Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto registracijos numeriai
Collapse
X
-
Parašė Eris Rodyti pranešimąKažkurioje temoje rašiau Druskininkų Temsa Opalin valst. numerius. Taigi, jau turiu ir garažinius numeriukus:
ETU 967 #232
ETU 968 #233
ETU 970 #234
ETS 641 #235
Comment
-
Parašė AutoLietAlytaus LAZ-ai 1969-1989m. Nuoroda atsisiuntimui: http://www.failai.lt/sllbfae5sr42/Al...LAZ-ai.xls.htm .:
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąJeigu ką nors sudomins galėsiu atsiųsti pilną 1969-1989 Alytaus ATI transporto sąrašą.
Comment
-
Parašė AutoLietAlytaus LAZ-ai 1969-1989m. Nuoroda atsisiuntimui: http://www.failai.lt/sllbfae5sr42/Al...LAZ-ai.xls.htm .:
Labiausiai nustebino, kad jau 1981-1982 metais buvo gauti LAZ-4202. Ar jie ilgai važinėjo?
Galvojau, kad Lietuvoje šis LAZ-o modelis (tiksliau - LAZ-42021) atsirado tik 1988-1990 metais. Tokių esu matęs (jei nesuklydau skaičiuodamas): po 5 - Jurbarke ir Šilutėje, po 4 - Rokiškyje ir Zarasuose, po 3 - Marijampolėje, Ukmergėje ir Pavenčių ATĮ (dabar tai Kuršėnų AP), po 2 - Druskininkuose, Kretingoje ir Vilkaviškyje, po 1 - Biržuose, Kėdainiuose, Kaišiadoryse, Prienuose, Plungėje, N. Akmenėje, Tauragėje, Utenoje ir net gi Vilniaus AP.
O, jeigu pagal Vakario siūlymą įtraukinėsite į sąrašą paskutiniuosius Alytaus LAZ-us, tai galiu pridėti, kad per laikotarpį iki 1990-ųjų, spėjo pasikeisti dar ir LAZ-699R 251 numeris - į 2340 ЛИР.
Dėl 0300 LLB nesu įsitikinęs, kuriam LAZ-ui jis buvo pakeistas - ar 96 (6087) 1149 ЛИР ar 477 (6090) 2759 ЛИР, nes šiuo numeriu (kaip ir 0299 LLB - Ikarus 256) "pereinamuoju" numerių keitimo į lietuviškus laikotarpiu vos ne kasdien "keisdavosi" net keli autobusai... Beje, numerių "mainuose" dalyvavo ir krūvelė tarybinių numerių
Visas Alytaus ATĮ sąrašas, be abejo, laaaabai domintų
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąKeistas klausimas,bet gal kas zino kaip "vilniaus troleibusu" transporto registracijos dokumentuose yra rasoma? nes "vilniaus autobusuose" technines pagalbos masinos numeruojamos bendra numeracija su sutobusais,o troleibusuose technines pagalbos ir kontaktinio tinklo avarine tarnybos transportas numeruojas vienazenkle-dvizenkle numeracija( pv.5,13,25) tad gal kas zino dokumentuose figuruoja atskira siu techniniu masinu numeracija ar ta pati su troleibusais (po ju prasitesia troleibusu numeracioja)?
Jau bent 20 metų TIK techninės pagalbos sunkvežimiai (bei kurį laiką naudoti iš "Vilniaus autobusų" gauti techninės pagalbos autobusai - perdaryti iš Ikarus 280 - ZVM211 ir ZVO400) ir kontaktinio tinklo avarinės numeruojamos tais trumpaisiais numeriais. Nors, taip pat iš "Vilniaus autobusų" gautas techninės pagalbos Ikarus ZVM881 trumpojo numerio kažkodėl negavo...
Tuo tarpu, kiti sunkvežimiai (visų neišvardinsiu), kranas (КС-3575А ant ЗИЛ-133ГЯ važiuoklės), nežinau ar dar išlikęs nedidelis keltuvas (Rytų Vokietijos gamybos IFA Multicar), kitas aptarnaujantis transportas bei darbuotojus vežiojatys mikroautobusai (kažkada buvo RAF-2203), o anksčiau - ir didesni autobusai (buvo bent trys КАвЗ-651, КАвЗ-685, КАвЗ-3270, ПАЗ-672М, pora ЛАЗ-695М, ЛАЗ-697М, ЛАЗ-697Р, net Кубань) neturėjo trumpųjų "garažo" numerių.
Apibendrinant, galima sakyti, kad trumpuosius numerius gauna tik transportas, dažytas raudonomis juostomis ant gelsvo (ar kitokio šviesaus, jei tokia išlikusi originali spalva) pagrindo
Nors, irgi su keliomis išlygomis - buvo keli УАЗ-469 ("viliukai") ir trys УАЗ krovininiai mikroautobusai (bent vienas iš jų - su užrašu "Operatyvinė", o gal "-is") su raudonom juostom, bet be trumpųjų numerių. Hmm... dar ir seną kontaktinio tinklo avarinę be trumpojo numerio atradau...Paskutinis taisė aRa; 2010.04.10, 13:56.
