Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dėl Alytaus Ikarus 280 - 3735 ЛИН. Man atrodo, jei ko nors nepainioju, jog numeris buvo 3537ЛИН.
    Ir tai buvo pirmasis Alytaus Ikarus 280 su juodais tureklais, vairuotojo kabina irgi buvo juoda. Ir jei neklystu, su juo vazinejo vairuotojas Podkoritovas.
    Truputi painioji jo numeris buvo 3735ЛИН gar. nr. 433. Kitą savaitę atsiųsiu ką žinau apie Alytaus Ikarus autobusus.

    Comment


      Galbūt. Bet antrasis sakinys tai 100% teisybė.

      Comment


        Jeigu ką nors sudomins galėsiu atsiųsti pilną 1969-1989 Alytaus ATI transporto sąrašą.

        Comment


          Parašė Eris Rodyti pranešimą
          Kažkurioje temoje rašiau Druskininkų Temsa Opalin valst. numerius. Taigi, jau turiu ir garažinius numeriukus:

          ETU 967 #232
          ETU 968 #233
          ETU 970 #234
          ETS 641 #235
          Neseniai prasilenkiau su Temsa Opalin ETS 642 #236. Autobusas be "žalios druskininkietiškos nosies". Jei pernai "Kautra" įsigijo tik 3 naujus autobusus - 207, 229, 230, tai šiemet, atrodo, užderės gausiai...

          Comment


            Parašė AutoLiet
            Alytaus LAZ-ai 1969-1989m. Nuoroda atsisiuntimui: http://www.failai.lt/sllbfae5sr42/Al...LAZ-ai.xls.htm .:
            Dėkui už "klasišką" sąrašą. Bet gal reikėtų prie jo pridėti du paskutinius 699P (477 2759 ЛИР ir 97 0338LLb)? Tiesa, jie jau nebeįtelpa į laikotarpį iki 1989, bet ir paskutiniai du 695H, esantys sąraše (264 ir 47) yra gauti, atrodo, 1990 metais.

            Comment


              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
              Jeigu ką nors sudomins galėsiu atsiųsti pilną 1969-1989 Alytaus ATI transporto sąrašą.
              butinai atsiusk lauksim

              Comment


                Parašė AutoLiet
                Alytaus LAZ-ai 1969-1989m. Nuoroda atsisiuntimui: http://www.failai.lt/sllbfae5sr42/Al...LAZ-ai.xls.htm .:
                Ačiū!
                Labiausiai nustebino, kad jau 1981-1982 metais buvo gauti LAZ-4202. Ar jie ilgai važinėjo?
                Galvojau, kad Lietuvoje šis LAZ-o modelis (tiksliau - LAZ-42021) atsirado tik 1988-1990 metais. Tokių esu matęs (jei nesuklydau skaičiuodamas): po 5 - Jurbarke ir Šilutėje, po 4 - Rokiškyje ir Zarasuose, po 3 - Marijampolėje, Ukmergėje ir Pavenčių ATĮ (dabar tai Kuršėnų AP), po 2 - Druskininkuose, Kretingoje ir Vilkaviškyje, po 1 - Biržuose, Kėdainiuose, Kaišiadoryse, Prienuose, Plungėje, N. Akmenėje, Tauragėje, Utenoje ir net gi Vilniaus AP.

                O, jeigu pagal Vakario siūlymą įtraukinėsite į sąrašą paskutiniuosius Alytaus LAZ-us, tai galiu pridėti, kad per laikotarpį iki 1990-ųjų, spėjo pasikeisti dar ir LAZ-699R 251 numeris - į 2340 ЛИР.
                Dėl 0300 LLB nesu įsitikinęs, kuriam LAZ-ui jis buvo pakeistas - ar 96 (6087) 1149 ЛИР ar 477 (6090) 2759 ЛИР, nes šiuo numeriu (kaip ir 0299 LLB - Ikarus 256) "pereinamuoju" numerių keitimo į lietuviškus laikotarpiu vos ne kasdien "keisdavosi" net keli autobusai... Beje, numerių "mainuose" dalyvavo ir krūvelė tarybinių numerių

