Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Atleiskit, tačiau nevisiškai supratau šio sąrašo struktūrą...
    Ar antras (bei kai kur trečias) "Valst. Nr., Metai" stulpelis (kuriuose visi Nr. pažymėti mėlynai) reiškia TIK valst. Nr. pakeitimą?
    Ar tai siejasi ir su sąrašo apačioje paminėtu kėbulo GAZ651/PAZ651 kėbulo keitimu į KAG3 atliekant kapitalinį remontą?
    Taip, tai susiję su sąrašo apačioje paminėtų autobusų GAZ 651/PAZ 651 kėbulų keitimu į KAG 3 kėbulus atliekant kapitalinį remontą. Pakeitus kėbulą autobusas gaudavo naują valst. nr.

    Comment


      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
      Kreipiuosi piriausia i Vakari na gal ir AutoLiet turi?
      Neturiu. Turiu tik tų laikų autobusų nepilną sąrašą.

      Comment


        Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
        Neturiu. Turiu tik tų laikų autobusų nepilną sąrašą.
        Gerai butu labai idomu ji pamatyti

        Comment


          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
          Gerai butu labai idomu ji pamatyti
          Dabar į kompą suvedinėju didžiųjų miestų autobusų sąrašus, mažesnių suvesiu vėliau. Gal galėtų Raseinių autobusų sąrašą atsiųsti Vakaris. Jeigu kokio autobuso truktų - papildysiu.

          Comment


            Taigi, šiek tiek apie TOKS-o Mercedes-Benz O405. Gretimoje temoje atsakydamas Buss Fanui apie jų naudojimą užmiesčio maršrutuose, paminėjau matytą pusiau miesto, pusiau užmiesčio (t.y. nuo antrųjų durų iki galo buvo sumontuotos minkštosios sėdynės) autobusą.
            Tai galėjo būti ne tik kažkuris iš dabar TOKS-ui priklausančių 234-237, bet ir anksčiau TOKS-o naudotų Mercedes-Benz O405, kurie vėliau buvo parduoti (ar perduoti) Vilniaus autobusams:
            RVO 305 - TOKS 231 -> VA 454
            RVO 290 - TOKS 232 -> VA 455
            RVO 306 - TOKS 233 -> VA 456

            Taigi, Mettal, 2001 metais šie autobusai buvo pradėti naudoti TOKS-e, o su VA garažo numeriais juos pirmą kartą pamačiau 2005 metais
            Panašu, kad jie buvo gauti iš Duisburgo kartu su VA 651-653. Beje, pagal lenteles "Wagen Nr.", matytas 2001 metais VA autobusų viduje, manau, kad tai ir reiškė jų ankstesnius garažo numerius Duisburge:
            RVP 450 651 <- 651
            RVP 451 652 <- 655 (!)
            RVP 452 653 <- 653
            Nes ant pirmųjų (TOKS-o -> VA) autobusų tuomet dar matęsi išlikę Duisburgo garažo numeriai atitinka fotobus.msk.ru nurodytus.
            Paskutinis taisė aRa; 2010.05.01, 18:39.

            Comment


              Vėl gi atkėliau į labiau artimą temą...
              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
              Idomi situacija su Vilkaviskio AP garazine numeracija..manau kai kurie numeriai dubliuoja "Kautros" numeracija.Idomu kaip dabar jus isskirs,nes kaip zinia "Kautra" turi viena nuoseklia numeracija.
              Greičiausiai, specialiai neišskyrinės, kaip kad nekeitė Alytaus AP garažo numerių besidubliuojančių su "Kautros".
              O "viena nuosekli" numeracija suteikiama tik naujai įsigytoms mašinoms, kurios "priskiriamos" įsigytiems parkams - kaip, pavyzdžiui, 229 ir 230 Prienuose, 232-235 - Druskininkuose, o dabar Vilkaviškyje matome 239 ir dar du naujus.
              Nors apie tai buvo diskutuota jau prieš mėnesį...

