Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    473 33 85 ЛИН Iš tiesų buvo 260-as.

    420 04 41 ЛИР buvo ne 260.50, nes durys buvo keturių varčių, sėdynės seno tipo, apšvietimas seno tipo (ne liuminescencinis), vairuotojo kabina seno tipo, su durimis į saloną. Ant autobuso šonų buvo juodi moldingai.
    Beje, šį autobusą apie 1996-97 m. perdarė į tarpmiestinį, kaip ir buvusį 65 10 ЛИН. T.y. užvirino 2 ir 3 duris, vietoj priekinių įstatė senas rankomis atidaromas duris nuo Ikarus 250. Pakeitė dalį langų į 1/4. Sudėjo senų minkštų ikarusų sėdynes ant paaukštinimo. Sumontavo lentynas virš sėdynių.

    Visi Ikarus 280, paradedant nuo 02 48 ЛИР buvo su naujo tipo kabinomis, bet sėdynės buvo seno tipo. Naujo tipo sėdynės "atsirado" tik nuo 14 70 ЛИР autobuso.
    Paskutinis taisė Al1; 2010.04.21, 09:11.

    Comment


      Parašė AutoLiet
      Tiek daug taksi automobilių, o su taksi tuomet buvo striuka... Kiek pagerėjo situacija, kai atsirado pirmieji dušmanai, t.y kooperatiniai taksistai.

      Comment


        Parašė aRa Rodyti pranešimą
        Dėl 420 04 41 ЛИР - Ik-260.xx - nepasakysiu tiksliai, nes tuose modifikacijų skirtumuose nelabai gaudausi...
        Tų modifikacijų yra labai daug, ir dažnai vien tik iš išorės neįmanoma nustatyti jos. Labiausiai žinomos yra modifikacijos paskutinių gautų ir išlikusių iki dabar autobusų. Paaiškinsiu kai kurias, kurios yra labai lengvai suprantamos (kitų pats nežinau):
        260.27 - su dvivėrėmis durimis, dviejų durų (viduryje nėra) (yra dar 260.32 ir 260.51 analogiški, bet Vilniuje tokių ko gero nebuvo)
        260.37 - su armonikinėmis durimis
        260.43 - su armonikinėmis durimis, dviejų durų (nėra gale)
        260.57 - su armonikinėmis durimis, vidurinės durys paslinktos į priekį, schema: []---[]-[]
        263.00 - su dvivėrėmis durimis (263 yra ilgesnis 260-o variantas su mažais langeliais po priekinių ir galinių durų)
        263.01 - su armonikinėmis durimis, dviejų durų (nėra viduryje)
        263.10 - su dvivėrėmis durimis, priekinių durų viena varčia turi apačioje nedidelį langelį, priekyje viršuje turi vietą švieslentei/maršruto lentelei
        280.33 - su armonikinėmis durimis
        280.64 - su dvivėrėmis durimis

        Tik su 260.37, 280.33 ir 280.64 reikia elgtis atsargiai, nes tai tik Lietuvoje paskutinės išlikusios mašinos, o tokių, iš pirmo žvilgsnio vienodų, yra pasaulyje labai nemažai.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Reikia turėti omeny, kad kiekvienai šaliai modifikacijos skyrėsi. Todėl į TSRS buvo importuojama tik kelių modifikacijų autobusai. Pavieniai kitų modifikacijų egzemplioriai atkeliavo vėliau, daugiausiai iš Rytų Vokietijos. Pavyzdžiui, 260.43 buvo Vilniuje pas privatininkus, kursavo iš Stoties į Pilaitę.
          260.57 pas mus niekada nebuvo. Tai jau postsovietinė modifikacija; tokius autobusus galima rasti Rusijoje, kurių nedidelis kiekis buvo surinkti Rusijoje iš atvežtų detalių.
          263.01 tokį berods Šalčininkų AP turėjo. Labai neblogai išsilaikęs buvo, bet neilgai eksploatuotas Leituvoje. Iš R. Vokietijos. Taip pat turėjo dviejų durų priemiestinį 280.xx

          Comment


            Ačiū už Alytaus Ikarus autobusų papildymą, pataisymą ir modifikacijas. Rašau ką žinau apie "tarybinių" Ikarus autobusų modifikacijas:
            Ik-260.01 Lietuva gavo 1973-1984m.
            Ik-260.27 Lietuva gavo 1981-1988m.
            iK-260.36 Kalnų rajonams skirtas autobusas.
            Ik-260.37 Lietuva gavo nuo 1984m.
            Ik-260.50 (rašiau kuo skyrėsi nuo Ik-260.37)
            Ik-260.51 1988m. modifikuotas Ik-260.27
            Ik-260.52 Kalnų rajonams skirtas autobusas.
            Ik-280.48 (rašiau kuo skyrėsi nuo Ik-280.33)
            Ik-280.63 (toks pats kap 280.64, tik su keturių dalių sulankstomomis durimis)
            Ik-280.64 klausimų nėra.
            Gal kas galėtų pasakyti apie Ik-256 modifikacijas. Mane domina Lietuvoje gauti Ikarus 256 su ortakiais ant stogo.
            Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.06.23, 13:14.

