Nuotraukos pas mane yra, tik reikia laiko atnaujinimui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Dar 2017 metų pabaigoje buvo paskelbtas konkursas miesto maršrutų aptarnavimui. Reikalavimai - ne senesni nei 10 metų žemagrindžiai mikoautobusai, elektroninio bilieto sistema, informacinė sistema stotelėse. Visą tai turi padaryti konkursą laimėjusi įmonė (-ės). Kadangi Alytuje keleivius veža apie virš 10 vežėjų su keliais mikrobais kiekvienas, tai įdomu, kaip tokius reikalavimus elektroniniam bilietui ir informacinei sistemai gali įgyvendinti tiek daug vežėjų su keliais mikrobais? Tuo labiau, kad savivaldybė pati nieko nesiruošia daryti. Konkurso sąlygos buvo apskųstos teismui "Transrevio", kuris ruošėsi dalyvauti konkurse ir teismas uždėjo laikinąsias apsaugos priemonės konkursui. "Transrevio" skundo esmė - konkurso sąlygose numatytas reikalavimas, kad žemagrindė mikrobo dalis būtų bazėje, kai tuo tarpu yra mikrobai ir su žemagrinde dalimi užpakalyje (bet tada mikrobai su dvejomis durimis). Akivaizdu, kad už "Transrevio" stovi latvių B-Bus ir nori į Alytų prastumti savo panaudotus debiliškos konstrukcijos Crafterius - su priekinėmis rankomis atidaromomis durimis ir galinėmis automatinėmis durimis bei žemagrinde aikštele gale mikrobo, kokie važinėja Rygoje kaip maršrutiniai taksi.
http://fotobus.msk.ru/photo/1775196/?vid=1143909
Visgi esmė ne mikrobo konstrukcijoje, o tai, kad latviai agresyviai užgrobia Lietuvos rinką.
Comment
-
Straipsnis "Alytaus naujienose" apie padėtį Alytaus priemiesčio maršrutuose (be abejo, nuotrauka su Utenos AP PAZ-iku "žavi" ):
Gyventojų skundai valdžią verčia tankinti maršrutinius autobusus
Alytaus rajone yra 25 vietinio susisiekimo maršrutai. Vienuolikai iš jų rajono savivaldybės administracijos pasirašytos trejus metus galiojusios sutartys su vežėjais baigėsi, ir savivaldybė vykdė naują konkursą vežėjams parinkti. Po konkurso nuo kovo 1-osios keliems maršrutams, atsižvelgiant į mažą keleivių skaičių ir vežėjų patiriamus nuostolius, sumažintas maršrutinių autobusų reisų skaičius. Dėl praretintų vietinio susisiekimo maršrutų rajono valdžia gavo ne vieną gyventojų skundą ir pastaruoju metu ėmė tankinti autobusus kai kuriais maršrutais.
14 Alytaus rajone esančių vietinio susisiekimo maršrutų aptarnauja keturios rajono savivaldybės administracijos skelbtus konkursus laimėjusios įmonės – Alytaus bendrovės „Busotas“, „Multivanas“, A.Vitkausko individualioji įmonė, Kauno bendrovė „Kautra“. Su jomis rajono savivaldybės administracija yra pasirašiusi trejus arba penkerius metus galiojančias sutartis, kurios baigiasi ateinančių metų rugpjūčio pabaigoje arba 2020-ųjų kovo ir rugpjūčio pradžioje.
Dėl 11 vietinio susisiekimo maršrutų aptarnavimo sutartys su rajono savivaldybe pasibaigė ir buvo skelbiamas naujas konkursas. Iki šiol tuos maršrutus aptarnavo taip pat keturios įmonės – „Busotas“, „Multivanas“, alytiškio S.Miglino ir Alytaus rajone veikiančios V.Senutos individualiosios įmonės. Pastarosios dvi dabartiniame rajono savivaldybės administracijos skelbtame konkurse teikti keleivių vežimo vietinio susisiekimo maršrutais paslaugą nedalyvavo.
