Nepraleisti. Jie dar neatvyko į Lietuvą, tačiau jau yra surinkti.
Taip ir įtariau. Matyt, autobusai dar gamykloje "gavo numerius" ir, kurie buvo pirmi paruošti, atvyko jau su GN užklijuotais gamintojo. Jei taip, tai ko gero pirmas atvejis Lietuvoje, kai vietiniams "dizaineriams" nebereikia jų klijuoti.
As kazkaip galvojau, kad bus sitie ikisti palikta tarpa tarp 695-719..
Tie "tarpai" jau seniai buvo užimti: 701-706 "Kauno autobusai" numeravo sunkiai suvokiamos (nuoma, keleivių kontrolė?) paskirties mikroautobusus "Asia", 715-719 - ne ką mažiau kontraversiškus DAB Silkeborg. 752-757 GN gavo bandomieji, tačiau skirtingai, nei VA, net nepasivargono jų pažymėti GN vizualiai.
Kadangi "Kautra" taip tvarkingai numeruoja savo visa technika,tai manau ir GN sio furos tikrai turi. Tik tie GN surasyti tam tikroje dokumentacijoje. Kaip juos "isknisti" neaisku..manau tik Tu gali tai suzinoti
Manau,kad cia L-1 Лу72-31 gautas autobusas ir skirtas Druskininku AP (AutoLiet perziurek sarasa) (iš ROKISKIS ir RKM archyvo) foto daryta 1953 m. ps.tai reta ir geros kokybes nuotrauka.
Manau,kad cia L-1 Лу72-31 gautas autobusas ir skirtas Druskininku AP (AutoLiet perziurek sarasa) (iš ROKISKIS ir RKM archyvo) foto daryta 1953 m. ps.tai reta ir geros kokybes nuotrauka.
Manau,kad cia L-1 Лу72-31 gautas autobusas ir skirtas Druskininku AP (AutoLiet perziurek sarasa) (iš ROKISKIS ir RKM archyvo) foto daryta 1953 m. ps.tai reta ir geros kokybes nuotrauka.
Šis ZIS-155 turbūt priklausė kuriai nors Druskininkų sanatorijai. Jo valstybinius numerius išdavė Vilnius.
Kiek aš žinau Druskininkų ATK susikurė 1962m.
Antro autobuso (55-61ллг) galinės dalies konstrukcija ir valstybinis numeris neatitinka metų. Pagal galinės dalies konstrukciją ši modifikacija baigta gaminti 1974m. Numeris išduotas 1975m. Arba šis autobusas gavo kitą numerį, arba jo galinė dalis buvo "modernizuota".
Comment