konkrečiai Alytų, bet Lietuvos miestų autobusų parkus. Savivaldybėje daug vandens nutekėjo per tiek metų. Tas, kas labiausiai buvo suinteresuotas parko bankrotu gavo galą. Vilniaus rajonas kažkaip sugebėjo įsteigti autobusų parką ir jį valdyti.
                  Nieko gero iš "Kautros" ekspansijos nematau. Ir iš viso ji gyva tik dėl to, kad plečiasi, nes šiaip jau tarpmiestinių pervežimų rinka Lietuvoje traukiasi. Todėl jie tą kompensuoja savo plėtra. Plėtra ne begalinė. Anksčiau ar vėliau tai baigsis ir "Kautrai" bus ne kas. Tiksliau labai blogai. Todėl dabar "Kautra" nori įlįsti į dotuojamą sritį - priemiestį Kėdainiuose ir mieste (nors pastarasis ne dotuojamas, bet savivaldybę galima nupirkti, o tarpmiestyje VKTI nėra kaip nupirkti) ir Alytuje į miestą. Galbūt netgi perimtų artimus priemiestinius maršrutus į sodus, kurie prasideda ne iš autobusų stoties ir mikrobai stoja visose stotelėse.

                  Comment


                    Kautra” alytiškius gundo turkiškais autobusais
                    http://verslas.delfi.lt/automoto/kau....d?id=58803287

                    Comment


                      Alytuje nuo rugpjūčio 1 d. brangsta miesto mikroautobusų bilietai. Dabar kainuoja 1,5 Lt, bus 1,8 Lt. Taip pat iki liepos turi būti pasirašytos naujos sutartys su vežėjais, kuriomis jie įsipareigos atnaujinti savo mikrobus ekologiškesniais, pritaikytais invalidams ir įrengti švieslentes. Reikalavimai absurdiški, nes švieslentės visiškai nereikalingas dalykas seniems trantams. Be to tai paslaugos kokybei jokios įtakos neduos ir šiaip daroma parodija, nes mikrobas su švieslente vis tiek netaps normalia VT priemone. Pritaikyti invalidams mikrobų irgi nėra kaip. Reikia pirkti padėvėtus žemagrindžius. Bet tokių mikrobų pasirinkimas ribotas, nes jų niekas masiškai negamino ir negamina. Tai, kas pasitaiko Vakaruose dažniausiai tėra smulkių firmelių gaminiai. O surinkti kelias dešimtis panaudotų mikrobų Alytaus miestui užduotis neįmanoma. Ekologiškesni - nebent tik naujesni. Dujinių niekas neįpirks. Jei vežėjai šių ir kitų sąlygų neįgyvendins iki metų pabaigos, savivaldybė grąsina skelbti konkursą, kurį, aišku, turi daug šansų laimėti "Kautra".

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Alytuje nuo rugpjūčio 1 d. brangsta miesto mikroautobusų bilietai. Dabar kainuoja 1,5 Lt, bus 1,8 Lt. Taip pat iki liepos turi būti pasirašytos naujos sutartys su vežėjais, kuriomis jie įsipareigos atnaujinti savo mikrobus ekologiškesniais, pritaikytais invalidams ir įrengti švieslentes. Reikalavimai absurdiški, nes švieslentės visiškai nereikalingas dalykas seniems trantams. Be to tai paslaugos kokybei jokios įtakos neduos ir šiaip daroma parodija, nes mikrobas su švieslente vis tiek netaps normalia VT priemone. Pritaikyti invalidams mikrobų irgi nėra kaip. Reikia pirkti padėvėtus žemagrindžius. Bet tokių mikrobų pasirinkimas ribotas, nes jų niekas masiškai negamino ir negamina. Tai, kas pasitaiko Vakaruose dažniausiai tėra smulkių firmelių gaminiai. O surinkti kelias dešimtis panaudotų mikrobų Alytaus miestui užduotis neįmanoma. Ekologiškesni - nebent tik naujesni. Dujinių niekas neįpirks. Jei vežėjai šių ir kitų sąlygų neįgyvendins iki metų pabaigos, savivaldybė grąsina skelbti konkursą, kurį, aišku, turi daug šansų laimėti "Kautra".
                        "Kautra" jau patepe kaip reikiant. Iskele nezmoniskus reikalavimus,ir nuo rudens ar siek tiek veliau 150% bus "Kautra".

