Paskutinis mados (dizaino) klyksmas - didelis kiekis juodo stiklo ar dažyto juodai kėbulo dalių įneša tam tikrus pokyčius į autobusų ar troleibusų dažymo schemų parinkimą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas
Collapse
X
-
Vienu atveju pasirinkimas, kitu atveju - kitos išeities nėra. Jei Solaris atveju kai kurios sėdynės pilnai galėjo būti sumontuotas važiavimo kryptimi, tai variklio atveju - o koks kitas pasiūlymas? Jei autobuso modifikacija su tokiu variklio skyriumi ir ne kitokiu, tai ką ten išsigalvoti? Tuo labiau, jei autobusas dviejų durų, tai patogiau ir pigiau daryti ne variklio spintą, o klasikinį variklio patalpinimą. Su iš to išplaukiančiu sėdynių išdėstymu.
- 1 patinka
Comment
-
Į Busturo kiemą atvyko pirmieji du Mercedes Benz Citaro Facelift.
Iš Jelgavos, Vokietijos ir Švedijos gautus autobusus palikdavo tokius pačius (baltus, žalius ir tt., tik be reklamų). Įdomu, ką su šitais darys, bene perdažys pilnai pagal Busturo schemą... Nes su vokiška reklama, tikiuosi, nepaleis...
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąRida nuotraukoj tai nekukli...
Kitas klausimas: ten gal ant lapo yra parašytas gamyklinis numeris (115769), kas palengvintų identifikaciją iš kurio miesto atvaryti šie autobusai?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKiek rida? Nuotraukoje kažkaip nepastebėjau.
Kitas klausimas: ten gal ant lapo yra parašytas gamyklinis numeris (115769), kas palengvintų identifikaciją iš kurio miesto atvaryti šie autobusai?
Autobusai iš Oldenburgo. Vairuotojo kabinoje matosi numeris OL-YQ 622, o ir gamyklinis numeris sutampa su valstybiniu (http://busphoto.ru/vehicle/437561/).
- 1 patinka
Comment
-
Bent vienas turėtų būti iš esančių šioje galerijoje (http://autobusas.4l.lt/galerija/oldenburg-vwg-2011/)
- 2 patinka
Comment
-
Dar šiek tiek nuotraukų su naujaisiais "Busturas" Man'ais (http://autobusas.4l.lt/galery_albums...an-lions-city/)
- 6 patinka
Comment
-
Rytoj (kovo 6 d.) Busturas į gatves išleidžia naujuosius MAN Lion's City. https://busturas.lt/lt/naujienos/ite...usu-pristatyma
Taip pat gatvėse matyti vienas kitas Oldenburgo Citaro.
- 1 patinka
Comment
-
Šiauliuose – Lietuvos partizanų nuotraukomis ir citatomis papuošti autobusai
Antradienį į Šiaulių miesto gatves išriedėjo partizanų nuotraukomis ir citatomis papuošti viešieji autobusai, kurie miestiečių akis ir širdį džiugins iki šių metų pabaigos. Užmezgus draugystę, Šiaulių kultūros centras istorinei atminčiai stiprinti skirtą projektą pasiskolino iš vilniečių, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
- 2 patinka
Comment
-
Nuo pirmadienio, kovo 23 d. Šiauliuose keičiami miesto autobusų tvarkaraščiai.
Laikinai stabdomas P2 maršrutas.
Kitų autobusų grafikai išlieka nepakitę, išskyrus atskirus 3, 4, 4A, 7, 12, 16, 21, 29 maršruto autobusų reisus darbo dienomis po 21 ar 22 val. Jie atšaukiami.
Poilsio dienų grafikai nesikeičia.
https://www.busturas.lt/lt/naujienos...nuo-2020-03-23
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNuo pirmadienio, kovo 23 d. Šiauliuose keičiami miesto autobusų tvarkaraščiai.
https://www.busturas.lt/lt/naujienos...nuo-2020-03-23
Šiauliuose žmonės nustojo naudotis viešuoju transportu - ir mieste, ir užmiestyje.
Tai yra visiškai nauja situacija, kurioje kažką reikia daryti
Atšaukti visi tarpmiestiniai Busturo maršrutai, vietoj didelių autobusų leidžiami maži autobusai ir sumažintas autobusų bei maršrutų skaičius mieste.
