Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kad laimėjo neskaidriai, tai ir skundžia.
Ir dar, sakot, kad yra jau iš anksto žinoma, kad laimės ir dėl to jau perkami autobusai? O tai kaip tada yra su Vlasava, kuri prisipirko visokios egzotikos Dituvos/Vaitelių maršrutų paketui ir ant to sudegė?
- 1 patinka
Comment
-
Niekas negeriau. Jei konkursas, tai varžytuvės turi būti skaidrios. Kitaip, kam jie reikalingi tie konkursai? Ir taip seniai aišku, kad jokie viešieji pirkimai nuo korupcijos negelbėja, priešingai, jie patys yra korupcijos generatoriai.
"Vlasava" per daug rizikavo ir matomai "nepatepė". Reikėjo nepirkti, o pirmiausiai laukti rezultatų. Galiausiai "Vlavasa" ne daug ir prarado. Seni autobusai. "Kautra" būtų praradusi daugiau, nes tuos 5 midibusus dar turėjo kur panaudoti, tai apie 20 iš 30 mikrobų nebūtų buvę kur kišti. Pakeisti Kauno maršrutkes? O kam to reikia, jei mikrobai dar pakankamai nauji? Be to sutartis su savivaldybe to nereikalauja. Be to iš Kauno mikrobų didelio biznio padaryti nepavyko. Pakeisti Druskininkų mikrobus? O kiek metų ten liko iki naujo konkurso?Paskutinis taisė Al1; 2018.11.16, 12:21.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas negeriau. Jei konkursas, tai varžytuvės turi būti skaidrios. Kitaip, kam jie reikalingi tie konkursai? Ir taip seniai aišku, kad jokie viešieji pirkimai nuo korupcijos negelbėja, priešingai, jie patys yra korupcijos generatoriai.
"Vlasava" per daug rizikavo ir matomai "nepatepė". Reikėjo nepirkti, o pirmiausiai laukti rezultatų. Galiausiai "Vlavasa" ne daug ir prarado. Seni autobusai. "Kautra" būtų praradusi daugiau, nes tuos 5 midibusus dar turėjo kur panaudoti, tai apie 20 iš 30 mikrobų nebūtų buvę kur kišti. Pakeisti Kauno maršrutkes? O kam to reikia, jei mikrobai dar pakankamai nauji? Be to sutartis su savivaldybe to nereikalauja. Be to iš Kauno mikrobų didelio biznio padaryti nepavyko. Pakeisti Druskininkų mikrobus? O kiek metų ten liko iki naujo konkurso?Paskutinis taisė ikarusas; 2018.11.16, 16:46.
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąNa, kad Kautra laimėjo, nenuostabu. Gaila tik, kad Alytus (šeštas pagal dydį miestas šalyje) ir toliau važinės mikroautobusais. Sunku patikėti, kad pati savivaldybė nenori "normalaus" dydžio autobusų.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Orą vežiotų tie "normalūs" autobusai. Žodžiu auksinį bilietą ištraukė Alytus su "Kautra"
Comment
-
Mažeikiuose, Jonavoje, Kėdainiuose važinėja ir mikrobai. Bet ten kita problema. VT nėra normaliai organizuotas, pats parkas bukai sprendžia, ar vieną dieną tuo pačiu reisu leisti autobusą, ar mikrobą. Ir kt. Pavyzdžiui, Kėdainiuose irgi Kėdbusas užsiima marazmu - tai autobusai, tai mikrobai. Sutaupo? Kažin. Vairuotojui tiek pat moka, kuro šiek tiek mažiau, bet juk reikalingos papildomos transporto priemonės. O jos irgi kainuoja, ir jų remontas ir kt. Taip kad išeina vos ne tas pats.
Comment
-
Būtų labai gerai, jei savivaldybė atsisakytų kvailo maršrutų pernumeravimo. Absoliuti nesąmonė. Bet įtariu, kad niekam tas net nešauna į galvą.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Nuo šeštadienio Alytaus VT prasideda naujas laikotarpis.
Tvarkaraščiai pakoreguoti. Kai kas važiuos ir sekmadieniais. Suvesti važiavimai į parką. Be to, pažymėta, kuriais reisais važiuos autobusai:
http://stops.lt/alytus/
Didžiausia klaida man vis dar atrodo 3-čias maršrutas. Juo važiuos vienas didelis autobusas, tvarkaraštis tankus, iki vėlumos (darbo dieną). Ir visa tai per Jonyno gatvę. Tačiau pagrindiniai traukos objektai, prekybos centrai, autobusų stotis liks nuošalyje ir dauguma keleivių negalės pasinaudoti 3-čiu maršrutu. Na, bent jau 1-mas važiuos pro autobusų stotį iki 22 val.