Comment
-
Truputis mano turimos info pie Laz42021:
Pirmieji dyzeliniai Laz-4202 Lietuvoje pasirodė 1981m. kartu su prailgintais turistiniais Laz-699P. Jei pastarieji gan sparčiai ėmė plisti (čia atskira tema)Lietuvos rajonų centrų ATĮ, tai dyzelinius Laz'us 1981-82m. gavo tik kelios įmonės - mano duomenimis - Alytaus (5vnt.) ir Jonavos (3). Įtariu, kad tai buvo "bandomieji triušiai". Nežinau, kodėl buvo tokia ilga pauzė, bet antroji dyzelinių Laz'ų (modifikuotų 42021) banga į Lietuvą atsirito tik apie 1986 metus. Tada jau jų (iki pat 1991m.) gavo dar apie 20 miestų ATĮ (atrodo, aRa jas išvardino visas).
Mano duomenimis rekordininkė (nepatikėsite) šioje kategorijoje buvo Prienų ATĮ - 8 vnt., ne ką mažiau turėjo Kretingos ir Jurbarko (po 6vnt.), po 5 - Šilutės, N.Akmenės ATĮ ir t.t. Kadangi buvo varomi dyzeliu, tai daugelyje autobusų parkų išsilaikė gan ilgai. Galvoju, kad apie 2000 m. dauguma jų buvo dar "gyvi" ir sėkmingai važinėjo ne tik miesto, ar priemiesčio, bet ir tarpmiestiniais maršrutais. Labai įdomų aparatą (beja, vieną iš trijų turėtų "dyzelių") turėjo Biržų AP (ZPC 936) - skirtą tarpmiestiniams maršrutams, buvo su minkštomis sėdynėmis ir "užvirintomis" galinėmis durimis. O patį moderniausią dyzelinį Laz'ą turėjo Telšių AP (ZAD 880). Tiesa, jis buvo įsigytas jau Nepriklausomybės metais, buvo tarpmiestinis ir vadinosi Laz-4969.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlytuje tie LAZ'ai turbut ir tebuvo bandomieji. Taip pat LAZ-4202 turi Visaginas. Pernai du vaziuojantys buvo, gal ir dar keli. Turbut irgi gauti apie 89-90 m. Visaginas - bene vienintelis Lietuvos miestas, kuriame buvo eksloatuojami LIAZ-677. Dar 2000 m. jie vazinejo.
Comment
-
Parašė Matytas Rodyti pranešimąLiAZ 677 ar LiAZ 677M modelio autobusai tikrai nebuvo Lietuvoje vieninteliame Visagine (arba anksčiau Sniečkuje), jų turėjo dar keli autobusų parkai, visų iš karto neprisiminsiu, tačiau pvz. apie 1980 m. Radviliškyje šios markės autobusais tikrai buvo aptarnaujamas maršrutas Radviliškis-Linkaičiai, kur buvo sovietinio karinio dalinio gyvenvietė. Tiesa čia galima įžvelgti nemažai bendro, nes aptarnauti kariniai arba įslaptinti objektai, todėl, matyt, šie autobusai su atitinkamų buvusios SSSR institucijų vizomis ir buvo paskirti į šiuos miestus.
Taigi, drįsčiau teigti, kad "viešaisiais" maršrutais (skirtais ir gyventojams, o ne tik darbuotojams), ЛиАЗ-ai važinėjo vieninteliame Visagine (Sniečkuje). O kitų rajonų ATĮ man ЛиАЗ-ų neteko matyti...
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimągal parasom visi kiek kas zino dabartinius rajonu AP masinu garazinius nr. ir sudarome sarasa.Butu idomu pvz: Raseiniu AP, Kretingos AP,TOKS ir kt.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimągal parasom visi kiek kas zino dabartinius rajonu AP masinu garazinius nr. ir sudarome sarasa.Butu idomu pvz: Raseiniu AP, Kretingos AP,TOKS ir kt.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimągal parasom visi kiek kas zino dabartinius rajonu AP masinu garazinius nr. ir sudarome sarasa.Butu idomu pvz: Raseiniu AP, Kretingos AP,TOKS ir kt.
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąTruputis mano turimos info pie Laz42021:
Kadangi buvo varomi dyzeliu, tai daugelyje autobusų parkų išsilaikė gan ilgai. Galvoju, kad apie 2000 m. dauguma jų buvo dar "gyvi" ir sėkmingai važinėjo ne tik miesto, ar priemiesčio, bet ir tarpmiestiniais maršrutais.
Comment
-
Parašė Eris Rodyti pranešimąNe tik iki 2000 m. buvo gyvi. Druskininkuose berods nurašyti 2003-aisiais. Iš pradžių aptarnavo visus miesto maršrutus. Pamažu juos pakeitė gauti Mercedes'ai O305. Šie Laz'ai taipogi paskutiniaisiais gyvavimo metais dažniau aptarnaudavo 3 maršrutą bei ypač dažnai važinėjo į prie Druskininkų esančią Švendubrę. Vieno iš jų priekį dar galėtumėte rasti už autobusų garažų pastato
143 0890ЛИP (1989m.) > ZAC 345
81 2280ЛИP (1990m.) > ZAC 755
(garažinė numeracija senoji).
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąAtsiprašau, suklydau - ne 119, o 122 N316SHD Transliner. Aikštelė Jovarų gatvėje, kuri Raudondvario pl. jungia su Lampėdžiais.
Comment
Comment