Mano dar pernai idetame 1999 m. zemelapyje pavaizduota gatve. Bet be pavadinimo. Kad ten neva tai Audeju gatve as dar nuo tarybiniu laiku zinau. Galbut kokia neoficiali... Imones teritorijoje esanti "aleja" ar "gatve". Tarybiniais laikais kai kurios imones savo teritorijose ir parkelius isirengdavo, fontanelius, pavesines... Kad darbo zmogui poilsis butu, aki dziugintu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMano dar pernai idetame 1999 m. zemelapyje pavaizduota gatve. Bet be pavadinimo. Kad ten neva tai Audeju gatve as dar nuo tarybiniu laiku zinau. Galbut kokia neoficiali... Imones teritorijoje esanti "aleja" ar "gatve". Tarybiniais laikais kai kurios imones savo teritorijose ir parkelius isirengdavo, fontanelius, pavesines... Kad darbo zmogui poilsis butu, aki dziugintu.
Sakyčiau, kad čia yra Audėjų gatvės pradžia:
http://www.visionweb.lt/imghost/imag...tbiqpbmxwu.jpg
http://www.visionweb.lt/imghost/imag...njz35mpbmz.jpg
Beje, kol į senąją geležinkelio stotį važinėjo keleiviniai traukiniai, tai į ją vežė autobusai nr. 9 ir 13, o traukinio išvykimo laiką būdavo galima sužinoti iš vairuotojo. Abu šie maršrutai driekėsi nuo Pramonės rajono (manyčiau nuo Medvilnės kombinato pusės), devintas berods važiuodavo Jonyno, Žuvinto gatvėmis, o kitas Putinų ir Naująja. O nuo Sporto rūmų sankryžos tuo pačiu maršrutu iki senosios geležinkelio stoties.
Comment
-
Į stotį niekada nevežė 9 ir 13 autobusai. Paskutiniuosius metus visada vežė 5 autobusas. Tiesa, poilsio dienomis į geležinkelio stotį užsukdavo ir 4 autobusas. Bet šie užsukimai buvo suderinti su traukinių tvarkaraščiu. Nebelikus autobusų, į gelež. stotį važinėjo ir dabar tebevažinėja (nes ten dabar išdygo nemažai nuosavų namų), 5 mikroautobusas.
Nebent 9 ar 13 mikroautobusai, kol dar dirbo Medvilnė, ir kol dar važinėjo traukiniai, veždavo nelegaliu reisu. Galbūt traukiniais į Alytų tuomet atvykdavo dar darbininkai. Ir apsimokėjo 1-2 mikroautobusams daryti tokius reisus į stotį. Juk dėl poros keleivių į stotį tikrai nebūtų važiavę. Matyt keleivių būdavo 10-20.
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąBeje, kol į senąją geležinkelio stotį važinėjo keleiviniai traukiniai, tai į ją vežė autobusai nr. 9 ir 13Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ stotį niekada nevežė 9 ir 13 autobusai. Paskutiniuosius metus visada vežė 5 autobusas.
Comment
-
Alytaus savivaldybė bylinėjasi su vežėjais
Alytaus miesto savivaldybės administracija praėjusių metų pabaigoje atsisakė pratęsti leidimus vežti keleivius reguliaraus susisiekimo maršrutiniais mikroautobusais keturioms įmonėms. Šios nusprendė nenuolaidžiauti vietos valdžiai ir jos sprendimus apskundė tuomet prie Alytaus apskrities viršininko administracijos veikusiai Administracinių ginčų komisijai bei šalies Konkurencijos tarybai. Skundus nagrinėjusios institucijos priėmė vežėjams palankius nutarimus. Tačiau juos savivaldybė apskundė teismams.
Norėta sumažinti po tyrimo
Vilniaus Gedimino technikos universiteto specialistai Alytaus miesto savivaldybės administracijos užsakymu atliko keleivių srautų tyrimą miesto maršrutiniuose mikroautobusuose. Padaryta išvada, kad jų mieste važinėja per daug, per mažai perveža keleivių, todėl rekomenduota sumažinti jų skaičių.
Baigiantis leidimams vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais mieste, laikinai savivaldybės administracijos direktoriaus pareigas ėjęs Linas Jonas Palionis pasirašė įsakymus, kuriais atsisakoma pratęsti šiuos leidimus keturioms įmonėms: bendrovei „Egvira”, vežančiai keleivius mieste dviem mikroautobusais, ir S.Vabuolo, E.Bernatavičiaus, R.Vytės individualiosioms įmonėms, turinčioms po vieną mikroautobusą keleiviams vežti miesto maršrutais.
Šių įmonių atstovai dėl, jų įsitikinimu, pažeistų teisių kreipėsi į tuomet veikusią Administracinių ginčų komisiją prie Alytaus apskrities viršininko administracijos ir į Konkurencijos tarybą. Minėta komisija vežėjų skundus pripažino teisėtais, nes pagal Viešojo administravimo įstatymą nėra faktinių aplinkybių nepratęsti leidimų. Juk neužfiksuota padarytų pažeidimų, savivaldybės administracija nenurodo konkrečių priežasčių, dėl kurių naikintini minėtiems vežėjams išduoti leidimai keleivius vežti miesto maršrutais.
