Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kautra buvo tikra, kad laimės. O kad laimėjo neskaidriai, tai ir skundžia. Kad laimėjo neskaidriai, tai įrodo nauji autobusai ir mikrobai, kurie užperkami, dar neįvykus konkursui. Dar kartą kartoju, kad tai yra rizika. Kur juos paskui kišti, tuos naujus mikrobus ir autobusus, jei konkurse laimės kita firma? Negi nedaeina?
    O negi nedaeina, kad rizika versle - įprastas dalykas ?

    Comment


      Tik durni bukai rizikuoja ir sudega. O tie, kas su galva nesusipykęs, tai be reikalo nerizikuoja.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O kad laimėjo neskaidriai, tai ir skundžia.
        Kas geriau: neskaidriai laimėjusi Kautra ar neskaidriai laimėjęs neskaidrus bala žino kas (Transporto centras, B-Bus, Multivanas, Busotas ir pan.)? Galima pykti kiek tik nori. Keleiviui nuo to bus tik geriau, nes Kautra niekada neapsiriboja vien tik naujomis TP. Joks kitas vežėjas nebūtų pasiūlęs naujos technikos.
        Ir dar, sakot, kad yra jau iš anksto žinoma, kad laimės ir dėl to jau perkami autobusai? O tai kaip tada yra su Vlasava, kuri prisipirko visokios egzotikos Dituvos/Vaitelių maršrutų paketui ir ant to sudegė?
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Niekas negeriau. Jei konkursas, tai varžytuvės turi būti skaidrios. Kitaip, kam jie reikalingi tie konkursai? Ir taip seniai aišku, kad jokie viešieji pirkimai nuo korupcijos negelbėja, priešingai, jie patys yra korupcijos generatoriai.

          "Vlasava" per daug rizikavo ir matomai "nepatepė". Reikėjo nepirkti, o pirmiausiai laukti rezultatų. Galiausiai "Vlavasa" ne daug ir prarado. Seni autobusai. "Kautra" būtų praradusi daugiau, nes tuos 5 midibusus dar turėjo kur panaudoti, tai apie 20 iš 30 mikrobų nebūtų buvę kur kišti. Pakeisti Kauno maršrutkes? O kam to reikia, jei mikrobai dar pakankamai nauji? Be to sutartis su savivaldybe to nereikalauja. Be to iš Kauno mikrobų didelio biznio padaryti nepavyko. Pakeisti Druskininkų mikrobus? O kiek metų ten liko iki naujo konkurso?
          Paskutinis taisė Al1; 2018.11.16, 12:21.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Niekas negeriau. Jei konkursas, tai varžytuvės turi būti skaidrios. Kitaip, kam jie reikalingi tie konkursai? Ir taip seniai aišku, kad jokie viešieji pirkimai nuo korupcijos negelbėja, priešingai, jie patys yra korupcijos generatoriai.

            "Vlasava" per daug rizikavo ir matomai "nepatepė". Reikėjo nepirkti, o pirmiausiai laukti rezultatų. Galiausiai "Vlavasa" ne daug ir prarado. Seni autobusai. "Kautra" būtų praradusi daugiau, nes tuos 5 midibusus dar turėjo kur panaudoti, tai apie 20 iš 30 mikrobų nebūtų buvę kur kišti. Pakeisti Kauno maršrutkes? O kam to reikia, jei mikrobai dar pakankamai nauji? Be to sutartis su savivaldybe to nereikalauja. Be to iš Kauno mikrobų didelio biznio padaryti nepavyko. Pakeisti Druskininkų mikrobus? O kiek metų ten liko iki naujo konkurso?
            Na nepasakyčiau kad Kauno mikriukai nauji,visi pravažiave virš 400000,lužta vos ne kasdien,daug aišku liamia ,,geras" aptarnavimas,bet lužta ir ,,Kauno autobusu " gerokai naujasni,bedą ta kad mašina gimus vežti krovinius juos ir turi vežt,o ne keleivius,dar prie to pačio stojimas pajudejimas kas kelis metrus. Midibusai pilnai pagaliau užkištu priemieščio skyles .
            Paskutinis taisė ikarusas; 2018.11.16, 16:46.

