Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Matytas Rodyti pranešimą
    Keletas komentarų dėl sąrašo:
    AMG 920 Regitroje pateiktas kaip Mazda 626 1983 metų, tai, matyt, minimas VW Transporter galėjo turėti kitus numerius. Ar iš Vilkaviškio AP "arsenalo" Kautrai neatiteko PAZ 672 valst. nr. ZAF324 (gar. nr. nežinau) bei MBO309D valst. nr. FML 736 (gar. 19)?
    Kažkur įsivėlė klaida. Ištrauka.....

    Comment


      Autoliet,gali gali parasyti DABARTINE,esama "Kautros" ukinio transporto numeracija..nes toje makalyneje nelabai suprantama kurios masinos dar yra o kurios ne

      Comment


        Nauji "Kėdbuso" pirkiniai:
        29 FFH367 Neoplan N4010
        30 FFH410 Neoplan N4007

        Comment


          Gal kas esate girdeje apie "Transrevio" garazinius numerius? Tarybiniais laikais kai jie buvo "Vilniaus 7-oji ATI" kiek esu girdejes turejo garazinius nr. Na o dabar logiskai mastant irgi turetu tureti "slaptuosius nr." nes vazineja tarpmiescio marsutais, taciau ant masinu neparasyta..

          Comment


            Parašė Matytas Rodyti pranešimą
            1996 m. Lietuvos autobusų parkų papildymas Hyundai ir Karosa autobusais:

            Hyundai Aero Town HB400 (37 vnt.)
            ZSM 059 Radviliškis parduotas ?
            ZAT 400 -> 25 Lazdijai
            Lazdijų AP nusipirko Radviliškio Hyundai. Šiandien mačiau važiuojantį Lazdijuose. ZAT 400 irgi dar gyvas. Šiandien važiavo į Kauną. Parko teritorijoje stovi dar vieno stipriai apardyto Hyundai griaučiai. Nuotraukos bus už kelių dienų fotogalerijoje.

            Comment


              Gal kas esate girdeje ar turite kokios informacijos apie "Toks'o" ukini transporta (jo numeracija)? Esu girdejes ta jog bent jau anksciau tech.pagalbos masina turejo garaz.nr. 312 ar 3XX. Siuo metu manau jog "Toks'o" ukinis transportas gali tureti garaz.nr.1-3,neveltui dabar nei viena "Toks'o" masina jau negavu siu nr.,be to manau jog jie neturi daug ukinio transporto ir galbut tos kelios masinos galetu isipaisyti tarp siu nr.1-3. Nors gali buti jog ukinis transportas turi nr.3xx..gal kas zinote?
              Paskutinis taisė Buss fanas; 2011.03.21, 11:03.

              Comment


                Dar vienas "Kėdbuso" autobusas:
                28 FEP718 Neoplan N4009

                Comment


                  Gerb.kolegos,gal zinote pagal kokius kriterijus yra sudaroma AP masinu garazine numeracija?
                  Ar tiesa jog AP ar joms prilygstancios imones kaip pastebejau mazesni demesi kreipia i masinu valstyb.numerius,o didesni demesi skiria garazinei numeracijai (nors kai kur ji ir nenurodoma)? Valstyb.numerius daznai keicia kitais (?) arba kartais netgi isdrista sukeisti masinoms.
                  Beje-kodel nevisur yra nurodoma garazine numeracija,ar ji vis tiek egzistuoja?

                  Comment




                    Čia kaip aš įsivaizduoju

                    - įmonės naudoja garažinius numerius arba jų nenaudoja remdamosis protingumo kriterijumi. Na, dar tą klausimą įtakoja ir jau anksčiau diskusijose minėti VKTI reikalavimai tarpmiestiniams autobusams (naudokit paiešką).

                    - pamestus (ar pavogtus) valstybinius numerius keičia remdamosis poreikio automobiliams važinėti su valstybiniais numeriais kriterijumi.

                    - na, o kai kurios įmonės perkabina valstybinius numerius nuo vienų ant kitų panašių (ar nebūtinai) automobilių remdamosis patogumo kriterijumi (pavyzdžiui, nereikia remontuoti autobuso, kad jis pats praeitų TA)

                    Comment


                      Parašė aRa Rodyti pranešimą


                      Čia kaip aš įsivaizduoju

                      - įmonės naudoja garažinius numerius arba jų nenaudoja remdamosis protingumo kriterijumi. Na, dar tą klausimą įtakoja ir jau anksčiau diskusijose minėti VKTI reikalavimai tarpmiestiniams autobusams (naudokit paiešką).

