Dar liko, bet ar daug - nežinau. Savaitgaliais važinėja mažiau nei pusė, bet net ir per išeigines pasitaiko paprastų mikrobų. Esmė tame, kad Alytuje apie 2003-2004 metus kelios firmos užsipirko visiškai naujų mikrobų - Sprinterių ir Transitų. Tai jie pagal amžių dar nėra seni, ne ką naujesni ir tie su automatinėmis durimis. Tik kad pastarieji kur kas mažiau eksploatuoti ir švelnesnio klimato sąlygose buvę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Alytuje prašoma branginti transporto bilietus
Alytuje gali brangti važiavimas miesto autobusais – to siekia vežėjai. Tačiau kai kurie politikai stoja piestu prieš tokius užmojus ir netgi nori mažinti dabartinę kainą.
Alytaus vežėjai kreipėsi į miesto savivaldybę su prašymu nustatyti didesnį vienkartinio bilieto tarifą iki 2 litų. Dabar bilietas kainuoja 1, 8 lito.
Savo prašyme vežėjai nurodė, kad neva dėl savivaldybės skolos jiems sunku išsilaikyti: Alytaus miesto savivaldybės administracija už keleivių, turinčių teisę į lengvatas, vežimą visoms įmonėms yra skolinga daugiau kaip keturis šimtus tūkstančių litų. Visos įmonės paslaugas teikia ir toliau, veža keleivius, turinčius teisę į lengvatas ir teikia jiems priklausančias nuolaidas.
Tačiau investicijų, ekonomikos ir biudžeto komiteto pirmininkas Nerijus Cesiulis įsitikinęs, kad vežėjų reikalavimai yra nepagrįsti ir jis tarybos posėdyje siūlys vienkartinio bilieto kainą mažinti.
„Nepritariu jiems dėl keturių priežasčių: vežėjams yra sumažintas pridėtinės vertės mokestis, išaugę keleivių srautai, sumažėjusi kuro kaina bei nauji mikroautobusai, kurie yra ekonomiškesni. Jų argumentai dėl kainos pakėlimo yra ekonomiškai nepagrįsti“, - pabrėžė N. Cesiulis.
Pasak įmonės „Multivanas“ direktoriaus Vaclovo Karalevičiaus, didelė problema yra darbas savaitgaliais ir vakarais, kai nesusirenka pakankamai žmonių, grafikai yra nerentabilūs.
„Nepritariu tarybos nario N. Cesiulio nuomonei, kad kainos nereikėtų kelti. Mes esame vienintelė įmonė Alytuje, kuri dirba sąžiningai ir atiduoda visas jėgas. Naujieji autobusai, kuriuos mes privalėjome įsigyti norėdami išsilaikyti rinkoje, suvartoja daugiau kuro“, - sakė V. Karalevičius.
Jam antrino ir Anatolijus Mechedovas, kreipęsis į savivaldybę smulkiųjų vežėjų asociacijos vardu.
„Naujų mikroautobusų remontas daug kainuoja, žmonių mažėja. Jeigu nepakelsime kainos, mes išnyksime“, - sakė A. Mechedovas.
Anot A. Mechedovo, vežėjai ketina nebetaikyti lengvatų keleiviams bei atsisakyti keleivių vežimo po devynioliktos valandos, jeigu savivaldybė nepadengs savo įsiskolinimo vežėjams.
Dėl to savivaldybei atsirastų problema, kaip pačiai organizuoti keleivių vežimą savaitgaliais bei kaip tiesiogiai kompensuoti keleiviui jo važiavimo kainą.
Paskutinį kartą bilieto kaina buvo keičiama prieš beveik dvejus metus.
Galutinis sprendimas dėl vienkartinio bilieto kainos keleiviams bus priimtas vasario 27 dieną vyksiančiame Alytaus miesto tarybos posėdyje.
Comment
-
Branginimui nepritarta. Bet 5 maršruto mikroautobusai išeiginėmis dienomis nebekursuos. Kaip rašo "Alytaus naujienose", mieste darbo dienomis kursuoja tik 38 mikroautobusai, kurie priklauso 16 įmonių. Priminsiu, kad viešojo transporto išsivystymo pike (1989-1990 iki ekonominės blokados pradžios), mieste kursavo apie 38-40 Ikarusų 260 ir 280 bei keli PAZ-672 maršrutiniai taksi. Taigi, viešojo transporto degradacija akivaizdi. Ir situacija tik blogės, nes dar prieš penkmetį mieste važinėjo apie 60 mikrobų.
Comment
-
Šiek tiek senokas straipsnis, bet visiška nesąmonė:
Keleivių vežimas Alytuje: brangsta, bet nenuvilia
http://www.alytusplius.lt/naujienos/...-bet-nenuvilia
Keleivių vežėjai Alytuje lengviau atsikvėpė: vakar miesto savivaldybės tarybai nusprendus padidinti vienkartinio bilieto kainą, jie jau planuoja naujas investicijas. O gyventojų apklausos duomenys rodo, kad daugiau kaip pusė alytiškių yra patenkinti miesto visuomeninio transporto paslaugomis.
