Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Manau, kad mįslės su Klaipėdos Nr. 95 atsakymas labai akivaizdus
    Tas "95" tikrai nepanašus į KlAP-o šriftą. Turbūt žinovai pasakys, iš kur šis autobusas atkeliavo ir kas tas "HSB" (spėju, kad Heidelberg, bet gūglas paskubomis to nepatvirtino)
    O Vakaris šį autobusą užsirašė kaip KlAP-o ir taip jau sutapo, kad "95" KlAP sąraše šiuo metu dar nėra... Štai ir viskas
    Tai niekada nebuvo mįslė, tiesiog minimas "95" nėra ir nebuvo Klaipėdos AP autobusas, iš foto tai akivaizdu. Šis prailgintas MB autobusas iki praėjusių metų rudens aptarnavo 34 ir 35 Klaipėdos priemiesčio maršrutus į Šernų ir Dituvos (pastaruosius, tiesa, labai retai) sodus. Šių maršrytų operatorius - UAB "Sodų autobusai", o skaitmenys "95" tiesiog likę dar iš mašinos eksploatavimo Vokietijoje laikų. Šiemet Šernų sodų linijoje dirba jau kita mašina.
    Paskutinis taisė Matytas; 2010.05.10, 16:00.

    Comment


      Parašė aRa Rodyti pranešimą
      Manau, kad mįslės su Klaipėdos Nr. 95 atsakymas labai akivaizdus
      Tas "95" tikrai nepanašus į KlAP-o šriftą. Turbūt žinovai pasakys, iš kur šis autobusas atkeliavo ir kas tas "HSB" (spėju, kad Heidelberg, bet gūglas paskubomis to nepatvirtino)
      O Vakaris šį autobusą užsirašė kaip KlAP-o ir taip jau sutapo, kad "95" KlAP sąraše šiuo metu dar nėra... Štai ir viskas
      Matyt apsipažinau, prasilenkdamas su juo, o apžiūrėti jį iš arčiau, ar kokiu maršrutu važinėja, neturėjau galimybių (čia buvo 2008m. vasara). Jau ir pats buvau pradėjęs abejoti, kad čia kito vežėjo mašina, nes klaipėdėčiai vieningai nurodė, kad tokio nėra. Atsiprašau už suklaidinimą. Išbraukiam...

      Comment


        Parašė Matytas Rodyti pranešimą
        Tai niekada nebuvo mįslė, tiesiog minimas "95" nėra ir nebuvo Klaipėdos AP autobusas, iš foto tai akivaizdu. Šis prailgintas MB autobusas iki praėjusių metų rudens aptarnavo 34 ir 35 Klaipėdos priemiesčio maršrutus į Šernų ir Dituvos (pastaruosius, tiesa, labai retai) sodus. Šių maršrytų operatorius - UAB "Sodų autobusai", o skaitmenys "95" tiesiog likę dar iš mašinos eksploatavimo Vokietijoje laikų. Šiemet Šernų sodų linijoje dirba jau kita mašina.
        Firma Sodų autobusai neturi nuosavų autobusų, jie juos samdo iš kitų vežėjų. Priemestiniuose sodų maršrutuose dabar dirba tik 72 KLAP mašina. Ankščiau į sodus vežiojo 2223, bei 52 KLAP mašinos. Bet tada kyla klausimas, kam būtent priklauso ta 95 mašina ?

        Comment


          Parašė Prodigal Stranger
          Na, tas perdažymas buvo kosmetinis. Tai liečia 1056 ir, berods, 1063. Kol kas abu autobusai dirba mieste. Kaip tik šiandien atkreipiau dėmesį į 1056. Įdomiausia yra tai, kad galinėje autobuso dalyje garažinis numeris buvo 56, o prieš paskutinę TA dalinai jį perdažius- jau 1056. Bet visa tai smulkmenos.
          nemanau jog tai smulkmena-nes jei is naujo uzraso garazini nr.tarkim kad ir 1063,tai reiskia jis is tikro toks ir yra..

