Parašė Matytas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto registracijos numeriai
Collapse
X
-
Parašė Matytas Rodyti pranešimą1996 m. Lietuvos autobusų parkų papildymas Hyundai ir Karosa autobusais:
Hyundai Aero Town HB400 (37 vnt.)
ZSM 059 Radviliškis parduotas ?
ZAT 400 -> 25 Lazdijai
Comment
-
Gal kas esate girdeje ar turite kokios informacijos apie "Toks'o" ukini transporta (jo numeracija)? Esu girdejes ta jog bent jau anksciau tech.pagalbos masina turejo garaz.nr. 312 ar 3XX. Siuo metu manau jog "Toks'o" ukinis transportas gali tureti garaz.nr.1-3,neveltui dabar nei viena "Toks'o" masina jau negavu siu nr.,be to manau jog jie neturi daug ukinio transporto ir galbut tos kelios masinos galetu isipaisyti tarp siu nr.1-3. Nors gali buti jog ukinis transportas turi nr.3xx..gal kas zinote?Paskutinis taisė Buss fanas; 2011.03.21, 11:03.
Comment
-
Gerb.kolegos,gal zinote pagal kokius kriterijus yra sudaroma AP masinu garazine numeracija?
Ar tiesa jog AP ar joms prilygstancios imones kaip pastebejau mazesni demesi kreipia i masinu valstyb.numerius,o didesni demesi skiria garazinei numeracijai (nors kai kur ji ir nenurodoma)? Valstyb.numerius daznai keicia kitais (?) arba kartais netgi isdrista sukeisti masinoms.
Beje-kodel nevisur yra nurodoma garazine numeracija,ar ji vis tiek egzistuoja?
Comment
-
Čia kaip aš įsivaizduoju
- įmonės naudoja garažinius numerius arba jų nenaudoja remdamosis protingumo kriterijumi. Na, dar tą klausimą įtakoja ir jau anksčiau diskusijose minėti VKTI reikalavimai tarpmiestiniams autobusams (naudokit paiešką).
- pamestus (ar pavogtus) valstybinius numerius keičia remdamosis poreikio automobiliams važinėti su valstybiniais numeriais kriterijumi.
- na, o kai kurios įmonės perkabina valstybinius numerius nuo vienų ant kitų panašių (ar nebūtinai) automobilių remdamosis patogumo kriterijumi (pavyzdžiui, nereikia remontuoti autobuso, kad jis pats praeitų TA)
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimą
Čia kaip aš įsivaizduoju
- įmonės naudoja garažinius numerius arba jų nenaudoja remdamosis protingumo kriterijumi. Na, dar tą klausimą įtakoja ir jau anksčiau diskusijose minėti VKTI reikalavimai tarpmiestiniams autobusams (naudokit paiešką).
- pamestus (ar pavogtus) valstybinius numerius keičia remdamosis poreikio automobiliams važinėti su valstybiniais numeriais kriterijumi.
- na, o kai kurios įmonės perkabina valstybinius numerius nuo vienų ant kitų panašių (ar nebūtinai) automobilių remdamosis patogumo kriterijumi (pavyzdžiui, nereikia remontuoti autobuso, kad jis pats praeitų TA)
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąna taip bet as klausiau butent pagal kokius kriterijus sudaroma garazine numeracija ( numeriu seka)?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai jau tiek laiko domiesi, analizuoji ir stebi tuos garažinius numerius, turėjai įžvelgti kažkokį sistemingumą kiekvieno AP numeracijoje. O kokie gali būti kriterijai sunumeravimui ? Kažkokių specifinių taisyklių tam tikriausiai nėra ir kiekviena įmonė numeruoja, kaip jai patinka.
Kas dar kokia numeravimo sisitema esate pastebeje?
Comment
-
ArtEGO pageidavimu, įkeliu Panevėžio AP „senukus“:
