/\ Reikėtų ROKIŠKIUI neigiamą įvertį duoti, kad neskiria Ikaruso nuo ZIL'o, bet skirsiu jį sau, nes lengvabūdiškai "pasimoviau" . Ištryniau savo "pamąstymus".
Paskutinis taisė Vakaris; 2012.09.15, 00:32.
Priežastis: Ištryniau "niekinę" informaciją
Patikekite kolegos,negaliu suprasti...mano sarasuose buvo Ikarusai,o AutoLiet skelbia ka kita........reikes sia informacija kazkaip patikrinti (turbut senus garaziniu isdavenejo naujom transporto priemonems)
Biržų Ikarus 260:
42xx - senoji ATĮ numeracija/ 8X - naujoji AP numeracija
4200 9419ЛЛХ
4201 9417ЛЛХ
4202 9418ЛЛХ > 82
4203 9172ЛЛЩ > 83
4204 9169ЛЛЩ > 84
4205 9170ЛЛЩ > 85
4206 9174ЛЛЩ > 86
4207 9171ЛЛЩ > 87
Visi gauti 1981 metais
Pirmieji du nesulaukė AP laikų - 80 ir 81 numerius gavo Laz 4202...
pagal mane Biržai turėjo dar vieną Ikarus-260
4208 9173 ЛЛЩ
Neteisingas spėjimas. 9173 ЛЛЩ VN turėjo Laz-699R, kurio GN buvo 9088. (4)208, kaip ir 209 GN nebuvo išvis. O nuo 210 buvo numeruojami Kamaz-5511 savivarčiai. Jų numeriai buvo įspūdingi, penkiaženkliai - 10210, 10211 ir t.t.
Beja, 1981 metai Biržų ATĮ buvo dosniausi - 8 vnt. Ikarus 260, 5vnt. "Turist'ų" Laz-699R, 11 Kamaz'ų - iš viso 34 vnt. visokių autotransporto priemonių. Kaip provincijos miestukui - visai neblogai.
Ačiū,AutoLiet........net nesitiki,kad tiek daug Volgų 21,24 gaudovo tuo laiku Ukmergės ATĮ
Reikia prisiminti istorija, kad Ukmergė buvo vienas didžiausiu Lietuvos miestų, buvo net ir apskrities centru.
Pramonė Ukmergėjė sovietų laikais buvo labai išvystyta, nors ir dabar ne ka mažiau pramonės (metalo apdirbimo, baldų, medienos yra lyderiai Lietuvoje). Bet dėja, kad tik įmonės ne Lietuvos kapitalo.
Beje, apie 1991 metus Ukmergės ATĮ atsirado Ikarus-260.27 be logotipų ir GN, bet su nauju VN - 9509 ЛИС. Kartą jį teko matyti ir Vilniuje (ne maršrute). Ar tai buvo vienas iš dviejų turėtųjų, nustatyti nepavyko.
Tikėtina, kad jų buvo ir daugiau - neturiu duomenų apie 1988-1990 metus. Tikiuosi Jūsų papildymo.
Kaip AutoLiet jau minėjo, paskutinį kartą Ikarus-260 Ukmergė gavo 1987 m. Man naujesnių taip pat neteko matyti.
Tiesa, teko girdėti "agentūros VBS" lygio gandų, kad prieš nepriklausomybę Ukmergei "iš fondų" buvo paskirtas net gi Ikarus-280, bet neturėjo kur jį panaudoti ir su kažkuo išmainė į kitokius autobusus. Kiek tame tiesos, nežinau.
P.S. ATĮ reorganizavus į AP, garažinė numeracija nebuvo pakeista, tik buvo nubraukti pirmieji skaičiai. Dažniausiai buvo pašalinami "20" arba "2" (1xx numeriams). Tačiau ЛАЗ ir ПАЗ markių autobusams su GN nuo 1 iki 10 iš pradžių buvo nubrauktas tik pirmasis "2" (t.y. liko "00x"), o paskui buvo palikti tik vienženkliai GN. Nors "2004" iš pradžių tapo "04", o po to "4"
Keletas papildymų į Ukmergės sąrašą (su keturženkliu GN):
2004 6604 ЛИС LAZ42021,
2033 0235 LLA LAZ695N (1991).
Su pakeistais VN mačiau tik kelis LAZ'us:
2009 ZVU 407 (695N) ir
2225 ZVA 896 (699R);
2055 VN numeris (ZVU 784) išties neteisingas, bet turiu jo gamyklinį - 143281.
Mano matyti Ukmergės ATĮ -> AP ЛАЗ markės autobusai
(sutampanti ir papildoma informacija):
ЛАЗ-695Н:
-----1978----- 2031 48-53 ллл
-----1982----- 2046 0815 ЛИА 2054 1273 ЛИА 2013 2129 ЛИА 2053 2565 ЛИА 2039 2567 ЛИА-> ZVU 895
-----1983----- 2005 3487 ЛИА 2057 4770 ЛИА 2016 61-65 лкг-> ZVU 611 2066 6772 ЛИА-> ZVU 927
-----1985----- 2035 0747 ЛИУ-> ZVU 881 2003 0920 ЛИУ-> ZVU 397 2002 1027 ЛИУ-> ZVU 877 2150 1289 ЛИУ-> ZVU 902 2036 1623 ЛИУ-> ZVU 896
-----1986----- 2018 2949 ЛИУ-> ZVU 882
-----1987----- 2012 2669 ЛИЧ-> ZVU 401 2051 0692 ЛИС-> ZVU 612 2033 1259 ЛИС 2008 1739 ЛИС-> ZVU 443
-----1988----- 2011 3008 ЛИС-> ZVU 868 2021 3955 ЛИС-> ZVU 887
-----1989----- 2060 4173 ЛИС-> ZVU 907 2009 4816 ЛИС-> ZVU 407 2055 7443 ЛИС-> ZVU 874
-----1990----- 2022 8478 ЛИС - atiteko ne AP, o ATĮ "palikuonei" (kažkada vėliau mačiau su nauju šios įmonės logotipu, bet be VN, o tik su VN "dubleriu" ant galo - bet lyg ir ne nurašinėjamą, tolimesnio likimo nežinau)
-----1991-----
2033 0235 LLA-> ZVU 668
Comment