            Comment


              Na, kad Kautra laimėjo, nenuostabu. Gaila tik, kad Alytus (šeštas pagal dydį miestas šalyje) ir toliau važinės mikroautobusais. Sunku patikėti, kad pati savivaldybė nenori "normalaus" dydžio autobusų.

              Comment


                Savivaldybei nusispjaut. Jie VT nevažinėja. Autobusų parką prašiko, stotį prašiko. 91 metais buvo 78 tūkstančiai, dabar oficialiai apie 51 tūkst., realiai turbūt kokie 45 tūkst.
                Paskutinis taisė Al1; 2018.11.16, 19:42.

                Comment


                  Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                  Na, kad Kautra laimėjo, nenuostabu. Gaila tik, kad Alytus (šeštas pagal dydį miestas šalyje) ir toliau važinės mikroautobusais. Sunku patikėti, kad pati savivaldybė nenori "normalaus" dydžio autobusų.
                  Orą vežiotų tie "normalūs" autobusai. Žodžiu auksinį bilietą ištraukė Alytus su "Kautra"

                  Comment


                    Nevežiotų. Normaliai sutvarkius eismą, midibusai būtų pakankamai užpildyti. Taip, kaip dabar mikrobai važiuoja, nėra gerai. Bet tai eismo sutvarkymo reikalas, t.y. savivaldybės darbas, o ne kas veža.
                    Ne Alytus ištraukė, o "Kautra" ištraukė.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                      Orą vežiotų tie "normalūs" autobusai. Žodžiu auksinį bilietą ištraukė Alytus su "Kautra"
                      Pala, pala, koks oras? Gal dvigubai mažiau gyventojų nei Panevėžyje, kur kursuoja keliasdešimt miesto autobusų. O Telšiai, Ukmergė, Mažeikiai, Jonava, Kėdainiai? Net mažiukai rajonų centrai Skuodas, Šilutė ar Tauragė ar panašūs savo gyventojus vežioja autobusais. Ten gyventojų 3-5 kartus mažiau. Kame čia reikalas su Alytum?

                      Comment


                        Mažeikiuose, Jonavoje, Kėdainiuose važinėja ir mikrobai. Bet ten kita problema. VT nėra normaliai organizuotas, pats parkas bukai sprendžia, ar vieną dieną tuo pačiu reisu leisti autobusą, ar mikrobą. Ir kt. Pavyzdžiui, Kėdainiuose irgi Kėdbusas užsiima marazmu - tai autobusai, tai mikrobai. Sutaupo? Kažin. Vairuotojui tiek pat moka, kuro šiek tiek mažiau, bet juk reikalingos papildomos transporto priemonės. O jos irgi kainuoja, ir jų remontas ir kt. Taip kad išeina vos ne tas pats.

                        Comment


                          Būtų labai gerai, jei savivaldybė atsisakytų kvailo maršrutų pernumeravimo. Absoliuti nesąmonė. Bet įtariu, kad niekam tas net nešauna į galvą.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Nuo šeštadienio Alytaus VT prasideda naujas laikotarpis.
                            Tvarkaraščiai pakoreguoti. Kai kas važiuos ir sekmadieniais. Suvesti važiavimai į parką. Be to, pažymėta, kuriais reisais važiuos autobusai:
                            http://stops.lt/alytus/
                            Didžiausia klaida man vis dar atrodo 3-čias maršrutas. Juo važiuos vienas didelis autobusas, tvarkaraštis tankus, iki vėlumos (darbo dieną). Ir visa tai per Jonyno gatvę. Tačiau pagrindiniai traukos objektai, prekybos centrai, autobusų stotis liks nuošalyje ir dauguma keleivių negalės pasinaudoti 3-čiu maršrutu. Na, bent jau 1-mas važiuos pro autobusų stotį iki 22 val.

