Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    (...)
    Bet "nupūtęs dulkes" nuo savo archyvų radau (manau, daugelį nustebinsiu) - Vilkaviškio ATĮ Ikarusus. Deja, neturiu jokių duomenų apie juos AP laikais.
    (...)
    Tikėtina, kad jų buvo ir daugiau (gal kas papildys?).
    Taigi, 1995 metų pradžioje esu matęs šiuos Vilkaviškio Ikarus-260:
    105 84-50 ллц (gal tai vis tik nebuvo лиц ?)
    108 27-45 лля
    099 80-55 лка
    098 80-56 лка

    Šitą mačiau dar anksčiau, gal kokiais 1994:
    *** 24 71ЛИЛ - su ant posūkio lemputės išgraviruotu garažiniu 107 - gaunasi, kad ir toks Ikarus-as buvo
    Paskutinis taisė aRa; 2010.05.09, 12:05. Priežastis: Ne 2000 metais, o 1995... :)

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Gerai, Ikarusams pastabas pataisysiu. Nulius galima ir braukti: ten rikiavimas eina didėjimo tvarka, o ne pagal pirmą skaitmenį. Taigi, vėl laukiu nuomonės šiuo klausimu.
      (Pabandymui iš 003, 005, 006, 007 padariau 3, 5, 6 ir 7)
      Na, ir... rūšiuojant pagal garažo numerį, 3, 5, 6, 7 atsidūrė tarp 099 ir 105...

      Comment


        Parašė aRa Rodyti pranešimą
        Berods 2000 metais esu matęs šiuos Vilkaviškio Ikarus-260:
        105 84-50 ллц (gal tai vis tik nebuvo лиц ?)
        108 27-45 лля
        099 80-55 лка
        098 80-56 лка
        *** 24 71ЛИЛ - su ant posūkio lemputės išgraviruotu garažiniu 107 - gaunasi, kad ir toks Ikarus-as buvo
        Ačiū, pasitaisiau - aišku, kad ллц. Taip ir maniau, kad Ikarusų buvo daugiau.

        Comment


          [QUOTE=Vakaris;432365]Po paskutinių įvykių "Kautros pasaulyyyyjeeeee" buvau sau pažadėjęs įdėti į tinklapį Vilkaviškio AP "turtą", kurį paveldėjo "Kautros" rykliai. Peržiūrėjus ką turiu, paaiškėjo, kad turtas ne ką gausesnis už Prienų AP ir beveik visas įamžintas tinklapio fotogalerijose.
          Jei nesunku gali parasyti,nereiks ieskoti ir knaisiotis po visur siaip idomu kurie Vilkaviskio AP garaziniai nr.dubliuojas su "Kautros" garazie nr.ar vel viskas beveik idealiai sutampa kaip ir su Alytaus AP ir beveik niekas nesidubliuoja?

          Comment


            Parašė aRa Rodyti pranešimą
            Na, ir... rūšiuojant pagal garažo numerį, 3, 5, 6, 7 atsidūrė tarp 099 ir 105...
            Tai taip ir turi būti. 099 yra laikoma žemiau nei 1, kaip tarkim 0,99.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Buss fanui. Tamsta, jau esate šiame klube "patyręs" narys, tad laikas parodyti tokį esant. Kol kas aibės klausimų, sunkiai suvokiamų papostringavimų ir nieko konkretaus. Dar kartą pakartosiu - beveik visą Vilkaviškio AP techniką gali rasti šio tinklapio temose, bus-photo.net, duomenis pasitikrinti Regitroje. Gal laikas "pasiknaisioti" ir pateikti kažką konkretaus pačiam...

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Tai taip ir turi būti. 099 yra laikoma žemiau nei 1, kaip tarkim 0,99.
                Tai kokia nulių nubraukimo prasmė? Vis tiek vienženkliai numeriai atsidurs tarpuose tarp dviženkllių (pavyzdžiui, "2" - šalia "2x", 5 - šalia "5x") arba kaip dabar - tarp "0xx" ir 1"xx"...
                Ar nubraukus "0" dviženkliams, seka susitvarkytų, t.y. būtų, pavyzdžiui 3 ... 11 ... 35 ... 80 ... 112 ?
                Paskutinis taisė aRa; 2010.05.05, 09:30.