            Comment


              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
              Gal kas galėtų pasakyti apie Ik-256 modifikacijas. Mane domina Lietuvoje gauti Ikarus 256 su ortakiais ant stogo.
              Kiek man teko matyti gamyklinių lentelių autobusuose (nedaug, nes anksčiau į jas nežiūrėdavau ), susidariau tokį vaizdą apie Ik-256 modifikacijas pagal vizualinius skirtumus:

              Ik-256.54 - ankstesnieji Ik-256, su "storom" sėdynėm ir įtvirtintais kampuotais sėdynių ranktūriais
              Ik-256.74 - atsirado apytikriai nuo 1987 metų - su "stilingom" sėdynėm, kurių atlošas plonas, tik su kiek storesniu viršumi ir atsilenkiančiais užapvalintais sėdynių ranktūriais
              Ik-256.75 - irgi su "stilingom" sėdynėm, ir, svarbiausia, su ventiliacijos sistema (atitinkamai ir nebe tinkleliais, o bagažo lentynomis virš sėdynių) ir, aišku, ortakiais ant stogo

              Kitos detalės kažkaip neįstrigo...
              Paskutinis taisė aRa; 2010.04.21, 15:21. Priežastis: pridėtos nuorodos

              Comment


                Dar skiresi priekiniai buferiai. Ansktyvuju laidu buvo metaliniai, kaip ir miesto autobusu, tik visada su priesrukiniais zibintais (miestu autobusuose ne visada budavo), o velesniu - plastikiniai.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  473 33 85 ЛИН Iš tiesų buvo 260-as.

                  420 04 41 ЛИР buvo ne 260.50, nes durys buvo keturių varčių, sėdynės seno tipo, apšvietimas seno tipo (ne liuminescencinis), vairuotojo kabina seno tipo, su durimis į saloną. Ant autobuso šonų buvo juodi moldingai.
                  Beje, šį autobusą apie 1996-97 m. perdarė į tarpmiestinį, kaip ir buvusį 65 10 ЛИН. T.y. užvirino 2 ir 3 duris, vietoj priekinių įstatė senas rankomis atidaromas duris nuo Ikarus 250. Pakeitė dalį langų į 1/4. Sudėjo senų minkštų ikarusų sėdynes ant paaukštinimo. Sumontavo lentynas virš sėdynių.

                  Visi Ikarus 280, paradedant nuo 02 48 ЛИР buvo su naujo tipo kabinomis, bet sėdynės buvo seno tipo. Naujo tipo sėdynės "atsirado" tik nuo 14 70 ЛИР autobuso.
                  Mano sąraše, kurį esu pateikęs, 473 33 85 ЛИН irgi 260-as. Kadangi Alytaus AP (suskilus ATĮ) pakeitė numeraciją labai tvarkingai, grupuodami autobusus pagal senus garažinius, matyti, kad paskutinis 280-asis turėjo 449, o po jo prasidėjo priemiestinių 260-ųjų krūvelė:
                  ...
                  2034<441 Ik280
                  2035<449 Ik280
                  3036<68 Ik260
                  3037<148 Ik260
                  ...
                  Deja, per šią "revoliuciją" 473-jo likimas man neaiškus: arba jis tapo:
                  ...
                  1012<471
                  1013<473?
                  1014<474,475?
                  ...
                  arba:
                  ...
                  3045<446
                  3046<473?
                  3047<494
                  ...
                  Tiek 04 41 ЛИР, tiek 65 10 ЛИН autobusai buvo "operuoti" ir tapo "minkštaisiais" bei gavo atitinkamus 6097 ir 6096 numerius.
                  Apie Ikarus 260 ir 280 modifikacijas anksčiau nieko nenutuokiau ir nesukau galvos. Nors dabar aišku, kad tobulint šiuos (mano galva ir taip idealaus dizaino autobusus (palyginkime 1973 Ikarusą su to meto Volvo, Scania, MAN ar MB autobusų modeliais - buvo kosmosas)), jiems buvo suteikiami papildomi markiravimo indeksai. Beja, pirmieji (nuo 1981m.) dviduriai 260-ji turėjo ant priekinių grotų skaičius -260.20. Todėl drįsčiau teigti, kad 260.27 (nuo 1987m.)yra jų modifikacija (juodi turėklai, vairuotojo kabina ir kt.).
                  Taip ir lieka klausimas 414 14??ЛИР - kas po klaustukais?
                  AutoLiet būtų tikrai verta į savo sąrašus įtraukti ir paskutinius XXXXЛИР 280-uosius.

