Parašė aRa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto registracijos numeriai
Collapse
X
-
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąParašė aRa Rodyti pranešimąDar domina buvęs "Kautros" ZKZ 780 - gal žinot, kur jis dabar? Apie 2007 (o gal 2008) metus esu jį matęs Alytuje, kažkokiame priemiestiniame maršrute, tačiau nepavyko įžiūrėti, kokiai IĮ (individualiai įmonei) priklausė.
Ar jis galbūt naudojamas ir kaip mokomasis - sunkoka ginčytis...
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąSuradau ZKZ 780 Nuotrauka - fotogalerijoje.
Ar jis galbūt naudojamas ir kaip mokomasis - sunkoka ginčytis...
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKelionės lapuose yra rašomas autobuso garažinis numeris. Absoliučiai visi autobusai važinėjantys reguliaraus susisiekimo maršrutais turi garažinius numerius, tiesiog kai kurie vežėjai jų neafišuoja ir jie naudojami tik dokumentuose. Apskritai tas garažinis numeris ir yra skirtas dokumentams, bet juos daugelis rašo išorėje, nes tiek keleiviams, tiek parko darbuotojams lengviau atsiminti dviženklį/triženklį numerį, nei valstybinius numerius.
Kautra neatsakinėja į el. laiškus, jei tau labai reikalinga tam tikra informacija, siūlyčiau paskambinti arba apsilankyti jų parke.Paskutinis taisė Buss fanas; 2011.01.23, 20:46.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąRaikonnen labai uztikrintai ir manyciau teisingai paminejo jog garaziniai numeriai ir yra pirmiausia reikalingiausi pildant dokumentus (keliones lapus ir kt.) o vezejai daznai juos dar ir isoreje afisuoja del to jog parko darbuotojams ir keleiviams butu lengviau juos isiminti. Pagal ji visi autobusai vazinejantys reguliariais reisais turi turetu garazinius nr. Bet sakau nelabai manyciau jog jis teisus todel,jog pats dirbu vienoje is spec.tarnybu,turime kelias desimtis automobiliu parka ir kas be ko keliones lapus bet niekur neegzistuoja garaziniai numeriai,nors kiek pamenu pries kokia 20 m. jie budavo. Dabar rasomi tik valstybiniai (keliones lapuose ir aplamai) nors dar egzistuoja tokie dvizenkliai kaip radijo stoteliu imontuotu kiekvienoje masinoje numeriai ( keliones lapuose nerasomi,bet atitinkamose dokumentuose rasomi ), taciau jie siek tiek maziau linksnuojami nei valstybiniai nr. Kaip suprasti,kodel nera garaziniu nr.? Jusu manymu kas is mano minetu numeriu atstotu garazinius ar dazniau linksniuojami valstybiniai nr. ( praktiskai tik skaitmenys sakomi be raidziu, nors keliones lapuose rasomi pilni ) ar tie raciju numeriai?
Comment
-
Parašė Giedrius-J Rodyti pranešimąBuves Kauno autobusu DAF kur jis sia vasara vazinejo?
Atvaizdas
Ir dar įdomiau - kodėl nusprendėte, kad jis priklausė Kauno autobusams? Su ZKC 120 - VanHool-u nemaišote?
Comment
-
Ši nuotrauka paimta iš čia: http://www.autobusai.narod.ru/Fotoga...stiniai_ru.htm Autorius: L. Starodubcevas. Anot jo, ten yra maršrutas Klaipėda–Vėžaičiai. Bet šiaip KA tokių neturėjo.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąKadangi nuotraukoje - Klaipėdos senoji stotis, tai fotografuota tikrai ne šią vasarą. Tuo labiau, kad autobuso TA negalioja jau beveik 3 metus...
Ir dar įdomiau - kodėl nusprendėte, kad jis priklausė Kauno autobusams? Su ZKC 120 - VanHool-u nemaišote?