              P.S. ir neklauskit kokie "Kautros" autobusai turi garažo numerius 231, 236 ir didesnius, Gal padėtų nuodugnesnė (fotografijų) paieška šiame forume, o gal visagalis gūglas

              Comment


                Parašė aRa Rodyti pranešimą
                Taigi, šiek tiek apie TOKS-o Mercedes-Benz O405. Gretimoje temoje atsakydamas Buss Fanui apie jų naudojimą užmiesčio maršrutuose, paminėjau matytą pusiau miesto, pusiau užmiesčio (t.y. nuo antrųjų durų iki galo buvo sumontuotos minkštosios sėdynės) autobusą.
                Tai galėjo būti ne tik kažkuris iš dabar TOKS-ui priklausančių 234-237, bet ir anksčiau TOKS-o naudotų Mercedes-Benz O405, kurie vėliau buvo parduoti (ar perduoti) Vilniaus autobusams:
                RVO 305 - TOKS 231 -> VA 454
                RVO 290 - TOKS 232 -> VA 455
                RVO 306 - TOKS 233 -> VA 456

                Taigi, Mettal, 2001 metais šie autobusai buvo pradėti naudoti TOKS-e, o su VA garažo numeriais juos pirmą kartą pamačiau 2005 metais
                Panašu, kad jie buvo gauti iš Duisburgo kartu su VA 651-653. Beje, pagal lenteles "Wagen Nr.", matytas 2001 metais VA autobusų viduje, manau, kad tai ir reiškė jų ankstesnius garažo numerius Duisburge:
                RVP 450 651 <- 651
                RVP 451 652 <- 655 (!)
                RVP 452 653 <- 653
                Nes ant pirmųjų (TOKS-o -> VA) autobusų tuomet dar matęsi išlikę Duisburgo garažo numeriai atitinka fotobus.msk.ru nurodytus.
                Matyt jei siuos kelis "Toks'o" turimus MB O405 pamatytume marsrute Vilnius-Ryga ar dar kokiame tolimesnimae tai jau butu-SENSACIJA

                Comment


                  Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                  kas liecia Alytaus AP garazine numeracija,tai lyg ir rasiau..kalbejau su Alytaus AP vairuotojo,o jis sake jog si numeracija yra nuosekli "Kautros" numeracija nes "Kautra" neturejo tokios mazos numeracijos,kokia turi Alytaus AP. Galbut koks vienas kitas skaicius ir sutampa,taciau reikia pripazinti jog tai gal tik vienas,na du ir jau tos masinos nurasytos itariu.Tad Alytaus garazine numeracija vientisa su "Kautros" ,Prienai is vis neturi,va dabar idomu kaip su Vilkaviskiu bus,manau jog nr.07,09 "Kautra" taip pa neturi,kaip su kitais-nezinau.
                  Matyt, beviltiška Tamstai įrodinėti, kad specialiai sukurto "vientisumo" nebuvo, ir tai tik sutapimas...
                  Taip jau gavosi, kad "Kautroje" beveik nebuvo garažo numerių iki 100, nes "Kautra", atsiskyrusi nuo Kauno autobusų parko, neįsivedė savo atskiros numeracijos, o pastarajame pirmajame šimtuke buvo praktiškai vien miesto autobusai (todėl jie "Kautrai" ir neatiteko).
                  Paskui "Kautra" pradėjo nuo 70 numeruoti mažuosius autobusus, o nuo 100 - didžiuosius. Prisijungusi Alytaus AP, jo garažo numerių "Kautra" nekeitė. Prienų AP taip pat.

                  Aišku, tik laiko klausimas, kada išnyks paskutinis Alytaus AP dublis su Kautros numeriais - 77 (stovi be galiojančios TA), o jo dar neseniai važinėjęs "kolega" 90 jau iš tikrųjų nurašytas. Tada jau tikrai įsigalios vientisūmas
                  "Kautros" techninės pagalbos IKarus-as, kurio garažo numeris 02 - atskira kalba. Jo dublis su Alytaus AP Iveco Daily Nr. 2 matyt, dar ilgai bus.