                  Comment


                    Parašė aRa Rodyti pranešimą
                    Atkėliau iš temos "Viešojo transporto fotogalerija".

                    Išdėstysiu, ką man teko matyti iš "ankstyvųjų" Zarasų AP garažo numerių (tik tarybiniai autobusai, skliausteliuose - buvusi ATĮ numeracija):

                    МАЗ-5549 (techninės pagalbos sunkvežimis):
                    101 (buv. 150) - ZUB 564 <- 04 44 ЛИО ***

                    ПАЗ-672М:
                    113 (buv. 043) - *NN*NN -- 24 75 ЛИН
                    114 (buv. *NN) - *NN*NN -- 85 66 ЛИМ
                    115 (buv. *NN) - ZUH 947
                    *NN (buv. 116) - *NN*NN -- 44 08 ЛИШ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 116
                    117 (buv. 039) - *NN*NN -- 77 19 ЛИШ

                    ЛАЗ-42021:
                    121 (buv. 018) - ZUA 919 <- 74 62 ЛИШ
                    122 (buv. 125) - ZUA 918 <- 78 90 ЛИШ
                    123 (buv. 014) - ZUA 924 <- 87 62 ЛИШ
                    124 (buv. 008) - ZUA 922 <- 93 78 ЛИШ

                    ЛАЗ-695Н:
                    201 (buv. 050) - *NN*NN -- 17 44 ЛИН
                    *NN (buv. 094) - *NN*NN -- 90 77 ЛИМ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 202
                    203 (buv. 092) - *NN*NN -- 93 36 ЛИМ
                    *NN (buv. 003) - *NN*NN -- 94 51 ЛИМ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 204
                    205 (buv. 077) - *NN*NN -- 95 08 ЛИМ
                    *NN (buv. 066) - *NN*NN -- 97 63 ЛИМ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 206
                    207 (buv. 083) - *NN*NN -- 97 62 ЛИМ
                    208 (buv. *NN) - *NN*NN -- 97 61 ЛИМ
                    209 (buv. 049) - *NN*NN -- 04 42 ЛИО
                    *NN (buv. 113) - *NN*NN -- 07 82 ЛИО - pagal seką, tikėtina, kad tapo 210
                    211 (buv. 072) - *NN*NN -- 10 63 ЛИО
                    212 (buv. 074) - ZUB 784 <- 14 11 ЛИО
                    213 (buv. 082) - ZUB 778 <- 42 34 ЛИШ
                    214 (buv. 069) - *NN*NN -- 45 11 ЛИШ
                    *NN (buv. 010) - *NN*NN -- 48 92 ЛИШ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 215
                    216 (buv. 114) - *NN*NN -- 72 81 ЛИШ
                    217 (buv. 153) - ZUB 567 <- 75 79 ЛИШ
                    218 (buv. 009) - ZUB 779 <- 78 89 ЛИШ
                    *NN (buv. 080) - *NN*NN -- 90 51 ЛИШ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 219 (geltonas su raudonomis juostomis)
                    220 (buv. 0?9) - ZUB 563 <- 95 09 ЛИШ (raudonas su baltomis juostomis)
                    221 (buv. 004) - ZUA 923 <- 23 10 ЛИХ
                    222 (buv. 088) - ZUA 921 <- 26 59 ЛИХ
                    223 (buv. 081) - ZUA 920 <- 28 90 ЛИХ

                    ЛАЗ-699Р - pradžioje tikrai buvo "tarpmiestinė kolona":

                    Kažkuris iš šitų dviejų, matyt, tapo 301:
                    *NN (buv. 109) - *NN*NN -- 12 85 ЛИН
                    *NN (buv. 052) - *NN*NN -- 17 43 ЛИН

