Gerbiamieji,cia skiltis apie autobusu GARAZINE NUMERACIJA na ir valstybine siek tiek..tad savo Ikarusus (tarybiniu laiku atgyvena ) perkelkite ar sukurkite nauja skilti! Dabar yra 21 amz. ir kalbam ne apie Ikarusus bet apie NUMERACIJA.. ir kaip ten su ta "Bus turo" garazine numeraciju Setru S415?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto registracijos numeriai
Collapse
X
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąDėl spalvų nežinau kaip daryt: lentelės redaguot/papildyt neleidžia. Ar čia rašyt, ar į AM, ar į meilą?
Ir ar visiem čia įdomu?Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąTiekto dėl tų spalvų. Nebūtina.
jRamke, jei AutoLiet neapsiima papildyti savo sąrašų, įdėkite info apie spalvas čia - kas norės, susives galus
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąGerbiamieji,cia skiltis apie autobusu GARAZINE NUMERACIJA na ir valstybine siek tiek..tad savo Ikarusus (tarybiniu laiku atgyvena ) perkelkite ar sukurkite nauja skilti! Dabar yra 21 amz. ir kalbam ne apie Ikarusus bet apie NUMERACIJA.. ir kaip ten su ta "Bus turo" garazine numeraciju Setru S415?
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąInformacija apie senus Ikarusus mane tiek suintrigavo, kad net ir aš išsitraukiau senus sąsiuvinius. AutoLiet "kolekcija" išties įspūdinga. Mano užrašuose Ikarus Lux ir 620 trūko apie pusę, o štai 556 ir 180 jau turėjau praktiškai visus. Dabar lauksiu info apie Vilniaus 556 ir 180. Jų turiu 80 ir 51 atitinkamai. Kadangi gauti ikarusai šalies parkams būdavo skirstomi tvarkingai partijomis po 5, 10 ar 15, manau, kad turiu beveik visus, bet bus idomu sulyginti su AutoLiet sąrašu.
Įdomiausia tai, kad kai 7-me dešimtmetyje Kauno miesto gatvėse važinėjo 620, tarpmiestyje Lux'ai, Vilniuje - debesys Laz'ų ir Raf'ų. Ir tik 1970m. Vilnius gavo pirmuosius 556 - 25 vnt. 18xxлир autobusus. Matyt sostinėje politiškai turėjo važinėti tik tarybinė technika...
Gal galim tikėtis ir Jūsų kolekcijos paviešinimo?
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąGerbiamieji,cia skiltis apie autobusu GARAZINE NUMERACIJA na ir valstybine siek tiek..tad savo Ikarusus (tarybiniu laiku atgyvena ) perkelkite ar sukurkite nauja skilti! Dabar yra 21 amz. ir kalbam ne apie Ikarusus bet apie NUMERACIJA.. ir kaip ten su ta "Bus turo" garazine numeraciju Setru S415?
šita skiltis ir buvo įkurta (bent jau kūriau su tokia mintim), kad joje ir būtų dalinamasi turima informacija apie viešojo transporto garažo ir valstybinius numerius.
O, kadangi vien skaičiai yra gan plika informacija, manau, kad papildomos žinios, ypač apie seniai jau nebeegzistuojančią techniką, niekam nepakenks.
Taigi, kaip skilties įkūrėjas, norėčiau paprašyti gerbiamojo Buss fano, nešūkauti to paties n-tąjį kartą. Tuo labiau prašau nesiuntinėti žmonių, kurie turi įdomios informacijos, kažkur kitur. Sutarėm?
Jei jau taip rūpi tie Busturo garažo numeriai, galite ir pats įkurti būtent taip pavadintą skiltį ir joje periodiškai uždavinėti tą patį klausimą Kas ką žinojo ir norėjo ar galėjo parašyti, jau parašė. O, jei turės naujų žinių ir noro, parašys vėliau...
Comment
-
na bet tema apie numerius o ne spalvas kaip daug kur kartojasi..numeriai nuo spalvu skiriasi,be to tai istorine tematika,o ji turetu buti talpinama kitur.Sioje skiltyje turetu buti numeriai,ju isdestymo tvarka,kriterija pagal ka numeruojama.Taugi Lincas vel pradingo ir negalime gauti informacijos apie ta "Bus turo" 0 kolone,ar tikrai tokia egzistuoja.LINCAI,KUR TU ?
