Autoliet,ne kauno ikarus,o vis laukiu nesulaukiu dabartines "Kautros" ukinio transporto numeracijos sakei jog iki svenciu atsiusi,bet jau pradedu abejoti tuom
Autoliet,ne kauno ikarus,o vis laukiu nesulaukiu dabartines "Kautros" ukinio transporto numeracijos sakei jog iki svenciu atsiusi,bet jau pradedu abejoti tuom
Bet tu žiūriu žmogus neužknisantis Kiek tu Autoliet gali kvaršinti galvą su tais Kautros ūkinio transporto numeriais a? Na kai žmogus turės laiko ir noro jis tą paskelbs, o jei nekantrauji tai pačiam siūlau nuvažiuot į Juozapavičiaus pr. ir viską išsiaiškint, gal tada ant dūšios ramiau bus?
Bandau įtarti, kad minėtą VVB218 galėjo gauti tarkim Vilniaus AP priemiesčio maršrutų aptarnavimui, tačiau dėl kažkokių priežasčių (gal dėl to, kad 1996 m. rudenį atsiskyrė TOKS'as) ėmė ir perleido autobusą kitam parkui, šiuo atveju Trakams, nes miesto pervežimams jis netiko.
Kažkas panašaus galėjo būti ir ZLO554 - paraiška dėl autobuso galėjo būti perleista. Tuo metu ZLx serijos numerius galėjo gauti Klaipėdos, Kretingos ir Šilutės mašinos. Kretinga gavo 1x Karosa ir 1x Hyundai, o Šilutė - 1x Hyundai, Klaipėdoje liko tik Karosos.
Bet tuomet gautųsi, kad TOKS'as negavo nieko. Nors juk apie jo privatizaciją tuomet dar jokios rimtos kalbos nebuvo. Na, galbūt TOKS'as negavo nei Hyundai, nei miesto Karosų, nes jam buvo užsakytos berods 8 minkštosios Karosos?.. Ar tai jau visai kita opera?..
O va po tokio teiginio tai siūlau AutoLiet ir bet kurį kitą neteikti jokios informacijos apie tą ūkinį transportą. Jau rimtai pyktis ima, kai taip įkyriai lendama į akis kitam žmogui!
Keletas papildymų į Matytas pateiktą Hyundai sąrašą:
ZUK 844 216 Anykščių AP
CUK 841 30 Švenčionių AP
ZAT 400 25 Lazdijų AP
ir Karosa sąrašą:
ZKZ 434 60>70 Jonavos Ap
ZKZ 433 61>71 Jonavos AP 3042 ZAH 021 Alytaus AP
1003>43 Alytaus AP
Paskutinis taisė Vakaris; 2010.12.11, 15:55.
Priežastis: Anykščių AP ne 213, o 216
Alytuje, gavus "Karosas", garažinė numeracija jau buvo dviženklė ir vienženklė. Seni autobusai dar turėjo keturženklę numeraciją, bet perdažius du (ar visi trys, jei trečiasis skaitmuo buvo 0) priekiniai garažo skaitmenys buvo neberašomi.
Alytuje, gavus "Karosas", garažinė numeracija jau buvo dviženklė ir vienženklė. Seni autobusai dar turėjo keturženklę numeraciją, bet perdažius du (ar visi trys, jei trečiasis skaitmuo buvo 0) priekiniai garažo skaitmenys buvo neberašomi.
Na nevisai taip. Karosos ir ZAHXXX Autosan'ai dar turėjo keturis skaičius, o jau Autosan'ai DAK, DAM serijos ir dešimtukas Ford Transit buvo dviženkliai...
Keletas papildymų į Matytas pateiktą
(...)
Karosa sąrašą:
ZKZ 434 60>70 Jonavos Ap
ZKZ 433 61>71 Jonavos AP 3042 ZAH 021 Alytaus AP
1003>43 Alytaus AP
Labai ačiū - galvojau, kodėl ZAH 022 esu keletą kartų matęs su garažo Nr. 3 - pasirodo, kad taip ir buvo
O dėl Jonavos Karosų dar įdomiau:
ZKZ 433 esu 1998-1999 metais užsirašęs net su keliais skirtingais garažo numeriais - 91 -> 97 -> 27 -> 29 (daugiau kol kas neradau)... Net jei kažkuris iš jų užrašymo klaida, vis tiek daugoka
Galbūt Jonavoje Karosos dar spėjo pavažinėti su buvusia ATĮ numeracija (kurią vėliau pakeitė AP garažo numeriai)?