                    301 (buv. *NN) - ZUA 404
                    302 (buv. 002) - ZUB 780 <- 43 40 LLB <- 22 94 ЛИН
                    303 (buv. 070) - ZUB 566 <- 81 42 ЛИМ
                    304 (buv. 099) - *NN*NN -- 83 67 ЛИМ
                    305 (buv. 025) - ZUC 018 <- 94 50 ЛИМ
                    306 (buv. 128) - ZUA 036 <- 99 61 ЛИМ
                    307 (buv. 076) - ZUB 565 <- 40 09 ЛИШ
                    308 (buv. 108) - ZUA 037 <- 42 33 ЛИШ
                    309 (buv. 075) - ZUB 781 <- 70 03 ЛИШ
                    310 (buv. 169) - ZUA 010 <- 89 02 ЛИШ
                    *NN (buv. 118) - *NN*NN -- 93 49 ЛИШ - tikėtina, kad jis ir tapo 311
                    311 (buv. *NN) - ZUA 405 <- 43 39 LLB
                    312 (buv. 136) - ZUA 009 <- 22 18 ЛИХ

                    КАвЗ-3270 naujų garažo numerių galbūt ir neturėjo:
                    *NN (buv. 096) - *NN*NN -- 14 09 ЛИО
                    *NN (buv. 23) - *NN*NN -- 14 10 ЛИО

                    *NN - naujesnio garažo ar valstybinio numerių nemačiau arba jų nebuvo.

                    224 - neteko matyti... Vakari, gal turite j numerį?

                    *** 2009 vasarą parke irgi buvo techninės pagalbos МАЗ-5549 - be garažo numerio, su valst. Nr. BEZ 953 - bet jau kitas, nes ZUB 564, "Regitros" duomenimis, išregistruotas.

                    Matyti, kad nauji garažo numeriai buvo suteikiami iš eilės pagal autobuso naujumą, o ne pagal buvusių ATĮ garažo numerių didėjimo seką (kaip, pavyzdžiui, Alytaus AP).

                    P.S. (2009 vasaros mano info) "2-osios kolonos" sąstatas:
                    201, 202, 203 - Mercedes Benz O309;
                    204, 205, 206 - ПАЗ-3205; gaunasi, kad 207 nepamačiau;
                    225 - Hyundai Aerotown;
                    226 - Iveco Turbo Daily 45-10;
                    227 - Iveco Turbo Daily 40-10.
                    Bandau papildyti kolegos aRa pateiktą Zarasų AP autobusų sąrašą (riebus šriftas pataisymai, pasviręs –komentarai, pabrauktas - sutampa)
                    *NN (aRa ir aš) - naujesnio garažo ar valstybinio numerių nemačiau arba jų nebuvo

                    Džiaugiuosi “atspėjęs”, kad 1XX buvo Paz672M. Deja, Zarasuose esu buvęs tik “praeitame amžiuje” ir, aišku, apie juos jokių žinių neturiu.

                    ЛАЗ-42021:
                    121 (buv. ?18) - ZUA 919 <- 74 62 ЛИШ (bandysiu (?) panaikint)
                    122 (buv. 125) - ZUA 918 <- 78 90 ЛИШ
                    123 (buv. 014) - ZUA 924 <- 87 62 ЛИШ
                    124 (buv. 008) - ZUA 922 <- 93 78 ЛИШ
                    (dyzeliai buvo dažni svečiai Kaune ir Vilniuje –žinios panašios)

                    ЛАЗ-695Н:
                    201 (buv. 050) - *NN*NN -- 17 44 ЛИН
                    *NN (buv. 094) - *NN*NN -- 90 77 ЛИМ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 202
                    (dar buvo tokie 14 8022 ЛИМ ir 033 9335 ЛИМ – galimi kandidatai į 202)
                    203 (buv. 092) - *NN*NN -- 93 36 ЛИМ
                    *NN (buv. 003) - *NN*NN -- 94 51 ЛИМ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 204
                    205 (buv. 077) - *NN*NN -- 95 08 ЛИМ
                    (dar buvo toks 45 9624 ЛИМ - galimas kandidatas į 205)
                    206 (buv. 066)ZUC 017 -- 97 63 ЛИМ (seniausias,apie kurį žinau su pakeistais garažiniais ir valstybiniais)
                    207 (buv. 083) - *NN*NN -- 97 62 ЛИМ
                    208 (buv. *NN) - *NN*NN -- 97 61 ЛИМ
                    209 (buv. 049) - *NN*NN -- 04 42 ЛИО
                    *NN (buv. 113) - *NN*NN -- 07 82 ЛИО - pagal seką, tikėtina, kad tapo 210
                    211 (buv. 072) - *NN*NN -- 10 63 ЛИО
                    212 (buv. 074) - ZUB 784 <- 14 11 ЛИО
                    213 (buv. 082) - ZUB 778 <- 42 34 ЛИШ
                    214 (buv. 069) - *NN*NN -- 45 11 ЛИШ
                    *NN (buv. 010) - *NN*NN -- 48 92(62?) ЛИШ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 215
                    216 (buv. ?14) - *NN*NN -- 72 81 ЛИШ
                    217 (buv. 153) - ZUB 567 <- 75 79 ЛИШ
                    218 (buv. 009) - ZUB 779 <- 78 89 ЛИШ