                            Dar kas įdomu, tai atsirado vėlyvų reisų po 23 val. nuo Pieninės (kaip dabar analogiškas 7-to maršruto reisas 23:00 nuo mėsos) ir Izomegos, kur jau seniai nebėra vakarinių reisų (būdavo 11-tas 22:10, pasinaikino kokiais 2010 m., o 2013 m. panaikintas 4-tas 20:50).

                            Apibendrinant:
                            • Labiausiai pasisekė Užupių gyventojams, nes labai padaugėjo reisų.
                            • Miklusėnai taps pasiekiami ir sekmadieniais.
                            • Deja, Sūkurio g. ir toliau liks „šeštadieninė“. O ir darbo dienomis važiavimo dažnumas ne kažką, net rytinio piko metu kas 40 minučių, darbo pradžia tik 6:50.
                            • Mažiausiai pasisekė SB Nemunas ir Merkinės g. gyventojams, nes sekmadieniais nebebus transporto!
                            Darbo dienomis lyg ir yra pagrindinių maršrutų pavėlinimas, bet savaitgaliais visų maršrutų darbo laikas tragiškas – max. iki 19:30 val.


                            Paskutinė naujiena:
                            Žada geresnę keleivių aptarnavimo kultūrą Alytaus miesto autobusuose
                            https://www.delfi.lt/miestai/alytus/....d?id=79899669
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Maršrutus ir grafikus sudarinėjo pusgalviai, kurie patys nevažinės tai mikrobais ar autobusais. Su Užupių kapinėmis padaryta visiška nesąmonė. Iš viso nereikalinga tiek daug reisų į Užupius, tai ne, dar ir iki kapinių. Kas į jas ar iš jų važiuos rytais ir vakare? Vasaros metu ir tai tiek reisų dienos metu nereikia iki kapinių. Vietoj oro vežiojimo į Alytaus rajonui priklausančius Užupius verčiau būtų padarę normalesnį kursavimą kitų maršrutų mieste, taip pat geležinkelio stoties rajonas neturi VT ne tik kad sekmdieniais, bet ir maršruto trasa jau seniai nebeatitinka realijų. Seniai jau reikėjo, kad mikrobas apvažiuotų rajoną už TV bokšto gatvėmis žiedu, o ne važiuotų tik iki Sūkurio g., iki stotelės dar daugeliui reikia eiti puskilometrį ir daugiau.

                              Comment


                                Šiandien Alytuje – naujos eros pradžia

                                Mini-reportažas iš Alytaus.
                                6 maršrutas:
                                Click image for larger version

Name:	20181222_135535.jpg
Views:	136
Size:	269,9 kB
ID:	1690479
                                Kontrolierės (o gal čia savivaldybės darbuotojos) padėjo žmonėms susigaudyt numerių maišalynėj, išmokė naudotis schemomis ir tvarkaraščiais (pagal spalvas atskirti numerius) ir kt. Malonios moteriškės, viską paaiškino Ir davė lankstinukų su schema.

                                Click image for larger version

Name:	20181222_140252.jpg
Views:	132
Size:	233,0 kB
ID:	1690480
                                Maršrutai
                                Kaip jau sakiau, pernumeravimas nesąmoningas, ir žmonės sako: „a, čia Lelijų gatvė, tai čia buvęs šeštukas“. Na kodėl reikėjo numerius sugrūst iš eilės, koks to tikslas? Šiandienos straipsnyje P. Raškauskienė teigė, kad atseit seniau maršrutai buvo ne iš eilės (neva trūkumas), o dabar, mat, jau iš eilės. Bet maršrutai vistiek prasuka įvairiom gatvėm („išsilenkia“, kaip sakė kontrolierės), tad nėra taip, kad į Vidzgirį važiuoja tik iš eilės einantys numeriai.
                                Jau atsirado žmonių, nuvažiavusių ne ten. Dar ir patys vairuotojai nelabai susigaudo, kai kada klaidingai pataria (nes nėra alytiškiai). Pastebėjau, kad dalis vairuotojų yra iš tarpmiestinių maršrutų Vilnius-Alytus, Kaunas-Alytus. Kai kurie buvę miesto vairuotojai. Na ir, aišku, naujų yra.

