Parašė AutoLiet
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto registracijos numeriai
Collapse
X
-
Marijampolės AP Ikarus'ai
Įkeliu man žinomus Kapsuko ATĮ -> Marijampolės AP "Ikarus'us". Pasvirusiu šriftu - duomenys iš "Regitros" duomenų bazės.
IKARUS 260:
-----1975-----
1402 51-30 ллб
1327 51-31 ллб
1243 51-32 ллб
1088 51-33 ллб
1255 53-48 ллб
1238 53-49 ллб
1016 53-50 ллб
1244 53-51 ллб
1218 53-52 ллб
-----1976-----
1260 65-63 лли
1430 65-64 лли
1232 65-65 лли
1245 65-66 лли
-----1977-----
1206 65-70 ллк
1219 65-71 ллк
1154 65-72 ллк
1006 65-74 ллк
1253 65-75 ллк
1063 65-76 ллк
-----1978-----
1317 78-20 ллн
1205 80-11 ллр
1001 88-81 ллр
1222 88-82 ллр ->3222
-----1979-----
1107 46-14 ллт ->3107
1338 82-03 ллч ->3338
-----1980-----
1102 33-75 ллц ->3102
1007 89-66 ллц ->3007
1057 02-93 лка ->3057
1058 02-94 лка ->3058
Kažkuris iš jų turėjo valstybinį numerį ZMD 331 („Regitra“)
-----1981-----
1347 52-25 лка ->3347
1085 52-26 лка ->3085
1153 52-27 лка ->3153
1346 52-28 лка ->3346
1345 52-29 лка ->3345
Kažkuris iš jų turėjo valstybinį numerį ZMD 358 („Regitra“)
-----1982-----
1009 97-81 лкб ->3009
1028 97-83 лкб ->3028
1023 88-49 лкб ->3023
„Regitra“ rodo tų metų gamybos ZMD 324, ZMD 326
-----1984-----
1082 3496 ЛИН ->3082
1084 3497 ЛИН ->3084
Kažkuris iš jų turėjo valstybinį numerį ZMD 344 („Regitra“)
-----1985-----
1043 5283 ЛИН ->3043 ZMD 325
1042 5284 ЛИН ->3042
1044 5285 ЛИН ->3044
1054 5286 ЛИН ->3054
„Regitra“ rodo tų metų gamybos - ZMD 374, ZMD 346
-----1986-----
1088 5660 ЛИН - Ik-260.27 -> ZMA 167
1087 5661 ЛИН - Ik-260.27 -> ZMB 425
-----1988-----
1083 5688 ЛИШ - Ik-260.27 -> ZMD 343
3090 6215 ЛИШ ->ZMD 357
3091 6216 ЛИШ -> ZMD 356
IKARUS 263:
-----1989-----
3092 6618 ЛИШ -> ZMD 355
IKARUS 280:
-----1986-----
3099 6338 ЛИН ->ZMD 349
3097 6385 ЛИН
-----1987-----
3096 5194 ЛИШ
3098 5276 ЛИШ
Kažkuris iš jų turėjo valstybinį ZMD 350
-----1988-----
3095 6396 ЛИШ
-----1989-----
3094 6619 ЛИШ ->ZMD 354
3100 6620 ЛИШ ->ZMD 328
P.S. Beja, kažkuris Ikarus280 (su valst. nr. VV? ???, deja, nerandu) dar spėjo pavežioti Vilniaus miesto keleivius.
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąĮkeliu man žinomus Kapsuko ATĮ -> Marijampolės AP "Ikarus'us".
...
IKARUS 280:
...
-----1987-----
3096 5194 ЛИШ
3098 5276 ЛИШ
Kažkuris iš jų turėjo valstybinį ZMD 350
...
P.S. Beja, kažkuris Ikarus280 (su valst. nr. VV? ???, deja, nerandu) dar spėjo pavežioti Vilniaus miesto keleivius.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąPapildau Vakario Marijampolės ATI Ik-260 sąrašą. Buvo dar vienas 1349 51-34ллб.
Comment
-
Parašė AutoLiet"Kauno autobusams" atitekę Ikarus 280 po autobusų parko skilimo:
http://www.failai.lt/s6atdjggmxp8/Kaunas.xls.htm
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai negi kažkiek 280-ųjų atiteko "Kautrai", neskaitant techninių pagalbų?
buvo nurašyti prieš AP skilimą. Nevisi spėjo gauti ir lietuviškus valstybinius numerius.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą"Kautra" po AP skilimo Ik-280 negavo. Visi atiteko "Kauno autobusams". Kaikurie
buvo nurašyti prieš AP skilimą. Nevisi spėjo gauti ir lietuviškus valstybinius numerius.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBuss fane, gal nežinai, jog "Kautra" kaip techn. pagalbas naudoja senus Ikarusus?