                    219 (buv. 080) – ZUB 783<- 90 51 ЛИШ (sutampa)
                    220 (buv. 029) - ZUB 563 <- 95 09 ЛИШ
                    221 (buv. 004) - ZUA 923 <- 23 10 ЛИХ
                    222 (buv. 088) - ZUA 921 <- 26 59 ЛИХ
                    223 (buv. 081) - ZUA 920 <- 28 90 ЛИХ

                    224 ZPC 490 (įtariu įsigytas koks nors “extarnybinis”)

                    ЛАЗ-699Р
                    Kažkuris iš šitų dviejų, matyt, tapo 301:
                    *NN (buv. 109) - *NN*NN -- 12 85 ЛИН
                    *NN (buv. 052) - *NN*NN -- 17 43 ЛИН
                    (301 numerį gavo 109. 052 nors jaunesnis jau buvo nurašytas
                    Revoliucijos taip pat nesulaukė pirmieji Zarasų 699P:
                    149 7559 лкб<9078 ЛИМ
                    121 7835 лкб
                    166 8215 лкб)


                    301 (buv. 109) - ZUA 404 < 12 85 ЛИН
                    302 (buv. 002) - ZUB 780 <- 43 40 LLB <- 22 94 ЛИН
                    303 (buv. 070) - ZUB 566 <- 81 42 ЛИМ
                    304 (buv. 099) – ZUB 782 -- 83 67 ЛИМ
                    305 (buv. 025) - ZUC 018 <- 94 50 ЛИМ (tikrai 699P)
                    306 (buv. 128) - ZUA 036 <- 99 61 ЛИМ
                    307 (buv. 076) - ZUB 565 <- 40 09 ЛИШ
                    308 (buv. 108) - ZUA 037 <- 42 33 ЛИШ
                    309 (buv. 075) - ZUB 781 <- 70 03 ЛИШ
                    310 (buv. 169) - ZUA 010 <- 89 02 ЛИШ
                    311 (buv. 118) - ZUA 405 <- 93 49 ЛИШ (43 39 LLB neturiu duomenų)
                    312 (buv. 136) - ZUA 009 <- 22 18 ЛИХ

                    КАвЗ-3270 naujų garažo numerių galbūt ir neturėjo:
                    *NN (buv. 096) - *NN*NN -- 14 09 ЛИО
                    *NN (buv. 23) - *NN*NN -- 14 10 ЛИО
                    (Jei ir turėjo, tai galėjo būti 1XX)

                    (2009 vasaros mano (aRa) info) "2-osios kolonos" sąstatas:
                    201, 202, 203 - Mercedes Benz O309
                    204, 205, 206 - ПАЗ-3205; išeina, kad 207 nemačiau;
                    225 - Hyundai Aerotown;
                    226 - Iveco Turbo Daily 45-10;
                    227 - Iveco Turbo Daily 40-10.
                    (būtų įdomu sužinoti MB ir Iveco valst. numeriukus);
                    P.S. Knisdamasis “Regitroje” radau (tikėtina Zarasų AP) Paz-320507:
                    DUP 258
                    DUP 259
                    DUP 261
                    Tikėtina, kad tai 207 DUP 256 “broliai”.

                    Comment


                      Ačiū A|1, aRa, Vakari, Mettal už Ikarus autobusų informacijos papildymą.
                      Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.04.22, 10:07.

                      Comment


                        Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                        Bandau papildyti kolegos aRa pateiktą Zarasų AP autobusų sąrašą (riebus šriftas pataisymai, pasviręs –komentarai, pabrauktas - sutampa)
                        *NN (aRa ir aš) - naujesnio garažo ar valstybinio numerių nemačiau arba jų nebuvo

                        Džiaugiuosi “atspėjęs”, kad 1XX buvo Paz672M. Deja, Zarasuose esu buvęs tik “praeitame amžiuje” ir, aišku, apie juos jokių žinių neturiu.