                Visas Alytaus ATĮ sąrašas, be abejo, laaaabai domintų

                Comment


                  Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                  Keistas klausimas,bet gal kas zino kaip "vilniaus troleibusu" transporto registracijos dokumentuose yra rasoma? nes "vilniaus autobusuose" technines pagalbos masinos numeruojamos bendra numeracija su sutobusais,o troleibusuose technines pagalbos ir kontaktinio tinklo avarine tarnybos transportas numeruojas vienazenkle-dvizenkle numeracija( pv.5,13,25) tad gal kas zino dokumentuose figuruoja atskira siu techniniu masinu numeracija ar ta pati su troleibusais (po ju prasitesia troleibusu numeracioja)?
                  Kadangi žadėtas patikslinimas gavosi ilgokas, perrašau kaip naują pranešimą

                  Jau bent 20 metų TIK techninės pagalbos sunkvežimiai (bei kurį laiką naudoti iš "Vilniaus autobusų" gauti techninės pagalbos autobusai - perdaryti iš Ikarus 280 - ZVM211 ir ZVO400) ir kontaktinio tinklo avarinės numeruojamos tais trumpaisiais numeriais. Nors, taip pat iš "Vilniaus autobusų" gautas techninės pagalbos Ikarus ZVM881 trumpojo numerio kažkodėl negavo...

                  Tuo tarpu, kiti sunkvežimiai (visų neišvardinsiu), kranas (КС-3575А ant ЗИЛ-133ГЯ važiuoklės), nežinau ar dar išlikęs nedidelis keltuvas (Rytų Vokietijos gamybos IFA Multicar), kitas aptarnaujantis transportas bei darbuotojus vežiojatys mikroautobusai (kažkada buvo RAF-2203), o anksčiau - ir didesni autobusai (buvo bent trys КАвЗ-651, КАвЗ-685, КАвЗ-3270, ПАЗ-672М, pora ЛАЗ-695М, ЛАЗ-697М, ЛАЗ-697Р, net Кубань) neturėjo trumpųjų "garažo" numerių.

                  Apibendrinant, galima sakyti, kad trumpuosius numerius gauna tik transportas, dažytas raudonomis juostomis ant gelsvo (ar kitokio šviesaus, jei tokia išlikusi originali spalva) pagrindo
                  Nors, irgi su keliomis išlygomis - buvo keli УАЗ-469 ("viliukai") ir trys УАЗ krovininiai mikroautobusai (bent vienas iš jų - su užrašu "Operatyvinė", o gal "-is") su raudonom juostom, bet be trumpųjų numerių. Hmm... dar ir seną kontaktinio tinklo avarinę be trumpojo numerio atradau...
                  Paskutinis taisė aRa; 2010.04.10, 13:56.

                  Comment


                    Truputis mano turimos info pie Laz42021:
                    Pirmieji dyzeliniai Laz-4202 Lietuvoje pasirodė 1981m. kartu su prailgintais turistiniais Laz-699P. Jei pastarieji gan sparčiai ėmė plisti (čia atskira tema)Lietuvos rajonų centrų ATĮ, tai dyzelinius Laz'us 1981-82m. gavo tik kelios įmonės - mano duomenimis - Alytaus (5vnt.) ir Jonavos (3). Įtariu, kad tai buvo "bandomieji triušiai". Nežinau, kodėl buvo tokia ilga pauzė, bet antroji dyzelinių Laz'ų (modifikuotų 42021) banga į Lietuvą atsirito tik apie 1986 metus. Tada jau jų (iki pat 1991m.) gavo dar apie 20 miestų ATĮ (atrodo, aRa jas išvardino visas).
                    Mano duomenimis rekordininkė (nepatikėsite) šioje kategorijoje buvo Prienų ATĮ - 8 vnt., ne ką mažiau turėjo Kretingos ir Jurbarko (po 6vnt.), po 5 - Šilutės, N.Akmenės ATĮ ir t.t. Kadangi buvo varomi dyzeliu, tai daugelyje autobusų parkų išsilaikė gan ilgai. Galvoju, kad apie 2000 m. dauguma jų buvo dar "gyvi" ir sėkmingai važinėjo ne tik miesto, ar priemiesčio, bet ir tarpmiestiniais maršrutais. Labai įdomų aparatą (beja, vieną iš trijų turėtų "dyzelių") turėjo Biržų AP (ZPC 936) - skirtą tarpmiestiniams maršrutams, buvo su minkštomis sėdynėmis ir "užvirintomis" galinėmis durimis. O patį moderniausią dyzelinį Laz'ą turėjo Telšių AP (ZAD 880). Tiesa, jis buvo įsigytas jau Nepriklausomybės metais, buvo tarpmiestinis ir vadinosi Laz-4969.

