Dar iš pasikeitimų nuo rugsėjo 1 d., apie kuriuos Busturas nesivargino pranešti:
P4 "padalintas" į 2 dalis. Vieni reisai važiuoja trasa Rėkyva - Einoraičiai, kiti - Rėkyva - Sodų st.
P7 nuo ligoninės iki galinės Skroblų stotelės važiuoja įprastai V. Kudirkos g., Birutės g., toliau suka į Skroblų g., Sodų g., Karklų g., Birutės g., V. Kudirkos g. iki ligoninės. Įrengtos 4 naujos stotelės.
16 galinė stotelė "Liejyklos g. st." pervadinta į Daubų st.
Šis autobusas priklauso UAB „Ridvija“. Kažkada ši firma aptarnavo 10 ir 11 maršrutus. Vėliau atsisakė ir vėl tie maršrutai atiteko „Busturui“. Greičiausiai dėl to, kad buvo nuostolingi (juk šiuose autobusuose dar konduktorės buvo).
O tai tiesa dėl 10 ir 11 maršrutu?
Paskutinis taisė Vt entuziastas; 2015.12.23, 12:46.
Priežastis: Parašiau iš kur paemiau šia citata
Taip, tai tiesa. Dar buvo 29 maršrutas privatininkų. 11-u paskutiniuoju metu dirbo prailgintas MAN.
Kiek pamenu, 29 maršrutą aptarnavo Kinelienės įmonė, o 11 Ridvija. Iki maršrutų perdavimo Busturui, paskutiniu metu 29 aptarnavo Scania 112, o 11 Volvo B10M55 autobusais.
Kiek pamenu, 29 maršrutą aptarnavo Kinelienės įmonė, o 11 Ridvija. Iki maršrutų perdavimo Busturui, paskutiniu metu 29 aptarnavo Scania 112, o 11 Volvo B10M55 autobusais.
Taryba tyrimo metu nustatė, kad rinkoje be „Busturo“ buvo vežėjų, galėjusių teikti keleivių vežimo miesto maršrutais paslaugas. Tačiau Savivaldybė neorganizavo nei konkurso, nei kitos konkurencingos procedūros. Savivaldybė įpareigota ne vėliau kaip per 6 mėnesius panaikinti konkurenciją ribojančius sprendimus ir organizuoti konkursą.
Reformai išloš laiko
„Savivaldybė šioje byloje yra suinteresuota pusė, – sakė Savivaldybės Teisės skyriaus vedėja Laura Staponkienė. – Mes palaikysime „Busturo“ poziciją“. „Busturas“ šiuo metu yra ne tik vežėjas, bet ir rinkos operatorius, jo teisinis suinteresuotumas pats didžiausias ir turi teisę skųstis“, – komentavo L. Staponkienė. Tuo metu Savivaldybė rengiasi „Busturui“ palikti tik vežėjo funkciją, o rinkos operatoriaus funkcijai atlikti steigtų dar vieną įstaigą – viešojo transporto koordinacinį centrą.
Politikai idėją siekia įgyvendinti, kad „Busturui“ atsirastų konkurentų, kad būtų skelbiami konkursai maršrutams aptarnauti. Iš įmonės būtų perimta bilietų platinimo sistema ir pinigų surinkimas. Savivaldybė jau paskelbė konkursą rengti viešojo transporto sistemos pertvarkos koncepciją. Paslaugos teikėjų pasiūlymų laukia iki kovo 9 dienos. Jiems ketina atseikėti iki 15 tūkstančių eurų.
