Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Kalbant apie priskyrimą, tai jis gyvuos tol, kol autobusai nebus nauji arba bent apynaujai. Nes jei tik per senesnius autobusus pradės "eiti" žmonės, jie ilgai nelaikys. Todėl, šiuo atveju, manau geriau yra priskyrimas.

    Brigados turi "maišytus" maršrutus, nors netolimoje praeityje buvo daroma, jog brigada važiuotų panašiai vienu ir tuo pačiu maršrutu.
    Sudvejinti autobusai turi savo grafikus įvairiuose maršrutuose.

    5 iš 8, bent 4 ar net 5 mačiau linijoje po pietų (apie 16-17 val.), o dėl Volvo 7000 ..., šiais autobusais dirba po vieną vairuotoją, matomai sutapo laisvos dienos vairuotojams.
    Nebūtų racionaliau, jei brigadose, kurios dirba su naujais autobusais būtų daugiau vairuotojų. Jei taip neįmanoma sudaryti vairuotojų darbo grafikų, galėtų keletas dirbti su dviem autobusais. Nemanau, jog tai autobusus labai nustekentų, o nauda didelė - patogus VT, mažesnės eksploatacinės išlaidos.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Šiandien Busturo autobusui kažkokia techninė nelaimė atsitiko

      1.

      Comment


        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
        Nebūtų racionaliau, jei brigadose, kurios dirba su naujais autobusais būtų daugiau vairuotojų. Jei taip neįmanoma sudaryti vairuotojų darbo grafikų, galėtų keletas dirbti su dviem autobusais. Nemanau, jog tai autobusus labai nustekentų, o nauda didelė - patogus VT, mažesnės eksploatacinės išlaidos.
        Jei keletas dirbs su keliais autobusais, bus kaip kalbėjom anksčiau: nesaugos, važiuos kaip nori ir t.t., o ir kt. autobusas bus neišnaudojamas. Patys vairuotojai nelabai būtų patenkinti lakstyti nuo vieno ant kito. Kuo daugiau rankų, tuo didesnė tikimybė autobusus apibraižyti, nuskelti kokį kampą ir t.t., tokiu atveju kaltus sunkiau surasti.
        O kad mažesnės eksploatacinės išlaidos, tai tikrai taip nėra. Kažkada forume aptarinėjom dujinių autobusų pliusus ir minusus.
        www.autobusas.4l.lt +
        www.facebook.com/Autobusas4l

        Comment


          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
          Kazkaip per daug cia tu sutapimu
          man idomu kodel "Busturas" atskira tarsi kolona isskiria savo tolimuosius reisus aptarnaujancias masinas su "0" priekyje? Kokiu tikslu yra taip daroma? Gal tai tarptautiniu masinu kolona skaitosi?
          Nes kaip zinia tolimuosiuos reisus aptarnaujanciu masinu kolona yra nr.2. Gal kas placiau galetu papasakoti apie "Busturo" masinu kolonu paskirstyma?
          Koks skirtumas ar tas dvejetas yra ar nėra. Gal tiesiog taupo dvejetukus Šiuo atveju tai kiekvienos įmonės vidaus reikalas kaip žymi savo autobusus.
          www.autobusas.4l.lt +
          www.facebook.com/Autobusas4l

          Comment


            Parašė Lincas Rodyti pranešimą
            Koks skirtumas ar tas dvejetas yra ar nėra. Gal tiesiog taupo dvejetukus Šiuo atveju tai kiekvienos įmonės vidaus reikalas kaip žymi savo autobusus.
            O vis del to tas 2 turetu buti, yra numanomas ar tai visgi atskira kolona?

            Comment


              Parašė copper Rodyti pranešimą
              Šiandien Busturo autobusui kažkokia techninė nelaimė atsitiko

              1.
              Atvaizdas
              Į šios "Scania" galą įvažiavo "Saffle" #1812. Yra temoj "Viešojo transporto įvykiai ir prasižengimai" Raikkonen'o nuotrauka
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Šiandien Busturo autobusui kažkokia techninė nelaimė atsitiko
                Daugiau apie tai ČIA

                Comment


                  Susvyravo nuostolingai dirbančio „Busturo“ vadovo kėdė

                  Šiaulių valdžia vis grįžta prie galvosūkio, ką daryti su nuostolingiausia savivaldybės įmone – keleivių vežimo bendrove „Busturas“. Įmonės reorganizacijos šįsyk planuose nėra, darbo grupė imsis elektroninio bilieto įvedimo, kontrolės veiklos, nepelningų maršrutų ir išlaidų kompensacijoms analizės. Neatmetamas nepriklausomo audito ir vadovo keitimo variantas.