                    Comment


                      Alytuje tie LAZ'ai turbut ir tebuvo bandomieji. Taip pat LAZ-4202 turi Visaginas. Pernai du vaziuojantys buvo, gal ir dar keli. Turbut irgi gauti apie 89-90 m. Visaginas - bene vienintelis Lietuvos miestas, kuriame buvo eksloatuojami LIAZ-677. Dar 2000 m. jie vazinejo.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Alytuje tie LAZ'ai turbut ir tebuvo bandomieji. Taip pat LAZ-4202 turi Visaginas. Pernai du vaziuojantys buvo, gal ir dar keli. Turbut irgi gauti apie 89-90 m. Visaginas - bene vienintelis Lietuvos miestas, kuriame buvo eksloatuojami LIAZ-677. Dar 2000 m. jie vazinejo.
                        LiAZ 677 ar LiAZ 677M modelio autobusai tikrai nebuvo Lietuvoje vieninteliame Visagine (arba anksčiau Sniečkuje), jų turėjo dar keli autobusų parkai, visų iš karto neprisiminsiu, tačiau pvz. apie 1980 m. Radviliškyje šios markės autobusais tikrai buvo aptarnaujamas maršrutas Radviliškis-Linkaičiai, kur buvo sovietinio karinio dalinio gyvenvietė. Tiesa čia galima įžvelgti nemažai bendro, nes aptarnauti kariniai arba įslaptinti objektai, todėl, matyt, šie autobusai su atitinkamų buvusios SSSR institucijų vizomis ir buvo paskirti į šiuos miestus.

                        Comment


                          Parašė Matytas Rodyti pranešimą
                          LiAZ 677 ar LiAZ 677M modelio autobusai tikrai nebuvo Lietuvoje vieninteliame Visagine (arba anksčiau Sniečkuje), jų turėjo dar keli autobusų parkai, visų iš karto neprisiminsiu, tačiau pvz. apie 1980 m. Radviliškyje šios markės autobusais tikrai buvo aptarnaujamas maršrutas Radviliškis-Linkaičiai, kur buvo sovietinio karinio dalinio gyvenvietė. Tiesa čia galima įžvelgti nemažai bendro, nes aptarnauti kariniai arba įslaptinti objektai, todėl, matyt, šie autobusai su atitinkamų buvusios SSSR institucijų vizomis ir buvo paskirti į šiuos miestus.
                          Mažiausiai šešis ЛиАЗ-677(М) turėjo ir Vilniaus kuro aparatūros gamykla. Jais, o taip pat ЛАЗ-695 (М ir Н) vežiojo savo darbuotojus, gyvenančius įvairiuose Vilniaus rajono (o gal ir kitų aplinkinių rajonų) miesteliuose ir kaimuose. Tiksliai jau neatsimenu, bet maršrutų buvo ne mažiau kaip 5. Beje, prieš pat nepriklausomybę ЛиАЗ-us ir ЛАЗ-us pakeitė Autosan H9-20 (kurie vėliau savo gyvenimą pratesė, o turbūt ir baigė Šalčininkų AP).

                          Taigi, drįsčiau teigti, kad "viešaisiais" maršrutais (skirtais ir gyventojams, o ne tik darbuotojams), ЛиАЗ-ai važinėjo vieninteliame Visagine (Sniečkuje). O kitų rajonų ATĮ man ЛиАЗ-ų neteko matyti...
                          Paskutinis taisė aRa; 2010.04.12, 10:13. Priežastis: kiek papildyta

                          Comment


                            gal parasom visi kiek kas zino dabartinius rajonu AP masinu garazinius nr. ir sudarome sarasa.Butu idomu pvz: Raseiniu AP, Kretingos AP,TOKS ir kt.