          Comment


            Parašė Prodigal Stranger
            Neteisinga informacija.
            Šiuose maršrutuose dirba: 1057, 1058, 1059, 1062, 72, 73 ir 'gaisrinė' 30. Trūkstant autobusų važiuoja bet kuri tarpmiestinius maršrutus aptarnaujanti KLAP'o mašina (iš prastesnių).
            Prodigal Stranger,klausiu taves kaip pasikausciusio zmogaus Klaipedos visuomeniniame transporte kaip manai kokia is tikro yra tu "Klap'o" masinu nr.1056-1063 garazine numeracija,pagal visus parko dokumentus..nes kaip ir pats minejai itarimas kyla kad jie vel uzrase tuo skaicius ant 1056 masinos?

            Comment


              Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
              Provokatoriai
              Na gerai, neplanavau šiandien tą padaryt, bet teko paaukoti valandžiukę. Iškart atsiprašau - modeliai "regitriniai", tikiuosi Mettal juos "sukultūrins" kaip pridera.
              1999m. KLAP’o gauti “scandinaviški” autobusai:
              Miesto tipo -
              1017 YLB 625 Volvo B10-65
              1018 YLB 624 Volvo B10-65
              1032 YLA 363 Scania CN112 (ilgas)
              1033 YLA 362 Scania CN112 (ilgas)
              1034 YLN 108 Volvo B10M (ilgas)
              1040 YLK 745? (klaida, po šiuo numeriu važinėjasi kažkoks Opelis )
              1041 YLK 313 Volvo B10M
              1042 YLK 314 Volvo B10M
              1043 YLK 548 Volvo B10M (triašis)
              1044 YLL 054 Volvo B10M (triašis)
              1045 YLL 631 Volvo B10-65
              1046 YLM 132 Volvo B10-65
              1047 YLL 882 Volvo B10-65
              1048 YLM 024 Volvo B10-65
              1049 YLM 023 Volvo B10-65 (dar gyvas)
              1050 YLN 029 Volvo B10-65
              1051 YLN 028 Volvo B10-65
              1052 YLN 027 Volvo B10-65 (dar gyvas)
              Tarpmiestiniai -
              2188 YLN 784 Volvo B10M (triašis)
              2189 YLO 572 Volvo B10M (triašis)
              2190 YLU 592 Volvo B10M
              2191 YLV 642 Volvo B10M
              2218 YLL 630 Volvo B10-65
              2219 YLL 138 Scania K112
              2222 YLC 041 Volvo B10-65 (pakeistas CRE 062)
              2223 YLB 623 Volvo B10-65 (dar gyvas)
              2226 YLL 053 Scania K112
              Vėliau (2001m.?) gauti –
              53 JLP 262 Scania CN113 (važinėja su Busturo” emblema)
              54 JLP 495 Volvo B10R-59
              55 JLP 378 Volvo B10R
              Tie "tarpmiestiniai" nesiskiria nuo "miesto", tačiau suskirstymas pagal kolonas - būtent toks. Labai palengvino viską tas faktas, kad čia yra surašytas pilnas (ar beveik) pilnas važiuoklės pavadinimas. Iš šio sąrašo matosi, kad visi dviašiai KLAPo turėti Säffle/Volvo B10M turėjo Volvo B10M-65 važiuoklę (65 - atstumas tarp ašių). 1041, 1042, 2190 ir 2191 dar neaišku, nes tai galėjo būti arba triašiai Säffle (triašio važiuoklė - Volvo B10M-70B, čia 70 - atstumas tarp ašių, B - nurodo, kad triašis) arba paprasti (B10M-65). Šiaip galima būtų viską patikrinti švedų duomenų bazėje, bet ten tokių mašinų yra begalė . Nebent tik remtis į tai, kad kiti triašiai yra registruoti kaip B10M, o visi dviašiai - B10-65.
              Scania CN112 ilgas ko gero yra CN112AL arba CN112ALB, reikia žiūrėti pagal pagaminimo metus.
              Volvo B10M ilgas - tas pats Säffle, važiuoklė Volvo B10M-55.
              Scania K112 - deja, niekuo negaliu padėti - šiuo atveju K112 yra nepilnas važiuoklės pavadinimas (K112 yra važiuoklė, o ne kebulas+važiuoklė).
              54 ir 55 taip pat Säffle, tik šįkart su Volvo B10R-59 važiuokle (labai sena ir nelabai paplitusi modifikacija su varikliu gale; M-middle, R-rear, F-front).