Comment
-
Parašė vidoq Rodyti pranešimąAčiū.
Senesnis [~1967~1969], naujesnis [~1970~1973].
Atvaizdas
Nuotraukų fragmentai iš Ikarus Bus Club ir Urbantransport.kiev.ua
Pirmųjų siuntų Ikarus 620: ratų arkos trapecinės, užp.žib. - dideli ir stačiakampiai (raudoni/oranžiniai); kėbulo spalva sodriai raudona (išskyrus baltą stogą). Tai 1959 m. serija LL 11-48 - LL 11-57.
1963 m. serija irgi buvo raudona, tik ratų arkos jau užapvalintos. Tai 42-XX LIV ir 47-XX LIV.
1965 m. gaunama 20 vnt. raudonų 72-XX LID ir tiek pat 73-XX LID žydrų (šiek tiek į pilkumą) Ikarus 620. Tais metais vengrų gamykla truputi "modernizavo" galinės dalies moldingą - vietoj buvusių dviejų, užsilenkiančių į valst. nr. tvirtinimo vietą, padarė vieną moldingą - ištįsinį ir horizontalų.
1966 m. Kauno gatves užgriūva 40 vnt. dviejų skirtingų spalvų Ikarus 620:
iš pradžių 10 vnt. raudonų (bet spalvos tonas - švelniai plytinis) 13-XX LIZ
ir 30 vnt. žalių 18-XX LIZ. Pastarųjų žalia kėbulo spalva labai gražiai derinosi su stačiakampiais raudonais/oranžiniais užp. žibintais.
1967 m. mieste pasirodė 15 vnt. raudonų (sp.tonas švelniai plytinis) autobusų, kurių užp. žlibiai jau buvo naujos kartos - du apvalūs - oranžinis ir raudonas apskritimai, tarp kurių skaidrus mažas stačiakampis, serija 21-XX LII.
1967 m. taip pat gauta 10 vnt. pilkos spalvos tokios pat modifikacijos 620 -ųjų, serija 78-XX LII bei 6 vnt. mėlynos spalvos (sodriai mėlynos), serija 81-XX LII.
1968 m. pasirodo 25 vnt. dar labiau “modernizuoti” (užp. žib. – tik raudonas ir oranžinis, skaidraus balto nebelieka) raudoni Ikarus 620 (irgi švelniai plytinio tono), serija 59-XX LIK.
1969 m. į Kauno gatves išrieda krūva žalių, serija 18-XX LIN ir sodriai mėlynų 19-XX LIN, 66-XX LIN.
1970 m. gauta paskutinė serija sodriai mėlynų, serija 50-XX LIO.
Grįžtant prie Ikarus 60, dalis jų buvo raudoni, dalis – žydros spalvos.
Ikarus 66 visi buvo raudoni, o 5 vnt. priemiestinių Ikarus 630 – irgi raudoni.Paskutinis taisė jRamke; 2010.03.26, 17:13.
Comment
-
Sveiki.
Siunčiu Vilniaus AP Ikarus 556 ir Ikarus 180 sąrašą. Kitą savaitę atsiųsiu Klaipėdos AP Ikarus 556 ir Ikarus 180 sąrašą. Ačiu jRamke už kėbulų spalvas. Tokios pilnos informacijos pas manę nebuvo. Malonu, kad besidominčių autobusais daugėja. Nuoroda atsisiuntimui: http://www.failai.lt/2zmp1g2ob8fi/Vi...Ik-180.xls.htm
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąMalonu, kad randasi vis naujų susidomėjusių ir turinčių vertingos informacijos
Gal galim tikėtis ir Jūsų kolekcijos paviešinimo?
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąGerbiamieji,cia skiltis apie autobusu GARAZINE NUMERACIJA na ir valstybine siek tiek..tad savo Ikarusus (tarybiniu laiku atgyvena ) perkelkite ar sukurkite nauja skilti! Dabar yra 21 amz. ir kalbam ne apie Ikarusus bet apie NUMERACIJA.. ir kaip ten su ta "Bus turo" garazine numeraciju Setru S415?
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąGerbiamieji,cia skiltis apie autobusu GARAZINE NUMERACIJA na ir valstybine siek tiek..tad savo Ikarusus (tarybiniu laiku atgyvena ) perkelkite ar sukurkite nauja skilti! Dabar yra 21 amz. ir kalbam ne apie Ikarusus bet apie NUMERACIJA.. ir kaip ten su ta "Bus turo" garazine numeraciju Setru S415?Paskutinis taisė Vakaris; 2010.03.26, 22:54.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąMalonu, kad randasi vis naujų susidomėjusių ir turinčių vertingos informacijos
Gal galim tikėtis ir Jūsų kolekcijos paviešinimo?