                Comment


                  Biržų Ikarus 260:
                  42xx - senoji ATĮ numeracija/ 8X - naujoji AP numeracija
                  4200 9419ЛЛХ
                  4201 9417ЛЛХ
                  4202 9418ЛЛХ > 82
                  4203 9172ЛЛЩ > 83
                  4204 9169ЛЛЩ > 84
                  4205 9170ЛЛЩ > 85
                  4206 9174ЛЛЩ > 86
                  4207 9171ЛЛЩ > 87
                  Visi gauti 1981 metais
                  Pirmieji du nesulaukė AP laikų - 80 ir 81 numerius gavo Laz 4202...

                  Comment


                    Vilniaus AP LAZ 697B, LAZ 697E, LAZ 697M: http://www.failai.lt/5ivz613wejxa/Vilniaus_AP.xls.htm

                    Comment


                      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                      Vilniaus AP LAZ 697B, LAZ 697E, LAZ 697M: http://www.failai.lt/5ivz613wejxa/Vilniaus_AP.xls.htm

                      1974-1975m. gautieji LAZ'ai (tiek 695M, tiek 697M) turėjo kiek modifikuotą užpakalinę dalį (variklio aušinimo angos ir paskutinis langelis (ne trapecinis, o stačiakampis)). Paskui toks "užpakalis" buvo 695N ir 697N modeliuose. Ar šie "pereinamieji" modeliai neturėjo kokios nors atskiros modelio markiracijos?

                      Comment


                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                        Tai kokia nulių nubraukimo prasmė? Vis tiek vienženkliai numeriai atsidurs tarpuose tarp dviženkllių (pavyzdžiui, "2" - šalia "2x", 5 - šalia "5x") arba kaip dabar - tarp "0xx" ir 1"xx"...
                        Parodyti tau principą, pagal kurį ten yra rūšiuojama.

                        Ar nubraukus "0" dviženkliams, seka susitvarkytų, t.y. būtų, pavyzdžiui 3 ... 11 ... 35 ... 80 ... 112 ?
                        Būtent taip.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                          1974-1975m. gautieji LAZ'ai (tiek 695M, tiek 697M) turėjo kiek modifikuotą užpakalinę dalį (variklio aušinimo angos ir paskutinis langelis (ne trapecinis, o stačiakampis)). Paskui toks "užpakalis" buvo 695N ir 697N modeliuose. Ar šie "pereinamieji" modeliai neturėjo kokios nors atskiros modelio markiracijos?
                          Taip šie autobusai buvo pereinamieji modeliai, bet kitos markiracijos jie neturėjo. Galinė šių autobusų dalis vėliau pritaikyta LAZ 697N(1975m.) ir LAZ 695N(1976m.).
                          Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.05.05, 11:01.

                          Comment


                            Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                            Biržų Ikarus 260:
                            42xx - senoji ATĮ numeracija/ 8X - naujoji AP numeracija
                            4200 9419ЛЛХ
                            4201 9417ЛЛХ
                            4202 9418ЛЛХ > 82
                            4203 9172ЛЛЩ > 83
                            4204 9169ЛЛЩ > 84
                            4205 9170ЛЛЩ > 85
                            4206 9174ЛЛЩ > 86
                            4207 9171ЛЛЩ > 87
                            Visi gauti 1981 metais
                            Pirmieji du nesulaukė AP laikų - 80 ir 81 numerius gavo Laz 4202...
                            gal kas zino kokia Birzu AP masina turi paskutini garazini nr.savo numeracijoje?

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Parodyti tau principą, pagal kurį ten yra rūšiuojama.
                              Parodymas nebuvo akivaizdus, nes nei vienam dviženkliam nulio priekyje nenuėmei

                              Tai ką darom?
                              Šiuo atveju, kai kolonų numeriai pašalinti, vienženklius ir dviženklius siūlau palikti su "0" priekyje. Ar daugiau balsuojančių bus?

                              Nes turbūt niekada nesulauksime fotobus.msk.ru patobulinimo, kad jų duomenų bazėje atsirastų papildomi laukai atskirai kolonoms ir "tikriesiems" garažo numeriams, kad pagal garažinius išrūšiavus sąrašą, rezultatuose prie "tikrojo" garažo numerio būtų prijungiamas ir kolonos numeris...

