o vat labai idomu butu suzinoti kokias masinas "Toks'as" leidzia i savo tolimiausius marsrutus? Ir ar jos vaziuoja iki galutinio tasko ar visdelto kur nors pusiaukeleje keiciasi ir keleiviai perseda tarkim i kitos firmos autobusa kaip kad su marsrutu Minskas-Vilnius-Palanga, tiesa abi masinos priklauso "Toks'ui" tiek Minskas-Vilnius atvaziuojanti tiek Vilnius-Palanga isvaziuojanti.
Geriausiai atsimenu tokį Iveco su numeriais CCM 051, nes jis važinėja Druskininkuose dar nuo Vasario mėnesio. Mačiau ir kitą tokį pat, bet numerių nepamenu. Žinau, kad prasideda D raide.
Geriausiai atsimenu tokį Iveco su numeriais CCM 051, nes jis važinėja Druskininkuose dar nuo Vasario mėnesio. Mačiau ir kitą tokį pat, bet numerių nepamenu. Žinau, kad prasideda D raide.
ex Alytaus AP, dabar "Kautros" Iveco mikroautobusai:
1 CBK 866
2 CCM 050 > DFA 987
3 CCM 053
4 CCM 051
5 CHC 422
6 CRN 297
Na ką, aš irgi prisidedu savo archyvu iš senų sąsiuvinių prie Jūsų sąrašo ir tesiog papildau
Naudoju Vidoq ir aRa panaudotą sistemą Pabraukta - sutampanti mano ir anksčiau pateikta informacija. Paryškinta - tai, ko nebuvo ankstesniuose sąrašuose. Pasvirusiu tekstu parašiau savo komentarus
Visa kita, ko negaliu patvirtinti, paprastu tekstu.
P.S. pradėjau sąrašą pildyti, kai dar nebuvau prisiregistravęs tinklapyje ir AutoLiet dar nebuvo.
Matant, kokia informacija jis disponuoja, manau sąrašuose bus sudėti visi taškai ant „i“...
21-35 ллл1108 6108 7108 baltas - raudonas 21-36 ллл 1117 21-37 ллл 1118
21-38 ллл 5512 4512
21-39 ллл 5594
21-40 ллл 5582 4582
21-41 ллл 6611
21-42 ллл 6600 ( mano duomenimis ллл serija gauta 1976m., bet ar spėjo registruoti tais metais, nežinau)
-------1978------- Dėl 33xxллл ir aš turiu abejonių nes Ikarus 260 buvo gauti vienu metu su 280-aisiais ir registruojant gerokai „pamaišyti“. Pateikiu svo versiją, gal kas pataisys vėliau: 33-15 ллл 3004 33-16 ллл 2200 33-83 ллл 3048(čia pas mane irgi klaustukas, ar ne 280) 33-88 ллл 1010 33-89 ллл 1140
92-70 ллс 5003
92-71 ллс 6095
92-72 ллс 4420 5420
92-73 ллс 4492
(šitie ne čia pakliuvo, čia gi Ikarus 250, beja dar du: 92-74 ллс 7715, 92-75 ллс 6670)
61-52 лкг 3360 5360(matyt Vilnius pritrūko baltų numerių ir uždėjo senus juodus) 61-53 лкг 4421 5421 1421 61-54 лкг 3574 2574 1574 61-55 лкг 6604 3604 61-56 лкг 6615 3615
61-88 лкг 4488 7488 61-89 лкг 4434 7434
61-90 лкг 7762 - Ik-260.27 88-52 лкг 7777 - Ik-260.27 88-53 лкг 5581 - Ik-260.27 (šitie 3 dviduriai buvo gauti vienu metu. Gal tik nuo jų prasidėjo serija 260.27?))
-------1984------- 75 35 ЛИА 4410 7410 (Mano duomenimis šitie 2 buvo ne Ik-260.27, o triduriai) 75 36 ЛИА 5502 -
P.S. Aš taip pat turiu šiek tiek lietuviškų numerių, bet manau reikėtų tai pateikti atskiru sąrašu (nuo kokių 1983m.), nes šis labai grėmėzdiškas. Manau bendromis pajėgomis būtų galima „rekonstruoti“ Vilniaus autobusų parko numeraciją su lietuviškais valstybiniais iki užmiesčio autobusų atsiskyrimo. Artimiausiu metu įkelsiu IK-280 papildymus.