                        ЛАЗ-42021:
                        121 (buv. ?18) - ZUA 919 <- 74 62 ЛИШ (bandysiu (?) panaikint)
                        122 (buv. 125) - ZUA 918 <- 78 90 ЛИШ
                        123 (buv. 014) - ZUA 924 <- 87 62 ЛИШ
                        124 (buv. 008) - ZUA 922 <- 93 78 ЛИШ
                        (dyzeliai buvo dažni svečiai Kaune ir Vilniuje –žinios panašios)

                        ЛАЗ-695Н:
                        201 (buv. 050) - *NN*NN -- 17 44 ЛИН
                        *NN (buv. 094) - *NN*NN -- 90 77 ЛИМ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 202
                        (dar buvo tokie 14 8022 ЛИМ ir 033 9335 ЛИМ – galimi kandidatai į 202)
                        203 (buv. 092) - *NN*NN -- 93 36 ЛИМ
                        *NN (buv. 003) - *NN*NN -- 94 51 ЛИМ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 204
                        205 (buv. 077) - *NN*NN -- 95 08 ЛИМ
                        (dar buvo toks 45 9624 ЛИМ - galimas kandidatas į 205)
                        206 (buv. 066)ZUC 017 -- 97 63 ЛИМ (seniausias,apie kurį žinau su pakeistais garažiniais ir valstybiniais)
                        207 (buv. 083) - *NN*NN -- 97 62 ЛИМ
                        208 (buv. *NN) - *NN*NN -- 97 61 ЛИМ
                        209 (buv. 049) - *NN*NN -- 04 42 ЛИО
                        *NN (buv. 113) - *NN*NN -- 07 82 ЛИО - pagal seką, tikėtina, kad tapo 210
                        211 (buv. 072) - *NN*NN -- 10 63 ЛИО
                        212 (buv. 074) - ZUB 784 <- 14 11 ЛИО
                        213 (buv. 082) - ZUB 778 <- 42 34 ЛИШ
                        214 (buv. 069) - *NN*NN -- 45 11 ЛИШ
                        *NN (buv. 010) - *NN*NN -- 48 92(62?) ЛИШ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 215
                        216 (buv. ?14) - *NN*NN -- 72 81 ЛИШ
                        217 (buv. 153) - ZUB 567 <- 75 79 ЛИШ
                        218 (buv. 009) - ZUB 779 <- 78 89 ЛИШ

                        219 (buv. 080) – ZUB 783<- 90 51 ЛИШ (sutampa)
                        220 (buv. 029) - ZUB 563 <- 95 09 ЛИШ
                        221 (buv. 004) - ZUA 923 <- 23 10 ЛИХ
                        222 (buv. 088) - ZUA 921 <- 26 59 ЛИХ
                        223 (buv. 081) - ZUA 920 <- 28 90 ЛИХ

                        224 ZPC 490 (įtariu įsigytas koks nors “extarnybinis”)

                        ЛАЗ-699Р
                        Kažkuris iš šitų dviejų, matyt, tapo 301:
                        *NN (buv. 109) - *NN*NN -- 12 85 ЛИН
                        *NN (buv. 052) - *NN*NN -- 17 43 ЛИН
                        (301 numerį gavo 109. 052 nors jaunesnis jau buvo nurašytas
                        Revoliucijos taip pat nesulaukė pirmieji Zarasų 699P:
                        149 7559 лкб<9078 ЛИМ
                        121 7835 лкб
                        166 8215 лкб)


                        301 (buv. 109) - ZUA 404 < 12 85 ЛИН
                        302 (buv. 002) - ZUB 780 <- 43 40 LLB <- 22 94 ЛИН
                        303 (buv. 070) - ZUB 566 <- 81 42 ЛИМ
                        304 (buv. 099) – ZUB 782 -- 83 67 ЛИМ
                        305 (buv. 025) - ZUC 018 <- 94 50 ЛИМ (tikrai 699P)
                        306 (buv. 128) - ZUA 036 <- 99 61 ЛИМ
                        307 (buv. 076) - ZUB 565 <- 40 09 ЛИШ
                        308 (buv. 108) - ZUA 037 <- 42 33 ЛИШ
                        309 (buv. 075) - ZUB 781 <- 70 03 ЛИШ
                        310 (buv. 169) - ZUA 010 <- 89 02 ЛИШ
                        311 (buv. 118) - ZUA 405 <- 93 49 ЛИШ (43 39 LLB neturiu duomenų)
                        312 (buv. 136) - ZUA 009 <- 22 18 ЛИХ

                        КАвЗ-3270 naujų garažo numerių galbūt ir neturėjo:
                        *NN (buv. 096) - *NN*NN -- 14 09 ЛИО
                        *NN (buv. 23) - *NN*NN -- 14 10 ЛИО
                        (Jei ir turėjo, tai galėjo būti 1XX)