Savivaldybės administracijos vadovams nurodyta panaikinti arba pakeisti įsakymus, kuriais atsisakoma pratęsti leidimus minėtoms įmonėms.
Vietos valdžia pasirinko kitą kelią - Administracinių ginčų komisijos nutarimą apskundė Kauno apygardos administraciniam teismui. Kol bus išnagrinėta byla, teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones, pagal kurias pasiskundusiems vežėjams liko galioti išduoti leidimai.
Tad iki šiol mieste keleivius veža 53 maršrutiniai mikroautobusai, kurie priklauso 21 įmonei.
Kadangi Administracinių ginčų komisija, kaip ir Alytaus apskrities viršininko administracija, panaikinta, savivaldybei teisme toliau teks bylinėtis su pačiais vežėjais.
Įžvelgta ribojama konkurencija
Liepos viduryje šalies Konkurencijos taryba pripažino, kad miesto savivaldybės administracijos laikinojo vadovo L.J.Palionio pasirašyti įsakymai, kuriais atsisakoma pratęsti leidimus vežti keleivius maršrutiniais mikroautobusais mieste S.Vabuolo, E.Bernatavičiaus, R.Vytės individualiosioms įmonėms, uždarajai akcinei bendrovei „Egvira”, pažeidžia Konkurencijos įstatymo reikalavimus. Konkrečiau - įsakymai riboja konkurenciją tarp vežėjų.
Konkurencijos taryba miesto savivaldybės administracijos vadovus įpareigojo per mėnesį panaikinti minėtus įsakymus arba juos pakeisti, kad neprieštarautų Konkurencijos įstatymui.
Savivaldybė vėl pasirinko bylinėjimąsi - Konkurencijos tarybos nutarimą apskundė Vilniaus apygardos administraciniam teismui.
Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=35776429
Comment
-
"Egviros" vieną mikroautobusą mačiau šiandien. Reiškia visi važinėja100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą"Egviros" vieną mikroautobusą mačiau šiandien. Reiškia visi važinėjaAttached Files
Comment
-
Parašė R.V. Rodyti pranešimąLabai prabėgomis peržiūrėjau šį forumą, bet pastebėjau, kad klausimų turit. Kiek galėsiu atsakysiu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąĮdomu kodėl Alytaus maršrutinių taksi vežėjai negali susivienyti ir skelbti savo tvarkaraščių www.marsrutai.lt tinklapyje?
Šiuo metu Alytaus mieste akivaizdžiai per daug maršrutinių taksi (pagal "laisvos rinkos" principus )ir Alytaus miesto savivaldybės administracija vadovaudamasi principu skaldyk ir valdyk, bando "mažiukus" išstumti iš šio rinkos ir t.t. ir t.p. Labai daug rašyti
Pateikiant tik faktus, tai 2008 metais buvo pristatyta Vilniaus Gedimino technikos universiteto atlikto keleivių srautų tyrimo Alytaus mieste išvados, kuriomis vadovaujantis atliekamas visas keleivinio transporto reorganizavimas.
2009.02.13 AMS (toliau Alytaus miesto savivaldybė administracija) priėmė sprendimą DV-108, kuriuo remiantis buvo norima maršrutinių taksi skaičių nuo 52 sumažinti iki 39. Vežėjai, kuriuos "mažino" apskundė šį AMS sprendimą teismui ir viskas pasibaigė tuo, kad liko dirbti visi 52. Teisingumo dėlei reikėtų paminėti jog mažino tik mažiukus ir 1 leidimą iš vieno "didžiųjų".
2009 rudenį vėl imtasi "mažinimo". Buvo išsiųsti pranešimai apie leidimų nepratęsimą 6 įmonėms, 7 leidimams. Ir vėl teismų maratonas...
Šiuo metu dirba visos vežėjų įmonės išskyrus 2 leidimus, kurie prarasti savo noru ar dėl aplaidumo (7 maršruto 2 leidimai).
Mažųjų vežėjų ir AMS nuomonės nesutampa dėl to, kad "mažinami" tik mažieji. Šis klausimas buvo svarstytas LR konkurencijos taryboje. Konkurencijos taryba priėmė sprendimą mažiukų naudai, dėl konkurencijos pažeidimų. AMS šį sprendimą apskundė Vilniaus apygardos administraciniam teismui.
