Paskutiniai "Kautros" pirkiniai.
TEMSA OPALIN 9
200 FOR 441 2006m.
201 FOR 437 2008m.
202 FOR 436 2008m.
Visi nupirkti Vokietijoje.
Nuo esamų skiriasi galingesniu šešių cilindrų varikliu (dabartiniai turi keturių cilindrų variklius).
Iki Kalėdu "Kautra" pasipildys trimis naujais VW CRAFTER.
Gal zinote kokie buvo pirmieji siu LAZ autobusu vastybiniai numeriai....................
Dar buvo tokie jau ROKISKIO AP laikais įsigyti Laz-699R:
330 ZVB 165
350 ZKC 040
ir
501 ZUA 430 (697R/N?)
Autoliet atsiunte "Kautros" ukinio transporto garazine numeracija. Taciau,kas pastebejo yra nemazai dubliu su autobusu numeriais. Kaip suprasti si dalyka?
Numeracija lyg ir bendra.
Gal zinote kokie buvo pirmieji siu LAZ autobusu vastybiniai numeriai....................
Dar buvo tokie jau ROKISKIO AP laikais įsigyti Laz-699R:
330 ZVB 165
350 ZKC 040
ir
501 ZUA 430 (697R/N?)
Pirmi du buvo įsigyti apie 1998m. jau su pakeistais valstybiniais numeriais. Anksčiau jie galėjo priklausyti tokiai sovietmečiu gan gausų autobusų parką turėjusiai įmonei "Inturistas". Nežinau į ką pavirto ši įmonė Nepriklausomybės metais, bet matyt buvo privatizuota ir "išparceliuota". Ne vieną panašų 699P įsigijo ir kiti AP, pavyzdžiui Anykščių AP: 109 ZVB 673, 110 ZVA 300, 111 ZVB 671, Šilalės AP 17 ZVA 320 ir kt.
501 ZUA 430 - "Regitra" duoda 1977 pagaminimo metus ir Laz-695 markę - vadinasi galėjo būti 697N (697R pasirodė 1979m.) arba perdirbtas į "turistą" paprastas Laz-695N.
Gal kas turite Busturo Ikarus 280 garažinius numerius?
Ten tiek įvyko "revoliucijų" su garažine numeracija, o paskui dar likusiems gyviems pakeitė VN į lietuviškus - užduotis labai komplikuota. Bet turiu viltį, kad bendromis jėgomis galima būtų vaizdą atstatyti. Ta pati problema ir su 260-aisiais.
Ten tiek įvyko "revoliucijų" su garažine numeracija, o paskui dar likusiems gyviems pakeitė VN į lietuviškus - užduotis labai komplikuota. Bet turiu viltį, kad bendromis jėgomis galima būtų vaizdą atstatyti. Ta pati problema ir su 260-aisiais.
Kas per 47G maršrutas? Kuo jis skyrėsi nuo 47? Kokiomis trasomis važiavo 48 ir 49G?
47 Lazdynai - Architektų g. - Erfurto g. - Oslo g. - Kirtimų g. - Lentvario g./Žarijų g. sankryža. 1990-92 sujungtas su 20 maršrutų. Dirbo tik LAZai. Nuo 1987 02 02d.
47G Lazdynai - Architektų g. - Erfurto g. - Oslo g. - Titnago g. - Valymo įrengimai. Nuo 1987 12 21d. Dirbo piko metu vienas Ik-280, kartais Ik-260.
48 Šeškinė - Šeškinės g. - Dūkštų g. - Buivydiškių g. - Laisvės pr. - Žadeikos g. - Fabijoniškių g. - Ateites g. - Baltupio g. - Molėtų pl. - Santariškių g. - Santariškės
49G Karoliniškės - Asanavičiūtės g. - Laisvės pr. - T. Narbuto g. - Geležinio Vilko g. - Žalgirio g. - Kalvarijų g. - Ozo g. - Gelvonų g. - Stanevičiaus g. - Fabijoniškės
Ir dar...
14 Greitosios pagalbos ligoninė - Šiltnamių g. - Erfurto g. - Oslo g. - Laisvės pr. - Geležinio Vilko g. - Gerosios Vilties g. - atgal Savanorių pr. - Laisvės pr. Nuo 1991.10 -11 iki 1992.12, dirbo raudonas MANas, panaikintas paleidus 22-ąjį Oslo g.[lyg tai 1993 01 01]
Comment