Gal kas zino ar bent jau numano,kokia garazine numeracija gali tureti nesunumeruotos "Vlasavos" miesto masinos? Renault mikroautobusas, ir 2 Renault midibusai?
Gal kas zino ar bent jau numano,kokia garazine numeracija gali tureti nesunumeruotos "Vlasavos" miesto masinos? Renault mikroautobusas, ir 2 Renault midibusai?
Mano nuojauta sako, kad jie visi turėjo "sutilpti" į tarpą nuo 21 iki 26.
Tačiau iki šiol ant jų garažo numerių nieks taip ir neužrašė, o vienas iš Renault midibusų (BGK 168), panašu, kad jau nebepajudės iš parko.
Garažo numerių iki šiol nėra ir ant mikroautobuso KLU 151, kuris, mano supratimu, turėtų būti 14 bei ant Neoplan N407 (KLR 828), kuris galėtų būti 35.
Taip pat jie neužrašyti ir ant kitų autobusų bei mikroautobusų, esančių fotobus-o sąraše.
Kodėl neužrašomi likę garažo numeriai, bandžiau klausti kelių "Vlasavos" vairuotojų, bet jie sako "čia tik valdžia žino",o su "valdžia" bendrauti neteko.
Taip pat nelabai aišku, kam buvo rezervuotas pirmasis garažo numerių dešimtukas (1-10).
Galbūt juos teks pradėti naudoti netrukus, nes parke yra dar vienas Vest (kiek panašus į neseniai pasirodžiusį 37-tąjį), kuris nei valstybinio, nei garažo numerių dar neturi (bent jau prieš savaitę taip buvo), o "miesto" numerių atkarpa (27-37) jau išnaudota - 38 jau "tarpmiestinis".
Mano nuojauta sako, kad jie visi turėjo "sutilpti" į tarpą nuo 21 iki 26.
Tačiau iki šiol ant jų garažo numerių nieks taip ir neužrašė, o vienas iš Renault midibusų (BGK 168), panašu, kad jau nebepajudės iš parko.
Garažo numerių iki šiol nėra ir ant mikroautobuso KLU 151, kuris, mano supratimu, turėtų būti 14 bei ant Neoplan N407 (KLR 828), kuris galėtų būti 35.
Taip pat jie neužrašyti ir ant kitų autobusų bei mikroautobusų, esančių fotobus-o sąraše.
Kodėl neužrašomi likę garažo numeriai, bandžiau klausti kelių "Vlasavos" vairuotojų, bet jie sako "čia tik valdžia žino",o su "valdžia" bendrauti neteko.
Taip pat nelabai aišku, kam buvo rezervuotas pirmasis garažo numerių dešimtukas (1-10).
Galbūt juos teks pradėti naudoti netrukus, nes parke yra dar vienas Vest (kiek panašus į neseniai pasirodžiusį 37-tąjį), kuris nei valstybinio, nei garažo numerių dar neturi (bent jau prieš savaitę taip buvo), o "miesto" numerių atkarpa (27-37) jau išnaudota - 38 jau "tarpmiestinis".
Tai taip iseina,jog tos nesunumeruotos masinos greiciausiai gali tureti nr.21-26. Na, arba 1-10,taciau siuo variantu abejociau.Galbut nr.1-10 yra palikti ukiniam transportui?
Garažo numerių iki šiol nėra ir ant mikroautobuso KLU 151, kuris, mano supratimu, turėtų būti 14 bei ant Neoplan N407 (KLR 828), kuris galėtų būti 35.
Taip pat jie neužrašyti ir ant kitų autobusų bei mikroautobusų, esančių fotobus-o sąraše.
<...>
Taip pat nelabai aišku, kam buvo rezervuotas pirmasis garažo numerių dešimtukas (1-10).
Galbūt juos teks pradėti naudoti netrukus, nes parke yra dar vienas Vest (kiek panašus į neseniai pasirodžiusį 37-tąjį), kuris nei valstybinio, nei garažo numerių dar neturi (bent jau prieš savaitę taip buvo), o "miesto" numerių atkarpa (27-37) jau išnaudota - 38 jau "tarpmiestinis".
