Nieko nuostabau vietinio susisiekimo autobusai į atokesnius kaumus važiuojantys tik atskiromis savaitės dienomis, dvi-tris dienas per savaitę. Biskį liūdniau, kad į etnografinį Varėnos rajone Žiūrų kaimą Varėnos AP maršruto Musteika-Marcinkonys-Žiūrai-Varėna autobusas atvažiuoja tik trečiadieniais. Ir tai- pirmą mėnesio trečiadienį šis maršrutas pailginamas, papildomai važiuoja į Paūlius, grafikas atitinkamai pasikeičia. Įdomu, kuo ypatingas Varėnoje pirmas mėnesio trečiadienis. Kodėl tik kartą per mėnesį važiuojantis autobusas važiuoja būtent pirmą mėnesio trečiadienį?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Čia biurokratiniai žaidimai. Įstatymai reikalauja, kad būtų VT. Bet kaip dažnai ir kada jis turi kursuoti, nenurodo. Taigi, vieną kartą per mėnesį važiuojantis autobusas yra niekam nereikalingas, tačiau valdžiažmogiams uždeda pliusus ten, kur susiję su VT. Ir galima po to atsikirsti ir į žmonių skundus - taigi yra maršrutas. Jis tuščias važinėja, o jūs dar drįstate skųstis. Nedėkingieji. Mes švaistome mokesčių mokėtojų lėšas, leidžiame autobusą, o jūs reikalaujate, bet nesinaudojate.
Comment
-
Maždaug po metų pertraukos vėl teko lankytis Alytuje. O pokyčiai čia į gerą Kaip ir buvo įsipareigoję savivaldybei, vežėjai atnaujino savo parkus ne naujais, tačiau labiau miestui pritaikytais mikroautobusais, tokių mieste dabar maždaug trečdalis. O dar labiau nustebino tai, jog net vienas iš keturių vairuotojų su kuriais važiavau paprašė parodyti lengvatą įrodantį dokumentą, prieš perkant bilietą su nuolaida - anksčiau to nebuvo. Beje, teko matyti kai keleiviams perkantiems bilietą už pilną kainą yra išduodamas bilietas - seniau irgi to nebuvo
Kol kas atidaryti abiejų mikroautobusų durų varsčių vairuotojai dar neišmoko
Multivano vienas iš naujų pirkinių. Tokiame Mercedes-Benz Sprinteryje iš yra 13 sėdimų vietų (iš jų 3 atlenkiamos sėdynės) ir 9 stovimos, yra kažkas panašaus į kondicionierių.
Atvykę iš Prancūzijos
Busotas savo parką atsinaujino jau pernai, dabar mikroautobusuose veikia švieslentės, nors iš jų naudos nedaug.
Paskutinis taisė Raikkonen; 2013.06.26, 20:39.
Comment
-
Iš viso mikrobai per maža VT priemonė kaip 6-ajam miestui. Dar apie vieną pasityčiojimą iš keleivių papasakosiu. Maždaug už 7 km nuo miesto yra Užupių kapinės. Tai dabar pagrindinės miesto kapinės, veikiančios jau apie 20 metų. Į jas kai kuriais reisais važiuoja 4 maršruto mikroautobusas. Tie kai kurie reisai tai viso labo 3 ar 4 reisai per dieną ir tai ne visomis savaitės dienomis, jei neklystu. Bet kokiu atveju, savaitgaliais jis būna sausakimšas žmonių, važiuojančių į kapines. Bent jau savaitgaliais šiuo maršrutu turėtų važiuoti autobusas.
Comment
-
Alytus neturi traukos centrų, iš toliau ir ilgesniam laikui į jį niekas nevažiuoja, o iš aplinkinių rajonų pigiau ir patogiau atvažiuoti savu transportu. Ir netgi atvykus autobusu, nors stotis ir iškelta dauguma pravažiuoja pro seną stotį nuo kurios reikalingos įstaigos, bei miesto ligoninė pasiekiami pėsčiomis. Su vietinių gyventojų pervežimu mikroautobusai susitvarko. Todėl dideli autobusai mieste neturėtų keleivių, nebent piko metu. Nes neesu matęs daugiau kaip 5-6 keleivių mikroautobuse, kurie važiuoja visą dieną. Todėl pasirinkimas arba mikroautobusai kaip dabar visą dieną, arba autobusai kurie turės po pora reisų ryte ir vakare. Manau geriau transportas visą dieną.
