Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    AutoLiet turi buti Rokiškio ATĮ GN-111 04-32 ЛЛX ZIL-MMZ-45021 1979


    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Rokiškio ATĮ. 1980m. duomenys.

    Atvaizdas

    Comment




      Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
      AutoLiet turi buti Rokiškio ATĮ GN-111 04-32 ЛЛX ZIL-MMZ-45021 1979

      Comment


        ROKISKIO ATĮ GAZ-24 VOLGA duomenys iki 1991 m.
        GR. VALSTYBINIS MARKĖ METAI, PAKEISTAS
        NR. VALS.NR.
        27 17-27 ЛИЧ GAZ-24 VOLGA TAKSI 1973 15-44 ЛИБ
        34 02-06 ЛИЯ GAZ-24 VOLGA TAKSI 1974 15-43 ЛИБ
        ЛKC 2531(PAKEISTAS NR)
        45 34-86 ЛИЯ GAZ-24 VOLGA TAKSI 1974
        35 56-34 ЛИЯ GAZ-24 VOLGA 1974 05-08 ЛИО
        25 56-72 ЛИХ GAZ-24 VOLGA TAKSI 1974
        36 62-34 ЛИЮ GAZ-24 VOLGA 1974 (AutoLiet nerodo?)
        12 03-10 ЛЛА GAZ-24 VOLGA TAKSI 1975
        36 03-54 ЛЛА GAZ-24 VOLGA TAKSI 1975
        58 06-10 ЛЛЖ GAZ-24 VOLGA TAKSI 1976
        24 66-24 ЛЛО GAZ-24 VOLGA 1977
        50 32-38 ЛЛX GAZ-24 VOLGA 1979 66-71ЛИB Д73 33
        66 00-72 ЛКБ GAZ-24 VOLGA 1980 14-33 ЛИБ
        700 27-33 ЛКБ GAZ-24 1981 66-65 ЛИВ
        701 44-22 ЛКБ GAZ-24 1981
        702 61-63 ЛКБ GAZ-24 1982 66-67 ЛИВ
        703 69-28 ЛКБ GAZ-24 1982 66-72 ЛИВ AUL 163
        708 65-96 ЛИЕ GAZ-24-10 1991 AUK 071
        Paskutinis taisė ROKISKIS; 2012.04.06, 18:46.

        Comment


          Rokiskio ATI buvo gauta vienu metu:


          70-- 00-93 ЛЛX PAZ-672 1979
          2--- 00-94 ЛЛХ ZIL-130 V 1 1979 AutoLiet klaida
          111- 04-32 ЛЛX ZIL-45021 1979
          125- 04-33 ЛЛX ZIL-45021 1979
          121- 04-34 ЛЛX ZIL-45021 1979
          63-- 04-35 ЛЛX ZIL-45021 1979 AutoLiet klaida
          142- 04-36 ЛЛX LAZ-695N 1979
          161- 04-37 ЛЛX LAZ-695N 1979

          Comment


            Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
            ROKISKIO ATĮ GAZ-24 VOLGA duomenys iki 1991 m.
            GR. VALSTYBINIS MARKĖ METAI, PAKEISTAS
            NR. VALS.NR.
            27 17-27 ЛИЧ GAZ-24 VOLGA TAKSI 1973 15-44 ЛИБ
            34 02-06 ЛИЯ GAZ-24 VOLGA TAKSI 1974 15-43 ЛИБ
            ЛKC 2531(PAKEISTAS NR)
            45 34-86 ЛИЯ GAZ-24 VOLGA TAKSI 1974
            35 56-34 ЛИЯ GAZ-24 VOLGA 1974 05-08 ЛИО
            25 56-72 ЛИХ GAZ-24 VOLGA TAKSI 1974
            36 62-34 ЛИЮ GAZ-24 VOLGA 1974 (AutoLiet nerodo?)
            12 03-10 ЛЛА GAZ-24 VOLGA TAKSI 1975
            36 03-54 ЛЛА GAZ-24 VOLGA TAKSI 1975
            58 06-10 ЛЛЖ GAZ-24 VOLGA TAKSI 1976
            24 66-24 ЛЛО GAZ-24 VOLGA 1977
            50 32-38 ЛЛX GAZ-24 VOLGA 1979 66-71ЛИB Д73 33
            66 00-72 ЛКБ GAZ-24 VOLGA 1980 14-33 ЛИБ
            700 27-33 ЛКБ GAZ-24 1981 66-65 ЛИВ
            701 44-22 ЛКБ GAZ-24 1981
            702 61-63 ЛКБ GAZ-24 1982 66-67 ЛИВ
            703 69-28 ЛКБ GAZ-24 1982 66-72 ЛИВ AUL 163
            708 65-96 ЛИЕ GAZ-24-10 1991 AUK 071
            Idomu kodel lengvieji automobiliai buvo numeruojami ir pradzioje sunkvezimiu/autobusu, pvz. 12,24,27 ir pabaigoje numeracijos 701-703,708?