                      - pamestus (ar pavogtus) valstybinius numerius keičia remdamosis poreikio automobiliams važinėti su valstybiniais numeriais kriterijumi.

                      - na, o kai kurios įmonės perkabina valstybinius numerius nuo vienų ant kitų panašių (ar nebūtinai) automobilių remdamosis patogumo kriterijumi (pavyzdžiui, nereikia remontuoti autobuso, kad jis pats praeitų TA)
                      na taip bet as klausiau butent pagal kokius kriterijus sudaroma garazine numeracija ( numeriu seka)?

                      Comment


                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                        na taip bet as klausiau butent pagal kokius kriterijus sudaroma garazine numeracija ( numeriu seka)?
                        Tai jau tiek laiko domiesi, analizuoji ir stebi tuos garažinius numerius, turėjai įžvelgti kažkokį sistemingumą kiekvieno AP numeracijoje. O kokie gali būti kriterijai sunumeravimui ? Kažkokių specifinių taisyklių tam tikriausiai nėra ir kiekviena įmonė numeruoja, kaip jai patinka.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Tai jau tiek laiko domiesi, analizuoji ir stebi tuos garažinius numerius, turėjai įžvelgti kažkokį sistemingumą kiekvieno AP numeracijoje. O kokie gali būti kriterijai sunumeravimui ? Kažkokių specifinių taisyklių tam tikriausiai nėra ir kiekviena įmonė numeruoja, kaip jai patinka.
                          na viena is garazinio numeravimo sistemu zinau didejimo tvarka,nuo paprasciausiu autobusu aptarnaujanciu vietinius marsrutus (miesto,artimo priemiescio arba mikroautobusai) iki tarpmiestiniu ar tarptautinius marsrutus aptarnaujanciu autobusu (dideles talpos),o kita mazejimo tvarka (nuo dideliu autobusu,ilgu marsrutu) iki mazu autobusu(mikroautobusu arba vietiniu marsrutu).
                          Kas dar kokia numeravimo sisitema esate pastebeje?

                          Comment


                            ArtEGO pageidavimu, įkeliu Panevėžio AP „senukus“:
                            2137 ZPA 468 MAN (Gräf & Stift GSÜH240)
                            2130 APN 316 MB O307
                            2117 APN 317 MB O307
                            2110 ZPB 713 MAN (Gräf & Stift GSÜH240) (atrodo, šitas buvo “dramblio kaulas”)
                            2143 ZPC 896 MAN (Gräf & Stift GSÜH240) (arba šitas - TA baigėsi 2008m.)
                            2176 ZPD 806 MB O307 (žaliai –geltonas? TA baigėsi 2007m.)
                            Ketveriukė Scania (panašiu metu tokius pat įsigijo Šiauliai (CSDXXX):
                            ???? CPF 642 Scania CR112 (mačiau be GN (įdomu sužinoti), TA baigėsi 2010)
                            2200 CPF 643 Scania CR112 (TA 2009)
                            2221 CPF 644 Scania CR112 (dar "gyvas")
                            2100 CPF 645 Scania CR112 (dar "gyvas")
                            3439 CPH 632 MB O303 “Drögmöler”
                            3445 ZKP 152 (atrodo, šitas buvo tas “oranžinis” MB O303, bet Regitra su šituo VN rodo kitą automobilį)
                            Įdomus egzempliorius Panevėžiui:
                            2177 ZKO 313 MAN SG220 – “dvigubas” autobusas;
                            Ta pačia proga keletas exKautros Ikarusų:
                            3229 ZKC 683 Ikarus 256
                            3412 ZKF 521 Ikarus 256
                            Dar vienas (matyt buvęs tarnybinis) Ikarus 543:
                            2274 ZPA 174 (ir apie šitą "Regitra" neduoda duomenų, ko gero pakeistas VN).
                            Visi autobusai buvo įsigyti apie 1992-1995 metus. 1996m. Panevėžio AP gavo pirmus naujus autobusus po sovietmečio "Karosas" (3 ir 1 "ilgą") - atrodo, šitie jau buvo paminėti tinklapyje.

                            Comment


                              Nuoširdus AČIŪ

                              Nustebino, kad Grafų buvo net keli. Nes po pokalbio su to pačio "žaliai-geltono" MB O307 vairuotoju, buvau įsitikinęs, kad yra tik vienas.