Dar kas įdomu, tai atsirado vėlyvų reisų po 23 val. nuo Pieninės (kaip dabar analogiškas 7-to maršruto reisas 23:00 nuo mėsos) ir Izomegos, kur jau seniai nebėra vakarinių reisų (būdavo 11-tas 22:10, pasinaikino kokiais 2010 m., o 2013 m. panaikintas 4-tas 20:50).
Apibendrinant:- Labiausiai pasisekė Užupių gyventojams, nes labai padaugėjo reisų.
- Miklusėnai taps pasiekiami ir sekmadieniais.
- Deja, Sūkurio g. ir toliau liks „šeštadieninė“. O ir darbo dienomis važiavimo dažnumas ne kažką, net rytinio piko metu kas 40 minučių, darbo pradžia tik 6:50.
- Mažiausiai pasisekė SB Nemunas ir Merkinės g. gyventojams, nes sekmadieniais nebebus transporto!
Paskutinė naujiena:
Žada geresnę keleivių aptarnavimo kultūrą Alytaus miesto autobusuose
https://www.delfi.lt/miestai/alytus/....d?id=79899669
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Maršrutus ir grafikus sudarinėjo pusgalviai, kurie patys nevažinės tai mikrobais ar autobusais. Su Užupių kapinėmis padaryta visiška nesąmonė. Iš viso nereikalinga tiek daug reisų į Užupius, tai ne, dar ir iki kapinių. Kas į jas ar iš jų važiuos rytais ir vakare? Vasaros metu ir tai tiek reisų dienos metu nereikia iki kapinių. Vietoj oro vežiojimo į Alytaus rajonui priklausančius Užupius verčiau būtų padarę normalesnį kursavimą kitų maršrutų mieste, taip pat geležinkelio stoties rajonas neturi VT ne tik kad sekmdieniais, bet ir maršruto trasa jau seniai nebeatitinka realijų. Seniai jau reikėjo, kad mikrobas apvažiuotų rajoną už TV bokšto gatvėmis žiedu, o ne važiuotų tik iki Sūkurio g., iki stotelės dar daugeliui reikia eiti puskilometrį ir daugiau.
Comment
-
Šiandien Alytuje – naujos eros pradžia
Mini-reportažas iš Alytaus.
6 maršrutas:
Kontrolierės (o gal čia savivaldybės darbuotojos) padėjo žmonėms susigaudyt numerių maišalynėj, išmokė naudotis schemomis ir tvarkaraščiais (pagal spalvas atskirti numerius) ir kt. Malonios moteriškės, viską paaiškino Ir davė lankstinukų su schema.
Maršrutai
Kaip jau sakiau, pernumeravimas nesąmoningas, ir žmonės sako: „a, čia Lelijų gatvė, tai čia buvęs šeštukas“. Na kodėl reikėjo numerius sugrūst iš eilės, koks to tikslas? Šiandienos straipsnyje P. Raškauskienė teigė, kad atseit seniau maršrutai buvo ne iš eilės (neva trūkumas), o dabar, mat, jau iš eilės. Bet maršrutai vistiek prasuka įvairiom gatvėm („išsilenkia“, kaip sakė kontrolierės), tad nėra taip, kad į Vidzgirį važiuoja tik iš eilės einantys numeriai.
Jau atsirado žmonių, nuvažiavusių ne ten. Dar ir patys vairuotojai nelabai susigaudo, kai kada klaidingai pataria (nes nėra alytiškiai). Pastebėjau, kad dalis vairuotojų yra iš tarpmiestinių maršrutų Vilnius-Alytus, Kaunas-Alytus. Kai kurie buvę miesto vairuotojai. Na ir, aišku, naujų yra.
Aišku, jau nieko nebepakeisi su numeravimu, teks prisitaikyt. Guodžia tai, kad žmonės pramoksta naudotis schemomis ir tvarkaraščiais, kaip tikrame mieste.
Tvarkaraščiai
Su tvarkaraščiai pridaryta šiek tiek bėdos, akivaizdus neprofesionalumas. Pavyzdžiui, vienas paskui kitą važiuojantys traukinukai. Atseit čia nieko baisaus, nes jie vis tiek kažkur išsiskiria, pravažiuodami skirtingomis gatvėmis. Kontrolierės jau fiksavo keletą absurdiškų tvarkaraščių atvejų. Mėnesį bus fiksuojama, tada taisoma, ir nuo pavasario (ar Velykų) atsiras pakoreguotas tvarkaraštis.
