Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atnaujintas Šiaulių autobusų žemėlapis >> (.jpg, 2.3 Mb, 3600x3678 px)
    Daugiau žemėlapių - čia >>

    Pasikeitimai/patikslinimai, apie kuriuos buvo pranešta:
    • naujas P8 maršrutas (tas pats mikrobas pakaitomis dirba P7 ir P8);
    • 25 važiuoja visomis dienomis;
    • Specialūs maršrutai į Donelaičio kapines keleivius įlaipina/išlaipina Ragainės st.


    Pasikeitimai, apie kuriuos Busturas, gerbdamas ilgametes tradicijas, pranešti nesiteikė:
    • 29 sutrumpintas iki Gamybos žiedo (nuo 06-01 tik 3 reisai į Sutkūnus);
    • 14 vietoje Dainų nukreiptas į Gytarius (Kviečių g.) vietoje 29;
    • 3A ir 15 panaikinti (iš jų buvo likę 1-3 reisai rytais);
    • P3 Kelmės stotelė pervadinta į Šventupio st.;
    • P4 pradėjo kursuoti poilsio dienomis iki Sodų stotelės.
    Paskutinis taisė Mettal; 2014.06.15, 11:27.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Atnaujintas Šiaulių autobusų žemėlapis >> (.jpg, 2.3 Mb, 3600x3678 px)
      Daugiau žemėlapių - čia >>

      Pasikeitimai/patikslinimai, apie kuriuos buvo pranešta:
      • naujas P8 maršrutas (tas pats mikrobas pakaitomis dirba P7 ir P8);
      • 25 važiuoja visomis dienomis;
      • Specialūs maršrutai į Donelaičio kapines keleivius įlaipina/išlaipina Ragainės st.


      Pasikeitimai, apie kuriuos Busturas, gerbdamas ilgametes tradicijas, pranešti nesiteikė:
      • 29 sutrumpintas iki Gamybos žiedo (nuo 06-01 tik 3 reisai į Sutkūnus);
      • 14 vietoje Dainų nukreiptas į Gytarius (Kviečių g.) vietoje 29;
      • 3A ir 15 panaikinti (iš jų buvo likę 1-3 reisai rytais);
      • P3 Kelmės stotelė pervadinta į Šventupio st.;
      • P4 pradėjo kursuoti poilsio dienomis iki Sodų stotelės.
      Gana retai tekdavo važiuoti 3A ar 3, net nepastebėjau, kad 3A jau dingo...Nors Busturas 3A panaikinimą turbūt motyvuoja tuo, kad į Gegužius ir taip važiuoja P3.

      Comment


        Kils viešojo transporto bilietų kainos

        Jau ar­ti­miau­siu me­tu ga­li brang­ti au­to­bu­se per­ka­mi mies­to marš­ru­ti­nių au­to­bu­sų bi­lie­tai. Per ar­ti­miau­sią Ta­ry­bos po­sė­dį bus svars­to­ma au­to­bu­sų bi­lie­tų kai­ną di­din­ti nuo 1,70 Lt iki 2,50 Lt. Taip Šiau­lių mies­to sa­vi­val­dy­bės bend­ro­vė „Bus­tu­ras“ ban­dys ska­tin­ti ke­lei­vius bi­lie­tus pirk­ti kios­kuo­se.

        Bend­ro­vės „Bus­tu­ras“ raš­tas Šiau­lių mies­to sa­vi­val­dy­bę pa­sie­kė šį tre­čia­die­nį. Ve­žė­jai tei­gia, kad, sie­kiant pa­grei­tin­ti ke­lei­vių ap­tar­na­vi­mą ir ke­lio­nės truk­mę, bū­tų tiks­lin­ga ska­tin­ti ke­lei­vius iš anks­to įsi­gy­ti au­to­bu­so vien­kar­ti­nį bi­lie­tą spau­dos kios­ke, ku­ris bū­tų žy­miai pi­ges­nis nei par­duo­da­mas au­to­bu­se. Be to, taip ti­ki­ma­si su­re­gu­liuo­ti ke­lei­vių, įli­pan­čių į au­to­bu­są, srau­tą, kad vai­ruo­to­jas ma­žiau su­gaiš­tų lai­ko par­duo­da­mas au­to­bu­so vien­kar­ti­nį bi­lie­tą ir au­to­bu­sas grei­čiau pra­dė­tų va­žiuo­ti.