Kovo pabaigoje išregistruoti "Vilniaus autobusų" Van Hool A508: 034, 037, 061, 062, 063; visi 4 MAN NL202 090, 091, 092 ir 093; mažyliai MANai 095 ir 642 bei Van Hool A300 nr. 484 (labai rimtas gedimas) . Kol kas likusių A300 ir Karosų eilė dar neatėjo.
Gal zinote kokia masina pradeda ir kokia uzbaigia "Kautros" numeracija ?
Gal šis sąrašas bent iš dalies patenkins smalsumą
Nors, jame dar nėra Druskininkuose važinėjančių Temsa Opalin, išvardintų gretimos temos pranešime - jų garažo numeriai 23x.
Arba suvestinis visos "Kautros" grupės sąrašas. Jame aiškiai matyti, kad "Kautra" specialiai neįvedinėjo vieningos numeracijos, nes su Alytaus AP kai kurie garažo numeriai dubliuojasi.
Ir, aišku, šiuose sąrašuose nėra visų garažo numerių, nes tame puslapyje pirmenybė teikiama autobusų nuotraukų talpinimui.
O jei prisimint senesnius laikus, tai kai kurie jau su "Kautros" simbolika važinėję tarpmiestiniai Ikarusai turėjo garažo numerius 59x
Gal zinote kokia masina pradeda ir kokia uzbaigia "Kautros" numeracija ?
Pirmuosius garažinius numerius gali rasti aRa duotame puslapyje, tiesa paskutinio ten nėra. 488 Mėlynasis Scania Ikarus EAG E98HD (398) yra paskutinis pagal numeraciją Kautros autobusas.
Pirmuosius garažinius numerius gali rasti aRa duotame puslapyje, tiesa paskutinio ten nėra. 488 Mėlynasis Scania Ikarus EAG E98HD (398) yra paskutinis pagal numeraciją Kautros autobusas.
dekui Raikonnen su paskutiniu tuo Ikarus tai viskas aisku.Na o garazinis nr.1 kaip cia skaitytusi: Alytuje esantis Iveco Daily (1),Kaune esanti tech.pagalbos masina Ikarus(02), ar be jokio garazinio numerio tik su valstybine numeracija tas Prienu Star'as (AFD),kaip manote ?
dekui Raikonnen su paskutiniu tuo Ikarus tai viskas aisku.Na o garazinis nr.1 kaip cia skaitytusi: Alytuje esantis Iveco Daily (1),Kaune esanti tech.pagalbos masina Ikarus(02), ar be jokio garazinio numerio tik su valstybine numeracija tas Prienu Star'as (AFD),kaip manote ?
Jei tamstai taip svarbu, kuris yra "pirmasis" Kautros garažo numerių sąraše , siūlau jokiu būdu į skaičiavimą "pirmais - antrais" neįtraukti "tikrųjų" Prienų AP autobusų, kurie jokių garažo numerių neturėjo (bent jau paskutiniaisiais metais). Tas Staras rodomas pirmas sąraše tik todėl, kad jo valstybinis numeris prasideda "A" raide
Panašiai ir dėl Alytaus AP garažo numerių juk "tikrieji", o ne "gauti" iš Kautros autobusai irgi turi savo dar išlikusią numeraciją.
Ką laikytum "antruoju"? Kauno tech pagalbą ("02") ar Alytaus AP Iveco Daily ("2")
Dar dėl Kauno AP turėtų KAG-ų, tiksliau KAG-4.
Pagal a.a. Liucijų Suslavičių, Kauno autoremonto gamykla 1959 metais pagamino du keleivinius naujo modelio bandomuosius KAG-us ir pavadino KAG-4 bei vieną krovinių furgoną “KAG-41”. Pirmasis autobusas buvo perduotas į Kauno autobusų parką bandomajai eksploatacijai, kur gavo garažo numerį 274, kiti du nukeliavo į Maskvą, kur buvo demonstruojami liaudies ūkio pasiekimų parodoje.