Konkretūs pavyzdžiai: nuo Sodros į Vidzgirį (nežinantiems – tai didžiausias Alytaus daugiabučių masyvas) buvo tarpas nuo 14:15 iki 14:41 (nors maršrutų – keturi). Bent penki žmonės sugalvojo eiti pėsčiomis, nes taip greičiau. Yra ir daugiau dubliavimosi. Pavyzdžiui, Izomegos-Miklusėnų kryptimi susidaro traukinukai iš dviejų/trijų mikroautobusų 0-3 minučių skirtumu (8, 9U, 10A).
Tai ir sakau: kodėl savaitgaliniuose grafikuose (svarbiausių maršrutų) autobusai važiuoja 20-25 min. intervalu, o staiga ties 13-14 val. atsiranda du 50-60 min. tarpai? Kuo skiriasi savaitgalio 13-14 ir 15-16 valandos? Kontrolierės atsakė, kad viskas sudaryta pagal keleivių srautus, o didžiausi srautai būna ryte ir vakare. O kitu metu išpuola pietūs, bet tai nėra piko metas.
Akivaizdus neprofesionalumas su grafikais, nes naudodamiesi kompiuterine programa vis tiek turėtų kažkaip sužiūrėti, kad mikriukai nevažiuotų kas 0-3 min., o tada 30-60 min. tarpas. Apsimesti, kad atseit to negalima buvo pastebėti iš anksto, yra mažų mažiausiai keista.
Bet yra vilties spindulėlis – ties įėjimais sumontuota keleivių skaičiavimo įranga, susieta su bilietų aparatais. Jeigu bus neatitikimų, iškart bus atkreiptas dėmesys. Be to, bus keleivių statistika. Reikia pripažinti, kad tai milžiniškas žingsnis į priekį.
Autobusai
Kaip suprantu, šeštadieniais dideli autobusai turėtų nevažinėti. Bet turbūt pirmų dienų proga išleido ir didelius, kad efektas didesnis būtų Dideli važiavo 3, 4, 10A maršrutais. Turbūt dar ir 1-mu, nemačiau.
Darbo dienomis turės važinėti keturi autobusai, penktas – rezervinis. Tarp kitko, yra ir vienas rezervinis mikriukas. Jeigu bus gedimas, per valandą privaloma paleisti rezervinį. Tai vėlgi milžiniškas žingsnis į priekį, nes su visokiom šaraškino kontorom to beveik niekada nebuvo! Neatvažiuoja – ir viskas.
Beje, dar spalio mėnesį teko rašyti skundą, kad šeštadienio vakare neatvažiavo paskutinis mikriukas periferijoje. Mėnesiu anksčiau išvis man bilieto nedavė. „Išsaugokim vietinius verslininkus“, ane?
Aš kažkada klausiau vieno vairuotojo: kodėl neužsidedat lentelės, kad važiuojat pakeistu maršrutu (su užsukimu)? Juk prarandat keleivius! Man atsakė: „mum šefas liepė nesidėt. Mažai gyventojų, ir taip susižinos“. Taip ir reikia klaust pas „šoferį“, o argumentas auksinis – na gi jau penkerius metus važinėjam, kas čia dar nežino? Po viso šito kažkas dar nori išsaugot vietinius verslininkus su savo šaraškino kontoromis?
Įlipimas pro priekines, išlipimas pro priekines arba vidurines duris.
Informacijos pateikimas
Važiavimas dabar ir seniau nelygintinas. Yra švieslentė viduje, garsiniai pranešimai!!! Pirmą kartą gyvenime išgirdau Alytaus stoteles įgarsintas Švieslenčių užrašai yra pagal kryptis, nuo pradinės stotelės, tada užsukimai, tada galutinė stotelė spausdintinėm raidėm. Pvz.: AB „Dainava“-Vidzgiris-PIENINĖ. Kontrolierės pamokė žmones, kaip žiūrėti į švieslentes Beje, jau nebe „Alytaus pieninė“, o tiesiog „Pieninė“.
Su garsiniais pranešimais ir švieslentėm viskas normaliai, prisikabinti nėra prie ko.
Apibendrinant – tai didžiausias kokybės šuolis Alytaus VT istorijoje. Jaučiasi tvarka, kontrolė, net ir kontrolierių geri ketinimai, šioks toks išmanymas. Didžiausias trūkumas iš savivaldybės pusės – tvarkaraščiai. Tiksliau – kriterijai, pagal kuriuos jie sudaromi.
Kodėl neužsibrežiami tikslai, kuriuos turi išpildyti tvarkaraščiai? Pavyzdžiui, padaryta 23 valandos reisai iš Pieninės ir Izomegos – vadinasi, ar įmonių pageidavimai, ar šiaip kažkokie užsibrėžti tikslai egzistavo. Tačiau savaitgaliais po 19 val. mieste mirtina tyla. Kodėl neužsibrėžta užtikrinti susisiekimą savaitgaliais iki XX valandos (pvz., 21-22, bent jau Naujojoje g.)?