        Ve­žė­jai siū­lo bran­gin­ti tik au­to­bu­se par­duo­da­mus bi­lie­tus, o kios­kuo­se par­duo­da­mų bi­lie­tų kai­ną pa­lik­ti tą pa­čią. Au­to­bu­se per­ka­mus vien­kar­ti­nius bi­lie­tus ati­tin­ka­mai siū­lo­ma bran­gin­ti iki 1,25 Lt (pen­si­nin­kams, moks­lei­viams ir stu­den­tams) ir 2,50 Lt. Spren­di­mo pro­jek­to mies­to Ta­ry­bai ren­gė­ja var­di­ja vi­suo­me­ni­nia­me trans­por­te lau­kia­mus po­ky­čius.

        „Taip bū­tų ma­žiau ap­krau­na­mi vai­ruo­to­jai, su­trum­pė­tų ke­lio­nės lai­kas“, - sa­ko Šiau­lių mies­to sa­vi­val­dy­bės Eko­no­mi­kos sky­riaus ve­dė­ja Auk­sė Tut­ku­tė.

        Jei Ta­ry­ba šiam klau­si­mui pri­tar­tų, nau­jos bi­lie­tų kai­nos jau įsi­ga­lio­tų nuo lie­pos 15-osios.
        http://savaitrastis.siauliaiplius.lt...4#article_9970

        Comment


          Busturas bando naujus autobusus vienas miesto tipo Irisbus Crosway važinėja 21 maršrutu, o kitas tarmiestinio tipo Irisbus atvyko iš Vilniaus ekspresu 16 val.
          I don't drive fast,I just fly low

          Comment


            Kelios naujienos:

            Šiauliuose pakeisti keturiasdešimties autobuso stotelių pavadinimai

            Šiauliuose pakeisti keturiasdešimties autobuso stotelių pavadinimai. Vykdant transporto pertvarką ir mieste atsiradus privežamiesiems autobusams pertvarkytos ir sustojimų vietos.

            Kai kurios stotelės perkeltos į kitas vietas, kitos išliko nepakitusios. Nauji pavadinimai, suteikti pagal vietovę. Pavyzdžiui – Vijolių, Skroblų, Lazdynų ir panašiai.
            Turbūt svarbiausia dalis:

            Planuojama, kad nuo rugpjūčio mėnesio mieste atsiras dar keturios ar šešios stotelės pramonės parke. Dėl to pailgės pirmo ir devinto numerio autobusų maršrutas.
            Šiuo metu pramonės parke kuriasi dvi naujos įmonės, su tuo ir gali būti susijęs naujų stotelių įrengimas ir maršrutų prailginimas. Tiesa, šiek tiek kyla klausimas dėl devinto maršruto, nes jo trasą pratęsus iki pramoninio parko (darant prielaidą, kad būtent tai ir yra planuojama), maršrutas gana smarkiai pailgėtų.

            Turbūt manoma, kad iš Pietinio į naujas įmones pramonės parke važiuos darbuotojai, kito motyvo kaip ir nematau, nors tiesą sakant abejoju šio maršruto prailginimo pagrįstumu.

            http://etaplius.lt/siauliuose-pakeis...iu-pavadinimai
            Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.23, 20:41.

            Comment


              Gal kas žinot kokiuose maršrutuose ryt dirbs bandomieji autobusai?

              Comment


                Parašė vincis123 Rodyti pranešimą
                Gal kas žinot kokiuose maršrutuose ryt dirbs bandomieji autobusai?
                Tarpmiestinis už pusvalandžio iš Kėdainių važiuos į Šiaulius.

                Comment


                  Parašė vincis123 Rodyti pranešimą
                  Gal kas žinot kokiuose maršrutuose ryt dirbs bandomieji autobusai?
                  Tarpmiestinis ruošiasi į Palangą ekspresu, o miestinis 14 maršrute iš ryto važinėja.
                  I don't drive fast,I just fly low

                  Comment


                    Šiauliuose neliks popierinių viešojo transporto bilietų

                    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65175305

                    Comment


                      Parašė LinS Rodyti pranešimą
                      Šiauliuose neliks popierinių viešojo transporto bilietų

                      http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65175305
                      Savo akimis nemačiau, bet "patikimi šaltiniai" teigia, kad prieš kelias dienas viename iš autobusų jau buvo įrengti komposteriai pritaikyti el. bilietui (tik žinoma jie neveikė, gal vykdo bandymus ar kažką panašaus).

                      Beje, anksčiau dar kalbėjo, kad el. bilietą įves rugsėjo mėnesį......Reikia tik tikėtis, kad Busturas nesusimaus ir visa sistema veiks sklandžiai .