Praėjo tik savaitė, o antrasis naujas "Vlasavos" Vest jau važinėja - su garažo Nr. 35
Taigi, Neoplan N407 (KLR 828) liko be mano numanytojo garažo numerio... Kitų garažo numeracijos pakitimų tarp nesunumeruotųjų irgi nepastebėjau.
Praėjo tik savaitė, o antrasis naujas "Vlasavos" Vest jau važinėja - su garažo Nr. 35
Taigi, Neoplan N407 (KLR 828) liko be mano numanytojo garažo numerio... Kitų garažo numeracijos pakitimų tarp nesunumeruotųjų irgi nepastebėjau.
Tai kokios dabar prielaidos ir variantai butu..? Nejaugi sios masinos is vis neturi garaz.nr.?
P.S. siandien Palangoje maciau tuos 2 miestinius Peugeot mikrus,jie dar be graraz.nr.
Vlasavoje pastebetas garaz.nr. 10,kur anksciau buvo manyta jog pirmas ju numeracija pradeda nr.11.
10. Mercedes Benz Sprinter;
14.Mercedes Benz Sprinter;
naujai atsiradusios priemiescio masinos gavo jau minetus nr. 35-37
taigi liko tik kelios nesunumeruotos miesto marsrutais kursuojancios masinos ir 2 Peugeot mikroautobusai.
Net neisivaizduoju kol kas, kokie gali buti ju garaz.nr.
Vlasavoje pastebetas garaz.nr. 10,kur anksciau buvo manyta jog pirmas ju numeracija pradeda nr.11.
10. Mercedes Benz Sprinter;
14.Mercedes Benz Sprinter;
naujai atsiradusios priemiescio masinos gavo jau minetus nr. 35-37
taigi liko tik kelios nesunumeruotos miesto marsrutais kursuojancios masinos ir 2 Peugeot mikroautobusai.
Net neisivaizduoju kol kas, kokie gali buti ju garaz.nr.
Gal kolega galėtų nurodyti ir pastebėtųjų "naujienų" valstybinius numerius? Ar bent patvirtinti arba paneigti, kad kažkuris iš jų yra juodas MB Sprinter (KLU 151)?
Ir gal galite paaiškinti, kas tie "2 Peugeot mikroautobusai"?
Vienintelis man matytas "Vlasavos" Peugeot - Peugeot Boxer (SVA 279) po miestą lyg nevažinėja.
Labai prisidėtumėte prie "Vlasavos" autobusų sąrašo patikslinimo
Gal kolega galėtų nurodyti ir pastebėtųjų "naujienų" valstybinius numerius? Ar bent patvirtinti arba paneigti, kad kažkuris iš jų yra juodas MB Sprinter (KLU 151)?
Ir gal galite paaiškinti, kas tie "2 Peugeot mikroautobusai"?
Vienintelis man matytas "Vlasavos" Peugeot - Peugeot Boxer (SVA 279) po miestą lyg nevažinėja.
Labai prisidėtumėte prie "Vlasavos" autobusų sąrašo patikslinimo
Juodasis MB Sprinter KLU 151 jau važinėja su 14 GN numeriu.
Atsiprasau suklydau ten turejo buti Renault mikroautobusai ir Renault triasiai mdibusai,kurie kursuoja mieste. Sios visos masinos be GN.
Juodas sprinteris turi nr.14, o baltas(valstyb.nr. nepamenu)- 10.
Keletas papildymų:
Laz-695N:
102 6369 ЛИO (1989)
105 7833 ЛИO > ZLF 874 (1990)
Kitų autobusų (tame tarpe Ikarus'ų) pakeistus VN kažkada jau buvau įkelęs į tinklapį. Bet dar kelis radau:
Laz-695N:
139 ZLY 043 (1986)
112 ZLO 427 (1987)
101 ZLO 428 (1988)
Laz-697R:
92 ZLM 512
Beja, gal kas prisimena tokį originalų Kretingos AP autobusą 91 ZLA 056 Ssang Yong? Buvo toks raudonas su gofruoto aliuminio apdaila šonuose (panašus į amerikoniškus). Apie 1995m. važinėjo Kretingos AP tuomet turėtu tarpmiestiniu maršrutu Palanga-Kaunas.