                              Turiu klausimą dėl 3439 CPH 632 - Ar tikrai jo indeksas O303? Nes neteko girdėt, kad Drogmoller būtų su tokiu indeksu. Kiek pamenu, Panevėžys turėjo 2 Drogmollerius- baltai-mėlyną EuroPullman, kuris nurašytas apie 2008-uosius, ir rudą Drögmöller E330 SwissComet, (GPS 063, 3411), kuris berods dar važinėja. Pastarasis buvo vienas iš pirmųjų vakarietiškų mašinų, 2005-ų ar 2006-ų Rugpjūtį pakeitęs senus Ikarus, MB O307 ir Grafus trasoje Panevėžys-Bauska-Riga, nes iki tol joje važinėjo patys prasčiausi Panevėžio AP autobusai.

                              Dėl baltai-oranžinio MB O303, kaip ir minėjau, buvo gan skurdžios komplektacijos (rankiniu būdu atidaromos durys, tinkleliai daiktams pasidėti virš galvų, vietoj lentynėlių ir pan.), taip pat labai jau pavargęs ir sudevėtas. Beje, jį vairavęs vairuotojas po to persėdo ant 1985-ų gamybos Smit Orion, (OVN 962 gar. nr. 3462)

                              MAN SG220 - iš pradžių buvęs raudonas, vėliau perdažytas tamsiai mėlynai, ir vėliau nurašytas. Irgi labai jau pavargęs. Beje, kartu su juo taip pat važinėjo beveik jo kopija dvigubas Renault, baltas su mėlynom juostom. Viduje buvo neįprastos tam laikui oranžinės plastikinės sėdynės. Renault`as prasilaikė maždaug metais ilgiau nei MAN, ir abi šios mašinos vasarą nevažinėjo, turbūt dėl to, kad nebuvo ilgų autobusų poreikio.

                              Kas liečia Ikarus 543 - ar tik čia neeina kalba apie Aeroklubo autobusą, kuris dabar ten patvory mėtosi?

                              Comment


                                Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                ArtEGO pageidavimu, įkeliu Panevėžio AP „senukus“:
                                Papildysiu tuo, ką radau "ant greitųjų" (gal kada nors rasiu ir daugiau, nes dalis informacijos nesutvarkyta)

                                Žymėjimai beveik stadartiniai:
                                Pabraukta - sutampanti mano ir Vakario informacija.
                                Paryškinta - tai, ko nebuvo Vakario sąraše.
                                Paversta - Vakario komentarai, kuriiuos toliau pats komentavau.
                                Kitų komentarų, kurių negaliu patvirtinti arba paneigti, ant šono neverčiau.

                                2137 ZPA 468 MAN (Gräf & Stift GSÜH240) - nesu matęs, bet Regitroje juk nurodyta "MAN SUE 240"

                                2130 APN 316 MB O307
                                Spalvos: baltas, su tamsiai mėlynom ir raudonom juostelėm.

                                2117 APN 317 MB O307
                                Spalvos: šviesiai geltona su balta

                                2110 ZPB 713 MAN (Gräf & Stift GSÜH240) (atrodo, šitas buvo “dramblio kaulas”)
                                Užsirašiau kaip "MAN"; spalva: "dramblio kaulo" ir juodas stogas.
                                Pagal Regitrą, jis ir yra "GRAF STIFT"

                                2143 ZPC 896 MAN (Gräf & Stift GSÜH240) (arba šitas - TA baigėsi 2008m.)
                                Pagal Regitrą - "grynas" MAN SL200. Buvau užsirašęs kaip MB O30x (jie juk panašūs ).
                                Spalvos: baltas, su (turbūt, įstrižomis) oranžine (aukščiau) ir šviesiai žalia (žemiau) juostomis.

                                Taigi, panašu, kad Gräf & Stift vis tik buvo vienintelis

                                2176 ZPD 806 MB O307 (žaliai –geltonas? TA baigėsi 2007m.)
                                Spalvos: šviesiai geltona su oranžine vidurine dalimi (tarp ratų ir langų) bei žaliom ir raudonom juostelėm ant tos oranžinės dalies.

                                Ketveriukė Scania (panašiu metu tokius pat įsigijo Šiauliai (CSDXXX):
                                2218 CPF 642 Scania CR112 (mačiau be GN (įdomu sužinoti), TA baigėsi 2010)
                                2200 CPF 643 Scania CR112 (TA 2009)
                                2221 CPF 644 Scania CR112 (dar "gyvas")
                                2100 CPF 645 Scania CR112 (dar "gyvas") - atrodo, kad esu matęs, tik užrašuose dabar nerandu.