                      Comment


                        Šiandien važiuodamas autobusu girdėjau kaip vairuotojai kalbėjosi, kad jau pradeda montuoti e. bilieto komposterius ir kasos aparatus.

                        Comment


                          Šiaulių meras Justinas Sartauskas žada grąžinti pinigus neteisingai nubaustiems „Busturo“ keleiviams

                          Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija aptiko, kad Šiauliuose keleivius vežanti UAB „Busturas“ pasitvirtino keleivių vežimo taisykles, kurios yra aukščiau įstatymų ir susisiekimo ministro įsakymų. Ministro įsakymo papildymus ar patikslinimus gali tvirtinti tik „Busturo“ savininkė Šiaulių savivaldybė. Meras Justinas Sartauskas pažadėjo grąžinti keleiviams sumokėtas baudas ir kuo greičiau atšaukti negaliojančias keleivių vežimo taisykles.
                          Plačiau

                          Comment


                            Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
                            Šiaulių meras Justinas Sartauskas žada grąžinti pinigus neteisingai nubaustiems „Busturo“ keleiviams

                            Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija aptiko, kad Šiauliuose keleivius vežanti UAB „Busturas“ pasitvirtino keleivių vežimo taisykles, kurios yra aukščiau įstatymų ir susisiekimo ministro įsakymų. Ministro įsakymo papildymus ar patikslinimus gali tvirtinti tik „Busturo“ savininkė Šiaulių savivaldybė. Meras Justinas Sartauskas pažadėjo grąžinti keleiviams sumokėtas baudas ir kuo greičiau atšaukti negaliojančias keleivių vežimo taisykles.

                            Plačiau
                            Kažkodėl toks Busturo savivaliavimas man visiškai nekelia nuostabos .

                            Comment


                              Šiandien jau pats pagavau autobusą su el. bilietui pritaikytais komposteriais. 24 maršrutu važiavo #1204 Aabenraa. Komposteriai (kaip ir rašė straipsnyje) su "R&B" simbolika, oranžinio atspalvio. Kiek neįprasta Šiauliuose matyti tokią "aparatūrą" .

                              Ir dar viena naujiena. Kaip ir buvo galima tikėtis, nuspręsta kainas didinti:

                              Autobuse už bilietus šiauliečiai mokės brangiau

                              Ketvirtadienį sušaukus neeilinį tarybos posėdį, po diskusijų, pritarta didinti maršrutinių miesto autobusų bilietų kainas. Tam pritarė 14 tarybos narių iš 22 posėdyje dalyvavusių.

                              Didintų kainas keleivių saugumo sumetimais

                              Per paskutinius penkis mėnesius autobusuose sužalota 12 keleivių, autobusai pateko į 30 eismo įvykių. Nuo vasario mėnesio, mieste nelikus mikroautobusų, 37 proc. keleivių bilietus perka pas vairuotoją, kai iki to laiko taip elgdavosi tik 15 procentų keleivių.

                              Tarybos narys Stasys Tumėnas įžvelgia monopolinės įmonės ketinimus saugumo sumetimais pasipelnyti žmonių sąskaita. Tarybos narys klausė, kur „Busturas“ buvo prieš 20 metų. S. Tumėno žodžiais, prieš euro įvedimą, nuo rugpjūčio 1-osios, nebebus galima kelti kainų, o tai padariusiems grės baudos, vadinasi, „Busturas“ skuba padidinti kainas ir siekia ekonominės naudos.

                              Į tai T. Bielinskas atsakė, kad įmonei šis pasikeitimas didelio pelno neatneštų, tiesiog siekiama pagerinti eismo sąlygas. Jeigu 80 proc. keleivių, perkančių pas vairuotoją, pradės pirkti kioskuose, pelnas esą bus nulinis, jeigu pusė – įmonė sulauks 84 tūkst. litų pelno. „Bilietų branginimas autobuse – tai keleivių auklėjimo priemonė“, – kalbėjo bendrovės „Busturas“ vadovas.

                              Alternatyva palaikymo nesulaukė

                              Alternatyvą sprendimui kelti bilietų kainas autobuse pasiūlė tarybos nariai Artūras Visockas ir Aidas Gedvilas. Jie siūlė autobuse bilieto kainą padaryti 2 Lt, o su nuolaida – 1 Lt, tačiau toks siūlymas daugumos palaikymo nesulaukė – už pasisakė tik šeši tarybos nariai.