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Alytuje nuo rugpjūčio 1 d. brangsta miesto mikroautobusų bilietai. Dabar kainuoja 1,5 Lt, bus 1,8 Lt. Taip pat iki liepos turi būti pasirašytos naujos sutartys su vežėjais, kuriomis jie įsipareigos atnaujinti savo mikrobus ekologiškesniais, pritaikytais invalidams ir įrengti švieslentes. Reikalavimai absurdiški, nes švieslentės visiškai nereikalingas dalykas seniems trantams. Be to tai paslaugos kokybei jokios įtakos neduos ir šiaip daroma parodija, nes mikrobas su švieslente vis tiek netaps normalia VT priemone. Pritaikyti invalidams mikrobų irgi nėra kaip. Reikia pirkti padėvėtus žemagrindžius. Bet tokių mikrobų pasirinkimas ribotas, nes jų niekas masiškai negamino ir negamina. Tai, kas pasitaiko Vakaruose dažniausiai tėra smulkių firmelių gaminiai. O surinkti kelias dešimtis panaudotų mikrobų Alytaus miestui užduotis neįmanoma. Ekologiškesni - nebent tik naujesni. Dujinių niekas neįpirks. Jei vežėjai šių ir kitų sąlygų neįgyvendins iki metų pabaigos, savivaldybė grąsina skelbti konkursą, kurį, aišku, turi daug šansų laimėti "Kautra".
                          Tai tu apsispresk. Visada verkei, kad mikrobai blogai. Kaip siuloma Alytui grazinti autobusus pagal Druskininku pavyzdi, vel blogai. Pagal tave idealu butu pelningai dirbanti, diegianti naujoves savivaldybes imone. Taciau musu kraste tai yra NEIMANOMA

                          Comment


                            Mano pozicija aiški - VT yra ne privataus verslo reikalas. O "Kautra" viso labo pasiūlys kelis tik dalį maršrutų aptarnauti autobusais, likusiais gi veš mikrobais. Taip, bus mėnesinis bilietas, el.bilietas. Jei savivaldybė mokėtų tokias dotacijas savo vežėjams, tai jie dirbtų. Dabar gi teks mokėti privatininkams ir tiek, kiek panorės (kai pasibaigs vežimo terminas, jokio naujo vežėjo tikrai neatsiras, o paskelbus naują konkursą "Kautra" užkels kainas; savivaldybė turės mokėti arba miestas liks be VT), taip pat ir už autobusus, nors juos būtų galima nupirkti už ES lėšas.
                            Druskininkai ne kažin kas. Daugiau nei pusė miesto maršrutuose naudojamų transporto priemonių nėra skirtos miestui - tiek Temsos, tiek Crafteriai, kurie iš viso nėra VT priemonė. Čia tik tokiose šalyse kaip Lietuva ar kai kuriose kitose buvusiose tarybinėse mikrobai yra VT.
                            Paskutinis taisė Al1; 2012.06.04, 13:47.

                            Comment


                              A|1, kodėl taip nusistatęs prieš mikrobus. Jeigu jie teikia kokybišką ir patrauklią paslaugą ( žinoma, ne tokią kaip mikrobai Vilniuje ar kituose miestuose), tai kodėl gi ne? Jei srautai nėra dideli, savaime suprantama, kad mikroautobusas yra ekonomiškesnis už midibusą.

                              Comment


                                Mikroautobusais negalima teikti kokybiškos ir patrauklios VT paslaugos. Nes mikrobai ne tam skirti - jie skirti mažų žmonių grupių pervežimui, bet ne reguliariam transportui. O Lietuvoje jau nusirista iki tokio lygio, kad netgi mikroautobusai per dideli kai kuriems maršrutams. Ir tai VT politikos nebuvimo pasekmė, o ne vežėjų problema. Vežėjai tik taikosi prie esamos situacijos. Tačiau mikrobų paleidimas tai tik nuostolių sumažinimas, bet ne keleivių pritraukimas ir kokybiška paslauga. Alytuje būtų galima apsieiti ir be mikrobų, bet reikia iš esmės pertvarkyti maršrutų tinklą.

                                Comment


                                  Kaip pertvarkyti?

