Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vis dar nepasiduoda......

    Šiauliečiai pasinaudojo Konstitucijos garantuojama peticijos teise

    Po ilgos pertraukos šiauliečiai pasinaudojo Konstitucijos garantuojama peticijos teise. Į Šiaulių miesto savivaldybės administraciją kreipėsi Irena Vasinauskaitė, kuri prašo išaugoti mieste maršrutinius mikroautobusus, kaip vietinio susisiekimo priemonę ir keisti bendrąjį planą.

    Aktyvūs gyventojai surinko 12-ka tūkstančių šiauliečių parašų, pasisakančių už maršrutinių mikroautobusų paslaugos išsaugojimą. Jie keleivius Šiauliuose veš iki vasario 1 dienos. Buvo surengtas tylus vairuotojų protestas, tačiau miesto valdžia į tai neatkreipė dėmesio. Todėl Irena Vasinauskaitė, pasinaudojusi Peticijų įstatymu, kreipėsi į Savivaldybę.

    Ponia Irena dar prašo koreguoti bendrąjį Šiaulių miesto planą. Šiandien Savivaldybėje į uždarą posėdį buvo susirinkusi Peticijų komisija. Šiaulių mieste peticijos nenagrinėtos aštuonerius metus.

    „Komisija susirinkusi vienbalsiai nusprendė, kad kreipimosi tekstas atitinka Peticijų įstatymą“, – aiškina Šiaulių miesto mero pavaduotoja Danguolė Martinkienė.

    Per 5-kias darbo dienas Komisija privalo informuoti Ireną Vasinauskaitę, kada įvyks kitas posėdis.
    http://etaplius.lt/siaulieciai-pasin...ticijos-teise/

    Comment


      Integruoti į bendrą sistemą, iki el. bilieto lai spausdina savo talonėlius kaip dabar, paskui bendra el. bilietų sistema ir autobuse ir mikriuke. Mikrams atiduoti maršrutus su mažiau keleivių, autobusais vežti pagrindiniuose maršrutuose, grafikus sutankinti ten kur reikia. Jokio dubliavimo, jokio mokesčių slėpimo. Netinka sąlygos nedalyvauk konkurse, tinka prašau dirbk.

      Comment


        Parašė LinS Rodyti pranešimą
        Integruoti į bendrą sistemą, iki el. bilieto lai spausdina savo talonėlius kaip dabar, paskui bendra el. bilietų sistema ir autobuse ir mikriuke. Mikrams atiduoti maršrutus su mažiau keleivių, autobusais vežti pagrindiniuose maršrutuose, grafikus sutankinti ten kur reikia. Jokio dubliavimo, jokio mokesčių slėpimo. Netinka sąlygos nedalyvauk konkurse, tinka prašau dirbk.
        Kiek galima žaisti su tais mikrobais - atislikusių šalių viešuoju transportu? Tuo labiau integruoti į sistemą ir leisti toliau parazituoti. Šiauliuose NĖRA maršrutų, kur jie būtų reikalingi. Šiauliuose reikia pertvarkyti esamą autobusų maršrutų tinklą - jis nėra optimalus. Įvedus persėdimo bilietą ar valandinį (kiek tiksliai laiko jis galiotų nuspręstų specialistai), galima išsiversti su mažesniu maršrutų skaičiumi, o likusius sutankinti. Reikalingi mažesni autobusai, bet ne mikrobai, o keli midibusai. Šiaip Šiauliams reikėtų pradėti atsisakyti dvigubų autobusų ir dažninti kursavimą. Panevėžys galėtų būti pavyzdžiu. Suprantama, kad "Busturo" padėtis nėra gera, kad jis nepajėgus iš karto kompensuoti mikrobų panaikinimą. Todėl geriau juos išguiti etapais.
        Paskutinis taisė Al1; 2013.12.22, 19:44.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kiek galima žaisti su tais mikrobais - atislikusių šalių viešuoju transportu? Tuo labiau integruoti į sistemą ir leisti toliau parazituoti....Todėl geriau juos išguiti etapais.
          Tik naikinti ir naikinti, o tai gal kada nors parodysite tų miesto parkams, kaip turėtų atrodyti neatsilikusių šalių viešasis transportas? Kur Jūsų pasiūlymai? Kol kas tai tik "nelaimingo pensininko" sapalionės.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Šiaip Šiauliams reikėtų pradėti atsisakyti dvigubų autobusų ir dažninti kursavimą.
            Dvigubų, tai turite omenyje su "garmoške" ? Jų atsisakyti tikrai nereikia, rytinio ir vakarinio piko metu jie būna pilni. O dėl tvarkaraščių dažninimo, tai domu kokius "lavonus" paleistų į gatves jei ir dabar kai kurie autobusai jau morališkai (ir ne tik) atgyvenę....