                  Nors, paskutiniuoju metu ant buvusių Alytaus AP Iveco Daily (kurių numeriai nuo 1 iki 6), garažo numeriai pradėti rašyti su nuliu priekyje. Galbūt tai pirmosios vientisumo įvedinėjimo "kregždutės"...

                  Comment


                    Parašė aRa Rodyti pranešimą
                    Matyt, beviltiška Tamstai įrodinėti, kad specialiai sukurto "vientisumo" nebuvo, ir tai tik sutapimas...
                    Taip jau gavosi, kad "Kautroje" beveik nebuvo garažo numerių iki 100, nes "Kautra", atsiskyrusi nuo Kauno autobusų parko, neįsivedė savo atskiros numeracijos, o pastarajame pirmajame šimtuke buvo praktiškai vien miesto autobusai (todėl jie "Kautrai" ir neatiteko).
                    Paskui "Kautra" pradėjo nuo 70 numeruoti mažuosius autobusus, o nuo 100 - didžiuosius. Prisijungusi Alytaus AP, jo garažo numerių "Kautra" nekeitė. Prienų AP taip pat.

                    Aišku, tik laiko klausimas, kada išnyks paskutinis Alytaus AP dublis su Kautros numeriais - 77 (stovi be galiojančios TA), o jo dar neseniai važinėjęs "kolega" 90 jau iš tikrųjų nurašytas. Tada jau tikrai įsigalios vientisūmas
                    "Kautros" techninės pagalbos IKarus-as, kurio garažo numeris 02 - atskira kalba. Jo dublis su Alytaus AP Iveco Daily Nr. 2 matyt, dar ilgai bus.

                    Nors, paskutiniuoju metu ant buvusių Alytaus AP Iveco Daily (kurių numeriai nuo 1 iki 6), garažo numeriai pradėti rašyti su nuliu priekyje. Galbūt tai pirmosios vientisumo įvedinėjimo "kregždutės"...
                    tuomet tik tech.pagalbos manau liks dublis nr.02
                    beje-noriu pataisyti tai jog, dar buvo midi autobusai kuriu nr.ivede nuo 200 ir islike naujesni Ikarus'ai su garazine nr. nuo 400,taip pat Prienu AP neturejo jokios garazines numeracijos.
                    Va su Vilkaviskiu tai idomu..juk ten yra nr.07,09 ir kt.idomu ar jie nieko nedubliuotu "Kautroje"?

                    Comment


                      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                      Taip, tai susiję su sąrašo apačioje paminėtų autobusų GAZ 651/PAZ 651 kėbulų keitimu į KAG 3 kėbulus atliekant kapitalinį remontą. Pakeitus kėbulą autobusas gaudavo naują valst. nr.
                      Vat kur šuo pakastas su tuom dviem KAG-3 fotkėm... Nu daba jasno

                      Comment


                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                        tuomet tik tech.pagalbos manau liks dublis nr.02
                        beje-noriu pataisyti tai jog, dar buvo midi autobusai kuriu nr.ivede nuo 200 ir islike naujesni Ikarus'ai su garazine nr. nuo 400,taip pat Prienu AP neturejo jokios garazines numeracijos.
                        Va su Vilkaviskiu tai idomu..juk ten yra nr.07,09 ir kt.idomu ar jie nieko nedubliuotu "Kautroje"?
                        Šiaip tai "midi" 201-... (nuo 2004m.) autobusai yra gerokai naujesni už 400,401 ir ypač 444, 488 - pastarieji buvo įsigyti apie 1994 metus, dar nesuskilus Kauno autobusų parkui į dvi įmones...