                  Šiaulių miesto savivaldybės įmonė – keleivių vežimo bendrovė „Busturas“ 2012 metus baigė su 2 mln. litų skola. Ketvirtadienį į pirmą posėdį rinksis savivaldybės sudaryta darbo grupė, kuri analizuos situaciją dėl keleivių kontrolės, elektroninio bilieto įvedimo, aiškinsis, kurie maršrutai ir veiklos sektoriai pelningi, kurie – ne, kodėl kompensacijoms už lengvatinius bilietus Šiauliai kasmet išleidžia 10 mln. litų, kai tuo tarpu Panevėžys – perpus mažiau.

                  Tai, kad darbo grupė išvadas numato pateikti kovo pabaigoje – nesulaukusi „Busturo“ išrinkto auditoriaus išvadų gegužę, leidžia spėti, jog kai kurie sprendimai jau padaryti.

                  Nebesitęsia po profesinės darbuotojų sąjungos kreipimosi į generalinę prokuratūrą pradėtas tyrimas dėl lengvatinių bilietų skaidrumo.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Gerai, kad nesėdima ir nelaukiama, kada skolos sieks dešimtis milijonų. Žinoma, neaišku, kuo viskas baigsis. Bet Vilniaus VT skolos augo nuolat, tačiau laiku nebuvo imtasi jokių priemonių, kad jas suvaldyti.

                    Comment


                      Iš Šiaulių Krašto straipsnio:

                      „Ti­ki­mės, kad mums pa­vyks ir to­liau Šiau­liuo­se plės­ti eko­lo­giš­kų au­to­bu­sų par­ką. Šiuo me­tu vyk­do­me ki­tą pro­jek­tą, tad, sėk­mės at­ve­ju, įsi­gy­si­me dar aš­tuo­nis du­jo­mis va­ro­mus au­to­bu­sus bei vie­ną hib­ri­di­nį – va­ro­mą du­jo­mis ir elekt­ra.
                      http://www.skrastas.lt/?data=2013-02...&id=1361380268

                      Comment


                        Na štai, ir Šiauliai ruošiasi įvesti priekinių durų tvarką

                        Miesto autobusai: neišgujami benamiai, vandalai ir viešas seksas

                        Seks didžiųjų miestų pavyzdžiu

                        Jau birželio viduryje miesto maršrutinių autobusų keleivių laukia naujovės. „Keleiviai bus įleidžiami tik pro priekines duris. Tai, galima sakyti, elektroninio bilieto pradėjimo taikyti etapas. Tikimasi pagerinti keleivių kontrolę“, – viliasi bendrovė „Busturas“ direktorius T.Bielinskas. Elektroniniam bilietui įgyvendinti tėra vos pusė milijono. Jau dabar aišku, kad jo nusipirkti nepavyks.

                        „Klaipėdai elektroninis bilietas atsiėjo beveik 2 mln. Lt. Kadangi su miesto valdžia nepavyksta susikalbėti taip, kaip tikėtasi, o daugiau lėšų gauti ne tik iš jos, bet ir iš struktūrinių fondų kol kas nenusimato, spręsime klausimą dėl išperkamosios nuomos – ne pirkimo“, – žada T.Bielinskas.

                        Patys vairuotojai ir džiaugiasi, ir nerimauja dėl naujos tvarkos. „Įlipimas pro priekines duris nėra blogai. Didžiausia blogybė, kad prarasime greitį“, – mano A.Jonušas.

                        „Priekinės durys“ pasiteisino

                        Įlipimo pro priekines duris tvarka Lietuvoje nėra naujovė – ji taikoma daugelyje Vakarų Europos miestų, taip pat Kaune, Klaipėdoje, Kėdainiuose ir Panevėžyje. Vienerius metus per priekines autobusų bei troleibusų duris lipo ir vilniečiai. Vėliau ši tvarka sostinėje buvo atšaukta dėl gyventojų skundų. Žmonės buvo nepatenkinti tuo, kad susidaro didžiulės grūstys ar apskritai nespėjama įlipti. Kituose miestuose įlipimas pro priekines duris pasiteisino.