Savivaldybės administracijos direktorius Eduardas Bivainis neįžvelgia, jog pozicija yra dviprasmiška – iš vienos pusės teisme palaikyti „Busturo“ argumentus, o iš kitos – rengtis, kad jam atsirastų konkurentų. „Teismas ir koordinacinis centras – nesusiję dalykai, – aiškino direktorius. – Teismas vyksta dėl procedūrinių dalykų – manome, jog Savivaldybė galėjo pasirinkti vežėją be konkurso. Be to, KT duotas terminas konkursą organizuoti tikrai yra per trumpas. Dėl to teisme tarsimės.“
Tikisi, jog teismas išaiškins, „kokia apimtimi tas konkuravimas turi būti – 100 procentų, 50 procentų ar 10 procentų“. „Šiandien nėra jokio aiškumo, ar dėl visos rinkos turi būti konkuruojama, ar dėl atskirų maršrutų, – teigė direktorius. – O koordinacinis centras bus. Idėja yra – atskirti operatoriaus ir vežimo funkcijas ir jos neatsisakome.“
Kažkas nori įkišti ranką į savivaldybės kišenę ir atimti dalį maršrutų iš "Busturo". VT reikia gerinti ne naikinant savo (savivaldybei priklausančios) įmonės.
UAB „Busturas“ keleiviai nuo šiol pas vairuotoją gaus ir kitokį vienkartinį „talonėlį“
Nuo š. m. kovo 10 d. miesto autobusuose vairuotojai parduos naujo tipo kelionės bilietus. Įprastiniai „talonėliai“ nuosekliai pradedami keisti į naujus kasos aparato išduodamus bilietus – kelionės dokumentus.
Naujajame atspausdintame biliete pamatysite ne tik maršrutą, vairuotojo identifikacinį numerį, bet ir būtent to autobuso garažinį numerį ir stotelę, kurioje pirkote bilietą. Tai reiškia, kad pirkti kelis bilietus nebebus galima, nes nupirktas pas vairuotoją galios tik būtent tam konkrečiam maršrutui ir reisui.
Kol kas su naujais kasos aparatais mieste važiuoja pirmieji autobusai, privežamuosiuose galioja sena tvarka ir kelionės bilietai. Kasdien autobusų, kuriuose vairuotojai parduos naujus bilietus, daugės, kol visuose miesto autobusuose keleiviai galės įsigyti tik naujus bilietus.
Antraštė klaidina. Autobusai nebūtinai bus elektriniai.
Į Šiaulių miesto gatves išriedės 13 naujų elektrinių autobusų
Jau kitąmet šiauliečiai turėtų važinėtis naujutėlaičiais aplinkai nekenksmingais autobusais. Šiaulių miesto taryba pritarė siūlymui už Europos Sąjungos lėšas pirkti net 13 naujų ekologiškų elektra arba biokuru varomų autobusų. Pasak bendrovės „Busturas“ atstovų, autobusams išriedėjus į gatves, Šiauliuose gerokai sumažės oro tarša.
Kol kas Šiauliai moderniu viešuoju transportu pasigirti negali. Į gatves išrieda nemažai jau daugiau nei dvidešimt metų skaičiuojančių autobusų. Elektros energija ar biokuru varomi autobusai ne tik bus patogesni keleiviui – viduje veiks vaizdo stebėjimo programos, bus daugiau erdvės, – bet ir neterš oro išmetamosiomis dujomis.
Dalį pinigų – apie 400 tūkstančius eurų – įsipareigojo skirti ir bendrovė „Busturas“. Transporto priemonėms pirkti bus skelbiamas viešasis konkursas, kol kas, savivaldybės ir vežėjų teigimu, reikalingiausi standartiniai 12 metrų autobusai. Tokius ir bus bandoma nupirkti.
Šiuo metu bendrovė „Busturas“ keleivių pervežimui mieste naudoja 96 autobusus, iš jų tik 22 nekenkiantys aplinkai. Vežėjai sako, kad įsigijus naujuosius ekologiškus autobusus bus galima nurašyti pačias seniausias ir klientams vežti vargu ar betinkančias transporto priemones.
Sako, kad reikalingiausi 12 m autobusai, bet imant pagal turimų autobusų amžių dvigubi yra kur kas didesni laužai. Šiauliuose, aišku, galima būtų atsisakyti dvigubų autobusų kai kuriuose maršrutuose, bet tuomet reikia tankinti grafikus ir reikia dar daugiau paprastų autobusų. Vargu ar tuo užsiims "Busturas".
Comment