                        Comment


                          Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Tokiu atveju, ar būtų tikslinga fotobus.msk.ru esančiuose šių įmonių autobusų sąrašuose naikinti keturženklę numeraciją, nubraukiant pirmą (pirmus 2) skaitmenis? (KLAP sąrašas, KA sąrašas)
                          Manau tikslinga rašyti tik garažinius numerius. Pirmieji skaičiai "tarybinių" laikų atgyvena(kai prieš garažinį numerį buvo užrašomas kolonos numeris).
                          Hmm, tikėjausi pagalvoti apie galimus variantus nors porą dienelių, bet žiūriu, traukinys jau ir nuvažiavo...
                          Žinoma, bendro sąrašo eiliškumas gerai, bet kažkaip nesižiūri man tie "0xy" ypač "Kauno autobusų" Ikarusams, kuriems kolonos numeris niekada nebuvo "nukirptas"... Na, bet teks priprasti
                          Tik gal pastabos lauke tą pilnąjį garažo numerį su kolona galima pavadinti kažkaip kitaip, galbūt "Полный гаражный" ar panašiai, nes "Старый гаражный" ne visai tikslu ypač tiems autobusams, kurie naujesnio (trumpesnio) garažo numerio ir neturėjo

                          Comment


                            Parašė aRa Rodyti pranešimą
                            Hmm, tikėjausi pagalvoti apie galimus variantus nors porą dienelių, bet žiūriu, traukinys jau ir nuvažiavo...
                            Žinoma, bendro sąrašo eiliškumas gerai, bet kažkaip nesižiūri man tie "0xy" ypač "Kauno autobusų" Ikarusams, kuriems kolonos numeris niekada nebuvo "nukirptas"... Na, bet teks priprasti
                            Tik gal pastabos lauke tą pilnąjį garažo numerį su kolona galima pavadinti kažkaip kitaip, galbūt "Полный гаражный" ar panašiai, nes "Старый гаражный" ne visai tikslu ypač tiems autobusams, kurie naujesnio (trumpesnio) garažo numerio ir neturėjo
                            Surašyk tuos, kuriems labiau tinka tas "pilnas garažinis" ir ištaisysiu tada . O tuos nulius priekyje irgi braukti tada?
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Surašyk tuos, kuriems labiau tinka tas "pilnas garažinis" ir ištaisysiu tada . O tuos nulius priekyje irgi braukti tada?
                              Kiek suprantu, jokie KA Ikarus-ai nevažinėjo su triženkliais numeriais, tai juos ir būtų galima palikti kaip buvo - keturženklius. Bet tada išnyksta sąrašo nuoseklumas - vėl blogai...
                              Kadangi sunku sugalvoti vieną tobulą sistemą pagal esamas fotobus-o galimybes, gal pagyvenkim su tokiu variantu - jei neprigis, galima bus ieškoti patobulinimų
                              O nubraukinėti pirmą "0" tikrai neverta - nes tada koks nors 19 atsidurs šalia 190.

                              Comment


                                Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                Kiek suprantu, jokie KA Ikarus-ai nevažinėjo su triženkliais numeriais, tai juos ir būtų galima palikti kaip buvo - keturženklius. Bet tada išnyksta sąrašo nuoseklumas - vėl blogai...
                                Kadangi sunku sugalvoti vieną tobulą sistemą pagal esamas fotobus-o galimybes, gal pagyvenkim su tokiu variantu - jei neprigis, galima bus ieškoti patobulinimų
                                O nubraukinėti pirmą "0" tikrai neverta - nes tada koks nors 19 atsidurs šalia 190.
                                Vazinejo vienas su trizenkliu, jau prie pabaigos.. KA isorine numercija su niekuo nesusijus. Autobusai laikomi pagal markes kolonom. Nzn, ar cia man vienam atrodo, kad per daug gilinimasi i ta numeracija?Koks skirtumas ar dvizenklis ar keturzenklis numeris?Nuo to geriau nevaziuos..