                        (2009 vasaros mano (aRa) info) "2-osios kolonos" sąstatas:
                        201, 202, 203 - Mercedes Benz O309
                        204, 205, 206 - ПАЗ-3205; išeina, kad 207 nemačiau;
                        225 - Hyundai Aerotown;
                        226 - Iveco Turbo Daily 45-10;
                        227 - Iveco Turbo Daily 40-10.
                        (būtų įdomu sužinoti MB ir Iveco valst. numeriukus);
                        P.S. Knisdamasis “Regitroje” radau (tikėtina Zarasų AP) Paz-320507:
                        DUP 258
                        DUP 259
                        DUP 261
                        Tikėtina, kad tai 207 DUP 256 “broliai”.
                        gal kas zino dabartinius Zarasu AP pirma ir paskutinius garazinius numerius bei masinu markes ir aptarnaujamus marsrutus?

                        Comment


                          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                          P.S. Knisdamasis “Regitroje” radau (tikėtina Zarasų AP) Paz-320507:
                          DUP 258
                          DUP 259
                          DUP 261
                          Tikėtina, kad tai 207 DUP 256 “broliai”.
                          Kaip ir "broliai", bet visi šitie priklauso Molėtų AP
                          Tais pačiais 1999 metais nemažai tokių atsirado ir Utenos AP bei kituose parkuose. Panašu, kad tai buvo masinis ПАЗ-3205 "užpirkimas". Ir šitą sąrašą dar reiks stipriai papildyti...
                          Paskutinis taisė aRa; 2010.04.22, 12:41. Priežastis: patikslinta nuoroda

                          Comment


                            Parašė aRa Rodyti pranešimą
                            Kaip ir "broliai", bet visi šitie priklauso Molėtų AP
                            Tais pačiais 1999 metais nemažai tokių atsirado ir Utenos AP bei kituose parkuose. Panašu, kad tai buvo masinis ПАЗ-3205 "užpirkimas". Ir šitą sąrašą dar reiks stipriai papildyti...
                            Oops. Tikrai Molėtų AP.

                            Comment


                              Parašė aRa Rodyti pranešimą
                              Ir šitą sąrašą dar reiks stipriai papildyti...
                              Tai laukiu papildymų tada .
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                Ir šitą sąrašą dar reiks stipriai papildyti...
                                Kadangi "pagavau žioplį" su Molėtų AP Paz3205, nusprendžiau išpirkti kaltę ir padėti pildyti aRa šio modelio autobusų sąrašą:
                                Biržų AP:
                                67 ZPK 429
                                51 ZPD 244
                                60 FPG 898
                                Jonavos AP:
                                41 LVH 895
                                42 LVH 898
                                43 LVJ 352
                                44 LVJ 632
                                45 LVJ 633 (aRa sąrašas)
                                Jurbarko AP:
                                16 YLZ 794
                                14 YLZ 792
                                Kelmės AP:
                                190 ZSS188
                                208 YLG 882
                                209 YLG 966
                                Kupiškio AP:
                                106 PVD 711 (aRa sąraše be garažinio)
                                Mažeikių AP:
                                428 NTM 850
                                429 NTM 851
                                430 NTM 852
                                431 NTM 964 (aRa sąrašas)
                                432 NTM ???
                                433 STA162
                                Molėtų AP:
                                Be paminėtų aRa sąraše-
                                31 DUP 987
                                N.Akmenės AP:
                                81 YLG 967
                                83 YLO 482
                                85 YLU 932
                                100 PVD 709
                                Pakruojo AP:
                                ?? ZSN 357
                                Plungės AP:
                                ?? ZTG 648
                                Radviliškio AP:
                                ?? ZSL 833 (atrodo dabar širvintiškis)
                                Raseinių AP:
                                025 FPF 816
                                026 FPF 813
                                027 FPG 223
                                028 FPG 675
                                Šakių AP:
                                46 ZUY 351
                                47 ZJF 199
                                Šilalės AP:
                                70 ZLA 226
                                Širvintų AP:
                                Be paminėtų aRa sąraše-
                                ?? ZSL 833 (exRadviliškis)
                                Utenos AP:
                                Be paminėtų aRa sąraše-
                                21 DUM 176
                                Vilkaviškio AP:
                                5 ZSL 770 < ZVY 381
                                Kai paskaičiuoji, ne tiek jau daug tų naujųjų PAZ'ų Lietuvoje. Pagal metus galima būtų skirstyti į "sovietinius" (iki 91m.) ir "postsovietinius". Matyt šio modelio autobusai ypač atsparūs žvirkeliams, todėl kai kurie parkai jų turi nemažai (Utena, Molėtai, Mažeikiai...)
                                Paskutinis taisė Vakaris; 2010.04.22, 23:56.