                            Comment


                              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                              gal parasom visi kiek kas zino dabartinius rajonu AP masinu garazinius nr. ir sudarome sarasa.Butu idomu pvz: Raseiniu AP, Kretingos AP,TOKS ir kt.
                              imk ir sudaryk...koks tu man keistas, bet jauciu ne man vienam...

                              Comment


                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                gal parasom visi kiek kas zino dabartinius rajonu AP masinu garazinius nr. ir sudarome sarasa.Butu idomu pvz: Raseiniu AP, Kretingos AP,TOKS ir kt.
                                Geriausia būtų, jei pats pirmiausia sudarytum sąrašą tų AP garažinių numerių. O tie kas galės, jį veliau papildys. Gal jau užteks vien tik uždavinėti klausimus apie tuos garažinius numerius per visas temas.

                                Comment


                                  beje-o "kautros" kontroles tarnyba vien tik peskomobiliais naudojasi ar turi koki savo transporta ? karta vaziavau i Klaipeda per 9 forta,tai nezinau ar ten "kautros" kontroles ekipazas buvo ar ne,bet man rodos su kazkokiu autobusiuku,o patys "tikrintojai" su saugos tarnybos uniforma

                                  Comment


                                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                    gal parasom visi kiek kas zino dabartinius rajonu AP masinu garazinius nr. ir sudarome sarasa.Butu idomu pvz: Raseiniu AP, Kretingos AP,TOKS ir kt.
                                    Turiu pasiūlymą - padaryk reportažą iš Šalčininkų AP. Tinklapio skyriuje apie miestų viešąjį transportą praktiškai apie jį jokios informacijos nėra, o miestas juk prie pat Viniaus. Ir garažinę numeraciją prie to paties pasidarysi. Šalčininkų AP autobusų visada būna autobusų stotyje, ten ir TOKS'o turimus autobusus rasi. Sėkmės.

                                    Comment


                                      Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                      Truputis mano turimos info pie Laz42021:
                                      Kadangi buvo varomi dyzeliu, tai daugelyje autobusų parkų išsilaikė gan ilgai. Galvoju, kad apie 2000 m. dauguma jų buvo dar "gyvi" ir sėkmingai važinėjo ne tik miesto, ar priemiesčio, bet ir tarpmiestiniais maršrutais.
                                      Ne tik iki 2000 m. buvo gyvi. Druskininkuose berods nurašyti 2003-aisiais. Iš pradžių aptarnavo visus miesto maršrutus. Pamažu juos pakeitė gauti Mercedes'ai O305. Šie Laz'ai taipogi paskutiniaisiais gyvavimo metais dažniau aptarnaudavo 3 maršrutą bei ypač dažnai važinėjo į prie Druskininkų esančią Švendubrę. Vieno iš jų priekį dar galėtumėte rasti už autobusų garažų pastato

                                      Comment


                                        Parašė Eris Rodyti pranešimą
                                        Ne tik iki 2000 m. buvo gyvi. Druskininkuose berods nurašyti 2003-aisiais. Iš pradžių aptarnavo visus miesto maršrutus. Pamažu juos pakeitė gauti Mercedes'ai O305. Šie Laz'ai taipogi paskutiniaisiais gyvavimo metais dažniau aptarnaudavo 3 maršrutą bei ypač dažnai važinėjo į prie Druskininkų esančią Švendubrę. Vieno iš jų priekį dar galėtumėte rasti už autobusų garažų pastato
                                        Druskininkų AP esu regėjęs 2 dyzelinius Laz'us:
                                        143 0890ЛИP (1989m.) > ZAC 345
                                        81 2280ЛИP (1990m.) > ZAC 755
                                        (garažinė numeracija senoji).

                                        Comment


                                          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                          Atsiprašau, suklydau - ne 119, o 122 N316SHD Transliner. Aikštelė Jovarų gatvėje, kuri Raudondvario pl. jungia su Lampėdžiais.
                                          Galbūt dėl to, kad tik vakar prisiminiau ten nuvažiuot, bet jokio Kautros autobuso ten nebuvo. Ar tu šitą aikštelę turėjai omenyje?

                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X