Comment
-
Mikrobų eismas yra chaotiškas. Darbo dienomis jie važiuoja per dažnai, todėl veža po mažai keleivių. Keleivių užtektų autobusams ir midibusams. Aišku, aš nekalbu apie ankstų rytą, vakarą ar šeštadienio antrą pusę, sekmadienį. Tačiau net ir Vilniuje ar Kaune, Klaipėdoje keleivių minimu metu ne kažin kiek.
Comment
-
Alytaus miesto maršrutuose padaugės naujų ir apynaujų autobusų, pasirodys ir „Neoplan“
Alytaus mieste – atnaujinamas viešasis transportas. Kaip ir iš anksto planuota, beveik nebeliko techniškai ir morališkai pasenusių mikroautobusų. Tęsėdami pažadus miesto savivaldybei, kuri, palaikydama vietos vežėjus, o kitų miestų transportininkams „neįjungė“ žalios šviesos įvažiavimui į Dzūkijos sostinės gatves, Alytaus „mikriukų“ savininkai toliau stiprinasi ir registruoja naujus pirkinius.
Miesto savivaldybė neseniai kelių transporto veiklos licencijos kopijas verstis keleivių vežimu autobusais vietinio susisiekimo maršrutais išdavė dar keturioms Alytaus įmonėms.
Žalgirio g. 3, Alytuje, registruota Dariaus Bandzino firma „Binoras“ užregistravo „Mercedes Benz Sprinter 416“ (valstybiniai numeriai GNL 680), „Mercedes Benz Sprinter 413“ (GNL 679) ir „Neoplan N 4407“ (GRR 217).
Pasak „Binoro“ vadovo D. Bandzino, jų firma Alytaus mieste važinėjanti nr. 4, 5, 7, 8, 13 ir 14 maršrutais, dar nėra nusprendusi, kokį autobusą, kur leis. Didžiausias iš naujai įregistruotų - „Neoplan” – talpins 22 keleivius.
„Manrūno“ bendrovė, registruota Gamyklos g. 15, licencijos važinėti vietiniais maršrutais, kopiją gavo „Renault Master“ autobusui (valst. numeriai - GRR 079), kuris važinės maršrutu nr. 7, Romo Savičiūno individualios įmonės (Jazminų g. 2-12) „Mercedes Benz Sprinter 412“ autobusas (GNL 150) kursuos maršrutu nr. 8, Vytauto Sadausko individualios įmonės (Dainavos g. 4) „Vokswagen City II“ (GRR 575), keleivius vežios 13-uoju maršrutu.
„18-a sėdimų ir 5-ios stovimos vietos“, - savo naujausią žemagrindį pristato V. Sadauskas. Minėtiems naujai įregistruotiems mikroautobusams licencijos važinėti vietiniais maršrutais Alytaus mieste kopijos galios iki 2016 metų gruodžio 4 dienos.
„Volkswagen Crafter” autobusų įsigijo, artimiausiu metu licencijas jų darbui turėtų gauti ir vietinius pervežimus Alytaus mieste vykdanti, dalį rinkos valdanti „Multivano“ įmonė.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
"Multivanas" nupirko 8 visiškai naujus VW Crafter mikroautobusus. Jie neseniai pradėjo važinėti mieste. Juose telpa 23 keleiviai, iš jų tik 11 gali sėdėti. Sėdynių išdėstymas 1+1, galinėje eilėje taip pat. Pro galines dviejų varčių duris, ištraukus rampą, teoriškai galėtų įvažiuoti invalido vežimėlis, bet praktiškai abejoju, ar užteks tarpo tarp sėdynių. Priekinės durys automatinės, už vairuotojo lyg ir yra sukaupimo aikštelė (nevažiaviau, o pro tonuotus langus aiškiai įžiūrėti nepavyko). Mikroautobuse yra dvi stebėjimo kameros. Beje, tai savivaldybės reikalavimas ir kameros turi būti sumontuotos visuose mikroautobusuose. Technika nupirkta paėmus banko paskolą, "Multivanas" tikisi ją grąžinti per 6 metus.
