Vis laukiu Autoliet taip zadetos (iki balandzio men. ) atsiusti "Kautros" ukinio transporto dabartines-esamos numeracijos..idomu ta Audi A8 nr.BEE 010 jie dar vis turi ar jau nebe? Nes Regitra raso 3 savininka..
Gerb.kolegos.Gal kas zino pavyzdziu,galbut yra AP ar panasiu transporto imoniu,kurios garazinius numerius sudarineja remiantis valstybine numeracija (analogiska seka,abeceles tvarka)?
Gerb.kolegos.Gal kas zino pavyzdziu,galbut yra AP ar panasiu transporto imoniu,kurios garazinius numerius sudarineja remiantis valstybine numeracija (analogiska seka,abeceles tvarka)?
Vienintelis man žinomas pavyzdys - "Vilniaus troleibusai", kurių didžioji dauguma BNA serijos valstybinių numerių (toliau VN) sutampa su garažo numeriais.
Išimtys - 406 (BNA 405 - jaudiskutuotas), 444 (BNA 414), 555 (BNA 537), 666 (BNA 436) ir visi troleibusai su garažo numeriais iš serijos 11xx ir 21xx - jiems buvo išdalinti jau nurašytų troleibusų ar BNA 72x serijos VN. Dar viena išimties išimtis - 2125 CHS 366.
Dar keletas pastebėtų dėsningumų, kai įmonės "pasigražina" autobusus imdamos VN su "simboliškomis" skaičių kombinacijomis. Pavyzdžiai:
* "Vilneda" - visi jų (išskyrus vieną) Neoplan 516 Starliner turi VN su skaičiais 516, Setra S315x - DHR 315 ir EBD 315, Setra S328 DT - BFP 328, MB Sprinter 413CDI - ARK 413 ir net gi Tomassini Medio, kurio važiuoklė MB O815 - DNU 815
Dėl to spėju, kad ir FGP 516 taip pat priklauso jiems, tik dar nespėtas perdažyti ar bent firmos simbolika apklijuoti.
* "Meteorit turas" vienu metu mėgo VN su skaičiais 333 (AGC 333, AGH 333, BCN 333, BFF 333)
* "Emtra" - mėgsta VN su dviem paskutiniais nuliais
* Klaipėdos AP - keli tarpmiestiniai autobusai turi VN, kurių skaičiai sutampa su garažo Nr. (153 - AFC 153, 158 - CND 158, 163 - DGZ 163).
P.S. Buss fane, ir nustokit klausinėti to paties dar ir asmeninėse žinutėse. Ačiū!
Gerb.kolegos.Gal kas zino pavyzdziu,galbut yra AP ar panasiu transporto imoniu,kurios garazinius numerius sudarineja remiantis valstybine numeracija (analogiska seka,abeceles tvarka)?
Sovietmečiu Panevėžio AP mėgo parinkti garažinį, kad jo paskutinis skaičius sutaptų su valstybinio numerio paskutiniu skaičiumi. Pavyzdžiui 1982m. Ikarus 260 numeracija:
2226 63-10 ллщ
2221 63-11 ллщ
2202 63-12 ллщ
2223 63-13 ллщ
2219 63-14 ллщ
2215 63-15 ллщ
2196 63-16 ллщ
2217 63-17 ллщ
2198 63-18 ллщ
2129 63-19 ллщ
2209 65-39 ллщ
2200 65-40 ллщ
2130 65-41 ллщ
2132 65-42 ллщ
2200 68-82 ллщ
2213 68-83 ллщ
2204 68-84 ллщ
2205 68-85 ллщ
2216 68-86 ллщ
Gal ir ne visus "pataikydavo", bet matosi, kad stengėsi...
Beja, į pabaigą Panevėžio AP miesto Ikarusų sąrašas, kurį ruošiuosi įkelti.
Sveiki!
