Aš manau, kad tokios temos nereikia. Įdomesniais atvejais galima pasidalinti čia, o kasdien išrašinėti eilines autobusų dienos paskyras (kaip kad kai kurie bando daryti Vilniuje) yra tiesiog teršimas.
"Busturas" perka? O ką jis darys su likusiais be darbo priemiestyje autobusais? Kai kurie, aišku, į metalo laužą ar dalims, bet ne visi dar tokie. Į miestą mes, ar parduos?
"Busturas" perka? O ką jis darys su likusiais be darbo priemiestyje autobusais? Kai kurie, aišku, į metalo laužą ar dalims, bet ne visi dar tokie. Į miestą mes, ar parduos?
Kiek supratau perka Busturas. Kiti klausimai irgi įdomus. Atsakymų nežinau.
Šiaulių gatvėmis jau nuo 2014 metų važinėja trys beveik 18 metrų ilgio „Mercedes-Benz Conecto“, pagaminti 2010 metais ir 9 žemagrindžiai dvylikos metrų ilgio „Mercedes-Benz Citaro O 530”, pagaminti 2005-ųjų pabaigoje. 2017 metais UAB „Busturas“ nusipirko dar 11 šios markės autobusų (8 autobusai yra standartinio ilgio ir 3 pailginti autobusai), pagamintų 2006 m.
Iš tiesų, porą kartų prasilenkiau bandomajį Conecto - visiškai neatrodo kaip naujas autobusas. Dizainas užstrigęs kažkur ~2006 metuose. Jei gerai pastebėjau, jokių LED, nieko... Ispanai ir Irisbusai atrodo padoriau už MB. Pagal video susižavėjimo taip pat nesukėlė tas girgždėjimas. Labai labai tikiuosi, kad Busturas nesusigundys savo Mercedes kolekciją papildyti šiais Conectais. Senesnė karta man asmeniškai gražesnė (nedaug skiriasi nuo Citaro). Jei jau ima Mersus, būtų nerealu išvysti naujus Citaro.
P.S. Praėjus trims mėnesiams nuo Schwerino MB atvykimo pagaliau mačiau bent vieną Citaro su veikiančia švieslente. Ryški, oranžinė, aiški. Turėtų paeiliui suprogramuoti visas. Nepalyginsi su tamsiomis-žaliomis Jelgavos Citarų švieslentėmis.
Ar ne per didelis išrankumas šaliai, kuri aplamai yra viena iš outsaiderių visoje ES viešojo transporto srityje??? MB yra MB, ir naujas autobusas tegul ir senstelėjusio modelio, bet jei jis pigesnis, yra geriau nei brangesnis naujausio modelio.
Ar ne per didelis išrankumas šaliai, kuri aplamai yra viena iš outsaiderių visoje ES viešojo transporto srityje??? MB yra MB, ir naujas autobusas tegul ir senstelėjusio modelio, bet jei jis pigesnis, yra geriau nei brangesnis naujausio modelio.
Na nežinau kaip tas nesimpatiškas girgždalas gali būti geresnis nei Citaro. Be abejo, tai MB, o ne koks turkas ar dar kažkas, bet vaizdas tikrai nedžiuginantis. Ir bet kokiu atveju ir toks Conecto yra daug geriau nei dabar slankiojančios Scania dėžutės ar kiti leisgyviai skandinavai. Bet jei taip galvosime, kad esam autsaideriai ir nėra ko svaigti, tai geriau išvis nieko nedarykime, juk bus dar pigiau. Kažkodėl tie patys latviukai sugeba ir naujųjų Citarų nupirkti vos ne tik jiems išėjus. Tai gal sugebėsime ir mes kada? Beje, naujausias Citaro yra senesnis nei šis naujausias Conecto.
Comment