Pavyzdziui, Alytuje, įkūrus autobusų parką, autobusų garažiniai numeriai buvo keturženkliai. ATĮ laikais numeracija buvo bendra su sunkvežimiais. Visa ATĮ garažinių numerių erdvė buvo nuo 10 (gal ir nuo 1, nepamenu) iki 499. Jokių kolonų numeriai ir pan. garažiniuose numeriuose neatsisipindėjo. Buvo autobusų, kurių garažiniai numeriai buvo dešimtys, šimtieji, dušimtieji, trys šimtieji, keturi šimtieji. Pavyzdžiui, vienintelis miesto Ikarus 260 turejo 19 garžinį numerį. Kiti - šimtuosius, du šimtuosius, tris šimtuosius, daugiausiai keturi šimtuosius. Tačiau priemiestiniai LAZ'ai ir Ikarusai turejo irgi ivairius numerius - nuo dešimčių iki šimtų.
Įkūrus autobusų parką, garažiniai buvo sudaromi taip: 10xx - miesto Ikarus 260 ir keli PAZ 672, vienintelis KAVZ 3270. Ikarusai gavo numerius xx nuo 01 iki berods 16?
Ikarus 280 - 20xx. xx berods nuo 22 iki 40.
Priemiescio Ikarus 260 - 30xx, priemiesčio LAZ-695 - 40xx, Ikarus 250/256 berods 50xx, o gal 60xx? LAZ 699R - 50xx o gal 60xx. Galbut ir bendrai su Ikarus 250/256.
Serija 70xx nebuvo naudojama. 80xx gavo technines pagalbos mašinos ir i technine pagalba perdarytas Ikarus 280.
Tačiau apie 1995 m. -1996 m. keturženklę numeraciją pakeitę dviženklė ir vienženklė. Tiesiog pirmieji du skaitmenys buvo atmesti, o jei tai buvo 1001-1009, tai liko vienženklis numeris. Staiga to nedarė, bet palaipsniui, perdažant ar rimčiau remontuojant autobusus, numeriai būdavo pakeičiami. Naujai perkami autobusai gaudavo įvairius vienženklius ir dviženklius numerius. Visiskai chaotiškai.
Įkūrus autobusų parką, garažiniai buvo sudaromi taip: 10xx - miesto Ikarus 260 ir keli PAZ 672, vienintelis KAVZ 3270. Ikarusai gavo numerius xx nuo 01 iki berods 16?
Ikarus 280 - 20xx. xx berods nuo 22 iki 40.
Priemiescio Ikarus 260 - 30xx, priemiesčio LAZ-695 - 40xx, Ikarus 250/256 berods 50xx, o gal 60xx? LAZ 699R - 50xx o gal 60xx. Galbut ir bendrai su Ikarus 250/256.
Serija 70xx nebuvo naudojama. 80xx gavo technines pagalbos mašinos ir i technine pagalba perdarytas Ikarus 280.
Tačiau apie 1995 m. -1996 m. keturženklę numeraciją pakeitę dviženklė ir vienženklė. Tiesiog pirmieji du skaitmenys buvo atmesti, o jei tai buvo 1001-1009, tai liko vienženklis numeris. Staiga to nedarė, bet palaipsniui, perdažant ar rimčiau remontuojant autobusus, numeriai būdavo pakeičiami. Naujai perkami autobusai gaudavo įvairius vienženklius ir dviženklius numerius. Visiskai chaotiškai.
Comment