            Beje...

            „Busturas“ ieško vežėjų privežamiesiems maršrutams

            „Busturas“ paskelbė konkursą, kuriame renkami vežėjai, vešiantys vadinamaisiais privežamaisiais maršrutais. Konkursas organizuojamas nepaisant to, kad praėjusią savaitę gyventojai pateikė peticiją, prašydami, kad maršrutiniai mikroautobusai Šiauliuose nebūtų panaikinti.

            Dalyvauti paskelbtame konkurse gali visos Lietuvos vežėjai. Numatoma, kad konkurso laimėtojas išaiškės trečią sausio dekadą ir nuo vasario 1-os pradės dirbti. Sutartys su „Busturu“ bus pasirašytos pusmečiui.

            „Pusei metų, su pratęsimu pusei metų. T. y. sukaupsim patirtį, pasižiūrėsim kaip sekasi, galbūt kažką reikės koreguoti“, – pasakojo T. Bielinskas.

            „Busturas“ su vežėjais atsiskaitys už nuvažiuotus kilometrus, pagal atitinkamo maršruto patvirtintą tvarkaraštį. Visose transporto priemonėse, turės būti sumontuota GPS įranga ir fiskalinis kasos aparatas, kurį vėliau pakeis elektroninio bilieto sistema.

            Septynių privežamųjų maršrutų ilgis – 4-15 kilometrų. Planuojama, kad jais darbo dienomis ir savaitgaliai važinės viena transporto priemonė, išskyrus maršrutą Kuršenkelio žiedas-Medelyno žiedas, kurį darbo dienomis aptarnaus du maršrutiniai autobusiukai. Tiesa, tokia aptarnavimo tvarka gali keistis.
            http://etaplius.lt/busturas-iesko-ve...ms-marsrutams/

            Comment


              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
              Tik naikinti ir naikinti, o tai gal kada nors parodysite tų miesto parkams, kaip turėtų atrodyti neatsilikusių šalių viešasis transportas? Kur Jūsų pasiūlymai? Kol kas tai tik "nelaimingo pensininko" sapalionės.
              O iš tavęs tai tik vaikiški liberalistiniai paistalai. Pirmiausia tu man parodyk nors vieną miestą su normaliai išvystytu VT, kuriame yra tokia transporto priemonė kaip maršrutinis taksi. Antra, parodyk, kur mikroautobusai vieningoje sistemoje yra plačiai naudojami, esant gerai išvystytam VT. Trečia, parodyk, kur mikroautobusai tokioje sistemoje priklauso kitoms kompanijoms (ne autobusų įmonėms). Ketvirta, parodyk, kur tokio dydžio miestuose kaip Šiauliai su gerai išvystytu VT iš viso veikia daugiau nei vienas vežėjas.


              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
              Dvigubų, tai turite omenyje su "garmoške" ? Jų atsisakyti tikrai nereikia, rytinio ir vakarinio piko metu jie būna pilni. O dėl tvarkaraščių dažninimo, tai domu kokius "lavonus" paleistų į gatves jei ir dabar kai kurie autobusai jau morališkai (ir ne tik) atgyvenę....

              Beje...



              http://etaplius.lt/busturas-iesko-ve...ms-marsrutams/
              Tankinant autobusų kursavimą tų garmoškiu nelabai reikėtų. Nebent į Ginkūnus, kurie yra rajone.
              Kas dėl dažninimo, tai aš gi nesiūlau staiga visko daryti. Bet tą būtina daryti. Dažninti būtų galima pertvarkius maršrutų tinklą ir įvedus normalius persėdimo bilietus.