            Comment


              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
              Idomu kodel lengvieji automobiliai buvo numeruojami ir pradzioje sunkvezimiu/autobusu, pvz. 12,24,27 ir pabaigoje numeracijos 701-703,708?
              Tamsta, kaip "teisingo" garažinio numeravimo mėgėjas ir ieškotojas, turėjote atkreipti dėmesį į informaciją, kad Rokiškio ATĮ nuo 1981 metų (kaip minėjo Vakaris) pradėjo grupuoti autobusus ir kitas mašinas pagal jų tipus ir paskirtį.

              Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
              Čia paprasčiausiai išlikusi senoji ATĮ numeracija, kai 1981m. pradėjo numeruoti nuo 301 GN. Iš pradžių buvo ir grupavimas: 300-350 Laz'ai, 351-379 Paz'ai, nuo 380 Ikarusai ir dyzeliniai Laz'ai. Taip iki 1990m ir užsipildė iki 387 numerio.
              Paanalizuokite ROKISKIS pranešimus šioje temoje (pradedant kad ir šiuo) ir pastebėsite, kad sunkvežimiai ir kitas transportas taip pat buvo suskirstyti pagal tipus ir markes.

              Skirtumas tik tas, kad ankstesnių garažo numerių jie masiškai nepakeitė - matyt, buvo planuojama, kad laikui bėgant, jie natūraliai išnyks. Todėl naujoji numeracija ir buvo pradėta nuo 3xx autobusams ir nuo 4xx - kitam transportui.

              Pagal šią ir mano surinktą info, skirstymas buvo daugmaž toks:
              nuo 40x - ЗИЛ bortiniai;
              nuo 43x - ГАЗ sunkvežimiai, tarp jų įsimaišė ir jau minėtos AVIA A31;
              nuo 48x - specializuoti sunkvežimiai (benzinvežiai, trašų bunkeriai)
              nuo 60x - ЗИЛ savivarčiai
              nuo 63x - МАЗ savivarčiai
              nuo 65x - КАМАЗ savivarčiai
              7xx - lengvieji automobiliai
              8xx - ūkinis transportas

              Iki "idealo" trūksta, kad ЛАЗ autobusai (300-350) būtų buvę išskirstyti į "minkštuosius" (ЛАЗ-697Р, ЛАЗ-699Р) ir "kietuosius" (ЛАЗ-695Н).
              Nors, ir į Vilnių labai dažnai važiuodavo ЛАЗ-695Н.

              Pasibaigus ЛАЗ numeriams (300-350), buvo vienas ЛАЗ-699Р su numeriu 500.
              1990 metais atsirado keli КАвЗ markės autobusai - 55x.
              AutoLiet sąrašuose taip pat buvo vienintelis senesnis 1986 metų КАвЗ - 364, įterptas tarp ПАЗ-ų.

              Tiek "greitų" pastebėjimų. Manau, kad ROKISKIS ir kiti dar ras ką papildyti

              Comment


                Ačiū ROKIŠKI už papildymus ir pataisymus. Prieš ZIL-MMZ-4502 63 04-35ЛЛX 1979m. buvo ZIL-MMZ-555 63 23-44ЛИМ 1968m. Dėl taksi GAZ-24 36 62-34ЛИЮ 1974m. ir 36 03-54ЛЛА 1975m. kila klausimų, ar pirmajam po metų pakeitė v.n., ar papuolė į avariją ir nurašė, ar perdavė kitai organizacijai, ar pas mane neteisingas g.n.?