              Dėkoju už sąrašą. Vėliau papildysiu juo fotobuse esantį .
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                Firma Sodų autobusai neturi nuosavų autobusų, jie juos samdo iš kitų vežėjų. Priemestiniuose sodų maršrutuose dabar dirba tik 72 KLAP mašina. Ankščiau į sodus vežiojo 2223, bei 52 KLAP mašinos. Bet tada kyla klausimas, kam būtent priklauso ta 95 mašina ?
                Aš taip ir paminėjau, kad "Sodų autobusai" - maršruto operatorius.
                Taip, iš tiesų autobusai yra samdomi iš kitų vežėjų, tačiau tokia praktika Klaipėdoje įprasta. Taip yra ir su "Gintariniu vairu", ir su "Pajūrio autobusais", kurie samdo kitų UAB arba IĮ autobusus. Klaipėdos mikroautobusų maršrutai irgi aptarnaujami tuo pačiu principu.

                Comment


                  Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                  Provokatoriai
                  Na gerai, neplanavau šiandien tą padaryt, bet teko paaukoti valandžiukę. Iškart atsiprašau - modeliai "regitriniai", tikiuosi Mettal juos "sukultūrins" kaip pridera.
                  1999m. KLAP’o gauti “scandinaviški” autobusai:
                  Patikslinimas ir papildymai:

                  1040 YLK 735 Scania CK112 (modelis iš Regitros)
                  2190 YLU 592 Volvo B10M (triašis)
                  2191 YLV 642 Volvo B10M (triašis)

                  Ir dar keletas neaiškios (man) kilmės šalies tarpmiestinių autobusų (modeliai užrašyti ant autobusų, pirmieji du dar neišregistruoti ir su galiojančia TA):

                  180 KLV 204 Neoplan Transliner N316K
                  181 KLU 941 Setra S215HR
                  184 KLR 954 Volvo B10M-60 (modelis taip pat iš Regitros)
                  Paskutinis taisė aRa; 2010.05.11, 02:11.

                  Comment


                    Parašė aRa Rodyti pranešimą
                    ...Ir dar keletas neaiškios (man) kilmės šalies tarpmiestinių autobusų (modeliai užrašyti ant autobusų, pirmieji du dar neišregistruoti ir su galiojančia TA):

                    180 KLV 204 Neoplan Transliner N316K
                    181 KLU 941 Setra S215HR
                    184 KLR 954 Volvo B10M-60 (modelis taip pat iš Regitros)
                    Ačiū už papildymus ir pataisymus. 180 ir 181 man žinomi, o štai 184 - nematytas.
                    Dar galvoju, kad "sudegėlis" JLT 366 matyt turėjo 192 numerį. Ir man keista, kad jis dar neišregistruotas. Gal vyksta kokie teisminiai ginčai su draudikais?

                    Comment


                      Ir vėl gi - diskusiją atkeliu iš gretimos temos...
                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      Galvojant apie bendra "Kautros" numeracija,viska sudejus sis Paz'as nr. ZKG yra pats paskutinis visoje "Kautros" numeracijoje.. nes jis neturi garazinio nr. kaip kitos visos masinos (01-488) o be to valstybinis numeris netgi ZKG..is Z prasideda,pagal abecele manau paskutinis..
                      "Netgi ZKG" Juk jau bandė žmonės Jums įrodyti, kad numeris toli gražu neatspindi autobuso amžiaus... O ir pagal abėcėlę, paskutinis (Kauno) "Kautroje" gaunasi ZKZ 342

                      Valstybiniai numeriai, prasidedantys Z raide (vienas numeris pailgas, kitas - kvadratinis, skirti autobusams, sunkvežimiams ir pan.) buvo pradėti išdavinėti tuo pat metu, kaip ir numeriai, prasidedantys A (abu numeriai - pailgi stačiakampiai, dažniausiai skirti lengviesiems automobiliams), pvz. ZKA ir AKA - Kaune, ZVA ir AVA - Vilniuje ir t.t.
                      Tarp kitko, ZKG numeriai Kaune greičiausiai buvo išduoti anksčiau už ZAE Alytuje, nes transporto priemonių kiekiai regionuose ženkliai skyrėsi.
                      Taip pat, vėliau buvo skirtos atskiros numerių serijos mažesniems transporto registravimo padaliniams, pavyzdžiui ZAV, OAV, NAV - Druskininkams, ZVU, VVU, KVU - Ukmergei, ZTM, NTM - Mažeikiams ir panašiai.
                      Taigi, tiesmukai dėlioti (ypač "ankstyvuosius") valstybinius numerius pagal abėcėlę ir aiškinti, kuris iš jų yra viršesnis (senesnis, paskutinesnis) yra, atleiskit, bet nesąmonė