              Štai ir atsitiko kaip sakiau - mikrobai įtraukiami į bendrą sistemą parazitų sąlygomis ir parazituos "Busturo" sąskaita. Verčiau "Busturas" būtų išsinuomavęs trumpam kelis mikrobus...
              Paskutinis taisė Al1; 2013.12.26, 19:06.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                O iš tavęs tai tik vaikiški liberalistiniai paistalai.
                Diskutuoti su Jumis - nervų gadinimas. Jeigu turite rimtų pasiūlymų, o ne vien tik žodinių plepalų, įstokite į NVTKA, girdėjau jie ieško aktyvių narių. Kol kas gi tai tik paprastas šnipštas iš Jūsų pusės.

                Comment


                  Mano pasiūlymai seniai aiškūs - mikrobus reikia likviduoti, o ne integruoti. Viskas - nėra tokios VT rūšies ir nėra ko dairytis į tą pusę. Visą VT vystyti autobusų pagrindu. O kaip tą konkrečiai įgyvendinti skirtinguose mieste tai jau atskiri niuansai.

                  Comment


                    Šiauliečiai kratosi „mistinių“ privežamųjų maršrutų

                    Trečiadienio vakarą P. Višinskio bibliotekoje rinkosi nepritariantys valdžios sprendimui naikinti maršrutinių taksi maršrutus. Susitikime dalyvavo ne tik valdžios sprendimu nepatenkinti gyventojai ir „mikriukų“ atstovai, išklausyti kritikos atėjo miesto vežėjos bendrovės „Busturas“ vadovai.

                    Valdžios sprendimu nepatenkintų gyventojų interesus aršiausiai ginti stojo visuomenininkės Nijolė Malakauskienė ir Irena Vasinauskaitė. Susitikimo metu pasisakė ne tik gyventojai, bet ir patys „mikriukų“ atstovai. Pastarieji teigė, kad jiems rūpi šiauliečiai ir jų nuomonė, „o „Busturas“ su Savivaldybe patys nusprendė, kas geriau miestui“.

                    Susitikimo metu miesto valdžiai pateikta Šiaulių apskrities konfederacijos atstovų ir Šiaulių miesto gyventojų susirinkimo rezoliucija. Ja reikalaujama panaikinti Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą, kuriuo naikinami maršrutinių taksi maršrutai. Taip pat prašoma panaikinti administracijos direktoriaus įsakymą dėl, kaip nurodo peticijos autoriai, „mistinių“ privežamųjų maršrutų steigimo.

                    Peticijoje reikalaujama, kad nepriklausomas auditorius atliktų bendrovės „Busturas“ finansinės-ūkinės veiklos patikrinimą, taip pat su Šiaulių universiteto bendruomene ištirti keleivių srautus ir surengti gyventojų apklausą, kurios rezultatai būtų aptarti su gyventojais.

                    Maršrutinių taksi atstovai dėl Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo yra kreipęsi į Konkurencijos tarybą, taip pat į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą. Pasak Jolitos Dūdienės, vienos iš penkių Šiauliuose veikiančių privačių vežėjų įmonių eksploatacijos direktorės, vežėjai kol kas gyvena nežinioje, tačiau nelaidoja vilties nuo vasario ir toliau vežti miesto gyventojus.
                    http://etaplius.lt/siaulieciai-krato...muju-marsrutu/

                    Comment


                      „Busturas“ ruošiasi dienai, kai neliks „mikriukų“

                      Šiaulių miesto savivaldybės bendrovės „Busturas“ vadovai tvirtina jau dabar pertvarkantys autobusų kursavimo grafikus.

                      „Mes jau nuo gruodžio 9-tos dienos esame sutankinę grafikus, tačiau jau sausio mėnesį, eksperimento tvarka, dar papildomai į liniją išleidžiame mašinų, kad dar labiau sutankinti“, – pasakojo bendrovės “Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas.
                      Tai jau tikrai....Vidury dienos ilgieji autobusai (garmoškės) veža 5-6 žmones. Kažkoks absurdas.

                      Kasdien į miesto gatves išvažiuoja 79 autobusai. Dar 17-ka autobusų stovi „Busturo“ garažuose. Bendrovės eksploatacijos direktorius Vilius Laužikas pripažino, kad autobusų nėra per daug. Šiemet antroje metų pusėje įmonė gaus devynis naujus autobusus.
                      Turbūt kalba eina apie ispaniškus "Castrosua".