Juk darbo dienomis situacija kai kur net pagerėjo – pvz., Kurorte (Lelijų gatvėje). Mikriukas darbą baigia beveik 21 val., seniau – 18 val. Tai kuo Kurorto gyventojai tokie ypatingi, kad jiems yra susisiekimas 19:40 vakare (20:30 į parką), o SB Nemuno gyventojams paskutinis reisas 18:30 (19:41 į parką), Sūkurio g. 18:38 (19:02 į parką), Miklusėnuose 18:18 (19:19 į parką)? (Beje,seniau reisų po 19 valandos beveik nebūdavo, dabar atsirado bent jau reisai į parką). Tad mano pirmas siūlymas: suteikti minėtiems rajonams Kurortui prilygstantį susisiekimą – paskutiniai reisai link centro iki 20 val., o po 20 val. – į parką. Antras siūlymas: užtikrinti savaitgaliais ilgesnį susisiekimą – iš pradžių bent Naujojoje gatvėje iki 21 val. Tada antra fazė – visiems minėtiems gyvenamiems rajonams prailginti susisiekimą, kad paskutiniai reisai link centro būtų nebe 17:30, o bent 19:30.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 9 patinka
Comment
-
Dėl maršrutų nelogiškumo ir jų kursavimo į pakampes pasikeis, čia juk "Kautra", o ne savivaldybės AP. Kaune pradžioje irgi buvo žadėta, kad važiuos į pakraščius dažnai net ir ne piko metu ir savaitgaliais, labai greit to buvo atsisakyta, netgi maršrutus pradėjo naikint, o atrodo viskas keisis į gerą... Čia tik aišku su finansavimu iš savivaldybės kitaip, nebent savivaldybės abugeliam pinigų švaistymas pasirodys ne problema. Kas dėl važiavimo traukinuku, paskui valandos langas- welcome to Kaunas. Aiškinama, kad kitaip neišeina formuot vairuotojam grafikų. Čia ne ex mikriukų vairuotojai, kad gali po 12h non stop važiuoti.Paskutinis taisė Garbanius; 2018.12.22, 18:55.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDėl maršrutų nelogiškumo ir jų kursavimo į pakampes pasikeis, čia juk "Kautra", o ne savivaldybės AP. Kaune pradžioje irgi buvo žadėta, kad važiuos į pakraščius dažnai net ir ne piko metu ir savaitgaliais, labai greit to buvo atsisakyta, netgi maršrutus pradėjo naikint, o atrodo viskas keisis į gerą... Čia tik aišku su finansavimu iš savivaldybės kitaip, nebent savivaldybės abugeliam pinigų švaistymas pasirodys ne problema. Kas dėl važiavimo traukinuku, paskui valandos langas- welcome to Kaunas. Aiškinama, kad kitaip neišeina formuot vairuotojam grafikų. Šia ne ex mikriukų vairuotojai, kad gali po 12h non stop važiuoti.
Čia savivaldybės nemokšiškumas sudarant tvarkaraščius su traukinukais. Juk ir tuos pietus galima gudriau pastumdyt. Kam tos kompiuterinės programos, po velnių? Toks vaizdas, kad įveda pirmo reiso laiką, tada programa automatiškai sudaro grafiką ir baigta. O kad trys grafikai tame pačiame maršrute harmoningai išsitektų, jau nebeišneša makaulė su moderniaisiais kompiuteriais.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą4 autobusai maršrute, ar visam mieste per visus maršrutus?
Kodėl išlipimas tik per priekines ir viduirines, o ne galines?
Autobusas čia kaip matau ne 12 m standartinio ilgio, o mažesnis?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMaršrutus ir grafikus sudarinėjo pusgalviai, kurie patys nevažinės tai mikrobais ar autobusais. Su Užupių kapinėmis padaryta visiška nesąmonė. Iš viso nereikalinga tiek daug reisų į Užupius, tai ne, dar ir iki kapinių. Kas į jas ar iš jų važiuos rytais ir vakare? Vasaros metu ir tai tiek reisų dienos metu nereikia iki kapinių. Vietoj oro vežiojimo į Alytaus rajonui priklausančius Užupius verčiau būtų padarę normalesnį kursavimą kitų maršrutų mieste, taip pat geležinkelio stoties rajonas neturi VT ne tik kad sekmdieniais, bet ir maršruto trasa jau seniai nebeatitinka realijų. Seniai jau reikėjo, kad mikrobas apvažiuotų rajoną už TV bokšto gatvėmis žiedu, o ne važiuotų tik iki Sūkurio g., iki stotelės dar daugeliui reikia eiti puskilometrį ir daugiau.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
Comment