Miesto savivaldybės tarybos sprendimu, nuo šių metų birželio pirmos dienos Alytuje vienkartinio važiavimo bilietas keleiviams kainuos nebe 1, 80, o 2 litus.
Išanalizavus vežėjų pateiktus duomenis, buvo nustatyta, kad dabartinė bilieto kaina neužtikrina esamų vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutų tinklo apimčių, o sumažinus atitinkamų reisų skaičių, gyventojai patirtų nepatogumų.
Tuo tarpu balandžio pradžioje atliktos gyventojų apklausos metu paaiškėjo, kad dabar teikiamomis visuomeninio transporto paslaugomis mieste yra patenkinti daugiau kaip pusė alytiškių.
Labiausia teikiamų paslaugų kokybe patenkinti vyresnio amžiaus ir jauni žmonės: palankiai atsiliepia beveik 60 proc. vyresnių nei 60 metų ir jaunesnių kaip 29 metų respondentų. Didžiausią gerai paslaugas vertinančiųjų dalį sudaro moksleiviai ir studentai (daugiau kaip 61 proc.) ir bedarbiai (daugiau kaip 70 proc.).
„Apklausos duomenys mums leidžia daryti išvadą, kad dažniausiai visuomeninio transporto paslaugomis besinaudojančios gyventojų grupės šias paslaugas vertina gerai, todėl esamas paslaugas svarbu išsaugoti ir gerinti“, - sako Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Kęstutis Ąžuolas.
Šiuo metu Alytaus mieste 10 nustatytų maršrutų keleivius veža 37 mikroautobusai.
Pasak Alytaus miesto ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojos Palmiros Raškauskienės, Alytaus miesto keleivinis transportas miesto savivaldybei nieko nekainuoja, o kompensacijos keleiviams yra tokios pat, kaip nemokamam maitinimui ar šildymui. Tikslas - kad transportas išsilaikytų pats save ir netaptų našta miesto biudžetui.
Vasario mėnesį vežėjų iniciatyva miesto taryboje buvo svarstomas parengtas sprendimo projektas dėl vienkartinio bilieto kainos didinimo, bet tam nebuvo pritarta.
„Kovo mėnesį buvo sudaryta Vežėjų vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutų aptarnavimo išlaidų pagrįstumo patikrinimo grupė, kuri išanalizavo vežėjų pajamas bei išlaidas, padarė apibendrintas išvadas ir nustatė, kad esant dabartinei kainai tinklas negali veikti, arba jį reikia dar labiau optimizuoti, retinti maršrutų skaičių vakarais bei savaitgaliais“, - teigė P. Raškauskienė.
Įmonės „Multivanas“ direktorius Vaclovas Karalevičius neslėpė džiaugsmo dėl priimto naujo sprendimo. „Galėsime padengti savo išlaidas, nes dabartinė keleivių vežimo kaina yra neatitinkanti realybės. Mes padarėme labai dideles investicijas, atnaujindami mikroautobusus. Dabar galėsiu tęsti kitos įrangos atnaujinimą, kuri jau yra pasenusi, bus tikrai lengviau“, - kalbėjo V. Karalevičius.
Reguliariais miesto maršrutais važinėjantys mikroautobusai buvo pasenę, todėl visi miesto vežėjai buvo įpareigoti nuo praėjusių metų rugsėjo mėnesio atnaujinti savo transporto priemonių parkus pagal sutartyse numatytus reikalavimus: mikroautobuso spalva, vaizdo kameros įrengimas, elektroninės apskaitos galimybė. Autobusai turėjo būti pritaikyti važiuoti stovintiems keleiviams.
Padidėjusi vienkartinio keleivių vežimo bilieto kaina užtikrins reguliaraus susisiekimo transporto priemonių darbą nuo 5 iki 23.30 valandos taip pat sekmadieniais, viešasis transportas bus patogesnis labiausiai pažeidžiamų socialinių grupių keleiviams neturintiems galimybių labai anksti ryte arba vėlai vakare nuvykti į darbą naktinėse pamainose bei iš jo parvykti.
Taip pat bus patogiau sekmadieniais važiuoti į bažnyčią ar sodus.
Be to, kiek daug jau vėlyvų reisų panaikinta savaitgaliais. Netgi 8 maršrute. Paskutinis iš "Chemijos" - apie 18:54! O 5 ir 4 maršrutai sekmadieniais nevažiuoja, tai apie kokius sodus galima kalbėti? Palikta didelė VT neaptarnaujama teritorija - Sūkurio g., Geležinkelio stotis, Druskininkų g., Miklusėnai. O gal planuojama atgaivinti reisus po rugsėjo? Per daug neįtikėtina
Apie 11 procentų padidėjusi kaina leis vežėjams kaupti amortizacinius atskaitymus, kad jie galėtų vykdyti savivaldybės patvirtintą Alytaus miesto strateginį planą, kuriame numatyta viešajame transporte diegti elektroninį bilietą, leisiantį keleiviui patogiai atsiskaityti už važiavimą viešuoju transportu, o vežėjui paslaugą teikti maksimaliai skaidriai.