                                Aišku, jau nieko nebepakeisi su numeravimu, teks prisitaikyt. Guodžia tai, kad žmonės pramoksta naudotis schemomis ir tvarkaraščiais, kaip tikrame mieste.

                                Click image for larger version

Name:	20181222_135751.jpg
Views:	121
Size:	244,5 kB
ID:	1690481

                                Tvarkaraščiai
                                Su tvarkaraščiai pridaryta šiek tiek bėdos, akivaizdus neprofesionalumas. Pavyzdžiui, vienas paskui kitą važiuojantys traukinukai. Atseit čia nieko baisaus, nes jie vis tiek kažkur išsiskiria, pravažiuodami skirtingomis gatvėmis. Kontrolierės jau fiksavo keletą absurdiškų tvarkaraščių atvejų. Mėnesį bus fiksuojama, tada taisoma, ir nuo pavasario (ar Velykų) atsiras pakoreguotas tvarkaraštis.
                                Konkretūs pavyzdžiai: nuo Sodros į Vidzgirį (nežinantiems – tai didžiausias Alytaus daugiabučių masyvas) buvo tarpas nuo 14:15 iki 14:41 (nors maršrutų – keturi). Bent penki žmonės sugalvojo eiti pėsčiomis, nes taip greičiau. Yra ir daugiau dubliavimosi. Pavyzdžiui, Izomegos-Miklusėnų kryptimi susidaro traukinukai iš dviejų/trijų mikroautobusų 0-3 minučių skirtumu (8, 9U, 10A).
                                Tai ir sakau: kodėl savaitgaliniuose grafikuose (svarbiausių maršrutų) autobusai važiuoja 20-25 min. intervalu, o staiga ties 13-14 val. atsiranda du 50-60 min. tarpai? Kuo skiriasi savaitgalio 13-14 ir 15-16 valandos? Kontrolierės atsakė, kad viskas sudaryta pagal keleivių srautus, o didžiausi srautai būna ryte ir vakare. O kitu metu išpuola pietūs, bet tai nėra piko metas.

                                Akivaizdus neprofesionalumas su grafikais, nes naudodamiesi kompiuterine programa vis tiek turėtų kažkaip sužiūrėti, kad mikriukai nevažiuotų kas 0-3 min., o tada 30-60 min. tarpas. Apsimesti, kad atseit to negalima buvo pastebėti iš anksto, yra mažų mažiausiai keista.

                                Bet yra vilties spindulėlis – ties įėjimais sumontuota keleivių skaičiavimo įranga, susieta su bilietų aparatais. Jeigu bus neatitikimų, iškart bus atkreiptas dėmesys. Be to, bus keleivių statistika. Reikia pripažinti, kad tai milžiniškas žingsnis į priekį.
                                Click image for larger version

Name:	20181222_145409.jpg
Views:	128
Size:	225,4 kB
ID:	1690483

                                Autobusai
                                Kaip suprantu, šeštadieniais dideli autobusai turėtų nevažinėti. Bet turbūt pirmų dienų proga išleido ir didelius, kad efektas didesnis būtų Dideli važiavo 3, 4, 10A maršrutais. Turbūt dar ir 1-mu, nemačiau.
                                Darbo dienomis turės važinėti keturi autobusai, penktas – rezervinis. Tarp kitko, yra ir vienas rezervinis mikriukas. Jeigu bus gedimas, per valandą privaloma paleisti rezervinį. Tai vėlgi milžiniškas žingsnis į priekį, nes su visokiom šaraškino kontorom to beveik niekada nebuvo! Neatvažiuoja – ir viskas.
                                Beje, dar spalio mėnesį teko rašyti skundą, kad šeštadienio vakare neatvažiavo paskutinis mikriukas periferijoje. Mėnesiu anksčiau išvis man bilieto nedavė. „Išsaugokim vietinius verslininkus“, ane?
                                Aš kažkada klausiau vieno vairuotojo: kodėl neužsidedat lentelės, kad važiuojat pakeistu maršrutu (su užsukimu)? Juk prarandat keleivius! Man atsakė: „mum šefas liepė nesidėt. Mažai gyventojų, ir taip susižinos“. Taip ir reikia klaust pas „šoferį“, o argumentas auksinis – na gi jau penkerius metus važinėjam, kas čia dar nežino? Po viso šito kažkas dar nori išsaugot vietinius verslininkus su savo šaraškino kontoromis?