Tai pat, remiantis keleivių srautų tyrimo išvadomis ir rodant iniciatyvą didiesiems vežėjams, nuo 2010.09.01 įdiegta ir pradėta naudoti GPS sekimo sistema kiekviename maršrutiniame taksi aptarnaujančiame maršrutą. Dabar AMS neišeidami iš kabineto per monitorių gali stebėti keleivinio transporto judėjimą Alytaus mieste. Reiktų paminėti, kad po GPS įrengimo Alytaus miesto gyventojai mažiau reiškia priekaištų dėl mikroautobusų nedavažiavimo iki galinių sustojimų.Čia aišku AMS reikėtų uždėti pliusą, dėl to, kad rūpinasi "kiekvienu" miesto gyventoju (nu gi rinkimai netoli ),tačiau visa finansinė šio reikalo pusė gulė ant vežėjų pečių.
Tai pat, remiantis keleivių srautų tyrimo išvadomis AMS įsigijo programinę įrangą "Pikas", kuri naudojama sudaryti eismo tvarkaraščiams.
Taigi dėl tvarkaraščių ir jų paskelbimo arba kabinimo sustojimuose. Nuo 2010 metų pradžios eismo tvarkaraščiai buvo koreguojami mažiausiai 10-12 kartų. Dabar keleivių vežimas vykdomas pagal paskutinius padarytus tvarkaraščius ir A.Valūno įmonė deda visas pastangas, kad tie tvarkaraščiai atsirastų sustojimuose. Tačiau mano subjektyvia nuomone tai yra "sizifo darbas", kadangi eismo tvarkaraščiai neužtikrina tolygaus transporto priemonių pasiskirstymo maršrutuose (ankstesniame mano komentare yra priedas, kuriame matosi mikriukų pasiskirstymas maršrutuose), tvarkaraščių iškabinimas sustojimuose reikalauja nemažų laiko ir finansinių sąnaudų, o eismo tvarkaraščiai dar galutinai nesuderinti. Taigi, nors kiek "paderinus" eismo tvarkaraščius reikės vėl iš naujo kabinti. Manau, kad nemaža dalimi šią problemą būtų galima išspręsti, jeigu AMS, savo tinklapyje www.ams.lt, kiekvieną kartą paderinus eismo tvarkaraščius, juos įkeltų į internetinę erdvę, kad būtų galima viešai ir argumentuotai apsvarstyti jų tinkamumą miesto gyventojams.
Nu šiam kartui pakaks.Attached Files
Comment
-
Savivaldybė užsiima nesąmonėmis, bandydama išstumti mažuosius. Ar ne paprasčiau jai buvo paskelbti konkursą su tokiomis sąlygomis, kad laimėtų tik didieji? Arba - Alytuje yra per daug maršrutų, kurie tiesiog dubliuojasi su kitais arba yra aptarnaujami vos vieno maršrutinio taksi, nors keileiviai turi galimybę greičiau nuvažiuoti į reikiamą vietą su persėdimu, nei laukti valandą... Padarydama maršrutų reformą, savivaldybė irgi galėtų sumažinti mikrobų skaičių.Paskutinis taisė Al1; 2010.09.26, 20:37.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSavivaldybė užsiima nesąmonėmis, bandydama išstumti mažuosius. Ar ne paprasčiau jai buvo paskelbti konkursą su tokiomis sąlygomis, kad laimėtų tik didieji? Arba - Alytuje yra per daug maršrutų, kurie tiesiog dubliuojasi su kitais arba yra aptarnaujami vos vieno maršrutinio taksi, nors keileiviai turi galimybę greičiau nuvažiuoti į reikiamą vietą su persėdimu, nei laukti valandą... Padarydama maršrutų reformą, savivaldybė irgi galėtų sumažinti mikrobų skaičių.
Comment
-
Parašė R.V. Rodyti pranešimąMatai savivaldybė nenorėjo skelbti konkurso, nes Kautra labai jau taikosi į Alytų, o ir Alytaus "didieji" prieš Kautrą nykštukai.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąO kodėl nenori Kautros? Druskininkuose Kautros atėjimas labai pasiteisino.
Comment
-
Vaikščios pėsti, nes nuo stoties iki sporto rūmų tik apie kilometrą. Jei važiuoti nuo aut. stoties mikrobu, tai tik vieną stotelę iki Putinų ir po to dar reikia eiti į priekį. Jei važiuotum dvi stoteles iki poliklinikos, tai irgi reikėtų eiti, tik atgal. Maždaug tiek pat, kiek ir nuo Putinų stotelės.
Alytus tikrai reikalingas normalus miesto VT, bet manau, kad "Kautra" irgi pasiūlytų tik pusinį variantą - kelis autobusus, o likusius maršrutus aptarnautų mikroautobusai. Taip pat jie važinėtų ir anksti rytais bei vėliau vakarais, poilsio dienomis visais maršrutais. Bet kokiu atveju "Kautros" ekspansijai nepritariu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlytus tikrai reikalingas normalus miesto VT, bet manau, kad "Kautra" irgi pasiūlytų tik pusinį variantą - kelis autobusus, o likusius maršrutus aptarnautų mikroautobusai. Taip pat jie važinėtų ir anksti rytais bei vėliau vakarais, poilsio dienomis visais maršrutais. Bet kokiu atveju "Kautros" ekspansijai nepritariu.
Comment
Comment