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąRaikonnen labai uztikrintai ir manyciau teisingai paminejo jog garaziniai numeriai ir yra pirmiausia reikalingiausi pildant dokumentus (keliones lapus ir kt.) o vezejai daznai juos dar ir isoreje afisuoja del to jog parko darbuotojams ir keleiviams butu lengviau juos isiminti. Pagal ji visi autobusai vazinejantys reguliariais reisais turi turetu garazinius nr. Bet sakau nelabai manyciau jog jis teisus todel,jog pats dirbu vienoje is spec.tarnybu,turime kelias desimtis automobiliu parka ir kas be ko keliones lapus bet niekur neegzistuoja garaziniai numeriai,nors kiek pamenu pries kokia 20 m. jie budavo. Dabar rasomi tik valstybiniai (keliones lapuose ir aplamai) nors dar egzistuoja tokie dvizenkliai kaip radijo stoteliu imontuotu kiekvienoje masinoje numeriai arba vadinami saukiniai ,pvz.ant policijos automobiliu ar saugos tarnybu sie numeriai zymimi ant kebulo ( keliones lapuose nerasomi,bet atitinkamose dokumentuose rasomi ), taciau jie siek tiek maziau linksnuojami nei valstybiniai nr. Kaip suprasti,kodel nera garaziniu nr.? Jusu manymu kas is mano minetu numeriu atstotu garazinius ar dazniau linksniuojami valstybiniai nr. ( praktiskai tik skaitmenys sakomi be raidziu, nors keliones lapuose rasomi pilni ) ar tie raciju numeriai (saukiniai) ?
Comment
-
Kautros ūkinis transportas:http://www.failai.lt/n0a5uarjgt2h/Ka...kinis.xlsx.htm
Paskutiniai Kautros pirkiniai:
Temsa Prestij Super Deluxe 243 FEL 331 (Prienai)
Temsa Prestij Super Deluxe 244 FEL 332 (Vilkaviškis)Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.02.13, 09:53.
Comment
-
Tęsiu Ikarus autobusų temą. Šį kartą Kėdainių AP (ATĮ) 260-ji Ikarusai gauti 1973-1990m.
-----1973-----
51 13-68 лиэ
52 13-69 лиэ
53 13-70 лиэ
54 13-71 лиэ
-----1974-----
55 46-23 лию
56 46-24 лию
-----1976-----
48 85-93 ллз
49 85-94 ллз
50 85-95 ллз
-----1977-----
46 65-22 ллк
47 65-23 ллк
-----1978-----
45 71-05 ллн
44 83-89 ллр
-----1979-----
43 44-87 ллт
35 82-19 ллч
-----1980-----
60 29-40 ллц
61 29-41 ллц
31 23-95 лля
33 23-96 лля
59 54-58 лля
32 54-59 лля
-----1981-----
58 81-84 лля
62 81-85 лля
56 80-69 лка
63 80-70 лка
51 80-71 лка
34 90-82 лка (260.27)
-----1982-----
52 0892 ЛИЛ
38 0897 ЛИЛ
64 0897 ЛИЛ
65 1210 ЛИЛ
66 1211 ЛИЛ
-----1983-----
54 2459 ЛИЛ
55 2789 ЛИЛ
?? 3070 ЛИЛ -> 10 ZKP 798
41 3683 ЛИЛ (260.27)
53 4049 ЛИЛ -> 11
-----1984-----
36 5266 ЛИЛ
-----1985-----
46 7223 ЛИЛ (260.27)
48 8019 ЛИЛ
-----1986-----
37 1760 ЛИП
49 2063 ЛИП -> 17 ZKP 784
56 2064 ЛИП
-----1987-----
44 3176 ЛИП -> 18
57 3177 ЛИП
?? 3178 ЛИП -> 20 ZKP 790
-----1988-----
62 5170 ЛИП -> 21 VKC 021
45 6394(5?) ЛИП -> 22
61 7258 ЛИП (260.27) -> 23
?? 7258 ЛИП (260.27) -> 24 ZKP 782
IKARUS 263:
-----1989-----
35 5593 ЛИЧ -> 25 ZKP 787
26 ZKP 783 (Regitra 1990?)
----------------
Dar keletas su pakeistais VN:
05 ZKP 792 (82)
07 ZKP 797 (83) (260.27)
?? VKC 020 (83)
13 VKC 036 (??)
?? ZKP 781 (88)
Beja, apie 1987 Kėdainių autobusai turėjo keturženklius garažinius numerius prieš GN buvo pridėti skaičiai 01 ar 02 – Ikarus‘ams (pvz.: 0149, 0250), Laz'ams - 03, 04 ar 05.
Prie senos numeracijos pridėjau turimus jau „Kėdbuso“ GN. Ikarusai buvo sunumeruoti nuo 01? iki 26.