                                Įlipimas pro priekines, išlipimas pro priekines arba vidurines duris.
                                Click image for larger version

Name:	20181222_145836.jpg
Views:	125
Size:	231,7 kB
ID:	1690484
                                Informacijos pateikimas

                                Važiavimas dabar ir seniau nelygintinas. Yra švieslentė viduje, garsiniai pranešimai!!! Pirmą kartą gyvenime išgirdau Alytaus stoteles įgarsintas Švieslenčių užrašai yra pagal kryptis, nuo pradinės stotelės, tada užsukimai, tada galutinė stotelė spausdintinėm raidėm. Pvz.: AB „Dainava“-Vidzgiris-PIENINĖ. Kontrolierės pamokė žmones, kaip žiūrėti į švieslentes Beje, jau nebe „Alytaus pieninė“, o tiesiog „Pieninė“.
                                Su garsiniais pranešimais ir švieslentėm viskas normaliai, prisikabinti nėra prie ko.

                                Click image for larger version

Name:	20181222_142724.jpg
Views:	132
Size:	253,2 kB
ID:	1690482

                                Apibendrinant – tai didžiausias kokybės šuolis Alytaus VT istorijoje. Jaučiasi tvarka, kontrolė, net ir kontrolierių geri ketinimai, šioks toks išmanymas. Didžiausias trūkumas iš savivaldybės pusės – tvarkaraščiai. Tiksliau – kriterijai, pagal kuriuos jie sudaromi.
                                Kodėl neužsibrežiami tikslai, kuriuos turi išpildyti tvarkaraščiai? Pavyzdžiui, padaryta 23 valandos reisai iš Pieninės ir Izomegos – vadinasi, ar įmonių pageidavimai, ar šiaip kažkokie užsibrėžti tikslai egzistavo. Tačiau savaitgaliais po 19 val. mieste mirtina tyla. Kodėl neužsibrėžta užtikrinti susisiekimą savaitgaliais iki XX valandos (pvz., 21-22, bent jau Naujojoje g.)?
                                Juk darbo dienomis situacija kai kur net pagerėjo – pvz., Kurorte (Lelijų gatvėje). Mikriukas darbą baigia beveik 21 val., seniau – 18 val. Tai kuo Kurorto gyventojai tokie ypatingi, kad jiems yra susisiekimas 19:40 vakare (20:30 į parką), o SB Nemuno gyventojams paskutinis reisas 18:30 (19:41 į parką), Sūkurio g. 18:38 (19:02 į parką), Miklusėnuose 18:18 (19:19 į parką)? (Beje,seniau reisų po 19 valandos beveik nebūdavo, dabar atsirado bent jau reisai į parką). Tad mano pirmas siūlymas: suteikti minėtiems rajonams Kurortui prilygstantį susisiekimą – paskutiniai reisai link centro iki 20 val., o po 20 val. – į parką. Antras siūlymas: užtikrinti savaitgaliais ilgesnį susisiekimą – iš pradžių bent Naujojoje gatvėje iki 21 val. Tada antra fazė – visiems minėtiems gyvenamiems rajonams prailginti susisiekimą, kad paskutiniai reisai link centro būtų nebe 17:30, o bent 19:30.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Dėl maršrutų nelogiškumo ir jų kursavimo į pakampes pasikeis, čia juk "Kautra", o ne savivaldybės AP. Kaune pradžioje irgi buvo žadėta, kad važiuos į pakraščius dažnai net ir ne piko metu ir savaitgaliais, labai greit to buvo atsisakyta, netgi maršrutus pradėjo naikint, o atrodo viskas keisis į gerą... Čia tik aišku su finansavimu iš savivaldybės kitaip, nebent savivaldybės abugeliam pinigų švaistymas pasirodys ne problema. Kas dėl važiavimo traukinuku, paskui valandos langas- welcome to Kaunas. Aiškinama, kad kitaip neišeina formuot vairuotojam grafikų. Čia ne ex mikriukų vairuotojai, kad gali po 12h non stop važiuoti.
                                  Paskutinis taisė Garbanius; 2018.12.22, 18:55.