Pagal AutoLiet pateiktą Kauno autobusų parko Ikarus 620 sąrašą, garažo nr.274 turėjo 1967 metais įregistruotas pilkos spalvos Ikarus'as, valst.nr. 78-18 ЛИИ. Todėl, galimas dalykas, jog anksčiau minėtas KAG-4 Kaune "tarnavo" 6-7 metus. Turėtų būti likę jo fotkių.
Gal šis sąrašas bent iš dalies patenkins smalsumą
Nors, jame dar nėra Druskininkuose važinėjančių Temsa Opalin, išvardintų gretimos temos pranešime - jų garažo numeriai 23x.
Arba suvestinis visos "Kautros" grupės sąrašas. Jame aiškiai matyti, kad "Kautra" specialiai neįvedinėjo vieningos numeracijos, nes su Alytaus AP kai kurie garažo numeriai dubliuojasi.
Ir, aišku, šiuose sąrašuose nėra visų garažo numerių, nes tame puslapyje pirmenybė teikiama autobusų nuotraukų talpinimui.
O jei prisimint senesnius laikus, tai kai kurie jau su "Kautros" simbolika važinėję tarpmiestiniai Ikarusai turėjo garažo numerius 59x
Manau reikėtų šiek tiek papildyti pateiktus sąrašus. Autobusai parduoti arba nurašyti, bet jei ir tokie įtraukiami, tai manau reikėtų sudėti visus:
71 PVN 741 Volkswagen LT46 (matyt, parduotas)
116 LVC 873 Neoplan N316K (matyt, parduotas)
117 LVH 207 Neoplan N316K (nurašytas - liūdnai pasibaigusi avarija)
119 (stovi Vilijampolėje autoaikštelėje be Kautros ženklų - parduotas)
135 KMK 714 Neoplan N316K (manau visi 4 KMKxxx ne 316Ű, ir juo labiau 416Ű – nors Regitra ir duoda tokią autobuso markę, nes 4-ji serija regis miesto busai).
202 ZKZ 780 Hiundy Aero Town
207 AEM 664 Temsa Opalin (parduotas Vilkaviškio AP)
Manau reikėtų į sąrašą įtraukti šiuos autobusus (daugelis jų jau buvo Raikkonnen #26 pranešime, vėliau papildė Mettal ir Matytas):
152 ARR053 Neoplan N216H
153 ARR802 Neoplan N216H
169 COS 094 Neoplan N116
170 COS 812 Neoplan N316SHD
174 DHE 339 Temsa Safari
178 – Alytus
181 DNB 379 Setra 315GT-HD
203 AEM 660 Temsa Opalin (Alytus)
205 AEM 662 Temsa Opalin (Alytus)
206 AEM 663 Temsa Opalin (Alytus)
208 AEM 665 Temsa Opalin (Alytus)
209 (Alytus)
211 AEM 669 Temsa Opalin
215 AEM 673 Temsa Opalin
216 AEM 674 Temsa Opalin
221 AFE 552 Temsa Opalin
228 EFN 368 Temsa Opalin
400 DNJ 162 < RVE 906 Scania Ikarus E99
488 CKO 909 Scania Ikarus E398
Nežinau, ar verta į sąrašą įtraukti po vieną Ikarus 260.27 ir Ikarus 250.59, nes su „Kautros“ logotipu važinėjo apie 200 įvairių modifikacijų Ikarusų. Kažkas klausė – didžiausias numeris buvo Ikarus 250.59 - 598 ZKA321.