O dėl Jonavos Karosų dar įdomiau:
ZKZ 433 esu 1998-1999 metais užsirašęs net su keliais skirtingais garažo numeriais - 91 -> 97 -> 27 -> 29 (daugiau kol kas neradau)... Net jei kažkuris iš jų užrašymo klaida, vis tiek daugoka
Galbūt Jonavoje Karosos dar spėjo pavažinėti su buvusia ATĮ numeracija (kurią vėliau pakeitė AP garažo numeriai)?
Pasiknisau - mano rezultatai:
ZKZ 433 GN - 97 > ?? > 61 > 71
ZKZ 434 GN - 98 > 29 > 60 > 70
Teisingumo vardan, į Matytas "Karosų" sąrašą reikėtų įrašyti pirminius 97 ir 98 GN numerius.
P.S. Beja, Jonavos AP garažinėje numeracijoje didelis "jovalas", nes jos evoliucijoje įvyko daug "revoliucijų".
Dėkui už sąrašą. Tik šioje vietoje gaunasi dubliavimasis, 50 lygtais buvo MB1120 su Erikoiskori ar panašios giminės kėbulu.
Ačiū už pastabas. Pataisiau ir papildžiau - kažkaip praleidau 3 MB autobusus. Jei neklystu, visi 6 MB1120 buvo vienodi, kaip suprantu (nesu tikras) su Erikoiskori kėbulais.
Nepriklausomybes pradzioje AP gerai uzdirbo is kelioniu i Lenkija. Todel apie 1992 ar 1993 metus buvo nupirkti du kapitaliskai suremontuoti Ikarus 256 (ar 250), berods is Estijos. Taip pat vienas 250 (256?) buvo nupirktas is Klaipedos apskities (berods ZLA numerio serija).
Neatsimenu ir neberandu, ar jau buvau čia įdėjęs šituos du Ikarus 250.59 - labai gali būti, kad tai Al1 paminėti "du kapitališkai suremontuoti" (metai iš "Regitros"):
(ATĮ) 91 -> (AP) 6092 0416 LLB -> ZAA 317 (84)
6123 ZAA 316 (85)
ZLA 320 - turėjo būti Ikarus 250 (modifikacija nežinoma, metai 84), bet šitą
valst. Nr. esu matęs tik perkabintą ant kito Alytaus Ikarus 256.54 (6093).
ZLA 320 - turėjo būti Ikarus 250 (modifikacija nežinoma, metai 84), bet šitą valst. Nr. esu matęs tik perkabintą ant kito Alytaus Ikarus 256.54 (6093).
ZLA 320 buvo įsigytas apie 1994 metus ir turėjo garažinį 6125. Modifikacijos nežinau, bet tai tikrai buvo 250-tasis.
Beja, valstybinių numerių perkabinėjimas nuo vieno autobuso ant kito Alytaus AP buvo dažnas atvejis. Tas pats 6125 dar pasivažinėjo su VN ZAA 148. Tokių "klajoklių" VN buvo ir daugiau: ZAA 144, ZAA 145, ZAA 316, ZAA 317, ZAC 174, ZAC 921, ZAC 922. Kartais autobusui buvo pakeičiamas VN kelis kartus per mėnesį. Nežinau kodėl. Sudarydamas Alytaus AP, stengiausi, kad VN atitiktų oficialųjį "Regitros" pateikiamą.
Tarybiniais metais Alytuje numerių laikino sukeitimo praktikos nebuvo.
Tarybiniais turbūt nebuvo (bent jau neteko pastebėti), bet nepriklausomybės pradžioje tokių atvejų ypač daug teko matyti ant Alytaus ir Druskininkų AP (ar dar ATĮ) tarpmiestinių autobusų - buvo mainomi tiek lietuviški, tiek ir senieji (tarybiniai ir posttarybiniai - LLx serijų) numeriai.
Aš tai siejau su keitimo į lietuviškus valstybinius numerius "laikinais sunkumais". Bet tikrąsias priežastis galima tik numanyti.
Panašūs dalykai buvo pastebimi ir kai kuriose Vilniaus ATĮ bei taksi parke, bet čia svetimi numeriai kai kada buvo laikinai naudojami tik tol. kol automobilis vietoje senojo gaudavo naują, lietuvišką numerį. Bent jau taip supratau matytas mainų sekas.
Kartais buvo naudojami net iš kažkur ištraukti seni tarybiniai numeriai (buvo ir "juodų"), su kuriais jau seniai nebuvo važinėjama ir kai kuriuos iš jų tada man teko pamatyti pirmą ir paskutinį kartą...
Comment