Parašė egiscrypth
1. Alytuje į tam tikrą vietą dažniausiai galima važiuoti skirtingais maršrutais, nes tomis pačiomis gatvėmis driekiasi keli skirtingi maršrutai ir jų giminingi maršrutai (su A ar U raide). Dažniausiai žmonės randa tvarkaraščius spausdami ant konkrečių maršrutų. Bet esmė ta, kad žmogus, ieškodamas jam tinkamų išvykimo laikų, gal net neprisimena arba nežino visų jam tinkamų maršrutų (juk beveik visų maršrutų numeriai buvo per pertvarką sukeisti vietomis). Tai žmogus spusteli ant vieno maršruto, dar galbūt ant antro, o trečio ir ketvirto maršruto net nepatikrina, nors jam tas važiavimo laikas gal net labiau tiktų. Va čia ir yra bėda. Įtariu, kad žmonės neieško pagal funkciją „greičiausias maršrutas“ todėl, kad tiesiog elementariai nežino ar neprisimena konkrečių stotelių pavadinimų (Alytuje jie 30 metų nebuvo akcentuojami, iki šiol rašomi tik pačiame tvarkaraštyje mažomis raidėmis, ir dažnai keitėsi).
2. Kaip jau sakiau, giminingi maršrutai turi būti pateikiami viename tvarkaraščio lape. Sakykim, jei yra 3 ir 3A maršrutas, viskas turi būt pateikiama vienoje lentelėje, tik prie 3A išvykimo laikų turi būti prirašoma raidė A. Tas pats ir su U maršrutais. Pavyzdys:
3. Kitas dalykas yra krypties akcentavimas. Stops.lt yra normaliai neužrašoma kryptis. Sakykim, atsidarau 4 maršrutą, ir turiu susigaudyti arba pagal kairėje esantį stotelių eiliškumą, arba nedidelį užrašą viršuje „AB "Alytaus chemija" - Vidzgiris - Pieninė“ ir „Pieninė - Vidzgiris - AB "Alytaus chemija"“, priklausomai nuo to, kuris paryškintas! Turi būti didesniu šriftu ir kaip nors ryškiau rašoma kryptis, ar į „Chemiją“ ar į Pieninę. Nes dabar žmogus turi būti vos ne transporto specialistas ir turi atsirinkinėti, kuri stotelė eina po kurios ir kuris užrašėlis vos vos paryškintas, o kuris ne.
4. Pakeistos maršrutų trasos žymimos raudonai, bet nerašoma, kokia tai trasa. Reikia užvesti pelę ir laukti, kol atsiras užrašas. Dauguma žmonių net neužves pelės ir nesužinos, koks tai maršruto pokytis. O jeigu atsispausdinsi tvarkaraštį, ir dar nespalvotai, tai išvis praktiškai nesimatys, kad čia kitoks reisas. Ir ne toks pastabus žmogus, neatkreipęs dėmesio į pasvirą šriftą, galvos, kad čia paprastas reisas.
5. Toje pačioje stotelėje esantys maršrutai užrašyti numeriais ir šalia autobuso ženkliukas. Man tai aišku, nes aš jau 10 metų kaip žinau šitą sistemą, o kaip kitiems žmonėms susigaudyti, kad čia toje pačioje stotelėje stojantys autobusai? Reikia užrašo.
6. „Maršrutai stotelėje“ funkcija. Pateikiami visi maršrutai, neakcentuojant išvykimo krypties. 1 maršrutas į vieną galą, 1 maršrutas į kitą galą, 2 maršrutas į vieną galą, 2 maršrutas į kitą galą ir taip toliau. Beprotybė, kokia nauda iš taip supainiotų tvarkaraščių?
7. O vyšnaitė ant torto yra kvailybių kvailybė – spausdintinės versijos nebuvimas. Realiai vienintelis būdas atsispausdint tvarkaraštį yra daryt screenshotus. Alio, XXI amžius! Ką, dabar žmogus turi atsidarinėt Paintą, daryt screenshotus ir spausdint? Ir dar kokių dviejų-trijų-keturių maršrutų vienu metu, ir dar net neaišku, kokia važiavimo kryptis? Atsispausdini ir net nežinai, į kurį galą važiuoja.
Užsienyje būna visur PDF'ai parsisiuntimui, kai kur galima susikonfigūruot net savo tvarkaraštį ir parsisiųst. Dar būna tokie lankstinukai:
Stops.lt yra Š krūva.
Comment