Įsigijusi Alytaus AP, Kautra dar turėjo paveldėti švedišką labdarą (tik neaišku kiek dar „gyvą“):
79 DAS 897 Volvo B10M65
80 DAS 881 Volvo B10M65
81 DAS 957 Volvo DAF MB200
82 DAS 958 Volvo DAF MB200
minėtus 77 ir 78
7 EAA 763 Volvo B10M65
14 EAA 764 Volvo B10M65
19 EAA 764 Volvo B10M70
30 EAA 974 Volvo B10M60
Minėtus 74 ir 90
75 EAB 271 Scania BR116
Minėtus 33, 70, 88, 67 ir 68
69 EAC 243 Scania CN112
Dar kokie 6 Volvo buvo ilgi, bet miesto transporto evoliucijoje išmirė kaip dinozaurai neatlaikę „Transit‘ų“ ir „Sprinter‘ių“ konkurencijos.
Turbūt „Kautra“ palikime dar gavo:
Kažkiek iš būrelio lenkiškų autosanų: 72, 76, 49, 51, 83, 71, 73...
kažkiek iš buvusių 10-ties Ford Transit: 50, 53-61,
ir įvairių modifikacijų MB :86, 66, 65, 50, 48, 91, 47...
Galiu tik nujausti su kokia veido išraiška vaikščiojo „Kautros“ vadovai po Prienų AP teritoriją apžiūrinėdami „pirkinius“: keletas 6? Paz, Autosan‘as, Hiunday‘jus ir kokie 8? šio to verti „Mersai“. Visi be garažinių numerių, nes kam jų reikėjo, jei visiems autobusams suskaičiuoti užteko ir pirštų...
119 (stovi Vilijampolėje autoaikštelėje be Kautros ženklų - parduotas)
Kurioje Vilijampolės aikštelėje? Visai dar neseniai mačiau šį autobusą važinėjant.
207 AEM 664 Temsa Opalin (parduotas Vilkaviškio AP)
Jį pakeitė 207 ERE976 Temsa Opalin 8 (toks modelis Regitroje duotas).
Galiu tik nujausti su kokia veido išraiška vaikščiojo „Kautros“ vadovai po Prienų AP teritoriją apžiūrinėdami „pirkinius“: keletas 6? Paz, Autosan‘as, Hiunday‘jus ir kokie 8? šio to verti „Mersai“. Visi be garažinių numerių, nes kam jų reikėjo, jei visiems autobusams suskaičiuoti užteko ir pirštų...
Veido išraiška buvo nekokia, bet turbūt žinojo, kas laukia ir psichiškai pasiruošė Pazų manau šešių nebuvo, o Autosunų buvo mažiausiai du.
PS. Jeigu turi daugiau informacijos apie senesius Kautros Ikarusus, labai laukiu
Manau reikėtų šiek tiek papildyti pateiktus sąrašus. Autobusai parduoti arba nurašyti, bet jei ir tokie įtraukiami, tai manau reikėtų sudėti visus:
71 PVN 741 Volkswagen LT46 (matyt, parduotas)
116 LVC 873 Neoplan N316K (matyt, parduotas)
117 LVH 207 Neoplan N316K (nurašytas - liūdnai pasibaigusi avarija)
119 (stovi Vilijampolėje autoaikštelėje be Kautros ženklų - parduotas)
135 KMK 714 Neoplan N316K (manau visi 4 KMKxxx ne 316Ű, ir juo labiau 416Ű – nors Regitra ir duoda tokią autobuso markę, nes 4-ji serija regis miesto busai).