                      Tikimasi, kad vasarą bus pradėtas taikyti mėnesinis elektroninis bilietas, vėliau rinkoje pasirodys ir kitokių elektroninio bilieto rūšių: savaitės, dienos ir panašiai. Anot „Busturo“ vadovų, elektroninis bilietas padės sureguliuoti keleivių srautus.

                      Bendrovė „Busturas“ skelbia apie pokyčius, tačiau nutyli dėl be darbo liksiančių daugiau nei 100 mikroautobusų vairuotojų. Šiauliuose dabar važinėja beveik 70 mikroautobusų, dirba apie 110 vairuotojų. Kol kas „Busturas“ įsidarbino tik keturi buvę mikroautobusų vairuotojai. Naujus septynis privežamuosius maršrutus aptarnaus 12-ka darbuotojų, galbūt dar kelios dešimtys ras darbą „Busture“. Apie 80 žmonių liks be darbo.
                      http://etaplius.lt/busturas-ruosiasi...liks-mikriuku/
                      Paskutinis taisė Xedos; 2014.01.21, 16:13.

                      Comment


                        Saga tęsiasi:

                        Lieka neaišku, kas veš privežamaisiais maršrutais

                        Privežamiesiems maršrutams priskirtų rajonų gyventojai stotelėse nuo vasario mėnesio lips ne į maršrutinius mikroautobusus, o į bendrovės „Busturas“ išsinuomotus autobusiukus. Tai paaiškėjo po to, kai sausio 22 dieną, kaip buvo planuota, nebuvo atplėšti privežamųjų maršrutų viešųjų pirkimų konkurse dalyvaujančių įmonių vokai.

                        „Prieš vokų atplėšimą mes gavome vienos įmonės pretenziją dėl kelių klausimų. Mes į juos atsakėme ir, pagal viešųjų pirkimų įstatymą, turim vėl atidėti tam tikrą terminą, kad vėl dalyviai galėtų susipažinti su atsakymais“, – pasakojo UAB „Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas.

                        Dėl šios priežasties kitas vokų atplėšimas turėtų įvykti vasario 3 dieną. T. Bielinskas sako, kad viena iš konkurso dalyvių, įmonė iš Vilniaus, prašė pagal tam tikrą modelį papildyti leistinų transporto priemonių sąrašą.

                        Tokią sąlyga „Busturas“ patenkino. Tačiau nesutiko leisti sumažinti baudas, skiriamas keleiviams neišdavus bilieto.

                        Kada paaiškės laimėtojas, bendrovės generalinis direktorius nesiryžta prognozuoti, nes vasario 3 dieną atplėšus vokus dar apie dešimt dienų teks laukti.

                        „Tai yra laikas pareikšti pretenzijas, galbūt kitiems dalyviams. Čia visi teoriniai dalykai yra. Tai teoriškai galėtų jau vasario viduryje pradėti važinėti kiti vežėjai, kurie laimės konkursą“, – svarstė T. Bielinskas.

                        Kol kas konkurse dalyvauja penkios įmonės, mažiausiai dvi – vietinės. Kol išaiškės konkurso laimėtojai, privežamieji maršrutai nuo vasario 1 dienos bus aptarnaujami bendrovės „Busturas“, kuri autobusiukus nuomosis iš privačių vežėjų.

                        Privežamaisiais maršrutais važinės vienuolika autobusiukų. Kiek toks laikinas aptarnavimas bendrovei kainuos – kol kas neaišku, nes vyksta derybos.
                        http://etaplius.lt/lieka-neaisku-kas...is-marsrutais/

                        Pasikartosiu jau, bet po tų Busturo maršrutų sutankinimo, dabar, tiek trumpi tiek ilgi autobusai, "vežioja orą". Dar niekada neteko matyti tiek autubusų, kurie veža po 3-5 žmones. Ypač juokingai atrodo ilgieji, kurie pravažiuoja vienas paskui kita ir vienas nuveža kokius 5, o kitas gal 8-10 žmonių .
                        Paskutinis taisė Xedos; 2014.01.25, 15:20.