                      "Naujaisiais laikais" valstybinių Nr. akivaizdus skirstymas (pagal apskritis, kurias žymėjo vidurinioji raidė) buvo panaikintas ir dabar nuosekliai išdavinėjami visi numeriai (prasidedantys A, paskui B, C, D, E, dabar jau F eilė atėjo) - kamšant nuo "ankstyvųjų" laikų likusias "skyles". Tačiau transporto priemonių amžiaus, jei jos nebuvo užregistruotos visiškai naujos, numeriai vis tiek neatspindi...

                      Taigi, tikrinkit numerius su Regitros duomenimis ir tada jau sužinosit, kuris naujesnis ar senesnis

                      O jei vis maga skirtyti į "pirmutinius", "paskutinius" ir vis dar ieškote seniausio "Kautros" aparato, šitas turėtų nurungti visus ir garažo numerį jis turi (kas įžiūrės - koks jis?)
                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                      Nuotraukos iš Kautros parko Kaune:
                      (...)
                      Techninė pagalba.
                      Atvaizdas
                      (...)
                      Paskutinis taisė aRa; 2010.05.11, 13:38. Priežastis: gramatika :)

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Tie "tarpmiestiniai" nesiskiria nuo "miesto", tačiau suskirstymas pagal kolonas - būtent toks. Labai palengvino viską tas faktas, kad čia yra surašytas pilnas (ar beveik) pilnas važiuoklės pavadinimas. Iš šio sąrašo matosi, kad visi dviašiai KLAPo turėti Säffle/Volvo B10M turėjo Volvo B10M-65 važiuoklę (65 - atstumas tarp ašių). 1041, 1042, 2190 ir 2191 dar neaišku, nes tai galėjo būti arba triašiai Säffle (triašio važiuoklė - Volvo B10M-70B, čia 70 - atstumas tarp ašių, B - nurodo, kad triašis) arba paprasti (B10M-65). Šiaip galima būtų viską patikrinti švedų duomenų bazėje, bet ten tokių mašinų yra begalė . Nebent tik remtis į tai, kad kiti triašiai yra registruoti kaip B10M, o visi dviašiai - B10-65.
                        Scania CN112 ilgas ko gero yra CN112AL arba CN112ALB, reikia žiūrėti pagal pagaminimo metus.
                        Volvo B10M ilgas - tas pats Säffle, važiuoklė Volvo B10M-55.
                        Scania K112 - deja, niekuo negaliu padėti - šiuo atveju K112 yra nepilnas važiuoklės pavadinimas (K112 yra važiuoklė, o ne kebulas+važiuoklė).
                        54 ir 55 taip pat Säffle, tik šįkart su Volvo B10R-59 važiuokle (labai sena ir nelabai paplitusi modifikacija su varikliu gale; M-middle, R-rear, F-front).

                        Dėkoju už sąrašą. Vėliau papildysiu juo fotobuse esantį .
                        Truputis komentarų dėl Klaipėdos švediškos labdaros:
                        1040 Scania CK112CL turėjo nr. YLK735
                        1041,1042 Säffle buvo dviašiai triduriai
                        1043, 1044 Säffle - triašiai, dviduriai
                        2188(188)-2191(191) - visi buvo Volvo B10M-70 VanHool T8 Alizee 310
                        219(2219) ir 226(2226) turėjo Kutter 9 kėbulus, tačiau pirmasis buvo tarpmiestinis, o antrasis - priemiestinis variantas
                        ir šiek tiek apie kitas mašinas:
                        187(2187) HLB738 Neoplan N116 nurašytas po 2003 m. vasaros žiaurios avarijos autostradoje Klaipėda-Kaunas, kai žuvo vairuotojas ir kelio darbininkas
                        192(2192) JLT366 Neoplan N116 buvo gautas kartu su JLT355, tik dažytas buvo visiškai baltai, sudegė po mėnesio praėjus 187 avarijai (2003 m. - buvo šia prasme nesėkmingi KlAP'ui) reise Klaipėda-Erfurtas Vokietijoje, tačiau po to Klaipėdos AP labai ilgai bylinėjosi su draudikais dėl draudiminio įvykio pripažinimo arba nepripažinimo tokiu, gali būti, kad kai kas neišspręsta iki šiol, todėl mašina vis dar registruota.
                        152 Setra S215HR BEM908 irgi nurašyta po tragiškai pasibaigusios avarijos 2008 m. rudėnį.
                        Tiesa dar, buvo komentarų dėl Klaipėdos AP situacijos po 1991 m., tačiau buvo pamiršti 5 autobusai Ikarus, gauti apie 1994-95 metus iš buvusios rytų Vokietijos:
                        ZLH158 1030 Ikarus 280.03 (1979, triduris variantas, važinėjo iki 2003 m.)
                        ZLH159 2168 Ikarus 255 (1977)
                        ZLH160 2171 Ikarus 255 (1979)
                        ZLH161 2172 Ikarus 255 (1979)
                        ZLH162 1029 Ikarus 280.33 (1984, nurašytas apie 2001m.)