                Dar 1980m. Rokiškio ATĮ duomenys.

                Comment


                  AutoLiet...nesuprantu ...ar neturejai daugiau informacijos apie GAZ-51 ir 93,kiek zinau ju Rokiskio ATI turejo daug (GAZ*51 - apie 30,GAZ* 93-40 vnt.)o kur benzinveziai,amoniakoveziai,teh pagalbos.........O kas liecia del garaziniu,Rokiskio ATI juos keisdavo kaskart...pvz garazinis 50 turejo masina gauta iki 1960 m.1970 m.ir 1980 ...nurasydavo ir i jo vieta gaudami nauja transporta, suteigdavo ta pacia, prasau JUMS pavyzdys:
                  50 01-40 ЛИБ LAZ-695B 1960
                  50 39-74 ЛИР LAZ-695M 1970
                  50 32-38 ЛЛX GAZ-24 TAKSI 1979

                  ir norint atpinti nuo pat 1960 m. bus didziule problema

                  Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                  Ačiū ROKIŠKI už papildymus ir pataisymus. Prieš ZIL-MMZ-4502 63 04-35ЛЛX 1979m. buvo ZIL-MMZ-555 63 23-44ЛИМ 1968m. Dėl taksi GAZ-24 36 62-34ЛИЮ 1974m. ir 36 03-54ЛЛА 1975m. kila klausimų, ar pirmajam po metų pakeitė v.n., ar papuolė į avariją ir nurašė, ar perdavė kitai organizacijai, ar pas mane neteisingas g.n.?

                  Dar 1980m. Rokiškio ATĮ duomenys.

                  Atvaizdas
                  Paskutinis taisė ROKISKIS; 2012.04.08, 11:33.

                  Comment


                    "Kautros" naujieji VW Crafter:
                    Gar. Nr. Valst. Nr. Ident. Nr.

                    1. 35 FZO 527 WV1ZZZ2EZC6028626
                    2. 37 FZO 537 WV1ZZZ2EZC6028624
                    3. 38 FZO 538 WV1ZZZ2EZC6028625
                    4. 39 FZO 539 WV1ZZZ2EZC6028428
                    5. 40 FZO 528 WV1ZZZ2EZC6028915
                    6. 41 FZO 529 WV1ZZZ2EZC6028190
                    7. 42 FZO 532 WV1ZZZ2EZC6028189
                    8. 43 FZO 533 WV1ZZZ2EZC6029286
                    9. 80 FZO 534 WV1ZZZ2EZC6029285
                    10. 81 FZO 536 WV1ZZZ2EZC6029455

                    Visi bazuosis Kaune.

                    Comment


                      "Progresas". Kuo toliau tuo labiau degraduoja VT. Nes tie Crafteriai pakeis autobusus.

                      Comment


                        Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                        "Kautros" naujieji VW Crafter:
                        Gar. Nr. Valst. Nr. Ident. Nr.
                        9. 80 FZO 534 WV1ZZZ2EZC6029285
                        10. 81 FZO 536 WV1ZZZ2EZC6029455

                        Visi bazuosis Kaune.
                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        Vilkaviškio VW LT 46. Kaune neliko nei vieno. Visus atidavė į Vilkaviškį, vieną Alytui.
                        Atvaizdas
                        Tai kaip čia tada išeina su Kauno VW LT46 nr. 80 ir 81? Jie nurašyti ar pernumeruoti, ar per(par)duoti kažkam?
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Tai kaip čia tada išeina su Kauno VW LT46 nr. 80 ir 81? Jie nurašyti ar pernumeruoti, ar per(par)duoti kažkam?
                          Abu nurašyti.

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          "Progresas". Kuo toliau tuo labiau degraduoja VT. Nes tie Crafteriai pakeis autobusus.
                          Nurašyti keli seni mikroautobusai. Neseniai keletas anksčiau pirktų Crafterių buvo atiduota Alytui, greičiausiai nusipirkus naujus, senesnieji pasklis po Kautros parkus, nes tokio mikroautobusų poreikio Kaune nėra. Kalbant apie keleivių srautus kokiam Vilkaviškyje, Alytaus maršrutuose, tai ten dažnai ir mikroautobusas būna per didelė transporto priemonės...
                          Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.04.18, 18:33.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            is KELININKU laikrascio Rokiskio ATI GAZ-51 GN-176 67-60 LIG foto apie 1963 m.