                              Comment


                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                gal kas zino kokia Birzu AP masina turi paskutini garazini nr.savo numeracijoje?
                                Gal galite patenkinti smalsumą - kuo taip svarbūs "pirmasis" ir "paskutinis" garažo numeriai?

                                Juk tai negarantuoja, kad tiek "gyvų" autobusų tuose parkuose ir yra...

                                Comment


                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  Gal galite patenkinti smalsumą - kuo taip svarbūs "pirmasis" ir "paskutinis" garažo numeriai?

                                  Juk tai negarantuoja, kad tiek "gyvų" autobusų tuose parkuose ir yra...
                                  tiesiog domina kontrastai.. ir palyginimai ant kiek skiriasi masinos. Pvz . "Toks'e" nr.4 Neoplan Starlyner nuo nr.237 MB O409 skiriasi kaip diena nuo nakties tiesiog tas domina..

                                  Comment


                                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                    tiesiog domina kontrastai.. ir palyginimai ant kiek skiriasi masinos. Pvz . "Toks'e" nr.4 Neoplan Starlyner nuo nr.237 MB O409 skiriasi kaip diena nuo nakties tiesiog tas domina..
                                    Ne Starlyner, o Starliner. Ne O409, o O405. Kontrastai čia ne prie ko - garažinis numeris nepriklauso nuo to, senas ar naujas autobusas. Vilniaus autobusų iš vidurio paimtas koks 700 tai tikrai skiriasi tiek nuo mažiausio numerio 002, tiek nuo didžiausio kol kas 893 (tuoj bus ir 894).

                                    aRa, su nuliais tai su nuliais . Tik ištaisysiu tada, kai fotobusas vėl pradės veikti.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      gal turite informacijos del Prienu AP paskutines masinos pagal valstyb.nr. ZXX XXX ? Nes pagal fotobus. taui skaitytusi Paz 672 ZKG XXX taciau lyg ir maciau didesni numeri ZKX XXX, arba pasivaideno ? be to tas Paz'as ZKG buvo apgailetinos bukles lyginant su kitu Paz ZAE XXX,tad manau jog jau nurasytras gali buti. Aciu uz info

                                      Comment


                                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                        gal turite informacijos del Prienu AP paskutines masinos pagal valstyb.nr. ZXX XXX ? Nes pagal fotobus. taui skaitytusi Paz 672 ZKG XXX taciau lyg ir maciau didesni numeri ZKX XXX, arba pasivaideno ? be to tas Paz'as ZKG buvo apgailetinos bukles lyginant su kitu Paz ZAE XXX,tad manau jog jau nurasytras gali buti. Aciu uz info
                                        Ar šitą savo klausimą jau užmiršote?
                                        O jei labai knieti atrast seniausiąjį, jų amžių pasitikrinkite "Regitroje", nes lietuviški valstybiniai numeriai jiems nebūtinai buvo sudėti eilės tvarka pagal amžių
                                        Ir mums visiems galėsite papasakoti, kuris iš tikrųjų seniausias - galbūt ne tas, kuris apverktiniausiai atrodo...

                                        Comment


                                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                          Ar šitą savo klausimą jau užmiršote?
                                          O jei labai knieti atrast seniausiąjį, jų amžių pasitikrinkite "Regitroje", nes lietuviški valstybiniai numeriai jiems nebūtinai buvo sudėti eilės tvarka pagal amžių
                                          Ir mums visiems galėsite papasakoti, kuris iš tikrųjų seniausias - galbūt ne tas, kuris apverktiniausiai atrodo...
                                          na va issiaiskinau manau ta ka ir norejau issiaiskinti is to laisko galiu tik pataisyti jog dauguma "Paz'u" kad ir naujesniu palyginus(1987m.) jau nurasyti,bent jau zymima kad isregistruoti. Like tik 2: ZAC 908 (1976m.kaip nekeista) ir butent tas paskutinis numeracijoje ZKG 655(1983m.) Tiesa matyt ZKG jau taip pat greit nurasys,jis aptarnauja tik vieninteli Prienu miesto marsruta ir atrodo apgailetinai. Is kito galo matyt "geriausia" "Kautros" masina skaitosi

                                          Comment

                                          Working...
                                          X