                        Comment


                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                          Ir vėl gi - diskusiją atkeliu iš gretimos temos...

                          "Netgi ZKG" Juk jau bandė žmonės Jums įrodyti, kad numeris toli gražu neatspindi autobuso amžiaus... O ir pagal abėcėlę, paskutinis (Kauno) "Kautroje" gaunasi ZKZ 342

                          Valstybiniai numeriai, prasidedantys Z raide (vienas numeris pailgas, kitas - kvadratinis, skirti autobusams, sunkvežimiams ir pan.) buvo pradėti išdavinėti tuo pat metu, kaip ir numeriai, prasidedantys A (abu numeriai - pailgi stačiakampiai, dažniausiai skirti lengviesiems automobiliams), pvz. ZKA ir AKA - Kaune, ZVA ir AVA - Vilniuje ir t.t.
                          Tarp kitko, ZKG numeriai Kaune greičiausiai buvo išduoti anksčiau už ZAE Alytuje, nes transporto priemonių kiekiai regionuose ženkliai skyrėsi.
                          Taip pat, vėliau buvo skirtos atskiros numerių serijos mažesniems transporto registravimo padaliniams, pavyzdžiui ZAV, OAV, NAV - Druskininkams, ZVU, VVU, KVU - Ukmergei, ZTM, NTM - Mažeikiams ir panašiai.
                          Taigi, tiesmukai dėlioti (ypač "ankstyvuosius") valstybinius numerius pagal abėcėlę ir aiškinti, kuris iš jų yra viršesnis (senesnis, paskutinesnis) yra, atleiskit, bet nesąmonė

                          "Naujaisiais laikais" valstybinių Nr. akivaizdus skirstymas (pagal apskritis, kurias žymėjo vidurinioji raidė) buvo panaikintas ir dabar nuosekliai išdavinėjami visi numeriai (prasidedantys A, paskui B, C, D, E, dabar jau F eilė atėjo) - kamšant nuo "ankstyvųjų" laikų likusias "skyles". Tačiau transporto priemonių amžiaus, jei jos nebuvo užregistruotos visiškai naujos, numeriai vis tiek neatspindi...

                          Taigi, tikrinkit numerius su Regitros duomenimis ir tada jau sužinosit, kuris naujesnis ar senesnis

                          O jei vis maga skirtyti į "pirmutinius", "paskutinius" ir vis dar ieškote seniausio "Kautros" aparato, šitas turėtų nurungti visus ir garažo numerį jis turi (kas įžiūrės - koks jis?)
                          dekui Ara kad taip stengeisi paaiskinti taciau turiu siek tiek Tave nuvilti.. viska ka tu parasei as zinojau tiesiog mes nesusikalbejome.. as turejau galvoje masinu garazini skirstyma nei pagal metus (amziu) nei dar pagal ka.. tiesiog konstatuoti fakta kuris mano manymu yra pirmutinis "Kautroje" ,o kuris paskutinis ir VISKAS. O amzius nesvarbu. Pagal garazini skirstyma manau "pirmasis" vis delto butu Iveco Daily (gar.nr.01) (nes Temsa Opalin nr.01,maau artimiausiu laiku turetu pakeisti nr.,ant Iveco jau yra "zalioji" "Kautros" numeracija ir didelis logotipas),na o paskutinis velgi pagal GARAZINE numeracija butu kaip ir tas Prienams priklausantis Paz'as (nes neturi garazinio nr. kaip visos kt. "kautroje" esancios masinos turi 01-488,isskyrus Prienu AP masinas,o is Prienu AP masinu pgal abecele manau kol kas paskutinis yra (kol nenurase) ZKG. Stai ka turejau galvoje