                                3439 CPH 632 MB O303 “Drögmöler”
                                Šito Drögmöller E310 SuperPullman likučiai ir dabar tebestovi parko patvory.
                                MB O303 yra važiuoklė, ant kurios uždėtas Drögmöller-io kėbulas

                                3445 ZKP 142 (atrodo, šitas buvo tas “oranžinis” MB O303, bet Regitra su šituo VN rodo kitą automobilį)
                                Na va, pagal ZKP 142 ir Regitra rodo ką reikia: MB O303
                                Spalvos: baltas su oranžine (virš langų) ir tamsiai rudomis juostomis.

                                Ir dar vienas senas tarpmiestinis (užsirašiau tiesiog "MB", pagal Regitrą - MB O303, tai gali būti ir tik važiuoklė):
                                3491 GPY 921
                                Spalvos: langai ir stogas - balti su vos žalsvu atspalviu, žemiau - jau žaliau, o apačia - žaliausia

                                Įdomus egzempliorius Panevėžiui:
                                2177 ZKO 313 MAN SG220“dvigubas” autobusas;
                                Spalvos: baltas su raudona juosta per vidurį.

                                Jis turėjo "dvigubą" "kaimyną"
                                2179 ZKO 314 - pagal Regitrą taip pat MAN SG220, tačiau esu užsirašęs (tiksliau, nusipiešęs), kad jis turėjo Renault ženkliuką ant priekio - kaip ir minėjo ArtEGO (vienu pranešimu aukščiau).
                                Spalvos: baltas su įvairiom mėlynom juostom.

                                Taigi, lieka mįslė - ar tikras Renault registruotas MAN-o dokumentais ar tik ženkliukas prikabintas , o gal egzistuoja ir "dvigubi" Renault ant MAN-o važiuoklės...
                                Žinovai, aūū!

                                Ir dar vienas "dvigubas":
                                2141 ZKA 420 MAN - pagal Regitrą MAN SG192.
                                Spalvos: oranžinis (raudonas) - langai ir stogas, likusi dalis - balta(lengvo "dramblio kaulo" atspalvio).

                                Dar vienas (matyt buvęs tarnybinis) Ikarus 543:
                                2274 ZPA 174 (ir apie šitą "Regitra" neduoda duomenų, ko gero pakeistas VN).

                                Lyg prisimenu kažką panašaus, bet greitai nerasiu...

                                Tai tiek šiam kartui
                                Paskutinis taisė aRa; 2011.04.11, 07:59. Priežastis: Papildyta: 3491 spalvomis ir mintimis dėl "Renault"

                                Comment


                                  /\
                                  Prisipažinsiu, nesu didis specialistas, kur MAN, o kur Gräf & Stift GSÜH240. Esu visus pasižymėjęs, kaip MAN'us. Vadinasi, šiek tiek persistengiau Dėkui už papildymus ir pataisymus

                                  Comment


                                    Kaip jau seniai vistik tai buvo, pusė mašinų nei girdėta nei matyta...

                                    Beje, čia yra viena ZPC 896 foto:

                                    http://phototrans.eu/14,207822,0,MAN_SL200_2143.html

                                    Comment


                                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                      Taigi, lieka mįslė - ar tikras Renault registruotas MAN-o dokumentais ar tik ženkliukas prikabintas , o gal egzistuoja ir "dvigubi" Renault ant MAN-o važiuoklės...
                                      Žinovai, aūū!
                                      Apie Renault su MAN važiuokle nesu niekada girdėjęs, tačiau yra galimi keli variantai:
                                      1. Ten yra grynas MAN, kuriam kažkas užkabino Renault žekliuką. http://fotobus.msk.ru/vehicle/90593/#n98276
                                      2. Ten yra Renault PR180, kuris registruotas kaip MAN http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=127
                                      Tik juos matęs žmogus gali tai nustatyti, kas ten išties yra. Vargu ar Renault gamino kažką tokio tipo, žinau tik vieną tokį hibridą - Heuliez/MB O305G (tokius turėjo Busturas).
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Peržiūrėjau visus savo archyvus, ir vistik radau šį tą, tiesa, labai blogos kokybės. Va tas įžymusis MAN-Renault:

                                        Comment


                                          Tai viskas teisingai tada - paprasčiausias MAN SG220, kuriam kažkas užkabino Renault ženkliuką .
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X