                                  Comment


                                    4 autobusai maršrute, ar visam mieste per visus maršrutus?
                                    Kodėl išlipimas tik per priekines ir viduirines, o ne galines?
                                    Autobusas čia kaip matau ne 12 m standartinio ilgio, o mažesnis?

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Dėl maršrutų nelogiškumo ir jų kursavimo į pakampes pasikeis, čia juk "Kautra", o ne savivaldybės AP. Kaune pradžioje irgi buvo žadėta, kad važiuos į pakraščius dažnai net ir ne piko metu ir savaitgaliais, labai greit to buvo atsisakyta, netgi maršrutus pradėjo naikint, o atrodo viskas keisis į gerą... Čia tik aišku su finansavimu iš savivaldybės kitaip, nebent savivaldybės abugeliam pinigų švaistymas pasirodys ne problema. Kas dėl važiavimo traukinuku, paskui valandos langas- welcome to Kaunas. Aiškinama, kad kitaip neišeina formuot vairuotojam grafikų. Šia ne ex mikriukų vairuotojai, kad gali po 12h non stop važiuoti.
                                      Jau prieš metus iškėliau tokią sąmokslo teoriją: pridarius keistų maršrutų bus lengva juos nubraukti. Kadangi esminiai maršrutai ir taip išretėję darbo dienomis ir savaitgaliais, nubraukus ganėtinai dažnus naujus maršrutus optimizacija būtų dar didesnė. Labai džiaugčiausi, jeigu taip neįvyktų, o pakoregavimai būtų protingi.
                                      Čia savivaldybės nemokšiškumas sudarant tvarkaraščius su traukinukais. Juk ir tuos pietus galima gudriau pastumdyt. Kam tos kompiuterinės programos, po velnių? Toks vaizdas, kad įveda pirmo reiso laiką, tada programa automatiškai sudaro grafiką ir baigta. O kad trys grafikai tame pačiame maršrute harmoningai išsitektų, jau nebeišneša makaulė su moderniaisiais kompiuteriais.
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        4 autobusai maršrute, ar visam mieste per visus maršrutus?
                                        Kodėl išlipimas tik per priekines ir viduirines, o ne galines?
                                        Autobusas čia kaip matau ne 12 m standartinio ilgio, o mažesnis?
                                        Visame mieste. Čia midibusai, yra tik dvejos normalios durys. Ant vidurinių durų yra ir lipdukai „Išlipimas“ (žr. nuotrauką).
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Maršrutus ir grafikus sudarinėjo pusgalviai, kurie patys nevažinės tai mikrobais ar autobusais. Su Užupių kapinėmis padaryta visiška nesąmonė. Iš viso nereikalinga tiek daug reisų į Užupius, tai ne, dar ir iki kapinių. Kas į jas ar iš jų važiuos rytais ir vakare? Vasaros metu ir tai tiek reisų dienos metu nereikia iki kapinių. Vietoj oro vežiojimo į Alytaus rajonui priklausančius Užupius verčiau būtų padarę normalesnį kursavimą kitų maršrutų mieste, taip pat geležinkelio stoties rajonas neturi VT ne tik kad sekmdieniais, bet ir maršruto trasa jau seniai nebeatitinka realijų. Seniai jau reikėjo, kad mikrobas apvažiuotų rajoną už TV bokšto gatvėmis žiedu, o ne važiuotų tik iki Sūkurio g., iki stotelės dar daugeliui reikia eiti puskilometrį ir daugiau.
                                          Pritariu, bet Jūratės ir Krivulės g. neasfaltuotos.
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X