                                Comment


                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  Kiek suprantu, jokie KA Ikarus-ai nevažinėjo su triženkliais numeriais, tai juos ir būtų galima palikti kaip buvo - keturženklius. Bet tada išnyksta sąrašo nuoseklumas - vėl blogai...
                                  Kadangi sunku sugalvoti vieną tobulą sistemą pagal esamas fotobus-o galimybes, gal pagyvenkim su tokiu variantu - jei neprigis, galima bus ieškoti patobulinimų
                                  O nubraukinėti pirmą "0" tikrai neverta - nes tada koks nors 19 atsidurs šalia 190.
                                  Gerai, Ikarusams pastabas pataisysiu. Nulius galima ir braukti: ten rikiavimas eina didėjimo tvarka, o ne pagal pirmą skaitmenį. Taigi, vėl laukiu nuomonės šiuo klausimu.
                                  (Pabandymui iš 003, 005, 006, 007 padariau 3, 5, 6 ir 7)
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Gerai, Ikarusams pastabas pataisysiu. Nulius galima ir braukti: ten rikiavimas eina didėjimo tvarka, o ne pagal pirmą skaitmenį. Taigi, vėl laukiu nuomonės šiuo klausimu.
                                    (Pabandymui iš 003, 005, 006, 007 padariau 3, 5, 6 ir 7)
                                    Iki 1971m. visi autobusai važinėjo be kolonų numerių prieš garažinį numerį. Siūlau rašyti garažinį numerį juoda spalva, o koloną prieš garažinį kita pav: http://www.failai.lt/ygfuodub2p5m/Vilniaus_AP.xls.htm (pilną sąrašą atsiųsiu trečiadienį).
                                    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.05.03, 20:42.

                                    Comment


                                      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                      Iki 1971m. visi autobusai važinėjo be kolonų numerių prieš garažinį numerį. Siūlau rašyti garažinį numerį juoda spalva, o koloną prieš garažinį kita pav: http://www.failai.lt/ygfuodub2p5m/Vilniaus_AP.xls.htm (pilną sąrašą atsiųsiu trečiadienį).
                                      Čia kalba eina apie www.fotobus.msk.ru esantį sąrašą .
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Gerai, Ikarusams pastabas pataisysiu. Nulius galima ir braukti: ten rikiavimas eina didėjimo tvarka, o ne pagal pirmą skaitmenį. Taigi, vėl laukiu nuomonės šiuo klausimu.
                                        (Pabandymui iš 003, 005, 006, 007 padariau 3, 5, 6 ir 7)
                                        Pavyzdžiui , galima taip:

                                        187 56-99 лкг 1187 2187 8187

                                        012 13 60 ЛИА 1012
                                        081 13 61 ЛИА 1081 2081
                                        340 13 62 ЛИА 3340 1340
                                        656 13 63 ЛИА 6656
                                        388 13 64 ЛИА 3388 6388
                                        658 13 65 ЛИА 6658
                                        ..... kadangi kolonų numeriai keitėsi.

                                        Comment


                                          Po paskutinių įvykių "Kautros pasaulyyyyjeeeee" buvau sau pažadėjęs įdėti į tinklapį Vilkaviškio AP "turtą", kurį paveldėjo "Kautros" rykliai. Peržiūrėjus ką turiu, paaiškėjo, kad turtas ne ką gausesnis už Prienų AP ir beveik visas įamžintas tinklapio fotogalerijose. Bet "nupūtęs dulkes" nuo savo archyvų radau (manau, daugelį nustebinsiu) - Vilkaviškio ATĮ Ikarusus. Deja, neturiu jokių duomenų apie juos AP laikais.

                                          Ikarus 260:
                                          103 29-49ЛЛЦ (1980m.)
                                          104 29-50ЛЛЦ
                                          105 84-50ЛЛЦ
                                          106 84-51ЛЛЦ
                                          109 27-44ЛЛЯ
                                          108 27-45ЛЛЯ
                                          99 80-55ЛKA (1981m.)
                                          110 2471ЛИЛ (1983m.)
                                          96 3840ЛИЛ
                                          Tikėtina, kad jų buvo ir daugiau (gal kas papildys?). Beja, Vilkaviškio ir Rokiškio ATĮ buvo 18 ir 19-ta įmonės, kurios sovietmečiu gavo Ikarusus (1980m.). 20-ta ir paskutinė Buvo Biržų ATĮ - 8vnt. Ikarus 260 1981 metais.
                                          Paskutinis taisė Vakaris; 2010.05.04, 10:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X