2137 ZPA 468 MAN (Gräf & Stift GSÜH240)
2130 APN 316 MB O307
2117 APN 317 MB O307
2110 ZPB 713 MAN (Gräf & Stift GSÜH240) (atrodo, šitas buvo “dramblio kaulas”)
2143 ZPC 896 MAN (Gräf & Stift GSÜH240) (arba šitas - TA baigėsi 2008m.)
2176 ZPD 806 MB O307 (žaliai –geltonas? TA baigėsi 2007m.)
Ketveriukė Scania (panašiu metu tokius pat įsigijo Šiauliai (CSDXXX):
???? CPF 642 Scania CR112 (mačiau be GN (įdomu sužinoti), TA baigėsi 2010)
2200 CPF 643 Scania CR112 (TA 2009)
2221 CPF 644 Scania CR112 (dar "gyvas")
2100 CPF 645 Scania CR112 (dar "gyvas")
3439 CPH 632 MB O303 “Drögmöler”
3445 ZKP 152 (atrodo, šitas buvo tas “oranžinis” MB O303, bet Regitra su šituo VN rodo kitą automobilį)
Įdomus egzempliorius Panevėžiui:
2177 ZKO 313 MAN SG220 – “dvigubas” autobusas;
Ta pačia proga keletas exKautros Ikarusų:
3229 ZKC 683 Ikarus 256
3412 ZKF 521 Ikarus 256
Dar vienas (matyt buvęs tarnybinis) Ikarus 543:
2274 ZPA 174 (ir apie šitą "Regitra" neduoda duomenų, ko gero pakeistas VN).
Visi autobusai buvo įsigyti apie 1992-1995 metus. 1996m. Panevėžio AP gavo pirmus naujus autobusus po sovietmečio "Karosas" (3 ir 1 "ilgą") - atrodo, šitie jau buvo paminėti tinklapyje.
Comment
-
Nuoširdus AČIŪ
Nustebino, kad Grafų buvo net keli. Nes po pokalbio su to pačio "žaliai-geltono" MB O307 vairuotoju, buvau įsitikinęs, kad yra tik vienas.
Turiu klausimą dėl 3439 CPH 632 - Ar tikrai jo indeksas O303? Nes neteko girdėt, kad Drogmoller būtų su tokiu indeksu. Kiek pamenu, Panevėžys turėjo 2 Drogmollerius- baltai-mėlyną EuroPullman, kuris nurašytas apie 2008-uosius, ir rudą Drögmöller E330 SwissComet, (GPS 063, 3411), kuris berods dar važinėja. Pastarasis buvo vienas iš pirmųjų vakarietiškų mašinų, 2005-ų ar 2006-ų Rugpjūtį pakeitęs senus Ikarus, MB O307 ir Grafus trasoje Panevėžys-Bauska-Riga, nes iki tol joje važinėjo patys prasčiausi Panevėžio AP autobusai.
Dėl baltai-oranžinio MB O303, kaip ir minėjau, buvo gan skurdžios komplektacijos (rankiniu būdu atidaromos durys, tinkleliai daiktams pasidėti virš galvų, vietoj lentynėlių ir pan.), taip pat labai jau pavargęs ir sudevėtas. Beje, jį vairavęs vairuotojas po to persėdo ant 1985-ų gamybos Smit Orion, (OVN 962 gar. nr. 3462)
MAN SG220 - iš pradžių buvęs raudonas, vėliau perdažytas tamsiai mėlynai, ir vėliau nurašytas. Irgi labai jau pavargęs. Beje, kartu su juo taip pat važinėjo beveik jo kopija dvigubas Renault, baltas su mėlynom juostom. Viduje buvo neįprastos tam laikui oranžinės plastikinės sėdynės. Renault`as prasilaikė maždaug metais ilgiau nei MAN, ir abi šios mašinos vasarą nevažinėjo, turbūt dėl to, kad nebuvo ilgų autobusų poreikio.
Kas liečia Ikarus 543 - ar tik čia neeina kalba apie Aeroklubo autobusą, kuris dabar ten patvory mėtosi?
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąArtEGO pageidavimu, įkeliu Panevėžio AP „senukus“:
Žymėjimai beveik stadartiniai:
Pabraukta - sutampanti mano ir Vakario informacija.
Paryškinta - tai, ko nebuvo Vakario sąraše.
Paversta - Vakario komentarai, kuriiuos toliau pats komentavau.
Kitų komentarų, kurių negaliu patvirtinti arba paneigti, ant šono neverčiau.
2137 ZPA 468 MAN (Gräf & Stift GSÜH240) - nesu matęs, bet Regitroje juk nurodyta "MAN SUE 240"
2130 APN 316 MB O307
Spalvos: baltas, su tamsiai mėlynom ir raudonom juostelėm.
2117 APN 317 MB O307
Spalvos: šviesiai geltona su balta
2110 ZPB 713 MAN (Gräf & Stift GSÜH240) (atrodo, šitas buvo “dramblio kaulas”)
Užsirašiau kaip "MAN"; spalva: "dramblio kaulo" ir juodas stogas.
Pagal Regitrą, jis ir yra "GRAF STIFT"
2143 ZPC 896 MAN (Gräf & Stift GSÜH240) (arba šitas - TA baigėsi 2008m.)
Pagal Regitrą - "grynas" MAN SL200. Buvau užsirašęs kaip MB O30x (jie juk panašūs ).