                          Comment


                            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                            dekui Ara kad taip stengeisi paaiskinti taciau turiu siek tiek Tave nuvilti.. viska ka tu parasei as zinojau tiesiog mes nesusikalbejome.. as turejau galvoje masinu garazini skirstyma nei pagal metus (amziu) nei dar pagal ka.. tiesiog konstatuoti fakta kuris mano manymu yra pirmutinis "Kautroje" ,o kuris paskutinis ir VISKAS. O amzius nesvarbu.
                            Prašom! Ir, kaip matau, visiškai nėra už ką. Vis tiek ir toliau KONSTATUOSIT Bet ir nepaneigsit, kad, pavyzdžiui, TOKSo atveju bandėte interpretuoti pirmąjį kaip geriausią, o paskutinįjį kaip vieną praščiausių, ar ne? Žinoma, kiekvienam savo įsitikinimai.

                            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                            Pagal garazini skirstyma manau "pirmasis" vis delto butu Iveco Daily (gar.nr.01) (nes Temsa Opalin nr.01,maau artimiausiu laiku turetu pakeisti nr.,ant Iveco jau yra "zalioji" "Kautros" numeracija ir didelis logotipas)],na o paskutinis velgi pagal GARAZINE numeracija butu kaip ir tas Prienams priklausantis Paz'as (nes neturi garazinio nr. kaip visos kt. "kautroje" esancios masinos turi 01-488,isskyrus Prienu AP masinas,o is Prienu AP masinu pgal abecele manau kol kas paskutinis yra (kol nenurase) ZKG. Stai ka turejau galvoje
                            Ant VISŲ Alytaus AP autobusų nuo pat pradžių buvo didesni ar mažesni "Kautros" logotipai (autobuso gale), todėl nesuprantu teiginio apie "naująją žaliąją" Alytaus Iveco Daily Nr. 01 numeraciją...
                            O nei ant Prienų senųjų autobusų (juk jau pakankamai laiko praėjo?) nei ant Vilkaviškio istorinių senienų (aišku, ten dar "Kautra" atėjo neseniai) "Kautros" logotipų kažkodėl nematyti...

                            Taigi, pagal dabartinę situaciją, galiu SPĖTI, kad nauji "Kautros" garažo numeriai neatsiras nei ant Prienų, nei ant Vilkaviškio senienų. O kaip bus iš tikrųjų - parodys laikas

                            Pažadu daugiau nebekomentuoti Tamstos skirstymo "pirmais" - "paskutiniais". Jis net kažkuo žavus

                            Palyginimui - "Kautra" Druskininkuose, kur neperiminėjo senienų, labai gražiai susitvarkė - visi autobusai vienodo dažymo ir, svarbiausia, su garažo numeriais pagal NUOSEKLIĄ "Kautros" numeraciją
                            Paskutinis taisė aRa; 2010.05.11, 17:07.