LRT.lt 2020.03.30
Vežėjai stabdo didžiąją dalį tolimojo susisiekimo maršrutų reisų: ne tik dėl saugumo, bet ir dėl milžiniškų nuostolių
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...isku-nuostoliu
Comment
-
Šiauliuose atidaromas naujas maršrutas 23A:
https://busturas.lt/lt/naujienos/ite...-balandzio-1-d
Seniai buvo tokių naujienų. Kol kas tik 9 reisai per dieną.
Comment
-
Šiauliuose paviešinta idėja perkelti autobusų stotį prie geležinkelio stoties.
https://www.skrastas.lt/aktualijos/g...po-vienu-stogu
...įvyko Šiaulių miesto savivaldybės vadovų, „Lietuvos geležinkelio“ grupės, „Busturo“ atstovų susitikimas, kuriame aptarta galimybė Šiaulių autobusų stotį integruoti į geležinkelio stotį.
Administracijos direktorius Antanas Bartulis aiškino, kad tokia idėja kilo dar prieš porą metų, kai Savivaldybės bendrovė „Busturas“ skundėsi, kad prekybos centre „Saulės miestas“ įrengta autobusų stotis generuoja įmonei didelius nuostolius dėl nesubalansuotos nuomos sutarties.
Direktorius įsitikinęs, kad artimiausiu metu reikėtų nukreipti daugiau miesto maršrutų pro geležinkelio stotį. O perkėlus ten ir autobusų stotį, patogiau jaustųsi ir rajono gyventojai, atvykę į Šiaulius priemiestiniais autobusais ir dabar turintys nužingsniuoti iki geležinkelio stoties.
- 2 patinka
Comment
-
Na, esmė tai kitame. Kaip taip gavosi, kad visa autobusų stoties teritorija, priklausiusi "Busturui", atiteko "Saulės miestui" ir už naują AS, kuri ten atsirado, reikia mokėti nuoma? Kas tai kaip ne nusikaltimas ir žalos visuomenei padarymas? Aišku, kad kaltė tenka savivaldybei kaip "Busturo" savininkei. Prekybcentris ne tik kad turėjo pastatyti naują stotį, bet ir dar damokėti už ją "Busturui" kasmet. Vien iš papildomų pirkėjų srauto PC uždirba daugiau, nei "Busturas" dabar moka nuomos...
- 1 patinka
Comment
-
Žiūriu, merdėja Šiaulių VT tema. Atgaivinkim.
Jau kurį laiką, nuo pat lapkričio 1 d., Šiauliuose neribotam laikui (kitaip tariant, pokytis nesusijęs su karantinu) nutrauktas priemiestinių autobusų į Kairius ir Šilėnus kursavimas. Vietoje to, pratęstos 1-o ir 25-to miesto maršrutų trasos. Greitai kilo nemažas pasipiktinimas:
https://www.skrastas.lt/aktualijos/k...ruto-pokyciais
Pagrindiniai besipiktinančiųjų iš Kairių argumentai yra standartiniai: per retas kursavimas (vietoj maždaug 20 reisų liko 13) ir netinkamas tvarkaraštis (didžiulės skylės). Tačiau atkreiptinas dėmesys ir į dar vieną niuansą – dabar į Kairius 1-o autobuso maršrutas driekiasi visu ratu per LEZ ir Aviacijos gatvę, todėl, pavyzdžiui, įveikti atkarpą nuo Vilkaviškio stotelės (Serbentų ir Vilniaus g. sankryža) iki Kairių stotelės užtrunka 20 minučių. Turint galvoje ir tai, kad nuo Zoknių iki Vėgėlių praktiškai nėra jokio didesnio keleivių traukos objekto, išskyrus kol kas tikrai nedidelę LEZ, darosi labai abejotina, kad tokio rato sukimas yra mažesnis oro vežiojimas negu tiesus, tegu ir dažnesnis, vykimas per Aleksandriją.
Šilėnus dar gelbėja adekvati traukinio jungtis, tačiau pats nelabai esu susijęs nei su vienu, nei kitu Šiaulių priemiesčiu, todėl daugiau komentarų „iš vidinės pusės“ pateikti negaliu. Gal jūs turite kokių pastebėjimų?
Comment
Comment