Kėdainių Ikarus 556 penketukas:
04-09 ЛИП 32
04-10 ЛИП 33
04-11 ЛИП 34
04-12 ЛИП 35
40-93 ЛИУ 31
Manau visi gauti 1971 metais.
Comment
-
AutoLiet
Tikrai nudžiuginote! Labai ačiū!
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąĮdomiausia tai, kad kai 7-me dešimtmetyje Kauno miesto gatvėse važinėjo 620, tarpmiestyje Lux'ai, Vilniuje - debesys Laz'ų ir Raf'ų. Ir tik 1970m. Vilnius gavo pirmuosius 556 - 25 vnt. 18xxлир autobusus. Matyt sostinėje politiškai turėjo važinėti tik tarybinė technika...
Comment
-
Sveiki.
Gal kas žinot valstybinių numerių išdavimą pagal miestus. Pav: Kaunas, valst. nr. nuo 69-01лиа iki 87-00лиа, išduota 1961-62m. arba Vilnius, valst. nr. nuo 82-01лив iki 92-00лив, išduota 1962-63m. Mane domina numeriai išduoti iki 1976m.Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.03.27, 10:45.
Comment
-
na tikrai nepasakyciau kad jokiu kriteriju nera sudarant garazines numeracijas.Beveik kiekvieno rajono parkas,kaip pastebejau isskiria:tarpmiestinius,priemiescio ar miesto autobusus,didejimo ar mazejimo seka.Ilga laika tai buvo su Raseiniu AP (kol negavo nauju masinu ir "nesusijauke" buvusi numeracija ) na ir tebera su Birzu AP ir dar kai kuriu rajonu.Kaip pvz Birzu AP 1-9 tapmiescio autobusai (dazn.vaziuojantys i Vilniu),10-20 minkstieji autobusai (seni tarpmiescio) aptarnaujantys priemiesti bei tolimesnius rajonus,21-50 rezervas,51-69 antikvariniai Paz 672 markes autobusai (tarp ju Kavz'as nr.52 berotc ir naujesni Paz'ai nr.51 ir 60) tuomet kazkaip keistai eina nr.85 senas MB (itariu anksciau aptarnaves miesto marsruta) na ir nezinau VanHolio garazine numerio,kuris aptarnauja vieninteli Birzuose miesto marsruta (bet itariu jog tas nr.gali buti ir paskutinis numeracijoje,pvz. 9x ). Gal kas zinote dar daugiau kriteriju pagal ka sudaroma garazine numeracija ? Parasykite butu labai idomu
Comment
-
Sovietmetyje autobusai buvo ATĮ dalis (išskyrus didžiuosiųjų miestų savarankiškus autobusų parkus) ir turėjo numeraciją drauge su sunkvežimiais. Nepriklausomybės metais autobusai buvo atskirti nuo sunkvežimių ir įkurti autobusų parkai. Po šios reorganizacijos beveik visi autobusų parkai įsivedė naują numeraciją, bet buvo ir tokių, kurie paliko senus garažinius (pvz. Kretinga). Normalu, kad daugelis sunumeravo 1, 2, 3..., bet buvo ir tokių (Anykščių, Zarasų), kurie panaudojo triženklę numeraciją, kur pirmas skaičius reiškė priemiesčio ar tarpmiesčio autobusų tipą.
Naujai sunumeruoti buvo ir Biržų AP autobusai:
1-5 pagalbinės mašinos
6-25 tarpmiestiniai Laz 699P
26-51 priemiestiniai Laz 695H
51-79 priemiestiniai Paz 672, Paz 3205
81-89 Laz 42021 ir miesto Ikarus 260
Naujai gauti autobusai (Hyundai'jus, keli 699P ir būrelis iš Kauno Ikarus 256) pratęsė numeraciją iki 101, o pakui, pradėjus nurašinėti Laz'us, vėl sugrįžo į pradžią.
Senas MB (beja, buvęs KLAP 1014) gavo 85 numerį, matyt kaip miesto, vietoj Ikaruso. Spėju, kad 8x turi ir mieste važinėjantys VanHool'ai.
Comment
Comment