Dalį Rokiškio AP autobusų rasi http://fotobus.msk.ru/list.php?did=2250. Rokiškio AP turėtus Ikarusus rasi šios temos #439 praneime. O pilną sąrašą - nebent AutoLiet įkels. O šiaip . naujoke.
Sveiki,ar galite pilna Rokiskio ATI ideti sarasa nuo 1962 iki 1980 m.nes daug informacijos iki 1980 m.turiu....kiek zinoma rokiskenai buvo gave 3 KAG-3 AUTOBUSUS,kokie idomu buvo valst.nr ir gr.nr....gal kas zino
Keletas papildymų:
Laz-695N:
102 6369 ЛИO (1989)
105 7833 ЛИO > ZLF 874 (1990)
Kitų autobusų (tame tarpe Ikarus'ų) pakeistus VN kažkada jau buvau įkelęs į tinklapį. Bet dar kelis radau:
Laz-695N:
139 ZLY 043 (1986)
112 ZLO 427 (1987)
101 ZLO 428 (1988)
Laz-697R:
92 ZLM 512
Beja, gal kas prisimena tokį originalų Kretingos AP autobusą 91 ZLA 056 Ssang Yong? Buvo toks raudonas su gofruoto aliuminio apdaila šonuose (panašus į amerikoniškus). Apie 1995m. važinėjo Kretingos AP tuomet turėtu tarpmiestiniu maršrutu Palanga-Kaunas.
Sveiki,noriu padekoti VAKARIUI ir AUTOLIET DRAUGAMS UZ SVARIA INFORMACIJA.......
O dabar keleta man neaiskiu momentu;
330 buvo nurasytas ir lietuvisko vals. nr.neturejo,o jo vietoje buvo nupirktas LAZ-699R SU VILNIETISKAIS NR. ZVB 165 is kurio AP nezinau
Sveiki,noriu padekoti VAKARIUI ir AUTOLIET DRAUGAMS UZ SVARIA INFORMACIJA.......
O dabar keleta man neaiskiu momentu;
330 buvo nurasytas ir lietuvisko vals. nr.neturejo,o jo vietoje buvo nupirktas LAZ-699R SU VILNIETISKAIS NR. ZVB 165 is kurio AP nezinau
AutoLiet noriu papildyti:
buvo tokie dar modeliai
LAZ
(...)
PRASOME MANE PATAISYTI JEI SIE LAZ KAIKURIE BUVO NE ATI.....
PO TO ATSIUSIU PAZ,KAVZ,KAG DUOMENYS
Labai ačiū už tiek papildomos įdomios informacijos
Tačiau sudomino keletas dalykų.
Ar jie visi buvo ЛАЗ-695x serijos? Ar tarp jų galėjo būti ir "minkštųjų" ЛАЗ-697x?
Ar turite galvoje, kad kai kurie iš šių LAZ buvo gauti dar iki ATĮ (ar ATK)susikūrimo?
Ar tai reiškia, kad jie galėjo priklausyti visai kitų miestų ATĮ?
Nes kai kurie garažo numeriai dubliuojasi su AutoLiet pateikto sąrašo panašių gavimo metų įrašais:
130 96-13 LLŽ (1976?) -- AutoLiet: 130 29-25ллд (1976) - PAZ-672
184 81-96 LIT (1972?) -- AutoLiet: 184 70-14лит (1972) - LAZ-695M
192 69-31 LIŠ (1973?) -- AutoLiet: 192 70-97лит (1972) - LAZ-697M
197 90-42 LIO (1969?) -- AutoLiet: 197 71-89лит (1972) - LAZ-697M
198 56-92 LIH (1974?) -- AutoLiet: 198 34-91лия (1974) - LAZ-697M
44 42-39 LIJ (1974?) -- AutoLiet: 44 69-59лиш (1973) - LAZ-695M
Kuris iš šių numerių buvo pirmesnis? Jei abu jei buvo "seno pavyzdžio", tai 1968 ar 1969 metų лио turėjo būti pirmiau už ~1972 metų лит...
Ar numeris į 0083 ЛИО pakeistas tik 1986 metais, t.y. buvo jau "naujo pavyzdžio" (baltas su juodais skaičiais)?
Nors, mažai tikėtina, kad "anais laikais" autobusas būtų "pragyvenęs" net keliolika metų
Comment