                            Comment


                              Paskutiniu metu apie autobusus tiek “pripjoviau grybo”, kad pateikdavau daugiau dezinformacijos, nei informacijos (kalbu apie KLAP’ą). Pagalvojau, kad jei “pjauti”, tai geriausia pjauti ten, kur grybus pjauna iš tikro - Druskininkuose…
                              Seniai planavau įkelti į tinklapį Druskininkų AP numeraciją, nes joje turiu daug klaustukų.
                              Taigi Druskininkų AP:
                              1 ZAC 340 Laz-699P (seniai seniai nurašytas)
                              2 DGH 152 MB 411 Sprinter (ex TVB 574)
                              ? CAV 720 MB O305 (nurašytas, įtariu buvo Nr.3 arba Nr.4)
                              ? CAV 719 MB O305 (nurašytas, įtariu buvo Nr.3 arba Nr.4)
                              4 CZE 169 Volvo B10M
                              5 CAV 718 MB O305 (nurašytas)
                              6 CAV 821 MB O305
                              7 CAV 820 MB O305 (nurašytas)
                              8 ZAF 964 Hyundai Aero Town
                              9 BOL 434 MAZ256170 (lygtai prieš tai turėjo garažinį nr.42?)
                              10 ZAV 010 Karosa 732B
                              ?? NAV 298 MB O309 (nurašytas, gal Nr.11? - esu matęs be numerių)
                              11 BOL 438 MAZ256170
                              12 NAV 299 MB O309 (nurašytas)
                              13 NAV 433 MB O309 (nurašytas)
                              13 DBB 105 Volvo B58
                              ?? NAV 435 MBO309 (nurašytas, gal Nr.14 arba 15? - esu matęs be numerių)
                              ?? NAV 436 MBO309 (nurašytas, gal Nr.14 arba 15? - esu matęs be numerių)
                              16 NAV 656 MB O309
                              17 NAV 432 MB O303 (nurašytas)
                              18 NAV 431 Setra 208H
                              19 NAV 434 Setra 213H
                              20 NAV 795 Setra 215HD (nurašytas)
                              20 DBB 187 Volvo B10M
                              21 NAV 796 Setra 215HD (nurašytas)
                              ?? NAV 797 MB O305 (matęs be numerių, gal 22?)
                              23 OAV 309 Autosan H-10 (nurašytas)
                              ?? OAV 654 Jelcz PR110 (nurašytas)
                              ?? NAV 798 MB O305 (dar toks pat, bet irgi be numerių)
                              26 FSB 994 Setra 215HD

                              28 TVF 922 MB 411 Sprinter
                              29 TVF 925 MB 411 Sprinter
                              30 TVF 924 MB 411 Sprinter
                              31 BZU 782 MB 411 Sprinter
                              (ex TVK 295)
                              32 TVF 386 MB 411 Sprinter (ex Alytaus AP, 62)
                              33 TVF 391 MB 411 Sprinter (ex Alytaus AP, 63)
                              34 TVY 235 MB 411 Sprinter (ex Alytaus AP, 52)
                              35 TVY 240 MB 411 Sprinter (ex Alytaus AP, 64)
                              36 ADG 267 MB 411 Sprinter

                              44 ZPN 839 Unic A70.12

                              46 BRE 631 MAN A03
                              Sąrašą, aišku galima tęsti pildant senai nurašytais Laz'ais, bet manau tai atskira tema...
                              Seniai seniai dar esu matęs tokius autobusus Druskininkų tarpmiestiniuose maršrutuose:
                              ?? BLJ 005 Neoplan 116
                              ?? ZAB 314 Scania BR116
                              Prisipažinsiu, kad dar visai neseniai Druskininkuose matytus miesto maršrutais važinėjančius autobusus buvau klaidingai priskyręs AP’ui, nors įtarimą kėlė, kad visi autobusai buvo be garažinių numerių. Tik kai Kautra ėmė "užkariauti" Druskininkus, sužinojau, kad tai visiškai atskira įmonė – “Druskininkų autobusai”. Įdomus MB O305 likimas po Kautros invazijos (mano tikrinti duomenys "Regitroje" gali būti pasenę). Kažkas lygtai rašė, kad juos "Druskininkų autobusai" nuomavo iš AP? O gal čia vėl grybauju?
                              Paskutinis taisė Vakaris; 2010.05.16, 17:43.

                              Comment


                                "Druskininkų autobusai" iš tiesų nuomojo autobusus iš iš AP? Gal tik ne visus.
                                Mieste važinėjusius MB Citaro tai trikrai.

                                http://www.druskininkuap.lt/index.ph...tid=69:turinys

                                Comment


                                  Savaitgalį šnekėjau su vairuotoju iš Druskininkų, kuris vairuoja autobusus jau nuo 1974 (jei neklystu) metų - pradžioje Druskininkų ATĮ, paskui "Druskininkų AP", "Druskininkų autobusuose" (vairavo vieną iš dviejų kaip jis sakė, "Volvo"), o dabar jau "Kautros" filiale (vairuoja naują "Crafter").
                                  Jis patvirtino, kad "Druskininkų autobusai" buvo įstaiga, kuriai priklausė miesto maršrutai ir dirbo vairuotojai, tačiau autobusai buvo nuomojami iš "Druskininkų AP" (nesu 100% įsitikinęs, kad tikrai visi).