                            Paskutinis taisė ROKISKIS; 2012.04.18, 19:01.

                            Comment


                              AutoLiet,gal zinai apie sia GAZ-51 ROKISKIO ATI (is ROKISKIS archyvo)

                              Comment


                                ikeliu buvusia Rokiskio ATI sportine GAZ-51A ,poto su ja moke atejusius vairuotojus i imone vaziuoti. GN-185,uz jos matosi ZIL 130 (foto is ROKISKIS archyvo apie 1981 m.)

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  "Progresas". Kuo toliau tuo labiau degraduoja VT. Nes tie Crafteriai pakeis autobusus.
                                  Iš tikro, įdomi tendencija - didieji Kautros Neoplan'ai aptarnauja priemiesčio maršrutus, o mažyliai Temsos ir Crafteriai - tarpmiestinius. Matyt viską lemia ekonomija - pilni mažieji autobusai tarpmiestiniuose kompensuoja pustuščius, bet trumpus 50-70km pirmyn-atgal priemiestinius maršrutus aptarnaujančius didčkius. Todėl nenuostabu, kad Kautra perka ekonomiškus mažus autobusus Crafterius. Tiesą sakant, daugelis šalies autobusų parkų, jei galėtų, įsigytų tokio tipo autobusus, nes vežti 5-10 keleivius 50 vietų autobusu (ypač kokių 1980 gamybos skandinavišku laužu) yra žiauriai neekonomiška. Logiška, kad Kautra naujaisiais Crafteriais keičia senuosius LT46 (Nr. 80,81), nors šiais metais esu matęs dar "gyvą" Alytaus filialo LT46 Nr.76. O štai numeracija 35-43 aiškiai suintriguos Buss faną - "dublis" su Vilkaviškio 36-uoju išvengtas, bet dalis kitų sutampa su Prienais, na nebent ten senienas jau pasiuntė į laužą...

                                  Comment


                                    Nieko gero. VT degraduoja. Keleivių būtų daugiau transporto priemonėje, jei valstybė ryžtųsi optimizuoti maršrutus visoje Lietuvoje ir mokėti dotacijas. Tam reikalas jau pribrendęs. Nes kitaip dar po kelių metų daugelio maršrutų tiesiog nebeliks. Nebegelbės net ir mikroautobusai. O Kelionė mikroautobusais tolimesniais maršrtuais kaip tik atgraso keleivius. Nes mikroautobusai ne tam skirta transporto priemonė ir komforto kokybė. lyginant su autobusais (ne laužais, aišku) žema.

                                    O kai kuriomis kryptimis tikriausiai vyks ir toliau niekam nenaudinga konkurencija (Vilnius - Kaunas)...
                                    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.19, 08:33.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Nieko gero. VT degraduoja. Keleivių būtų daugiau transporto priemonėje, jei valstybė ryžtųsi optimizuoti maršrutus visoje Lietuvoje ir mokėti dotacijas. Tam reikalas jau pribrendęs. Nes kitaip dar po kelių metų daugelio maršrutų tiesiog nebeliks. Nebegelbės net ir mikroautobusai. O Kelionė mikroautobusais tolimesniais maršrtuais kaip tik atgraso keleivius. Nes mikroautobusai ne tam skirta transporto priemonė ir komforto kokybė. lyginant su autobusais (ne laužais, aišku) žema.

                                      O kai kuriomis kryptimis tikriausiai vyks ir toliau niekam nenaudinga konkurencija (Vilnius - Kaunas)...
                                      Sveikas A1. Su tavo mintimis nenoriu sutikti. "Kautra" tikrai protingai vygdo verslą (nes turi turtingų akcninkų). Kuo skiriasi vadinamas autobusas PAZas nuo VW(diskusijų reikalas). Aš galvoju jeigu butu tokių kompnijų kaip "Kautra" trys tokios kompanijos Letuvoje, tai keleiviams butu tik į naudą.
                                      Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.04.19, 11:08.

