Palyginus realu, jog bus Citaro desantas Šiauliuose
Tokiu atveju būtų beveik 40 Citaro ir Conecto. Tai tikriausiai pusė kasdien miestą aptarnaujančių autobusų. Likusi dalis Irisbusai, Castrosua, dar visai padorūs Volvo. Ir reikia nepamiršti, kad artimiausiais metais dar bus ~10 naujų iš ES lėšų. Tad kokiais 2018 m. galima tikėtis tikrai padoraus autobusų parko. Kitas didžiulis darbas būtų juos visus suvienodinti pagal dažymą, nes dabar visiškas margumynas, kiekviena serija vis kitokia.
Galima Klaipėdos pavyzdžiu pasekti - dujiniai vienaip, dyzeliniai kitaip
Tik klausimas kokią dažymo schemą palikti dyzeliams - Jelgavos (balti su geltona apačia) ar Šverino (baltas su geltona ir mėlyna apačia)?
Bent viena Šveriną perdažė į Jelgavietišką tik atvykus. Mano supratimu, Šverino dažymas nėra gražus, ta mėlyna spalva nelabai... Jelgavietiškas toks paprastas, solidus ir tiek.
Beje, šiek tiek jau minėjau, bet Jelgavos Citaro žalios švieslentės toookios blankios, o Šverino labai ryškios, oranžinės. Ir autobusų galuose įrengtos didesnės nei įprastos, todėl jose telpa ne tik maršruto numeris, tačiau ir kryptis (kaip nemažoje dalyje Varšuvos autobusų), labai gerai atrodo. Deja, suprogramuotų Šverinų yra koks vienas arba du, kiti vis dar su kartonais už langų.
Tokiu atveju būtų beveik 40 Citaro ir Conecto. Tai tikriausiai pusė kasdien miestą aptarnaujančių autobusų. Likusi dalis Irisbusai, Castrosua, dar visai padorūs Volvo. Ir reikia nepamiršti, kad artimiausiais metais dar bus ~10 naujų iš ES lėšų. Tad kokiais 2018 m. galima tikėtis tikrai padoraus autobusų parko. Kitas didžiulis darbas būtų juos visus suvienodinti pagal dažymą, nes dabar visiškas margumynas, kiekviena serija vis kitokia.
Dar lieka privežamieji mikrobai, kuriuos reikėtų pakeisti padoresniais didesniais midibusais, o pastarieji galėtų tarnauti ir paprastuose maršrutuose vakare ar anksti ryte, kai keleivių nedaug.
Dar lieka privežamieji mikrobai, kuriuos reikėtų pakeisti padoresniais didesniais midibusais, o pastarieji galėtų tarnauti ir paprastuose maršrutuose vakare ar anksti ryte, kai keleivių nedaug.
Pačius mikrobus atnaujinti galima į naujesnio modelio, tai faktas, bet tikrai nereikėtų P maršrutuose midibusų, nes bent porą jų matydavau amžinai tuščius ar su keletu keleiviu. Ir tikriausiai net neįsivaizduojate, kokiomis gatvelėmis kai kurie P maršrutai vingiuoja, tai mikrobas ten yra pats tas.
Pasikartosiu, čia negalioja visiems P maršrutams, bet tuose, kuriuos matydavau, neatrodė reikalingi. Vairuotojas važinėja siauromis gatvelėmis apsnūdęs ir tiek. Piko metu gal susėda pilnesnis mikras, to negaliu pasakyti, bet dienos metu bent jau Medelyno rajone P maršrutai yra asmeniniai autobusiukai nuo namų durų iki svarbesnio autobusų žiedo (Medelyno žiedas arba Kuršėnkelio žiedas). Dėl kitų P maršrutų komentuoti negaliu, situacijos nematau.
Pagal Kauno VT temą sprendžiame, kad dalis į Kauną nukeliavo, dalis į Šiaulius? Bet pirkimas buvo 10 trumpų ir 5 ilgi, įdomu, ar surinko tiek tokių Volvų vienodų?