                        Vien Kaune per pusmetį pajamos augo beveik puse milijono litų. Kiek augs bendrovės „Busturas“ pajamos, jos vadovai kol kas iš anksto neprognozuoja. Viliamasi, kad pradėjus taikyti minėtą tvarką „zuikių“ sumažės 3-5 proc.

                        Birželio viduryje miesto maršrutinių autobusų keleiviams užsitrenks galinės ir vidurinės durys – žmonės bus įlaipinami tik pro priekines.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Šiauliuose dauguma autobusų nepritaikyti tokiai tvarkai - siauros durys, siauri praėjimai, minkštos sėdynės trukdo judėti viduje. Be to bilbietai popieriniai, tai iš priekinių durų tvarkos mažai naudos - zuikiai žymės tuos pačius bilietus n kartų.
                          Verčiau išguitų mikrobus, kurie nugraibo nemažą dalį keleivių.

                          Beje, virš Šiaulių mikrobų irgi kabo kardas ant siūlo.

                          http://www.15min.lt/naujiena/verslas...rbo-667-337855
                          Paskutinis taisė Al1; 2013.05.31, 14:28.

                          Comment


                            Šiauliuose dar 60% yra švediškų autobusų kurie tikrai nepritaikyti pirmųjų durų sistemai. Didžioji dalis autobusų yra vienos varčios. Automatiškai reikėtų keisti maršrutų grafikus. O ką jau kalbėti apie E. Bilieto sistemą.

                            Comment


                              Daugelio autobusų vidurinė ir galinės durys taip pat su viena varčia, todėl nemanau, jog dėl to kiltų problemų, o grafikai ir taip Šiauliuose pertekliniai. Keista, kad informacijos apie priekinių durų tvarką Šiauliuose praktiškai nėra niekur, nors planuoja tai įvesti po kelių savaičių...
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Paskelbs prieš savaitę ir pakaks. Provincija - kad mažiau pinktintųsi. Komposterius perkelti daug laiko nereikia, kai kuriuose autobusuose jie ir taip prie vairuotojo. Lipdukus užklijuoti galima iš vakaro ar ryte pirmąją naujos tvarkos dieną.

                                Comment


                                  Kas daugelyje miestų jau įprasta, Šiauliuose - naujovė. Neseniai stotelių tvarkaraščiuose pradėta nurodyti kuriais reisais važiuoja žemagrindžiai autobusai (kiek pastebėjau tik 7 ir 24 maršrutuose), taip pat kai kuriuose mikroautobusų galiniuose punktuose nurodomi jų išvykimo laikai. Tokia informacija iki šiol niekur nebuvo pasiekiama...
                                  Paskutinis taisė Raikkonen; 2013.06.01, 23:41.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                    Kas daugelyje miestų jau įprasta, Šiauliuose - naujovė. Neseniai stotelių tvarkaraščiuose pradėta nurodyti kuriais reisais važiuoja žemagrindžiai autobusai (kiek pastebėjau tik 7 ir 24 maršrutuose), taip pat kai kuriuose mikroautobusų galiniuose punktuose nurodomi jų išvykimo laikai. Tokia informacija iki šiol niekur nebuvo pasiekiama...
                                    Atvaizdas
                                    Žemagrindžius buvo nustota žymėti prieš gerus 4 metus. Todėl anokia čia naujovė.
                                    O dėl mikroautobusų tvarkaraščių, taip, čia yra naujiena. Iki šiol, ši informacija buvo pasiekiama tik savivaldybės tinklapyje.
                                    www.autobusas.4l.lt +
                                    www.facebook.com/Autobusas4l

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      ...Beje, virš Šiaulių mikrobų irgi kabo kardas ant siūlo...
                                      Šiaulių mikrobai - atskira istorija. Niekur kitur nemačiau kad jie važinetu tom pašom linijom su beveik tuo pačiu numeriu (+30), kaip ir miesto maršrutiniai autobusai. Jie vaziuoja prieš autobusus surenkant visus to maršruto keleivius, paliekant autobusams tik nedidele dalį. Keista, ane? Žmones moka mokescius iš kuriu išlaikomas Busturas, o po to dar moka už pravažiavimą mikrobams. Moka du kartus!
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Todėl mikrobus Šiauliuose iš reikia naikinti, o ne integruoti. Realiai tereikėt tik vieno naujo autobusų maršruto, o tiksliau esamo 3 pratęsimo iki Skroblų g., ir dar vieno kažkurio maršruto pratęsimo iki Karaliaučiaus st.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X