"Kautros" ūkinis transportas turi atskirą numeraciją (nesusijusią su autobusais). 8 kolonos tikrai nėra. Kai suvesiu į kompą ūkinį "Kautros" transportą - atsiųsiu.
dekui Autoliet nekantrtiai laukiu "Kautros" ukinio transporto saraso
Įkeliu man žinomus Kapsuko ATĮ -> Marijampolės AP "Ikarus'us".
... IKARUS 280:
...
-----1987-----
3096 5194 ЛИШ
3098 5276 ЛИШ Kažkuris iš jų turėjo valstybinį ZMD 350
...
P.S. Beja, kažkuris Ikarus280 (su valst. nr. VV? ???, deja, nerandu) dar spėjo pavežioti Vilniaus miesto keleivius.
VAP'o gar. 3638 (638), valst nr. VVV357 - čia greičiausiai eks Marijampolės 3096 turėjo būti atkeliavęs
Be to Marijampolė vieną (o gal ir du) Ikarus 280 perdarė į 280K. Apie 2001 ar 2002 m. jis kursavo priemiestyje. Porą kartų mačiau Alytaus autobusų stotyje.
Autoliet neturi laiko, antraip jau seniai būtų viską sutvarkęs. Tokiems klausimams yra asmeninės žinutės, kurių, beje, viešinti negalima be pašnekovo sutikimo.
Tai negi kažkiek 280-ųjų atiteko "Kautrai", neskaitant techninių pagalbų?
"Kautra" po AP skilimo Ik-280 negavo. Visi atiteko "Kauno autobusams". Kaikurie
buvo nurašyti prieš AP skilimą. Nevisi spėjo gauti ir lietuviškus valstybinius numerius.
"Kautra" po AP skilimo Ik-280 negavo. Visi atiteko "Kauno autobusams". Kaikurie
buvo nurašyti prieš AP skilimą. Nevisi spėjo gauti ir lietuviškus valstybinius numerius.
Autoliet,geriau parasyk ir atsiusk "Kautros" ukinio transporto sarasa o ne senais Ikarus'ais domekis
Buss fane, gal nežinai, jog "Kautra" kaip techn. pagalbas naudoja senus Ikarusus?
kaip gi galima to nezinoti bet tech.pagalbos Ikarus'o garaz.nr.02. O kitos ukinio transporto masinos kaip MAZ, BELARUS, DT turi taip pat kazkokius garazinius nr.(juos ko gero zino tik Autoliet ) be to kazkaip netikiu jog ta ukinio transporto numeracija butu atskira,nesusijusi su bendra "Kautros" (kas nebudinga "Kautrai" nes visa numeracija bendra), juo labiau ukinio transporto gana mazi numeriai 002,028,035..like is anksciau matyt kuomet "Kautra" neturejo filialu..taip kad manau ta numeracija tikrai neatskira o likusi is anksciau
Tikėdamasis, kad Buss fanas daugiau "neberems prie sienos" AutoLiet nuolatiniais prašymais, paviešinsiu savo ilgamečių stebėjimų rezultatus.
Kauno AP laikais techninis transportas turėjo savo atskirą "0xxx" formato numeraciją (puikus pavyzdys - ant šiukšlių rinktuvo šioje ir šioje AutoLiet nuotraukose), ir tie "xxx" tikrai dubliavosi su autobusų numeriais.
Kiek mačiau, "Kauno autobusuose" ši numeracija išliko tik be pirmojo nulio priekyje.
Sprendžiant iš AutoLiet fotoreportažo, ji taip pat liko ir "Kautroje".
Taigi, į pilną vaizdelį nepretenduoju, bet vis šis tas
Manau, AutoLiet papildys, tik labai prašau - palaukime kantriai! Sutarėm?
(KA) 0?? 46 52 LF (**) - T-150 (traktorius) (pagal spalvas galėtų būti 0056)
(KA) 078 (R: 81,Į,TAn) VKE 221 - Ikarus-280 (R) (pedarytas į Ikarus-260, techninis)
(KA) (R: 86,Į,TAn) ZKV 656 - КРАЗ-256 (R) ("būda") (pagal "Regitros" metus turėtų būti 0024)
(KA) 0310 (R: 86,Į,nd) ZKV 646 - Ikarus-260 (R) (techninis)
Paaiškinimai / pastabos:
^ * (==*) - abu numeriai (priekinis ir galinis) - lengvojo automobilio
^ ** - traktoriaus formato numeriai
^ (KA) - matyti "Kauno autobusų" teritorijoje "naujaisiais" laikais, turbūt ir dabar ten tebestovi
^ (R: yy, Į / N, TAg / TAn / nd) - gamybos metai pagal "Regitrą", įregistruota / išregistruota, TA galioja / TA negalioja / "Informacija nerasta"
^ (R) - modelis pagal "Regitrą"
^ prie daugelio sunkvežimių modelių - klaustukai, nes tikslius modelius iš išvaizdos nustatyti sunkoka
^ (Kau) - matyti tik AutoLiet nuotraukose iš "Kautros" teritorijos
Taip, tai tikrai du numerių dubliai (du 0002 ir 0022 su 022) - dabar negaliu tiksliai pasakyti, kokiu laiko intervalu juos mačiau.