202 ZKZ 780 Hiundy Aero Town
207 AEM 664 Temsa Opalin (parduotas Vilkaviškio AP)
Manau reikėtų į sąrašą įtraukti šiuos autobusus (daugelis jų jau buvo Raikkonnen #26 pranešime, vėliau papildė Mettal ir Matytas):
152 ARR053 Neoplan N216H
153 ARR802 Neoplan N216H
169 COS 094 Neoplan N116
170 COS 812 Neoplan N316SHD
174 DHE 339 Temsa Safari
178 – Alytus
181 DNB 379 Setra 315GT-HD
203 AEM 660 Temsa Opalin (Alytus)
205 AEM 662 Temsa Opalin (Alytus)
206 AEM 663 Temsa Opalin (Alytus)
208 AEM 665 Temsa Opalin (Alytus)
209 (Alytus)
211 AEM 669 Temsa Opalin
215 AEM 673 Temsa Opalin
216 AEM 674 Temsa Opalin
221 AFE 552 Temsa Opalin
228 EFN 368 Temsa Opalin
400 DNJ 162 < RVE 906 Scania Ikarus E99
488 CKO 909 Scania Ikarus E398
Įsigijusi Alytaus AP, Kautra dar turėjo paveldėti švedišką labdarą (tik neaišku kiek dar „gyvą“):
79 DAS 897 Volvo B10M65
80 DAS 881 Volvo B10M65
81 DAS 957 Volvo DAF MB200
82 DAS 958 Volvo DAF MB200
minėtus 77 ir 78
7 EAA 763 Volvo B10M65
14 EAA 764 Volvo B10M65
19 EAA 764 Volvo B10M70
30 EAA 974 Volvo B10M60
Minėtus 74 ir 90
75 EAB 271 Scania BR116
Minėtus 33, 70, 88, 67 ir 68
69 EAC 243 Scania CN112
Fotobus.msk.ru esantį sąrašą papildžiau tik Kautros mašinomis nuo pradžios iki ~120. Likusieji arba jau buvo arba juos įdėjo Raikkonen. Savaime suprantama, kad nemažos dalies dar trūksta.
Deja, negaliu į tą sąrašą įtraukti minėtos Alytaus AP technikos, nes nežinodamas pusės modelio ten kelsiu tik bardaką.
Volvo DAF MB200
Pasitaisykit - tokia kombinacija yra neįmanoma. Gali būti arba tik Volvo, arba tik DAF - autobusas negali turėti dviejų važiuoklių ir nė vieno kėbulo .
Dar kokie 6 Volvo buvo ilgi, bet miesto transporto evoliucijoje išmirė kaip dinozaurai neatlaikę „Transit‘ų“ ir „Sprinter‘ių“ konkurencijos.
75 35 ЛИА 4410 7410 (Mano duomenimis šitie 2 buvo ne Ik-260.27, o triduriai) 75 36 ЛИА 5502 -
Sutinku su pastaba - sumaišiau
O dėl dvidurių priemiestinių Ikarusų ankstesnio už 260.27 indekso - nežinau, ar toks buvo. Galbūt analogiškai 260.01 ir 280.01 virtimui vėlesniais modeliais su kitais indeksais (kai geltonos kabinos ir balti turėklai palaipsniui pavirto juodais), ir pirmieji "priemiestiniai" dviduriai turėjo ankstesnį indeksą... kol kas nežinau
Kaip ir negaliu tvirtinti, kad minėti vizualiniai pasikeitimai tiesiogiai atsispindėjo modelių indeksų pasikeitimuose
O, jei toks pasikeitimas buvo, tai dviduriai 61-90 лкг ir 88-5x лкг dar turėtų būti senesnio modelio, nes jų kabinos dar buvo geltonos, o juodos kabinos ir turėklai prasidėjo nuo 78 0x ЛИА dvidurių Ikarusų.
P.S. Aš taip pat turiu šiek tiek lietuviškų numerių, bet manau reikėtų tai pateikti atskiru sąrašu (nuo kokių 1983m.), nes šis labai grėmėzdiškas. Manau bendromis pajėgomis būtų galima „rekonstruoti“ Vilniaus autobusų parko numeraciją su lietuviškais valstybiniais iki užmiesčio autobusų atsiskyrimo. Artimiausiu metu įkelsiu IK-280 papildymus.
Turėtų pavykti, nes, atrodo, kad turiu visus lietuviškus Vilniaus AP numerius. Tik dėl sistematizacijos stokos negaliu jų taip greit ir tvarkingai sukelti į kompiuterį kaip AutoLiet
Dėl laikotarpio (iki parkų atskyrimo) - irgi geras pasiūlymas, nes po to, kaip jau kažkada minėjau, Vilniaus AP prasidėjo "žaidimai" su garažo numeriais, dėl to atsirado daug daug painiavos... Tai, matyt, teks pradėt palaipsniui
Comment