Pagal Kauno VT temą sprendžiame, kad dalis į Kauną nukeliavo, dalis į Šiaulius? Bet pirkimas buvo 10 trumpų ir 5 ilgi, įdomu, ar surinko tiek tokių Volvų vienodų?
tai kad Kaune turi atvaryti 20 trumpų autobusų. Ir nemanau kad jie vienodi nes Kaune 4 atvaryti ir galima pamatyt nežymius skirtumus vairuotojo kabinoje knopkės kitokios ir šiaip ne viskas ten pat sudėta
Šiaulių mieste vežėjas UAB „Busturas“, pažymėjęs P3 maršruto numeriu išbandymui pristatytą mažąjį „Karsan Jest+“, visą mėnesį – nuo liepos 22 d. vežios juo savo keleivius. „Karsan Jest+“, atitinkatis Euro VI standartą, yra 5,2 metrų ilgio, žemagrindis autobusas, kuriame yra 10 sėdimų vietų, 12 stovimų ir viena neįgaliojo vieta, skirta vežimėliui pastatyti. Šio nediduko autobuso, pagaminto 2017 metais, rinkos kaina apie 70 000 Eur be PVM. Įmantraus dizaino miestui skirtas autobusas turi plačias 1,2 m duris, USB prakrovimo vietą prie neįgaliojo zonos, keleivių zoną, apšviestą LED lempučių takeliu, lentyną priekyje, skirtą rankiniam bagažui, 12 kW oro kondicionierių, stogo liuką, priekyje šildomus vairuotojo ir keleivio langus, audio sistemą bei daug kitų modernių funkcionalumų.
Jau bent viena švediška žalia Volvo išvažiavo į gatves. Vakar mačiau tolumoje važiuojančią. Šiandien einant pro pat pravažiavo. Nežinau ar ta pati, ar kita. Be abejo, geriau už kampuotus senus švedus, bet pirmo labai gero įspūdžio nesudarė - per nedidelius gatvės nelygumus labai barškėjo, variklis irgi gana triukšmingai dirba, bendras vaizdas toks neypatingas. Bet žinant kainą, bus geras senų dėžučių pakeitimas.
Pagal fotobus, į Busturą jau yra atvykę visi švediški Volvo. 10 trumpų ir 6 ilgi. Nemaža dalis trumpų jau važinėja, bet tik viename šiandien mačiau veikiančias žalias švieslentes. Ilgieji Volvo B9LA CNG jau praėję tech. apžiūrą, vienas dar turės pakartoti.
Forumo kolega Valius Kedainietis yra patalpinęs keletą ilgųjų Volvo nuotraukų:
Daugelis Schwerino trumpųjų Citaro jau su veikiančiomis ryškiomis oranžinėmis švieslentėmis (galinėje švieslentėje ne tik maršruto Nr., bet ir galinė stotelė). Ilgiesiems Citaro švieslentes vis dar atstoja lentelės už stiklų.
Šiaulių miesto savivaldybės tinklalapyje vykdoma apklausa dėl 20 naujų autobusų įsigijimo ateinančiais metais. Abejonių net nekyla, aišku kad naujo gražaus, tylaus ir švaraus viešojo transporto nori visi. Tačiau autobusai būtų įsigyjami 10 m. išperkamosios nuomos būdu, po to būtų grąžinti atgal ir vėl imami nauji. IR svarbiausia - vienas važiavimas autobusu pabrangtų 5-7 centais (dabartinė kaina 0,49 € važiuojant su el. bilietu). Kol kas labai nežymia persvara "laimi" autobusų pirkimas ir bilietų brangimas. Be to, buvo atkreiptas dėmesys, kad niekas negarantuoja, jog bilietas šiek tiek nebrangtų ir neperkant šių autobusų...
Prieš keletą savaičių Šiaulių m. savivaldybėje Scania Lietuva pristatė Šiauliams savo pasiūlymą įsigyti naujų autobusų. Toks vienas testinis baltas Scania Citywide CNG autobusas (su Xenon/LED šviesomis) keletą savaičių dirbo mieste. Važiuoti neteko, bet ne kartą mačiau dirbantį - solidus aparatas. Simpatiją šioms Scanioms jaučiu iš Berlyno. Didelė tikimybė, kad nutarus branginti bilietus ir atnaujinti transportą 20 naujų autobusų, atsirastų būtent šios Scanios.
Bet kokiu atveju, jau kitais metais iš ES lėtų ruošiamasi įsigyti 15 naujų autobusų. Taigi lieka atviras klausimas, ar kitąmet į gatves išvažiuos 15, ar 35 nauji autobusai.
Comment