Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    Labai ačiū. Dar norėčiau sužinoti, kodėl LAZ-697B,E tuo laiku negavo mažieji autobusų parkai/ATK
    Šito nežinau, bet manau, kad Sovietų sąjunga, tuo metu, nebuvo pajėgi pagaminti tokį kiekį autobusų, kad aprūpintu mažuosius parkus.

    Comment


      Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
      AutoLiet gal įdėtumėte LAZ-695E Panevėžio AP
      Įdėsiu, kai bus laiko juos sudėlioti savo kompiuteryje.

      Comment


        Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
        Šito nežinau, bet manau, kad Sovietų sąjunga, tuo metu, nebuvo pajėgi pagaminti tokį kiekį autobusų, kad aprūpintu mažuosius parkus.
        Ne tik dėl to. Tolimuoju susisiekimu užsiimdavo tik didieji parkai. Vėliau jau plėtėsi maršrutų geografija ir mažesni parkai ėmė aptarnauti ilgus tarpmiestinius maršrutus.

        Comment


          Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
          kaip šį sąrašą galima pamatyti
          Vilniaus AP.

          Comment


            Gerb.AutoLiet kieno numeris yra čia :51-65 лиx

            Comment


              Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
              Gerb.AutoLiet kieno numeris yra čia :51-65 лиx

              Atvaizdas
              Klaipėdos AP LAZ 695M 1974 m. Gar. nr. 134, nuo 1981 m. 228.

              Comment


                Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                Klaipėdos AP LAZ 695M 1974 m. Gar. nr. 134, nuo 1981 m. 228.
                O aš radau šiais numeriais LAZ-695N Rokiškio raj.
                Kaip suprasti!

                Comment


                  Parašė ROKISKIS

                  O aš radau šiais numeriais LAZ-695N Rokiškio raj.
                  Kaip suprasti!
                  Kurioje vietoje? Butu gerai nufotkinti
                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                  Comment


                    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
                    O aš radau šiais numeriais LAZ-695N Rokiškio raj.
                    Kaip suprasti!
                    Pas mane duomenys, dėl šio numerio 99,99 procentai. Gal tarp 1990-1992 m., kai vyko atsiskyrimas nuo sovietų sąjungos ir buvo "laukinis kapitalizmas" kas norėjo tuos (tą) numerius naudojo.

                    Comment


                      Šis AutoLiet LAZ-695M buvo 1974 m., o mano nufotkintas LAZ-695N buvo su tokiais pačiais valstybiniais numeriais kurie būdavo gaunami nuo 1976 m. Manau aš ,kad buvo nurašytas pirmasis ir jo val.nr.uždėjo kitam LAZ



                      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                      Pas mane duomenys, dėl šio numerio 99,99 procentai. Gal tarp 1990-1992 m., kai vyko atsiskyrimas nuo sovietų sąjungos ir buvo "laukinis kapitalizmas" kas norėjo tuos (tą) numerius naudojo.

                      Comment


                        Specialiai iš Rokiškio JŪMS galvosūkis

                        u





                        Comment


                          Comment


                            Matyt autobusas numerį "gavo" drauge su "donoriniu" variklio dangčiu (matosi kad kito autobuso), o priekinį prikabino prie to pačio. Šiaip LAZ-ams prie vairuotojo durelių būdavo iškalamas gamyklinis numeris, pagal kurį galima šį bei tą sužinot, pavyzdžiui, pagaminimo metus.

                            Comment


                              Variklio dangčio numerio skaičių šriftas ir viso autobuso dažymo stilius tikrai ne Klaipėdos AP, čia 100%, bandžiau įžiūrėti salono vietų numeraciją prie lubų, bet čia zoom'as nepadeda. Salonas remontuotas, tačiau tikrai panašu, kad ne po tų laikų centralizuotos auroremonto gamyklos, bet tai kažkurio parko ar žinybinio garažo "samopalas". Bet faktas, kad nemažai Klaipėdos AP autobusų, tame tarpe ir Ikarus 260, jau nekalbant apie LAZus, iškeliavo po įvairias gamybines organizacijas, irgi faktas...

                              Comment


                                Parašė Matytas Rodyti pranešimą
                                Variklio dangčio numerio skaičių šriftas ir viso autobuso dažymo stilius tikrai ne Klaipėdos AP, čia 100%, bandžiau įžiūrėti salono vietų numeraciją prie lubų, bet čia zoom'as nepadeda. Salonas remontuotas, tačiau tikrai panašu, kad ne po tų laikų centralizuotos auroremonto gamyklos, bet tai kažkurio parko ar žinybinio garažo "samopalas". Bet faktas, kad nemažai Klaipėdos AP autobusų, tame tarpe ir Ikarus 260, jau nekalbant apie LAZus, iškeliavo po įvairias gamybines organizacijas, irgi faktas...
                                Sutinku, čia tikrai ne Klaipėdos AP valstybinio šifras - labai jau primityvus, todėl neabejotinai pabuvęs "tarnybiniu". Dar informacijos duotų vidinė nuotrauka iš galo į priekį - daugelis AP ten ir garažinį ir visokią kitą informaciją "išpiešdavo" trafaretu ant vairuotojo kabinos pertvaros. Šiaip įdomu, kokia jo istorija, kaip su tokiu VN autobusas (manau nevažinėjęs jau kelioliką metų) vis dar fiziškai gyvas.

                                Comment


                                  Nu ką įdomi tema atsirado.....foto daryta prieš mėnesį ,jei ko reikia bandysiu foto padaryti skubiai...jis stovi 15 km.nuo Rokiškio. Siūliau pinigų už LAZ bet savininkas nepardavė

                                  Comment


                                    Comment


                                      Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
                                      Nu ką įdomi tema atsirado.....foto daryta prieš mėnesį ,jei ko reikia bandysiu foto padaryti skubiai...jis stovi 15 km.nuo Rokiškio. Siūliau pinigų už LAZ bet savininkas nepardavė
                                      Jei pasitaikys proga, pabandykite įžiūrėti gamyklinį numerį, kuris, kaip minėjo Vakaris, būdavo iškaltas už vairuotojo durelių (daugmaž tarp durelių rankenos ir kairiojo posūkio žibinto). Žymiai vėlesnių laikų LAZ-uose jis būdavo priešingoje pusėje – tarp priekinių (keleivių) durų ir dešiniojo posūkio žibinto.

                                      Gamyklinė lentelė su kėbulo ir variklio numeriais gali būti motoro skyriuje arba (vėlesnių metų) ant vairuotojo kabinos pertvaros iš salono pusės.

                                      Na, ir jeigu galima salono nuotraukų, ypač į priekį. Vairuotojo kabinos pertvarą (o ji, kaip matyti paskutinėje nuotraukoje, išlikusi) vertėtų atidžiau apžiūrėti, taip pat ir įvairiais kampais prieš šviesą (taip dažnai galima įžiūrėti net ir uždažytus užrašus). Tas pats galioja ir plotams iš vidaus – virš priekinio stiklo ir priekinių keleivių durų.

                                      Be abejo, ir dabartinį šeimininką galima pabandyti pakalbinti apie autobuso istoriją
                                      Paskutinis taisė aRa; 2016.04.14, 10:39.

                                      Comment


                                        Antroji Kautros Setra 431DT. Gar. nr. 430, valst. nr. JEL 430.
                                        Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.04.22, 22:01.

                                        Comment


                                          Rokiškio AP nupirko seną Mercedes-Benz O303-11ÜHE , GN-450...foto vėliau, nes dabar perdažo ir bus žaliukas kaip ir kiti šio parko MB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X