Atsimenu tik kad 0022 (ЗИЛ-ММЗ-555) tikrai stovėjo dabartinėje "Kautros" teritorijoje.
Dėl 0009 ir 009 - buvau įsitikinęs, kad tai vienas ir tas pats sunkvežimis, bet "Regitros" metai glumina. Galbūt jį perdarė ir iš naujo užregistravo?
P.S. pastebejimas, adresuotas AutoLiet - Jūsų Kauno Ikarus-260 sąrašo pastabose klaidelė sakinyje apie 2 virtimą ūkiniu 0025 (turi būti ЛИЛ).
didelis dekui Arai uz "Kautros" ukinio transporto numeracija tik butu gerai jei parasytumete dabartine (mazdaug) esancia ukinio transporto numeracija,nes dabartine glumina siek tiek.. sunku suprasti yra dabar dauguma masinu ar ne ?
didelis dekui Arai uz "Kautros" ukinio transporto numeracija tik butu gerai jei parasytumete dabartine (mazdaug) esancia ukinio transporto numeracija,nes dabartine glumina siek tiek.. sunku suprasti yra dabar dauguma masinu ar ne ?
Numeracijos ir pačio ūkinio transporto likučiai "Kautroje", manau, puikiai užfiksuoti jau minėtame AutoLiet fotoreportaže.
O "Kauno autobusų" teritorijoje stovinčius (bent dalį) galima pamatyti nuotraukose fotobus-e:
http://fotobus.msk.ru/photo/307052 - matyti МАЗ-5549 - turėtų būti 0037 (nors pats su lietuvišku VN jo nesu matęs) ir dar kairiajam pakrašty lyg T-150 ratas
http://fotobus.msk.ru/photo/307052 - matyti МАЗ-5549 - turėtų būti 0037 (nors pats su lietuvišku VN jo nesu matęs) ir dar kairiajam pakrašty lyg T-150 ratas
Kiek iš jų likę dabar, galbūt galėtų pasakyti dažniau būnantys šalia parko (o gal net dirbantys jame)
mane siuo atveju domina "Kautros" ukinis transportas. Tai taip iseina jog tiek nedaug ukinio transporto "Kautra" turi? beje-koks butent pagal Tave butu to traktoriaus T-150 garazinis nr. ir to didelio traktoriaus "degaciaus" garazinis nr. ?
http://fotobus.msk.ru/photo/307052 - matyti МАЗ-5549 - turėtų būti 0037 (nors pats su lietuvišku VN jo nesu matęs) ir dar kairiajam pakrašty lyg T-150 ratas
Kiek iš jų likę dabar, galbūt galėtų pasakyti dažniau būnantys šalia parko (o gal net dirbantys jame)
Kauno autobusuose yra naudojami,bet garaziniu nepaskysiu, is ukinio transporto tai 2 traktoriai t-150, vienas is ju tuik teritorijoje, ikarus 260 0310 vadinamas ,,cirkas '' (mobilios padangu dirbtuves)(dabar nenaudojamos),sutrumpintas ikarus 280 (tecnine pagalba, praminta beuodegiu), savivartis maz,ford transit(detalems vezti) taip pat naujos laidos traktorius belarus(modifikacijos naepesakysiu) asia topic(buvusi keleiviu kontrole) dadar vadinama ,,prikurke''. Dar buvo dabar dalis naudojami, dalis ne, tai ekskavatorius ant traktoriaus Jamz bazes,tech. pagalba KRAZ, dvi ,,prikurkes'',viena is benzinvezio MAZ,kita is aerouostinio ZIL 131,ikarus260 skirtas detalem vezt(pakestas ford transit'u) , 2 savivarciai maz{vienas posiai dienai vaziuojantia,kitas be vlst. nr. skirtas autobusams stumdyti,jau nurasytas galutinai),pora ivairiu bortiniu ir savivarciu ZIL ir valymo msina ant GAZ. Dar galima prideti kelis autokrautuvus ir kelis mikroautobusus.
mane siuo atveju domina "Kautros" ukinis transportas. Tai taip iseina jog tiek nedaug ukinio transporto "Kautra" turi? beje-koks butent pagal Tave butu to traktoriaus T-150 garazinis nr. ir to didelio traktoriaus "degaciaus" garazinis nr. ?
Jau atrodo viskas apie tą "ūkinį transportą" pateikta "ant lėkštutės", bet vis Tamstai dar negana. Gal esate "traktoristas", kad temoje apie viešąjį transportą visą mėnesį terorizuojate dėl tų Kautros traktorių. Įkurkite savo temas "traktoriai miestuose", "asfalto artojai" ar pan. ir diskutuokite į sveikatą. Sorry, jei įžeidžiau, bet nusibodo...
Comment