Konkursą aptarnauti 11 rajono maršrutų laimėjo „Busotas“ ir „Multivanas“.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPriminkiyt kodėl tų mikrobų isikandęs Alytus? Dėl senų kontraktų suprantu, bet kodėl naujam kontrakte sąlyga irgi būtent mkrobų?
Alytaus VT naujienos
Kviečiu visus besidominčius sekti naujienas FB grupėje „Alytaus maršrutinis transportas“.
Praėjusios naujienos: Putinų stotelėje (pagrindinėje miesto gatvėje) prieš metus tvarkaraščių nebuvo 3,5 mėnesio, arba 110 darbo dienų (video reportažas: https://www.youtube.com/watch?v=fGKuwwm0F2E&t=7s ). Šiais metais pasikartojo ta pati istorija, tik šįkart kone svarbiausioje miesto stotelėje prie buvusios autobusų stoties, dabar „Sodra“. Tvarkaraščio nebuvo nuo maždaug gruodžio mėn. iki balandžio pirmos savaitės, kone keturis mėnesius. Visa tai dėl to, kad gatvė buvo rekonstruojama, iškeldintas paviljonas ir senasis stotelės stulpas. Atsakymai į elektroninius laiškus buvo pasiteisinimai, kad atseit gatvė rekonstruojama iki gegužės mėnesio ir dabar nėra stiklinio paviljono, todėl nėra kur kabint grafiko. Be to, vyksta „intensyviai dirbama“ suvedant naujus grafikus į el. sistemą... Tačiau po ne vieno mano ir gyventojų parašyto skundo bei parodymų feisbuke grafikas vis dėlto atsirado kokiu mėnesiu anksčiau, negu planuota. Tačiau tai ne dar ne pergalė – tuo pat metu kokiose trijose/keturiose stotelėse grafikų arba išvis nebuvo, arba jie buvo nuplėšti/neįskaitomi.
Praeitos savaitės naujiena: maršrutų pratęsimas ir stotelių pavadinimai
„Alytaus infrastruktūra“ darbuojasi, ir vėl didžioji dalis darbo nei į tvorą nei į mietą.
http://www.alytus.lt/naujienos-top/-...iu-pavadinimai
Mano komentaras:
A. Koks tikslas net 5 maršrutus 500 m iki Miškininkų gatvės I Alytuje? Argi tikrai buvo toks milžiniškas poreikis visus 127 reisus pratęsti 500 m į pramoninį rajoną? Dabar mikroautobusai per dieną nuvažiuos net 127 km daugiau. Jei jau savivaldybė nori taip didinti ridą (nes už kilometrus bus mokama vežėjams), kodėl nepratęsia darbo laiko vakare ir šeštadieniais? Kodėl sekmadieniais net trys mikrorajonai neturės NĖ VIENO REISO per dieną (pėsčiomis į SB „Nemunas“, gel. stoties rajoną, Miklusėnus reikėtų eiti 2,5-4,5 km), o į pramoninį rajoną dėl 500 m nuotolio kone kas pusvalandį kursuos tušti mikroautobusai? Kur pagrindimas, kad „Alitai“ šimtas mikriukų per dieną taip kritiškai svarbu?
B. Atnaujino kai kuriuos stotelių pavadinimus.
Pakeisti seni autobusų stotelių pavadinimai. IS „Vintra" sistemoje alytiškiai jau gali susipažinti su naujais stotelių pavadinimais. Pavyzdžiui: „Alytaus mėsos" stotelė pervadinta į „Verslo kaimelį". Pirmajame Alytuje buvusi „Mokyklos" stotelė į „Pirmojo Alytaus aikštė", „Miesto parkas" į „Miesto sodas", „Medvilnės k-tas" į „Siuvykla" ir kt.