                              Tokiam pasiūlymui mieliau būtų pritarę ir patys autobusų vairuotojai. „Busturo“ darbuotojų profsąjungos pirmininkė Alma Steponavičienė, atstovavusi vairuotojų interesams, sakė, kad tokiu atveju vairuotojams būtų lengviau, nes nereikėtų skaičiuoti grąžos, o padidinus iki 2,50 Lt ir 1,25 Lt, vis tiek teks ją krapštyti. Anot keleivių vežimo bendrovės vadovo, „Busturas“ – ne vairuotojų, o keleivių aptarnavimo įmonė.

                              Taigi nuo liepos 15-tos keleiviai autobuse turės mokėti 2,50, o taikant nuolaidą – 1,25 Lt, o kioskuose liks ta pati kaina.
                              http://etaplius.lt/autobuse-uz-bilie...mokes-brangiau
                              Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.03, 17:19.

                              Comment


                                Istorija apie „Busturo“ negaliojančias taisykles tęsiasi. Įmonės generalinis direktorius išsisukinėja ir skleidžia melagingą informaciją apie Nacionalinę viešojo transporto keleivių asociaciją (NVTKA): http://www.snaujienos.lt/naujienos/m...-negaliojanios

                                NVTKA jau parengė viešą atsaką: http://www.nvtka.lt/2014-07-06/kelei...ija-neigiamas/ (bus išplatintas ir kitur).
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2014.07.06, 15:10.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Istorija apie „Busturo“ negaliojančias taisykles tęsiasi. Įmonės generalinis direktorius išsisukinėja ir skleidžia melagingą informaciją apie Nacionalinę viešojo transporto keleivių asociaciją (NVTKA): http://www.snaujienos.lt/naujienos/m...-negaliojanios

                                  NVTKA jau parengė viešą atsaką.
                                  Tai daugumoje VT priimamos pinigų kupiūros yra tik iki 20 Lt. O stambesnės nepriimamos. Net VVT yra ant vairuotojų durų užklijuotas lipdukas, kad galima atsiskaityti ne didesne, kaip 20 Lt. kupiūrą.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                    Tai daugumoje VT priimamos pinigų kupiūros yra tik iki 20 Lt. O stambesnės nepriimamos. Net VVT yra ant vairuotojų durų užklijuotas lipdukas, kad galima atsiskaityti ne didesne, kaip 20 Lt. kupiūrą.
                                    Bet tai yra ir turi būti TIK prašymas, bet ne draudimas. Jei draudimas - tuomet tai prieštarauja Lietuvos Respublikos Pinigų įstatymui.

                                    Jei VT įmonės nori palengvinti vairuotojų darbą, tuomet tegul transporto priemonėse įrengia aparatus, į kuriuos įdedami pinigai, o ne duodami vairuotojui į rankas, kaip tai įprasta kitose valstybėse.

                                    Tamsta ginate vežėjų ar keleivių interesus?
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Bet tai yra ir turi būti TIK prašymas, bet ne draudimas. Jei draudimas - tuomet tai prieštarauja Lietuvos Respublikos Pinigų įstatymui.

                                      Jei VT įmonės nori palengvinti vairuotojų darbą, tuomet tegul transporto priemonėse įrengia aparatus, į kuriuos įdedami pinigai, o ne duodami vairuotojui į rankas, kaip tai įprasta kitose valstybėse.

                                      Tamsta ginate vežėjų ar keleivių interesus?
                                      Priklauso nuo situacijos. VT vairuotojų ir keleivių interesus.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                        Priklauso nuo situacijos. VT vairuotojų ir keleivių interesus.
                                        Na, o mūsų asociacija gina tik keleivių interesus, nes vairuotojų interesus jau yra kas gina - profesinės sąjungos, o vežėjų interesus - vežėjų asociacija.

                                        Jei teisingai suprantu, esate viešojo transporto keleivis (nes šioje temoje būtent keleiviai daugiausia ir lankosi). Tokiu atveju linkiu labiau atsižvelgti į savo, kaip keleivio, interesus ir teises, ir tai ryžtingai ginti.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                          Na, o mūsų asociacija gina tik keleivių interesus, nes vairuotojų interesus jau yra kas gina - profesinės sąjungos, o vežėjų interesus - vežėjų asociacija.

                                          Jei teisingai suprantu, esate viešojo transporto keleivis (nes šioje temoje būtent keleiviai daugiausia ir lankosi). Tokiu atveju linkiu labiau atsižvelgti į savo, kaip keleivio, interesus ir teises, ir tai ryžtingai ginti.
                                          Kai kurie vairuotojai yra mano draugai. O kaip keleiviui trūksta tik 365 d. bilieto.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X