                                Comment


                                  Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                  Bandau papildyti kolegos aRa pateiktą Zarasų AP autobusų sąrašą
                                  (...) (bandysiu (?) panaikint) (...)
                                  Kažkaip gavosi, kad tuos klaustukus (išskyrus 029) aš jau vakar ryte panaikinau, bet pacituotą pranešimą, matyt, anksčiau spėjote išsisaugoti O dabar klaustukų visai nebeliko

                                  Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                  ЛАЗ-695Н:
                                  (dar buvo tokie 14 8022 ЛИМ ir 033 9335 ЛИМ – galimi kandidatai į 202)
                                  (dar buvo toks 45 9624 ЛИМ - galimas kandidatas į 205)
                                  Įdomu, kodėl kai kurie garažo numeriai buvo rašomi be "0" priekyje...
                                  Pats tokių esu matęs tik du: jau minėtą КАвЗ-3270 - 23 14 10 ЛИО ir 19 61 89 ЛИЕ (ГАЗ-24 t.y. "Volga" - turbūt buvo taksi).

                                  Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                  *NN (buv. 010) - *NN*NN -- 48 92(62?) ЛИШ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 215
                                  Linkstu prie savo varianto - 48 92 ЛИШ, nes esu jį užsirašęs bent du kartus

                                  Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                  149 7559 лкб<9078 ЛИМ
                                  Įdomu, kad jam taip greitai dėl kažkokių priežasčių pakeitė numerį.

                                  Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                  166 8215 лкб
                                  O šitą esu matęs, tik tada dar neužsirašinėjau autobusų markių, tai nežinojau, ar tai ЛАЗ-695Н ar ЛАЗ-699Р - nes kitokie tuomet į Vilnių nevažinėjo
                                  Paskutinis taisė aRa; 2010.04.23, 00:35.

                                  Comment


                                    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                    Kadangi "pagavau žioplį" su Molėtų AP Paz3205, nusprendžiau išpirkti kaltę ir padėti pildyti aRa šio modelio autobusų sąrašą:
                                    Na, šis sąrašas nėra mano - jis sudarinėjamas bendromis jėgomis fotobus.msk.ru fotogalerijoje ir kartu duomenų bazėje - kartu su nuotraukomis arba be jų

                                    Comment


                                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                      Na, šis sąrašas nėra mano - jis sudarinėjamas bendromis jėgomis fotobus.msk.ru fotogalerijoje ir kartu duomenų bazėje - kartu su nuotraukomis arba be jų
                                      Na, jei kuo nors papildžiau šį sąrašą, tai džiaugiuosi prisidėjęs prie bendro reikalo

                                      Comment


                                        Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                        (būtų įdomu sužinoti MB ir Iveco valst. numeriukus);
                                        Prašom

                                        Mercedes Benz O309:
                                        201 valst. Nr. nepavyko įžiūrėti, nes stovėjo garaže, bet turėtų būti DUL 715, nes "Regitroje" rašomas kaip Mercedes Benz O309 ir spalvos (baltas su žaliom juostom) atitinka
                                        202 DUL 716
                                        203 DUL 714

                                        ПАЗ-3205 - iš viso yra 4, o ne 3, kuriuos matė Al1:
                                        204 DUM 425
                                        205 DUM 426
                                        206 DUO 773
                                        207 DUP 256 - mačiau tik Al1 nuotraukoje

                                        225 CUK 748 - Hyundai Aerotown
                                        226 BBD 661 - Iveco Turbo Daily 45-10
                                        227 BDF 253 - Iveco Turbo Daily 40-10
                                        Paskutinis taisė aRa; 2010.04.23, 00:40.

                                        Comment


                                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                          Prašom

                                          Mercedes Benz O309:
                                          201 valst. Nr. nepavyko įžiūrėti, nes stovėjo garaže, bet turėtų būti DUL 715, nes "Regitroje" rašomas kaip Mercedes Benz O309 ir spalvos (baltas su žaliom juostom) atitinka
                                          202 DUL 716
                                          203 DUL 714

                                          ПАЗ-3205 - iš viso yra 4, o ne 3, kuriuos matė Al1:
                                          204 DUM 425
                                          205 DUM 426
                                          206 DUO 773
                                          207 DUP 256 - mačiau tik Al1 nuotraukoje

                                          225 CUK 748 - Hyundai Aerotown
                                          226 BBD 661 - Iveco Turbo Daily 45-10
                                          227 BDF 253 - Iveco Turbo Daily 40-10
                                          O, visagali Internete. Sėdi prie kompo ir pildai sąrašus autobusais, kurių net nesi matęs... Ačiū

                                          Comment

                                          Working...
                                          X