Kaip visada laukiu papildymų ir pataisymų. Ypač domina Kėdbuso numeracija (ją gan nesunku nuspėti - pagal gavimo metus) ir pakeisti lietuviški VN.
Comment
-
Parašė Gytka Rodyti pranešimąAutoliet, tavo Kautros ūkiniame transporto sąraše yra klaidų:
Moskvič 2141 VN BKV 563, pagaminimo metai yra 1992, o ne 1994 metai kaip skelbi.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąKautros ūkinis transportas:http://www.failai.lt/w7bxpokrpt3q/Kautra.xlsx.htm
Paskutiniai Kautros pirkiniai:
Temsa Prestij Super Deluxe 243 FEL 331 (Prienai)
Temsa Prestij Super Deluxe 244 FEL 332 (Vilkaviškis)
1) kaip jau ir anksciau minejau,manau jog si numeracija buvo (bent jau anksciau) vientisa. Atkreipkite demesi, visos ukines masinos turi garazinius nr. nuo 01 iki 6x, o tuometu "Kautra" savo marsrutinias masinas (autobusus) ir numeravo tik nuo nr.70. Todel nemanau jog tikslinga sakyti jog "Kautros" ukinio transporto garazine numeracija yra atskira.
2) nelabai aisku is siu visu ukiniu masinu kokios dabar yra "Kautroje" (gal reiketu atskira sarasiuka sudaryti dabar esanciu masinu), nes abejoju jog Moskvic, Volga ar VAZ jie dar naudoja
3) patikrinau dauguma masinu "regitros" duomenu bazeje,tai ko gero ju jau nera,nes didelis savininku ar naudotoju skaicius
4) kokia "Kautros" ukine masina turi paskutini garazini nr. savo numeracijoje ir koki?Paskutinis taisė Buss fanas; 2011.02.05, 10:57.
Comment
-
Vilkaviškio AP autobusai prisijungimo prie KAUTROS metu.
701 AEM664 TEMSA Opalin 8 2004m.
703 BJP 647 Mercedes Benz 207D 1987m.
705 ZLS 770 PAZ 3205 1993m.
706 OKD 424 Mercedes Benz 207D 1984m.
707 ZKA 376 Ikarus 256.75 1989m.
708 GMU 927 Mercedes Benz 207D 1986m.
709 ZJB 957 Ikarus 250.59 1984m.
710 ZKS 681 Ikarus 256.54 1986m.
712 ZME 376 PAZ 672 1988m.
713 BEB 856 PAZ 672 1985m.
716 ZME 188 PAZ 672 1988m.
717 ZAA 870 PAZ 672 1983m.
718 ZJF 849 PAZ 672 1984m.
722 ZMF 053 Hyundai Aero Town 1996m.
724 FML 960 Mercedes Benz 0309 1984m.
736 FML 737 Mercedes Benz 0303 1980m.
Buvo dar VW Transporter (tiekimo) 02 AMG 920 1989m., bet Kautra jo atsisakė.Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.02.13, 10:02.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąVilkaviškio AP autobusai prisijungimo prie KAUTROS metu.
701 AEM664 TEMSA Opalin 8 2004m.
703 BJP 647 Mercedes Benz 207D 1987m.
705 ZLS 770 PAZ 3205 1993m.
706 OKD 424 Mercedes Benz 207D 1984m.
707 ZKA 376 Ikarus 256.75 1989m.
708 GMU 927 Mercedes Benz 207D 1986m.
709 ZJB 957 Ikarus 250.59 1984m.
710 ZKS 681 Ikarus 256.54 1986m.
712 ZME 376 PAZ 672 1988m.
713 BEB 856 PAZ 672 1985m.
716 ZME 188 PAZ 672 1988m.
717 ZAA 870 PAZ 672 1983m.
718 ZJF 849 PAZ 672 1984m.
722 ZMF 053 Hyundai Aero Town 1996m.
724 FML 960 Mercedes Benz 0309 1984m.
736 FML 737 Mercedes Benz 0303 1980m.
Buvo dar VW Transporter (tiekimo) 02 AMG 920 1989m., bet Kautra jo atsisakė.
AMG 920 Regitroje pateiktas kaip Mazda 626 1983 metų, tai, matyt, minimas VW Transporter galėjo turėti kitus numerius. Ar iš Vilkaviškio AP "arsenalo" Kautrai neatiteko PAZ 672 valst. nr. ZAF324 (gar. nr. nežinau) bei MBO309D valst. nr. FML 736 (gar. 19)?