Gal 10 % pokyčių – į naudą, o kitą „darbą“ – į šiukšlyną. Kažkodėl Alytuje nevykę bandymai padaryti tai, ką kiti miestai jau seniai turi, vadinami teigiamais pokyčiais ir jais mėgstama pasigirti pro visus galus.
Paskutinis taisė taccido; 2018.08.12, 15:13.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKeičia pavadinimus tikrai debiliškai - Pirmajame Alytuje kuo neįtiko "Mokykla"? O "Alytaus pieninė"? Seniai tokios nėra. Tai UAB "Rivona", kuri ne tik pieno produktų gamyba "Norfos" tiklui užsiima.
Bet juk stotelės pavadinimas turi kažką reikšti. Jei Alytuj yra dvylika mokyklų, kam pavadinti kažkurią atsitiktinę stotelę „Mokykla“? Absoliuti nesąmonė.
Bent jau sovietinį perliuką „Inventorizacija“ panaikino. Kažkodėl net prieš dešimt metų stotelėje būdavo užrašyta „Registrų centras“, bet prieš kokius dvejus-trejus metus suvesdami į visimarsrutai.lt, pavadino „Inventorizacija“. O dabar giriasi, kad dirba.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
A. Jonyno gatvėj esanti stotelė dabar vadinasi „Mokykla“ (nors visada anksčiau vadindavosi „Panemunės pagr. m-kla“).
Bet juk stotelės pavadinimas turi kažką reikšti. Jei Alytuj yra dvylika mokyklų, kam pavadinti kažkurią atsitiktinę stotelę „Mokykla“? Absoliuti nesąmonė.
Bent jau sovietinį perliuką „Inventorizacija“ panaikino. Kažkodėl net prieš dešimt metų stotelėje būdavo užrašyta „Registrų centras“, bet prieš kokius dvejus-trejus metus suvesdami į visimarsrutai.lt, pavadino „Inventorizacija“. O dabar giriasi, kad dirba.
Comment
-
Alytuje beveik visas stoteles su tokiais netikusiais pavadinimais būtų galima pervadinti pagal gatvės pavadinimus. pavyzdžiui Mokykla -> Lauko g., Iki parduotuvė -> Juozapavičiaus g. , Siuvykla->Pramonės g., Karių kapai -> Ulonų g., Bažnyčia tiesiog pavadinti Likiškėliai, o Pirmojo Alytaus aikštė galėjo pavadinti tiesiog Pirmasis Alytus.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąAlytuje beveik visas stoteles su tokiais netikusiais pavadinimais būtų galima pervadinti pagal gatvės pavadinimus. pavyzdžiui Mokykla -> Lauko g., Iki parduotuvė -> Juozapavičiaus g. , Siuvykla->Pramonės g., Karių kapai -> Ulonų g., Bažnyčia tiesiog pavadinti Likiškėliai, o Pirmojo Alytaus aikštė galėjo pavadinti tiesiog Pirmasis Alytus.
Comment
-
Taip vien gatvių pavadinimais vadinti tikrai neverta. Ypač nėra prasmės pervardinti Ligoninė, Poliklinika ir net Turgus. Beje diskutuotina, bet visai įdomi yra Lenkijos praktika stotelės pavadinime naudoti ir gatvę kurioje ji yra. Alytaus pavyzdžiu būtų Naujoji-Poliklinika. Nors iš dalies gal ir perteklinis variantas, bet labai informatyvus.
Comment
-
Tai kad nepastebėjau Lenkijoje tokio varianto. Ten kartais net dvi stotelės su tuo pačiu pavadinimu maršrute pasitaiko, kai objektas yra didelis, ir prie jo stotelių daug, ir viso su vienodu pavadinimu, tarkim ,kokia nors centrinė stotis ar didelis žiedas, kurio kiekviename išvažiavime yra po stotelę su tuo pačiu pavadinimu, o autobusas stoja ne vienoje stotelėje, o dviejose ties tuo žiedu...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad nepastebėjau Lenkijoje tokio varianto. Ten kartais net dvi stotelės su tuo pačiu pavadinimu maršrute pasitaiko, kai objektas yra didelis, ir prie jo stotelių daug, ir viso su vienodu pavadinimu, tarkim ,kokia nors centrinė stotis ar didelis žiedas, kurio kiekviename išvažiavime yra po stotelę su tuo pačiu pavadinimu, o autobusas stoja ne vienoje stotelėje, o dviejose ties tuo žiedu...