                                  Taigi, Druskininkų AP garaže radau 2 iš 3 Citaro, krūvelę mieste naudotų MB Sprinter (tik baltų), vieną Ford Transit ir daaaug nebevažiuojančių MB O305 bei MB O309. Kiek įžiūrėjau garažo numerių, surašysiu vėliau. Nuotraukų irgi bus (tikiuosi, kad neužilgo)
                                  Nei vieno iš tų "Volvo" (jei fotobus-as nemeluoja - tai Steyr su Volvo B10L važiuokle) pamatyti neteko. Mano pašnekovas minėjo, kad antrasis irgi buvo raudonas, tik užmiršau su kokia reklama - gal kas nors atsimenate?. Gal jie kažkur kitur, gal jau parduoti, o galbūt jie ir nepriklausė AP....

                                  Beje, šis vairuotojas minėjo, kad ATĮ laikais pats atstatė Kaliningrado srityje sudaužytą ЛАЗ-699Р (avarijoje žuvo net du vairuotojai), kurio garažo numeris buvo 122 ir galiausiai šis autobusas nuvažiavo beveik 1 mln.km.

                                  Taip pat iš jo sužinojau, kad ir Druskininkuose buvo ir vienas Ikarus (su minkštomis sėdynėmis), kuris priklausė "Kurorto ATĮ" (kiek suprantu, ši ATĮ aptarnavo sanatorijas)

                                  Comment


                                    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                    Paskutiniu metu apie autobusus tiek “pripjoviau grybo”, kad pateikdavau daugiau dezinformacijos, nei informacijos (kalbu apie KLAP’ą). Pagalvojau, kad jei “pjauti”, tai geriausia pjauti ten, kur grybus pjauna iš tikro - Druskininkuose…
                                    Tam čia visi ir susirinkome, kad kartu surūšiuotume visus pripjautus grybus į valgomus ir nevalgomus .

                                    Seniai seniai dar esu matęs tokius autobusus Druskininkų tarpmiestiniuose maršrutuose:
                                    ?? BLJ 005 Neoplan 116
                                    Šitas autobusas priklauso "Autoturas ir ko" įmonei Vilniuje.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      "Druskininkų autobusai" iš tiesų nuomojo autobusus iš iš AP? Gal tik ne visus.
                                      Mieste važinėjusius MB Citaro tai trikrai.

                                      http://www.druskininkuap.lt/index.ph...tid=69:turinys
                                      Tai vat ir nesuprantu, ar šitie autobusai priklauso AP'ui (tada juos reikėtų įtraukti į sąrašą), o "Druskininkų autobusai" tik nuomavosi, ar jie priklausė įmonei "Druskininkų autobusai", kuri likviduojama, o jos autobusai parduodami ir tik laikomi AP'o teritorijoje?

                                      Comment


                                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                        Nuotraukų irgi bus (tikiuosi, kad neužilgo)
                                        Nei vieno iš tų "Volvo" (jei fotobus-as nemeluoja - tai Steyr su Volvo B10L važiuokle) pamatyti neteko. Mano pašnekovas minėjo, kad antrasis irgi buvo raudonas, tik užmiršau su kokia reklama - gal kas nors atsimenate?.

                                        Taip pat iš jo sužinojau, kad ir Druskininkuose buvo ir vienas Ikarus (su minkštomis sėdynėmis), kuris priklausė "Kurorto ATĮ" (kiek suprantu, ši ATĮ aptarnavo sanatorijas)
                                        Antrasis Steyr'as (valst. nr DRB 701) buvo su "Santuokų centro" įmonės reklama. Kiek vėliau ji buvo nuimta.

                                        Iš tiesų, prieš metus, teko matyti Ikarusą, dar Druskininkų AP garažų teritorijoje stovintį. Tik jis jokių reisų jau neatlikinėjo.

                                        Labai laukiame nuotraukų

                                        Comment


                                          18 NAV 431 Setra 208H vis dar važinėja. Šiandien, iš ryto mačiau važiuojant reisu Druskininkai - Kaunas

                                          ZAB 314 Scania BR116 pagal mane, dar turėtų stovėti DAP garažų teritorijoje. (neveikianti)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X