Nežinantiems - pasižiūrėkite pagrindinių Alytaus maršrutų grafikus: https://www.alytus.lt/documents/1018...enin%C4%97.pdf
8 maršrute viso labo 2 mikroautobusai, kurie net ir prie gerų norų negalėtų važiuoti vėliau vakare, nes būtų viršytas darbo laikas - 12 valandų.
Pasižiūrėkite dar, kaip nesąmoningai ir nesuprantamai pateikiami grafikai:
https://www.alytus.lt/mikroautobusu-eismo-grafikai
Informuojame, kad nuo šių metų balandžio 22 dienos 13 maršruto autobusas važiuos iki 20:40 min., darbą baigia stotelėje „AB „Alytaus pieninė", t. y. iš stotelės „AB „Chemija" neišvažiuos 21:11 ir 22:05, iš stotelės „AB „Alytaus pieninė" nevažiuos 20:41 ir 21:39.
DĖMESIO! Nuo 2014 m. kovo 9 d. 5-ojo maršruto mikroautobusas nevažiuos sekmadieniais ir švenčių dienomis.
DĖMESIO! Informuojame, kad dėl itin mažo keleivių skaičiaus, maršruto Nr. 20 autobusas darbo dienomis, 16:58 val. išvažiavęs iš stotelės SB „Nemunas", 17:24 nevažiuos A. Jonyno gatve, o važiuos Naująja gatve, savaitgaliais ir švenčių dienomis nebevažiuos paskutiniu reisu, t. y. iš stotelės SB „Nemunas" nevažiuos 18:16 („Sodros" stotelės 18:26, „Kalniškės" – 18:40, VšĮ Medicininės reabilitacijos ir sporto centro – 18:52, „Kalniškės" – 19:02, „Sodros" – 19:16).
Dar šiek tiek palyginimo su 2012 rugsėju, kai 2 savaites galiojo grafikai su vėlyvais reisais (nes buvo sudaryti vilniečių) ir kitais pakeitimais:
Jurgiškių g. jau seniai niekas nebevažiuoja, o jei ir važiuodavo, tai niekas nesuprato, kuris mikroautobusas. Mat nesugebėjo pakeist maršruto numerio ar pridėt A raidės (tai buvo 13 maršrutas).
4 maršrutas iš Užupių per Vidzgirį taip pat nevažiuoja.
5 maršrutas į Venciūnus taip pat nevažiuoja (?).
Nesu tikras, ar 5 važiuoja Druskininkų gatve, bet jeigu ir važiuoja, tai reisai nepateikti grafike. Dar lyg kažkuris mikroautobusas važiuoja į "Dainavos" sodus, bet irgi jokios info nėra.
10 maršrutas nevažiuoja Ligoninės gatve, nes ji uždaryta, bet joks maršrutas nebuvo pratęstas, kad ten užsuktų, taigi, ta zona liko be VT. Nemanau, kad kas nors pasivargins ten paleisti VT, net kai gatvė bus atidaryta.
Neaišku, kurie 6 maršruto reisai per Panemunę, o kurie per Pramonės rajoną, grafike neparašyta.
Neaišku, kurie 4 maršruto reisai darbo dienomis į Miklusėnus, ir kurie ne.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąS. Miglino IĮ naujas pirkinys - Otoyol. Be jo įmonė turi Hyundai Aerotown (šiandien dirbo maršrute į Verebiejus) ir Hino.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąS. Miglino IĮ naujas pirkinys - Otoyol. Be jo įmonė turi Hyundai Aerotown (šiandien dirbo maršrute į Verebiejus) ir Hino.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąManau, šeštas pagal dydį (gyventojų skaičiumi) miestas nenusipelnė tokio pažeminimo - mieste vien mikroautobusai. Sunku suvokti, kad tokio dydžio mieste nėra miesto tipo autobusų. Marijampolėje, Ukmergėje, Jonavoje ir dar mažesniuose miestuose miestiečiai gerbiami labiau...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAnot Alytaus rajono savivaldybės į Verebiejus yra kitas maršrutas - Busoto.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai būtent dėl to ir klausiu, ar tikrai autobusas yra Miglino įmonės, nes į Verebiejus važiuoja ir Busotas. Be to, šio autobuso TA pradžioje buvo pereinama Lazdijuose, kas sufleruoja jau žinomą giminingą ryšį tarp Lazdijų AP ir Busoto.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąS. Miglino IĮ naujas pirkinys - Otoyol. Be jo įmonė turi Hyundai Aerotown (šiandien dirbo maršrute į Verebiejus) ir Hino.Paskutinis taisė aRa; 2015.06.05, 13:45.
Comment
-
Ar kas nors galėtų paaiškinti, kaip važiuoja 6 maršrutas Panemunėje ir pramonės rajone? Iš šitų nesamoningų grafikų http://www.alytus.lt/mikroautobusu-eismo-grafikai nieko neįmanoma suprasti: išvykimai surašyti tik iš kai kurių stotelių, kai kuriose labai nutolusiose stotelėse išvykimo laikai sutampa.
Comment
Comment