Comment
-
Netyčia aptikau cvp portale:
Keleivių pervežimo vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais ir viešojo transporto informacinės sistemos nuomos paslaugų Alytaus mieste pirkimas
I pirkimo dalies tikslas - parinkti paslaugos tiekėją, kuris pagal sudarytą viešųjų paslaugų teikimo sutartį teiktų paslaugas Alytaus miesto savivaldybės autobusų (12 maršrutų), kurių 12 mėnesių preliminari metinė rida 2 337 193 km, aptarnaujant nurodytus maršrutus 29 transporto priemonėmis ir turint ne mažesnį kaip 10 % transporto priemonių rezervą.
II pirkimo dalies tikslas - parinkti tiekėją, kuris pagal sudarytą viešųjų paslaugų teikimo sutartį įdiegtų Alytaus miesto viešajame transporte modernią apmokėjimo elektroninėmis priemonėmis už keleivių pervežimą bei transporto valdymo nuomos paslaugą, apimančią pilną elektroninių bilietų valdymo ir naudojimo ciklą, transporto priemonių stebėjimą ir keleivių informavimą Alytaus mieste.
Negi pagaliau Alytus turės normalų VT?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 2 patinka
Comment
-
Nebus jokio normalaus VT. Tai konkursas mikrobams. Tas, kuris neįvyko dar pernai metų pabaigoje, nes "Transrevis" apskundė teismui konkurso sąlygas ir tik neseniai baigėsi teismai.
Pagal sąlygas kaip ir tik vienam vežėjui jos numatytos. Ir ar tikrai visi maršrutai? Nes 29 mikrobai 12 maršrutų tai mažai. Nors maršrutų kaip ir 12. Žodžiu, chana vietiniams vežėjams. Sąlygos aiškiai skirtos "Kautrai" ar išnaglėjusiam "Transreviui"... Čia beveik tas pats ,kas nenorėjai maitinti savo kariuomenės, tai maitinsi svetimą. Savo laiku savivaldybė prašiko visą savo autobusų parką su stotimi, tai dabar mokės pinigus svetimiems.Paskutinis taisė Al1; 2018.08.11, 20:37.
Comment
-
Kur parašyta, kad turi būti nauji? Ir tuo labiau vienodi? Tik vienodai nudažyti. Mikrobai ne viešasis transportas, o parodija. Kiek besistengtum, iš mikrobo autobuso neišeis. Ir joks bilietas čia nieko nepakeis. Jei būtų normali valdžia, su normaliu supratimu, kas tai yra VT, tai iš vis jokių mikrobų neužsakinėtų ant 10 metų... O užsakytų autobusus (midibusus). Ir dargi savus galėtų nusipirkti už ES lėšas. Visus autobusus, o ne du "ekologiškus", tikriausiai dujinius, nors gal ir elektrinius mikrobus...Paskutinis taisė Al1; 2018.08.11, 21:18.
Comment
-
1 priede:
...iš jų 25 vnt. ‒ M2 CV arba M2 CE miesto tipo žemagrindžiai keleiviniai autobusai; 4 vnt. M3 CE žemagrindžiai keleiviniai autobusai...M2 CV ‒ bendras įrengtų sėdimų ir stovimų vietų skaičius turi būti ne daugiau kaip 22;
arba M2 CE ‒ bendras įrengtų sėdimų ir stovimų vietų skaičius turi būti daugiau kaip 22;
M3 CE ‒ bendras įrengtų sėdimų ir stovimų vietų skaičius turi būti ne mažiau kaip 58.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment