Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    AutoLiet,
    man nesueina galai, t.y. valstybiniai numeriai ir autobusų registracijos metai. Pagal L.Suslavičiaus duomenis geltoni numeriai (juodi rašmenys geltoname fone) buvo išduodami nuo 1947 iki 1959 metų. 1959 04 16 prasidėjo nauja juodų numerių era (balti rašmenys juodame fone). Tavo pateiktoje Vilniaus AP LAZ 695B lentelėje net 1960 metais dar buvo išduodami seno tipo numeriai.
    Ar taip buvo iš tikrųjų?

    Palyginimui
    http://www.autogallery.org.ru/i/ynomllg.htm
    Mano žiniomis 1959 04 16 buvo sustabdytas geltonųjų numerių ir pradėtas juodųjų numerių štampavimas. Kad geltoni numeriai toliau buvo išduodami patvirtina ir pačio L.Suslavičiaus ištrauka iš straipsnio apie Laz 695B atsiradima Lietuvoje (http://www.failai.lt/z8bjxpytzzpx/istrauka.docx.htm). Man teko pavartyti AP techninio skyriaus archivines knygas, kuriose buvo registruojami nauji autobusai, suteikiami jiems garažiniai numeriai ir nurašomi seni. Pav: Vilniaus AP Laz 695B лю 28-88 3343 buvo priregistruotas 1961 02 07, o 10-17лив 3345 priregistruotas 1961 03 17.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.04.06, 08:45.

    Comment


      Noriu paklaust ar lietuvoi yra nors vienas gyvas Jelcz autobusas?
      Traku autobusu parkas tokius turejo veliau pardave nuo to laiko nei vieno tokio nemaciau..

      Comment


        Žinau šią ištrauką. Nors ten apie geltonus numerius nieko neužsiminta, bet iš esmės manau, jog taip buvo, kaip sakai. Senojo pavyzdžio numerių buvo prikepta nemažai, tai ir naudojo. O dėl garažo nr.1 priskyrimo LAZ-ui, tai sutinku. Tik ar jis buvo "nuimtas" nuo ZIS 154? Gal vis dėlto nuo ZIS 155?
        Dizelelektriniai ZIS 154 buvo nelabai vykęs produktas, dėl to ir neilgaamžiai. Juos gamino tik porą metų, ir tai atrodo nevisiškai. Nesitiki, kad tarnavo 9-10 metų.

        Comment


          Parašė Edvis22 Rodyti pranešimą
          Noriu paklaust ar lietuvoi yra nors vienas gyvas Jelcz autobusas?
          Traku autobusu parkas tokius turejo veliau pardave nuo to laiko nei vieno tokio nemaciau..
          Tiksliai žinau, kad Trakų AP turėjo Autosanus, o Jelcz nepamenu. Šiaip miesto Jelcz'us turi Visagino Transporto Centras.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Trakai turėjo.
            http://www.phototrans.eu/15,55427,2299.html

            Comment


              Ir pagal numeri autobusas dar gyvas

              Comment


                Abejoju kiek zinau sitas autobusas yra sudeges kai dege traku autobusu angaras jis stovejo vidui.Dar mano pazystamas ant sito dirbo kur nuotraukose
                Beto noriu paklaust jus cia visi uzauge gal autobuso vairuotojais norit tapt?

                Comment


                  Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                  Ir pagal numeri autobusas dar gyvas
                  Regitros duomenimis, šitas Jelcz išregistruotas. Bet, jei neklystu, tai nebuvo vienintelis Jelcz pr110 "Trakų autobusuose".
                  Paskutinis taisė aRa; 2010.04.06, 15:55.

                  Comment


                    Parašė Edvis22 Rodyti pranešimą
                    Beto noriu paklaust jus cia visi uzauge gal autobuso vairuotojais norit tapt?
                    Nejaugi atrodo, kad čia lankosi tik nesuaugę ir dar neišsirinkę profesijos?
                    Nors, persikvalifikuot ir tapt autobuso vairuotoju turbūt niekada nevėlu - reiks pagalvot apie tokią galimybę

                    Comment


                      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                      Mano žiniomis 1959 04 16 buvo sustabdytas geltonųjų numerių ir pradėtas juodųjų numerių štampavimas. Kad geltoni numeriai toliau buvo išduodami patvirtina ir pačio L.Suslavičiaus ištrauka iš straipsnio apie Laz 695B atsiradima Lietuvoje (http://www.failai.lt/z8bjxpytzzpx/istrauka.docx.htm). Man teko pavartyti AP techninio skyriaus archivines knygas, kuriose buvo registruojami nauji autobusai, suteikiami jiems garažiniai numeriai ir nurašomi seni. Pav: Vilniaus AP Laz 695B лю 28-88 3343 buvo priregistruotas 1961 02 07, o 10-17лив 3345 priregistruotas 1961 03 17.
                      O tai butent tuo laikotarpiu 1947-1961 m. ar buvo numeruojami autobusai garazineė numeracija,nes kaip matau is siu Laz'u nuotaruku tai galineje autobuso dalyje buvo tik valstybiniai numeriai dideliu sriftu pazymeti?

