395 Dar rieda? Atsimenu kai ji Alius vairavo Bet dabar jis nebedirba Rokiskio AP
Ne, 395 jau nurašytas, tačiau rugpjūčio pradžioje dar stovėjo parko patvoryje.
O ROKISKIS įdėta nuotrauka "pasiskolinta" iš Mettal - ji daryta 2010 m. kovo mėnesį.
Ne, 395 jau nurašytas, tačiau rugpjūčio pradžioje dar stovėjo parko patvoryje.
O ROKISKIS įdėta nuotrauka "pasiskolinta" iš Mettal - ji daryta 2010 m. kovo mėnesį.
Ką žinau pagal valstybinius numerius (peržiūrėjau neviską).
3 22-27 лил - Rokiškio valst. nr., bet gar. Nr. 3 turėjo MAZ 503 40-68ЛИР 1970m.
12 85-05 лиe - PAZ 652 Mažeikių ATI 1964m.
14 13-39 лиу - Kauno valst. nr., Kauno AP su tokiu valst. nr. autobuso neturėjo.
61 23-19 лиm - PAZ 652 Rokiškio ATI.
82 77-62 лиp - Šiaulių valst. nr., Šiaulių AP su tokiu valst. nr. autobuso neturėjo.
262 93-43 лиш kavz - šį valst. nr. turėjo Kauno AP Ikarus 260 1973m., gar.nr. 2166.
270 93-84 ллž kavz - Panevežio valst. nr. (1976m. buvo išduodami Anykščiams, Biržams, Kupiškiui, Pasvaliui, Rokiškiui, Utenai).
276 77-45 лиц kavz - Šiaulių valst. nr., Šiaulių AP su tokiu valst. nr. autobuso neturėjo.
202 72-45 лиx - Jurbarko valst. nr.
109 43-33 лиу - Utenos ATI PAZ 672 gar. nr.203 1971m.
119 72-88 лиk - Biržų valst. nr.,bet garaž. nr. 119 turėjo Biržų ATI PAZ 672 27-87ЛИН 1969m.
133 33-45 лиp - Kapsuko (Marijampolės) valst. nr. Kapsuko ATI tokio autobuso neturėjo.
141 85-74 лии - PAZ 652 Jonavos ATI 1967m.
142 51-65 лиx - šį valst. nr. turėjo Klaipėdos AP LAZ 695M 1974m., gar. nr. 134, nuo 1981m. 228.
P.S. Gerb. ROKIŠKI rekėtu daugiau tikslumo su garažiniais nr., valst. nr. ir miestais (įmonėmis).
Gerb. AutoLiet aciu uz bendravima....
sie autobusai buvo iki 1980 m.pamatyti Rokiskio raj.nes JUS turbut zinote,kad seniau kolukiai negaudavo autobusu taip paprastai.....kolukiai pirkdavo nurasytus autobusus is vadinamu ATI (ATK),tai pas mane ir yra daug tokiu neaiskumu.........nes as neturiu pilno Rokiskio ATI SU SUNKVEZIMIAI......gerb.AutoLiet gal JUS turite pilna sarasa......pvz.nezinojau,kad 3 buvo MAZ (TIKSLINSIU)
Ką žinau pagal valstybinius numerius (peržiūrėjau neviską).
3 22-27 лил - Rokiškio valst. nr., bet gar. Nr. 3 turėjo MAZ 503 40-68ЛИР 1970m.
12 85-05 лиe - PAZ 652 Mažeikių ATI 1964m.
14 13-39 лиу - Kauno valst. nr., Kauno AP su tokiu valst. nr. autobuso neturėjo.
61 23-19 лиm - PAZ 652 Rokiškio ATI.
82 77-62 лиp - Šiaulių valst. nr., Šiaulių AP su tokiu valst. nr. autobuso neturėjo.
262 93-43 лиш kavz - šį valst. nr. turėjo Kauno AP Ikarus 260 1973m., gar.nr. 2166.
270 93-84 ллž kavz - Panevežio valst. nr. (1976m. buvo išduodami Anykščiams, Biržams, Kupiškiui, Pasvaliui, Rokiškiui, Utenai).
276 77-45 лиц kavz - Šiaulių valst. nr., Šiaulių AP su tokiu valst. nr. autobuso neturėjo.
202 72-45 лиx - Jurbarko valst. nr.
109 43-33 лиу - Utenos ATI PAZ 672 gar. nr.203 1971m.
119 72-88 лиk - Biržų valst. nr.,bet garaž. nr. 119 turėjo Biržų ATI PAZ 672 27-87ЛИН 1969m.
133 33-45 лиp - Kapsuko (Marijampolės) valst. nr. Kapsuko ATI tokio autobuso neturėjo.
141 85-74 лии - PAZ 652 Jonavos ATI 1967m.
142 51-65 лиx - šį valst. nr. turėjo Klaipėdos AP LAZ 695M 1974m., gar. nr. 134, nuo 1981m. 228.
P.S. Gerb. ROKIŠKI rekėtu daugiau tikslumo su garažiniais nr., valst. nr. ir miestais (įmonėmis).
Dėkui už informaciją.
Tikslumo dėlei reiktų pridurti, kad pridėtoj nuotraukoje Ikarus-620 modelis gamintas iki 1966 metų. O minėtais 1968-aisiais šie autobusai jau turėjo apskritus posūkių žibintus (per vidurį virš trumpų/ilgų bei rūko žibintų). Užpakalinė dalis irgi buvo pakeista: vietoje didelių ir tikrai gražių gulsčių stačiakampių posūkių/"gabaritinių" žibintų bei "stopų", sumoderninta - po du apskritus (tokie pat, kaip Ikarus-556).
Kreipiuosi i Autoliet arba i visus zinancius daugiau/maziau "Kautros" garazine numeracija.
Visgi kaip yra ten su tuo ukiniu transportu,jo numeracija yra bendra (nes kaip tik atitinka laisvus numerius 02,07-59) ar atskira?
Atsiradus vilkikams gal zinote kaip juos sunumeravo?
Dėkui už informaciją.
Tikslumo dėlei reiktų pridurti, kad pridėtoj nuotraukoje Ikarus-620 modelis gamintas iki 1966 metų. O minėtais 1968-aisiais šie autobusai jau turėjo apskritus posūkių žibintus (per vidurį virš trumpų/ilgų bei rūko žibintų). Užpakalinė dalis irgi buvo pakeista: vietoje didelių ir tikrai gražių gulsčių stačiakampių posūkių/"gabaritinių" žibintų bei "stopų", sumoderninta - po du apskritus (tokie pat, kaip Ikarus-556).
Comment