                                  Comment


                                    Dabar Alytuje yra 10 marsrutų. Dar prie miesto būtų galima priskirti kelis priemiestinius sodų maršrutus, kurie kursuoja ne iš autobusų stoties.
                                    Kaip pertvarkomi maršrutai - keičiama trasa, apjungiami, išskaidomi, naikinami, kuriami nauji maršrutai.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kaip pertvarkomi maršrutai - keičiama trasa, apjungiami, išskaidomi, naikinami, kuriami nauji maršrutai.
                                      Mr. obvious.
                                      As klausiau kaip siulai pertvarkyt - koks marsrutas prastas ir kodel, kokio reiketu ir taip toliau. Bent pora pavyzdziu.

                                      Comment


                                        20 maršrutas nereikalingas visiškai. Į reabilitacijos centrą galėtų užsukinėti 6, o 5 maršrutą papildyti viena transporto priemone. 10 naikinti, o 4 sutankinti ir pratęsti iki Miklusėnų. 13 arba 14 nukreipti A. Jonyno gatve. Taip pat reikėtų į miestą integruoti sodų maršrutus, o važiuojančius. Reikėtų paleisti naują žiedinį maršrutą per Tūkstantmečio tiltą: važiuotų viena kryptimi prieš laikrodžio rodyklę. Konkrečia trasą reikėtų detaliau išnagrinėti, dabar nenoriu smulkintis. Dar vienas momentas - dabar po maždaug 19-19.30 VT mieste nebėra. O turėtų kursuoti iki 22-23 val. Taip pat nėra reikalo 7, 8, 13, 14 leisti iki pieninės. Vieną iš jų reikia trumpinti iki buvusio mėsos kombinato, nukreipiant į pramonės parko teritoriją.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          20 maršrutas nereikalingas visiškai. Į reabilitacijos centrą galėtų užsukinėti 6, o 5 maršrutą papildyti viena transporto priemone. 10 naikinti, o 4 sutankinti ir pratęsti iki Miklusėnų. 13 arba 14 nukreipti A. Jonyno gatve. Taip pat reikėtų į miestą integruoti sodų maršrutus, o važiuojančius. Reikėtų paleisti naują žiedinį maršrutą per Tūkstantmečio tiltą: važiuotų viena kryptimi prieš laikrodžio rodyklę. Konkrečia trasą reikėtų detaliau išnagrinėti, dabar nenoriu smulkintis. Dar vienas momentas - dabar po maždaug 19-19.30 VT mieste nebėra. O turėtų kursuoti iki 22-23 val. Taip pat nėra reikalo 7, 8, 13, 14 leisti iki pieninės. Vieną iš jų reikia trumpinti iki buvusio mėsos kombinato, nukreipiant į pramonės parko teritoriją.
                                          Paprastai vienas mikroautobusas perveža ~150-220 keleivių per dieną, priklausomai nuo maršruto. Tai bus 8 ar 10 tūkst. keleivių per darbo dieną.

                                          Turiu pastabą dėl 4-to maršruto: važiuoja 6 mikroautobusai (vienas iš jų į Užupius) kas ~10 min. Dauguma 4-tų per darbo dieną surenka vos 150 keleivių. O į Miklusėnus leisti kas 10 min. tikrai neapsimoka, nes ten keleivių srautas irgi ne iš didžiausių. Be to, koks maršrutas aptarnaus Ligoninės g.?

                                          Į pramonės parką nėra kam važiuot, dar tuščia ten.

                                          Po ~20:00 val. darbo dienomis, bent jau iki vasaros, važiuodavo 4-tas, 13-tas ar 14-tas, o 7-tas apie 23:00 padarydavo vieną ar du reisus. Kaip šiuo metu, nežinau, nes marsrutai.lt nėra grafiko, o cilindrai nepakeisti...
                                          Ne itin dažnas kursavimas. Tik labai kvaila, kad paskutiniai 5-to maršruto mikroautobusai iš centro išvažiuodavo viso labo 18:17 ir 18:50!
                                          Savaitgaliais paskutiniai važiuodavo 14-tas iki 20:30 ir 7-tas iki 20:30 šeštadieniais. Anksti.

                                          A|1, kai kurie mikriukai tuštesni, nei atrodytų. Ką jau kalbėti apie vasaros metą ar savaitgalį. Žiūrėk, tuoj koks vienas 11-tas ar 20-tas nudvės.
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X