Mano zinios apie Viniaus Škoda 9Tr troleibusus, 1986 08-1990 03, galima papildyti.
Papildau (paryškintu):
2235 (mano žiniomis -> 1235) 1283
2307 (mano žiniomis -> 1307) 1346 1347
1359 (mano žiniomis -> 2359, iki nurašymo dirbo 18 maršrute)
1360 (apie 1990 m. tapo 2360)
2390 (apie 1999 m. tapo 1390)
Pastaba: dėl parkų (1 ar 2) neatitikimo, kai kur gali būti, kad minimi troleibusai iš tiesų "persikėlė" iš vieno parko į kitą.
Vienas iš paskutiniųjų Vilniaus autobusų parko dar tarybinių atnaujinimų buvo
"morkinės" spalvos, 1991 m. gamybos ЛАЗ-42021 - 5526 0516 LLA -> ZVM 527 (kai mačiau su šiuo valst. numeriu, jau buvo perdažytas šviesiai rudai ar gelsvai).
Galbūt kas nors žinote, ar šis autobusas, besidalinant VAP-ui, pateko į TOKS-ą (nes važinėjo jis priemiesčio maršrutais)? Man matyti neteko, nors "Regitra" rodo net 3 savininkus.
Paskutinis taisė aRa; 2011.06.13, 10:02.
Priežastis: "priemiestinis"
Vienas iš paskutiniųjų Vilniaus autobusų parko dar tarybinių atnaujinimų buvo
"morkinės" spalvos, 1991 m. gamybos ЛАЗ-42021 - 5526 05 16 LLA -> ZVM 527 (kai mačiau su šiuo valst. numeriu, jau buvo perdažytas šviesiai rudai ar gelsvai).
Galbūt kas nors žinote, ar šis autobusas, besidalinant VAP-ui, pateko į TOKS-ą? Man matyti neteko, nors "Regitra" rodo net 3 savininkus.
Kad jo ir VAP'e neteko matyti. Įtariu, kad po metų kitų buvo parduotas kokia įmonei ar rajono parkui.
Pastebejus is Aros reportazo apie Taurages VT,matyti jog Taurages AP masinoms garazine numeracija suteikia kaip ir atsizvelgdamos i valstybiniu numeriu seka. Tai butu kaip ir dar vienas pavizdys be Vilniaus troleibusu
Pastebejus is Aros reportazo apie Taurages VT,matyti jog Taurages AP masinoms garazine numeracija suteikia kaip ir atsizvelgdamos i valstybiniu numeriu seka. Tai butu kaip ir dar vienas pavizdys be Vilniaus troleibusu
Kažkaip jokio ryšio tarp garažinių ir valstybinių numerių Tauragės AP aš neįžvelgiu. O ant Vilniaus troleibusų garažiniai numeriai atsirado anksčiau nei valstybiniai, todėl būtent pastarieji buvo parinkti pagal garažinius.
Kažkaip jokio ryšio tarp garažinių ir valstybinių numerių Tauragės AP aš neįžvelgiu. O ant Vilniaus troleibusų garažiniai numeriai atsirado anksčiau nei valstybiniai, todėl būtent pastarieji buvo parinkti pagal garažinius.
Neizvelgi todel,jog matyt ziuri tik i skaicius (manai kad sistema panasi i Vilniaus troleibusu )
Taurages AP garazinius nr.numeravo pagal valstybiniu nr. abecele,tvarkingai,graziai
Na yra keletas netikslumu,taciau tai aiskiai galima isskirti,nes ir masinos buvo kur kas anksciau gautos ir dabar jau neeksploatuojamos (pasibaigusi ju TA).
O visos likusios Taurages AP masinos,siai dienai eksploatuojamos,kaip jau minejau eina pagal valstybiniu nr.raidziu abecele..
Idomu ar dar kokiame AP ar transporto imoneje taip yra sudaroma garazine numeracija pagal valstybine numeracija?
Comment