Spalvos: baltas, su (turbūt, įstrižomis) oranžine (aukščiau) ir šviesiai žalia (žemiau) juostomis.
Taigi, panašu, kad Gräf & Stift vis tik buvo vienintelis
2176 ZPD 806 MB O307 (žaliai –geltonas? TA baigėsi 2007m.)
Spalvos: šviesiai geltona su oranžine vidurine dalimi (tarp ratų ir langų) bei žaliom ir raudonom juostelėm ant tos oranžinės dalies.
Ketveriukė Scania (panašiu metu tokius pat įsigijo Šiauliai (CSDXXX):
2218 CPF 642 Scania CR112 (mačiau be GN (įdomu sužinoti), TA baigėsi 2010)
2200 CPF 643 Scania CR112 (TA 2009)
2221 CPF 644 Scania CR112 (dar "gyvas")
2100 CPF 645 Scania CR112 (dar "gyvas") - atrodo, kad esu matęs, tik užrašuose dabar nerandu.
3439 CPH 632 MB O303 “Drögmöler”
Šito Drögmöller E310 SuperPullman likučiai ir dabar tebestovi parko patvory.
MB O303 yra važiuoklė, ant kurios uždėtas Drögmöller-io kėbulas
3445 ZKP 142 (atrodo, šitas buvo tas “oranžinis” MB O303, bet Regitra su šituo VN rodo kitą automobilį)
Na va, pagal ZKP 142 ir Regitra rodo ką reikia: MB O303
Spalvos: baltas su oranžine (virš langų) ir tamsiai rudomis juostomis.
Ir dar vienas senas tarpmiestinis (užsirašiau tiesiog "MB", pagal Regitrą - MB O303, tai gali būti ir tik važiuoklė):
3491 GPY 921
Spalvos: langai ir stogas - balti su vos žalsvu atspalviu, žemiau - jau žaliau, o apačia - žaliausia
Įdomus egzempliorius Panevėžiui:
2177 ZKO 313 MAN SG220 – “dvigubas” autobusas;
Spalvos: baltas su raudona juosta per vidurį.
Jis turėjo "dvigubą" "kaimyną"
2179 ZKO 314 - pagal Regitrą taip pat MAN SG220, tačiau esu užsirašęs (tiksliau, nusipiešęs), kad jis turėjo Renault ženkliuką ant priekio - kaip ir minėjo ArtEGO (vienu pranešimu aukščiau).
Spalvos: baltas su įvairiom mėlynom juostom.
Taigi, lieka mįslė - ar tikras Renault registruotas MAN-o dokumentais ar tik ženkliukas prikabintas , o gal egzistuoja ir "dvigubi" Renault ant MAN-o važiuoklės...
Žinovai, aūū!
Ir dar vienas "dvigubas":
2141 ZKA 420 MAN - pagal Regitrą MAN SG192.
Spalvos: oranžinis (raudonas) - langai ir stogas, likusi dalis - balta(lengvo "dramblio kaulo" atspalvio).
Dar vienas (matyt buvęs tarnybinis) Ikarus 543:
2274 ZPA 174 (ir apie šitą "Regitra" neduoda duomenų, ko gero pakeistas VN).
Lyg prisimenu kažką panašaus, bet greitai nerasiu...
Tai tiek šiam kartuiPaskutinis taisė aRa; 2011.04.11, 07:59. Priežastis: Papildyta: 3491 spalvomis ir mintimis dėl "Renault"
Comment
-
Kaip jau seniai vistik tai buvo, pusė mašinų nei girdėta nei matyta...
Beje, čia yra viena ZPC 896 foto:
http://phototrans.eu/14,207822,0,MAN_SL200_2143.html
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąTaigi, lieka mįslė - ar tikras Renault registruotas MAN-o dokumentais ar tik ženkliukas prikabintas , o gal egzistuoja ir "dvigubi" Renault ant MAN-o važiuoklės...
Žinovai, aūū!
1. Ten yra grynas MAN, kuriam kažkas užkabino Renault žekliuką. http://fotobus.msk.ru/vehicle/90593/#n98276
2. Ten yra Renault PR180, kuris registruotas kaip MAN http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=127
Tik juos matęs žmogus gali tai nustatyti, kas ten išties yra. Vargu ar Renault gamino kažką tokio tipo, žinau tik vieną tokį hibridą - Heuliez/MB O305G (tokius turėjo Busturas).
Comment
Comment