                      Comment


                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                        Regitros duomenimis, šitas Jelcz išregistruotas. Bet, jei neklystu, tai nebuvo vienintelis Jelcz pr110 "Trakų autobusuose".
                        Antras buvo ZVF399. Regitra rodo, kad išregistruotas. Tai gal šitas sudegė? Kiek pamenu iš spaudos, per gaisrą nukentėjo 4 autobusai. Įdomu kurie?
                        Paskutinis taisė Vakaris; 2010.04.06, 17:12.

                        Comment


                          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                          Antras buvo ZVF399. Regitra rodo, kad išregistruotas. Tai gal šitas sudegė? Kiek pamenu iš spaudos, per gaisrą nukentėjo 4 autobusai. Įdomu kurie?
                          Vidaus reikalų ministerijos Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento planavimo ir visuomenės informavimo skyriaus viršininko pavaduotojas Vladas Rakštelis informavo, kad 2005 gruodžio 6 dienos naktį 0 val. 54 min. buvo gautas pranešimas telefonu apie gaisrą UAB „Trakų autobusai” angare.

                          Kol atvyko gaisrininkai, ugnis atvira liepsna niokojo visus angare esančius keturis autobusus. Sudegė angare remontuojami autobusai „Setra S215”, „Setra S210”, „MB 0303” ir „Jelcz 110” autobusai, suvirinimo aparatas, automobilių keltuvas, akumuliatorių kroviklis.
                          www.galve.lt

                          Comment


                            Parašė Edvis22 Rodyti pranešimą
                            Noriu paklaust ar lietuvoi yra nors vienas gyvas Jelcz autobusas?
                            Traku autobusu parkas tokius turejo veliau pardave nuo to laiko nei vieno tokio nemaciau..
                            Parašė mandan Rodyti pranešimą
                            Dar neseniai maciau Zarasų Autobusų JELTZ T120
                            Atvaizdas

                            Praėjusią savaitę mačiau važiuojantį.

                            Comment


                              Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                              Įsigijusi Alytaus AP, Kautra dar turėjo paveldėti švedišką labdarą (tik neaišku kiek dar „gyvą“):
                              79 DAS 897 Volvo B10M65
                              80 DAS 881 Volvo B10M65
                              81 DAS 957 Volvo DAF MB200
                              82 DAS 958 Volvo DAF MB200
                              minėtus 77 ir 78
                              7 EAA 763 Volvo B10M65
                              14 EAA 764 Volvo B10M65
                              19 EAA 764 Volvo B10M70
                              30 EAA 974 Volvo B10M60
                              Minėtus 74 ir 90
                              75 EAB 271 Scania BR116
                              Minėtus 33, 70, 88, 67 ir 68
                              69 EAC 243 Scania CN112
                              Dar kokie 6 Volvo buvo ilgi, bet miesto transporto evoliucijoje išmirė kaip dinozaurai neatlaikę „Transit‘ų“ ir „Sprinter‘ių“ konkurencijos.

                              Turbūt „Kautra“ palikime dar gavo:
                              Kažkiek iš būrelio lenkiškų autosanų: 72, 76, 49, 51, 83, 71, 73...
                              kažkiek iš buvusių 10-ties Ford Transit: 50, 53-61,
                              ir įvairių modifikacijų MB :86, 66, 65, 50, 48, 91, 47...
                              Nupirkusi Alytaus AP, "Kautra" nebeperėmė nei vieno dvigubo Volvo autobuso iš švediškos labdaros. Jie buvo parduoti kartu su visais Ikarusais 2006 m. dar parką valdant "Maximos" dukterinei įmonei. Pardavimo aukciono skelbimą mačiau "Alytaus naujienose" 2006 m. Visi autobusai buvo parduodami kaip nevažiuojantys. Nors kai kurie Ikarus 280 buvo geros techninės būklės. Galbūt geresni jau buvo parduoti anksčiau į kokį NVS miestą? Vėlų 2006 m. rudenį Ikarusų ir dvigubų Volvo parko teritorijoje jau nebemačiau. DAF'ai, minėtoji berods danų dovana miesto neįgaliesiems, nurašyti irgi tikriausiai "Maximos" laikais. Galbut netgi ankscčiau.
                              MB autobusai atsirado vos perėmus AP "Maximai". Jie išvažiavo į priemiesčio ir tarpmiesčio maršrutus vietoj Ikarusų ir kitų supuvusių senienų. Įtariu, kad šie MB autobusai nepriklausė parkui, o tik buvo jam nuomojami. Nes vos tik parką nupirko "Kautra", šie MB dingo. Nors iki tol dar keli važinėjo. Autosanai "Maximos" laikais jau irgi nebevažinėjo. Galbut jie dar nebuvo nurašyti, bet jau buvo nebenaudojami.