                                      Comment


                                        Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                        "Kautros" naujieji VW Crafter:
                                        Gar. Nr. Valst. Nr. Ident. Nr.

                                        1. 35 FZO 527 WV1ZZZ2EZC6028626
                                        2. 37 FZO 537 WV1ZZZ2EZC6028624
                                        3. 38 FZO 538 WV1ZZZ2EZC6028625
                                        4. 39 FZO 539 WV1ZZZ2EZC6028428
                                        5. 40 FZO 528 WV1ZZZ2EZC6028915
                                        6. 41 FZO 529 WV1ZZZ2EZC6028190
                                        7. 42 FZO 532 WV1ZZZ2EZC6028189
                                        8. 43 FZO 533 WV1ZZZ2EZC6029286
                                        9. 80 FZO 534 WV1ZZZ2EZC6029285
                                        10. 81 FZO 536 WV1ZZZ2EZC6029455

                                        Visi bazuosis Kaune.
                                        Nejaugi "Kautros" ukinio transporto garazineje numeracijoje nebuvo nr. 35-43?

                                        Comment


                                          Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                          Sveikas A1. Su tavo mintimis nenoriu sutikti. "Kautra" tikrai protingai vygdo verslą (nes turi turtingų akcninkų). Kuo skiriasi vadinamas autobusas PAZas nuo VW(diskusijų reikalas). Aš galvoju jeigu butu tokių kompnijų kaip "Kautra" trys tokios kompanijos Letuvoje, tai keleiviams butu tik į naudą.
                                          PAZ'ais jau niekas iš esmės neveža tarpmiestyje, neskaitant Biržų AP (į Panevėžį)...

                                          Nieko gero, nes tai monopolistas, kuriam rūpi tik pelnas ir jis veža keleivius tik ten, kur pelninga. Tuo tarpu valstybės užduotis yra užtikrinti susisiekimą. Deja, tarpmiestinių pervežimų srityje valstybė nusiplauna rankas tik formaliai išduodama leidimus maršrutams. "Kautrai" būtų ne kas, jei ji nesiplėstų. Gera geografinė padėtis Kaune jai leido išsiplėsti į visą Lietuvą net ir tomis kryptimis, kuriomis anksčiau niekada Kauno AP ar vėliau "Kautra" nevažinėjo. Kaip tai jai pavyko padaryti - dalis rajoninių AP atsisakydavo maršrutų, nes nepajėgė jų aptarnauti. Neatmetu varianto, kad "Kautra" nepapirkdavo kai kurių AP vadovų, kad šie atsisakytų maršrutų į Kauną. O maršrutą panašiu laiku atidarydavo "Kautra"... Po to sekė Alytaus AP įsigijimas, leidęs optimizuoti "Kautros" maršrutus į Alytų, Varėną, Lazdijus per Alytų, Druskininkus. Vėliau Prienų AP ir Vilkaviškio AP. Ir netgi Druskininkų miesto bei priemiesčio maršrutų aptarnavimas leido "Kautrai" optimizuoti Druskininkų kryptį. Tačiau nuolat blogėjant VT padėčiai Lietuvoje, blogėja ir "Kautros" situacija ir ją pagerinti gali tik eilinė plėtra, kuri leis optimizuoti dalį maršrutų. Jei "Kautra" paimtų "Kėdbusą" ir "Busturo" tarpmiestį, ji išvis paimtų didelę dalį rinkos...
                                          Taip, situacija Lietuvoje su VT bloga ir autobusų parkų stambinimas yra vienintelė išeitis. Bet to savivaldybės nedarys, o privatininkams rūpi tik pelnas. Jie veš tik ten, kur yra pelninga. Bet kad kažkokių žingsnių imtųsi valstybė nesimato. Visiškai susikompromitavusi laisva rinka ir toliau pateikiama kaip vienintelis problemų sprendimo būdas. Bet kur ta laisva rinka, jei auga privatus monopolistas? Be to VT problemos sprendimas susijęs pirmiausia ne su nuosavybės forma (nes nesvarbu, ar VT bus privataus verslo, ar savivaldybių rankose), esant dabartinei VT politikai (tikriau jos nebuvimui), VT degraduos ir nyks.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X