Comment
-
Išties permainos neblogos. Jau net ir nelabai matyti paprastų MB Sprinter. Deja, kai kurie nauji žemagrindžiai labai maži, pvz., tas, kur Raikonnen pranešimo paskutinėj nuotraukoj.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Multivanas" nupirko 8 visiškai naujus VW Crafter mikroautobusus. Jie neseniai pradėjo važinėti mieste. Juose telpa 23 keleiviai, iš jų tik 11 gali sėdėti. Sėdynių išdėstymas 1+1, galinėje eilėje taip pat. Pro galines dviejų varčių duris, ištraukus rampą, teoriškai galėtų įvažiuoti invalido vežimėlis, bet praktiškai abejoju, ar užteks tarpo tarp sėdynių. Priekinės durys automatinės, už vairuotojo lyg ir yra sukaupimo aikštelė (nevažiaviau, o pro tonuotus langus aiškiai įžiūrėti nepavyko).
Beje, mačiau dar du midibusus, vienas važiuoja 7-u maršrutu, kitas - 14-tu.
Tik gaila, kad nauji autobusai miesto nepuošia savaitgalių vakarais...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko čia gero nematau. Kad ir kiek besistengtum, iš mikroautobuso normalios miesto VT transporto priemonės nepadarysi.
O kalbant apskritai, tai iš dalies sutinku. Bet kad ir padarytum "normalias miesto VT transporto priemones", rezultatas liktų praktiškai toks pats, nes:
1) nėra bilietų sistemos;
2) nėra normalių tvarkaraščių (stotelėse nusitrynę/nublukę/visai nėra, internete - savivaldybės puslapy nemokšiškai ir dar klaidingai pateikta, iš marsrutai.lt jau prieš metus pašalinti);
3) darbo dienomis vakare (po ~19:00-19:30) važiuoja vos kelių maršrutų mikroautobusai, ir tie - nereguliariai, anksčiau vėlesnių reisų kituose maršrutuose daugiau buvo. Apie savaitgalį patyliu - kur tai matyta, kad po 20 val. visame mieste važiuotų vienas mikriukas!
4) per 20 metų visiškai sužlugo pasitikėjimas viešuoju transportu - kurį dar ir galutinai žlugdo 2 ir 3 punkte paminėti dalykai.
Taip ir išeina, kad tie nauji mikriukai tik estetinę funkciją atlieka, kas iš jų, jeigu tam tikru laiku nė vienas iš jų nevažiuoja.
Beje, papasakosiu vieną pikantišką dalykėlį dėl tvarkaraščių sudarinėjimo. Lygiai prieš metus, dėl mikriukų skaičiaus mažinimo, buvo perdaryti tvarkaraščiai. Ir spėkit, kodėl padarė tiek daug vėlyvų reisų (juos minėjau čia: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=226)? Nes tuos tvarkaraščius sudarė Vilniuje!!! Vilniečiai gi kūrė tvarkaraštį į nieką neatsižvelgdami, nei į tai, kad Alytuje, neskaitant kelių pagrindinių maršrutų, nepriimta turėti vėlyvų reisų, nei į tam tikras kitas realijas. Tai kas gi atsitiko 2 savaites taip pavažinėjus? Firmos paėmė ir nubraukė visus paskutinius reisus. Savaime aišku, jie turbūt tik rankiniu būdu tai padarė, ir niekas nei trupučio neaplygino intervalų. O reisų vakarais liko dar mažiau, nei buvo iki vilniečių grafiko.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Tai žinoma, kad vien tik autobusų nepakanka. Visa kita yra VT organizavimas. Alytuje yra per daug vežėjų. Neįmanoma organizuoti normalaus VT kai tiek vežėjų. Jokiame mieste, kuriame VT organizuotas normaliai, nėra tiek daug vežėjų. Net ir milijoniniuose miestuose. Tai ką jau bekalbėti apie "didmiestį" Alytų, kuriame pakaktų vieno vežėjo.
Comment
-
Trečiadienio nuotraukos:
Keletas Multivano VW Crafter
Busoto OmniNova MultiRider su nauja reklama
Ir šiek tiek egzotikos:
Kutsenits City III
Vehixel
Tęsinys kitą savaitęPaskutinis taisė Valius Kedainietis; 2014.01.31, 19:08.
Comment
-
Švieslentės daugumoje tų mikrobų tikriausiai buvo. Šitie mikrobai praktiškai visi turbūt iš Prancūzijos, kur kai kuriuose miestuose apie 2000-2005 metus buvo užėjęs bumas... mikrobizacijai. Realiai viso labo keli mikrobai aptarnaudavo kokį vieną ar du senamiesčio maršrutus bei atliko užsakomųjų maršrutinių taksi (socialinis taksi pagal iškvietimą, bet fiksuotu maršrutu ir su VT tarifais) funkcijas.
Comment
Comment