                              Comment


                                Be aukščiau minėtų 2 Trakų ir 1 Zarasų AP, Jeltz turėjo Lazdijų AP - 56 ZAC362, 53 ZAC363 ir Druskininkų AP - OAV654. Autobusai jau išregistruoti. Beja, Trakų ZVF399 turėjo 106 garažinį numerį. Šiaip džiaugiuosi, kad ši lenkiškų autobusų markė nepopuliari šalyje, nes autobusai baisiai neišvaizdūs...

                                Comment


                                  Vaizdinis paneigimas - paskutinis dvigubas Volvo ir dabar dar stovi Alytaus AP garaže Tik šansų, kad jis dar išvažiuos į maršrutus, matyt, jau labai mažai...
                                  Paskutinis taisė aRa; 2010.04.06, 23:58.

                                  Comment


                                    "Trakų autobusai" turėjo dar mažiausiai du Jelcz pr110 - TVA854 ir TVA855 (garažo numerių reiks kada nors paieškot).
                                    Pagal Regitrą, šiuo metu abu jau išregistruoti. Pirmojo TA galiojo iki 2007 02, antrojo duomenų Transeksta jau nepateikia - reiškia, jis baigė savo "karjerą" dar anksčiau.
                                    Paskutinis taisė aRa; 2015.02.16, 11:12. Priežastis: Ištaisyta klaida – TA galiojimas buvo sukeistas vietomis

                                    Comment


                                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                      Vaizdinis paneigimas - paskutinis dvigubas Volvo ir dabar dar stovi Alytaus AP garaže Tik šansų, kad jis dar išvažiuos į maršrutus, matyt, jau labai mažai...
                                      Na, rašiau kad "Kautra" paveldėjo ir "dvigubus" Volvo. Man tai keistai atrodo "Kautros" logotipas ant grynai miesto autobuso - matyt šis dar spėjo kelis kartus pervažiuoti Alytų. Nors, įvertinus paskutines "Kautros" investicijas jau nieko keisto - tai jau ne tik tarpmiestiniais ir priemiestiniais maršrutais vežanti kompanija - jau nebesipurto ir atrodytų nuostolingų miestų maršrutų. Aišku, Druskininkų miestas specifinis...
                                      Mano duomenimis Alytaus AP iš švedų gavo šiuos "dvigubus" Volvo(?):
                                      ? DAS 081
                                      8 DAS 082
                                      12 DAS 156
                                      13 DAS 413
                                      32 EAB 632
                                      33 EAB 903
                                      Jei, kas papildytų sąrašą, būtų smagu...

                                      Comment


                                        Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                                        Žinau šią ištrauką. Nors ten apie geltonus numerius nieko neužsiminta, bet iš esmės manau, jog taip buvo, kaip sakai. Senojo pavyzdžio numerių buvo prikepta nemažai, tai ir naudojo. O dėl garažo nr.1 priskyrimo LAZ-ui, tai sutinku. Tik ar jis buvo "nuimtas" nuo ZIS 154? Gal vis dėlto nuo ZIS 155?
                                        Dizelelektriniai ZIS 154 buvo nelabai vykęs produktas, dėl to ir neilgaamžiai. Juos gamino tik porą metų, ir tai atrodo nevisiškai. Nesitiki, kad tarnavo 9-10 metų.
                                        ZIS 154 gar. nr. 1, valst. nr. лу 24-80.

                                        Comment


                                          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                          Na, rašiau kad "Kautra" paveldėjo ir "dvigubus" Volvo. Man tai keistai atrodo "Kautros" logotipas ant grynai miesto autobuso - matyt šis dar spėjo kelis kartus pervažiuoti Alytų. Nors, įvertinus paskutines "Kautros" investicijas jau nieko keisto - tai jau ne tik tarpmiestiniais ir priemiestiniais maršrutais vežanti kompanija - jau nebesipurto ir atrodytų nuostolingų miestų maršrutų. Aišku, Druskininkų miestas specifinis...
                                          Mano duomenimis Alytaus AP iš švedų gavo šiuos "dvigubus" Volvo(?):
                                          ? DAS 081
                                          8 DAS 082
                                          12 DAS 156
                                          13 DAS 413
                                          32 EAB 632
                                          33 EAB 903
                                          Jei, kas papildytų sąrašą, būtų smagu...
                                          Kad nuotraukoje nesimato jokio :"kautros" logotipo ant to miesto Volvo,garaz.nr.33?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X