Comment
-
Parašė Matytas Rodyti pranešimąAr iš Vilkaviškio AP "arsenalo" Kautrai neatiteko PAZ 672 valst. nr. ZAF324 (gar. nr. nežinau) bei MBO309D valst. nr. FML 736 (gar. 19)?
Comment
-
Tęsiu "Ikarus" autobusų temą.
Šįkart - Jonavos autobusų parkas – iki 1990m. gauti „Ikarus“ markės autobusai. Čia pateikiu ir pirmos 1983m. įvykdytos Jonavos ATĮ GN „revoliucijos“ keturženklę numeraciją.
IKARUS 260:
-----1973-----
291 83-16 лиш
292 83-17 лиш
293 83-18 лиш
294 83-19 лиш
295 83-20 лиш
---1973/74?---
305 84-76 лиш
306 84-77 лиш ->1123
307 84-78 лиш
308 84-79 лиш
-----1975-----
38 53-50 ллг -> 1107
-----1976-----
322 62-22 ллд ->1110
323 62-23 ллд ->1111
324 62-24 ллд ->1112
-----1977-----
158 83-11 лли ->1122
175 52-23 ллв ->1106
102 60-01 ллм ->1109
342 71-01 ллк -> 1115
-----1978-----
356 90-01 лли -> 1125
357 98-68 ллк -> 1129
155 71-51 ллн -> 1116
268 00-31 ллр -> 1095
-----1979-----
196 26-16 ллч -> 1103
272 67-12 ллч -> 1113
118 67-13 ллч -> 1114
147 77-54 ллч -> 1117
258 77-55 ллч -> 1118
-----1980-----
56 23-64 лля -> 1102
89 54-86 лля -> 1108
-----1981-----
291 78-21 лля -> 1119
117 80-84 лка -> 1120
119 80-85 лка -> 1121
295 90-56 лка -> 1126 (260.27)
315 90-57 лка -> 1127 (260.27)
-----1982-----
409 0929 ЛИЛ -> 1096
410 0931 ЛИЛ -> 1097
407 0932 ЛИЛ -> 1098
408 0933 ЛИЛ -> 1099
293 1203 ЛИЛ -> 1100
294 1204 ЛИЛ -> 1101
-----1983-----
87 2492 ЛИЛ -> 1130
1104 2654 ЛИЛ (260.27?)
1105 2825 ЛИЛ
1131 3511 ЛИЛ (260.27)
1132 3743 ЛИЛ
1133 4036 ЛИЛ
-----1984-----
1107 5270 ЛИЛ
1110 5271 ЛИЛ
1111 5272 ЛИЛ
1123 5273 ЛИЛ
1094 5789 ЛИЛ (260.27)
-----1985-----
1115 7213 ЛИЛ (260.27)
1112 8118 ЛИЛ
1122 8119 ЛИЛ
1136 8670 ЛИЛ
-----1986-----
1103 0602 ЛИП (260.27)
1138 0763 ЛИП
1124 1723 ЛИП
1125 1747 ЛИП
1106 1748 ЛИП
1140 2154 ЛИП
1093 2155 ЛИП
1092 2156 ЛИП
-----1987-----
1113 3096 ЛИП
1095 3097 ЛИП
1117 3562 ЛИП (260.27)
1118 3563 ЛИП (260.27)
1114 3629 ЛИП
1128 3630 ЛИП
-----1988-----
1102 5162 ЛИП
1091 5163 ЛИП
1116 6378 ЛИП
1090 6379 ЛИП
IKARUS 263:
-----1989-----
1127 5659 ЛИЧ
1126 5724 ЛИЧ
IKARUS 280:
-----1985-----
1109 7504 ЛИЛ
1135 8337 ЛИЛ
-----1986-----
1139 1828 ЛИП
-----1988-----
1120 5036 ЛИЧ
-----1989-----
1121 5776 ЛИЧ
Susikūrus Jonavos AP autobusai buvo pernumeruoti į dviženklę GN numeraciją, kuri yra tęstina ir egzistuoja iki šiol. Visgi "Ikarusai" dar spėjo pakeisti GN kelis kartus. Pavyzdžiui "paskutinis mohikanas" 280-tasis ZKV 690 (1120 5036 ЛИЧ) turėjo GN 56 > 84 > 19. Bet čia jau kita tema.
Comment
Comment