                        Comment


                          Jau paskelbti 7 privežamųjų maršrutų grafikai ir trasos. http://www.busturas.lt/files/naujien..._marsrutai.pdf
                          Norėtųsi dar paklausti šiauliečių, nes naujienose jau nieko nebeaišku

                          1) Ar nuo vasario 1 d. tikrai neliks nei vieno iš dabartinių mikriukų maršrutų?
                          2) (čia klausimas labiau tiems, kas turi kokį ryšį su Busturu) - kaip supratau, kol kas visus privežamuosius maršrutus aptarnaus Busturas. Bet ar dar neatvyko nuomojami mikroautobusai?
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Norėtųsi dar paklausti šiauliečių, nes naujienose jau nieko nebeaišku

                            1) Ar nuo vasario 1 d. tikrai neliks nei vieno iš dabartinių mikriukų maršrutų?
                            Kad gan aiškiai naujienose parašyta :

                            Nuo vasario pirmos dienos Šiauliuose nebekursuos maršrutiniai mikroautobusai. Jie veš keleivius tik iš priemiestinių gyvenviečių ir tolimesnių mikrorajonų.
                            http://etaplius.lt/busturas-ruosiasi...liks-mikriuku/

                            Comment


                              Gal kas galėtų išversti į lietuvių kalba, kas yra tie "dumpliniai" autobusai ?

                              Keleiviai laukia milijono vertės autobusų

                              Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius Gedeminas Vyšniauskas pasirašė įsakymą, kuriuo pritaria, kad UAB „Busturas“ pirktų tris „dumplinius“ žemagrindžius autobusus. Tokie autobusai yra reikalingi atskiruose populiariausiuose maršrutuose, pavyzdžiui, 11, 17 maršruto.

                              Vienas autobusas gali kainuoti apie milijoną litų. Autobusai bus perkami paskelbus viešojo pirkimo konkursą. Viena iš konkurso sąlygų – išsimokėjimo terminas. UAB „Busturas“ tikisi reikiamą sumą sumokėti per 5-7 metus.

                              http://etaplius.lt/keleiviai-laukia-nauju-autobusu/

                              Comment


                                Čia taip įmantriai pavadinti ilgieji (sudurtiniai) autobusai

                                Ir nuo kada 11, 17 tapo populiariausi maršrutai? ...
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                  Čia taip įmantriai pavadinti ilgieji (sudurtiniai) autobusai

                                  Ir nuo kada 11, 17 tapo populiariausi maršrutai? ...
                                  Populiariausi jie tampa panašiai nuo balandžio 1 iki (grubiai) spalio pabaigos
                                  www.autobusas.4l.lt +
                                  www.facebook.com/Autobusas4l

                                  Comment


                                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                    Pasikartosiu jau, bet po tų Busturo maršrutų sutankinimo, dabar, tiek trumpi tiek ilgi autobusai, "vežioja orą". Dar niekada neteko matyti tiek autubusų, kurie veža po 3-5 žmones. Ypač juokingai atrodo ilgieji, kurie pravažiuoja vienas paskui kita ir vienas nuveža kokius 5, o kitas gal 8-10 žmonių .
                                    Todėl, kad vis dar važinėja mikrobai. Todėl, kad dabar žiema ir šalta - žmonės bendrai mažiau išeina iš namų.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Todėl, kad vis dar važinėja mikrobai. Todėl, kad dabar žiema ir šalta - žmonės bendrai mažiau išeina iš namų.
                                      Na, tai galėtų būti vienintelės priežastys, kodėl autobusuose tiek mažai keleivių. Bent dabar susidaro vaizdas, kad autobusai važiuoja pastebimai per dažnai ir jais paprasčiausiai nėra ką vežti, nebent orą . Reikia tikėtis, kad situacija pasikeis, nes kol kas keleivių skaičius autobusuose kelią juoką.

                                      Comment


                                        Kad žiema, tai ne argumentas, nes atšilus galima tad sakyti, kad visi atostogauti į užmiestį išvažiavę.

                                        Comment


                                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                          Kad žiema, tai ne argumentas, nes atšilus galima tad sakyti, kad visi atostogauti į užmiestį išvažiavę.
                                          Tai argumentas. Net ir Vilniuje per šalčius mažiau ne tik kad VT keleivių, bet ir automobilių gatvėse. Ir visai ne dėl to, kad vairuotojai persėda į VT. Tiesiog kai šalta, žmonės mažiau išeina iš namų. O kai šilta visi į užmiestį neišvažiuoja, tuo labiau kokią gegužę ar rugsėjį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X