Comment
-
Tikėdamasis, kad Buss fanas daugiau "neberems prie sienos" AutoLiet nuolatiniais prašymais, paviešinsiu savo ilgamečių stebėjimų rezultatus.
Kauno AP laikais techninis transportas turėjo savo atskirą "0xxx" formato numeraciją (puikus pavyzdys - ant šiukšlių rinktuvo šioje ir šioje AutoLiet nuotraukose), ir tie "xxx" tikrai dubliavosi su autobusų numeriais.
Kiek mačiau, "Kauno autobusuose" ši numeracija išliko tik be pirmojo nulio priekyje.
Sprendžiant iš AutoLiet fotoreportažo, ji taip pat liko ir "Kautroje".
Taigi, į pilną vaizdelį nepretenduoju, bet vis šis tas
Manau, AutoLiet papildys, tik labai prašau - palaukime kantriai! Sutarėm?
0001 35 90 ЛИА (==*) - RAF-2203 ("Latvija")
0002 85-04 лка - Ikarus-260 (dvejos durys: 4-0-4)
0002 20 46 ЛИП - Ikarus-260
0004 11 36 ЛИЛ - ЗИЛ-130 (?) (bortinis)
0005 (R: 80,N,nd) ZKC 825 - Ikarus-260 (techninis)
007 (R: 83,N,nd) ZKD 223 - ЗИЛ-130 (?) (bortinis)
0009 65-24 ллк - ГАЗ-52 (?) (bortinis, su furgonu)
009 (R: 95,N,nd) ZKD 224 - ГАЗ-52-05 (R) (bortinis, su furgonu nuo Avia-31)
0010 be VN - ЗИЛ-130 (lyg ir benzinvežis)
0011 56 90 ЛИЛ - КРАЗ-257 (?) (furgonas)
0013->5013 60 58 ЛИП - ЛАЗ-695НГ
(Kau) 0014 (R: 87,Į,nd) ZKS 046 - ГАЗ-53 (R) ("dulkių siurblys")
0015 03 86 ЛИЛ - Avia-21 (furgonas)
0021 36-83 ллз - ЗИЛ-130 (bortinis)
0022 92-32 лиш - ЗИЛ-ММЗ-555 (savivartis)
022 50 76 ЛИП - ЗИЛ-ММЗ-45023 (savivartis)
0024 14 97 ЛИП - КРАЗ-257 (?) ("būda")
0025 52 91 ЛИЛ - Ikarus-260
0028 -> Kau 028 27 66 ЛИП -> (R: 86,Į,TAn) ZKO 922 - МАЗ-5551 (savivartis)
0031 06 76 ЛИП - Ikarus-260
0037 05 48 ЛИЛ - МАЗ-5549 (savivartis)
0039 51 51 ЛИА (==*) - RAF-2203 ("Latvija")
0041 be VN - T-150 (traktorius)
(KA) 0048 84 10 ЛИЛ -> ZKV 645 - ГАЗ-53 (R) ("dulkių siurblys")
0053 be VN - ЗИЛ-131 (?) (lyg ir benzinvežis)
0054 50 03 ЛИП -> (R: 88,Į,nd) ZKD 224 - ЗИЛ-4316 (R) (bortinis)
0056 06 32 ЗЛ (**) - T-150 (traktorius)
0061 79 30 ЛИЛ - ЗИЛ-ММЗ-45023 (savivartis)
(KA) 0?? 46 52 LF (**) - T-150 (traktorius) (pagal spalvas galėtų būti 0056)
(KA) 078 (R: 81,Į,TAn) VKE 221 - Ikarus-280 (R) (pedarytas į Ikarus-260, techninis)
(KA) (R: 86,Į,TAn) ZKV 656 - КРАЗ-256 (R) ("būda") (pagal "Regitros" metus turėtų būti 0024)
(KA) 0310 (R: 86,Į,nd) ZKV 646 - Ikarus-260 (R) (techninis)
Paaiškinimai / pastabos:
^ * (==*) - abu numeriai (priekinis ir galinis) - lengvojo automobilio
^ ** - traktoriaus formato numeriai
^ (KA) - matyti "Kauno autobusų" teritorijoje "naujaisiais" laikais, turbūt ir dabar ten tebestovi
^ (R: yy, Į / N, TAg / TAn / nd) - gamybos metai pagal "Regitrą", įregistruota / išregistruota, TA galioja / TA negalioja / "Informacija nerasta"
^ (R) - modelis pagal "Regitrą"
^ prie daugelio sunkvežimių modelių - klaustukai, nes tikslius modelius iš išvaizdos nustatyti sunkoka
^ (Kau) - matyti tik AutoLiet nuotraukose iš "Kautros" teritorijos
Taip, tai tikrai du numerių dubliai (du 0002 ir 0022 su 022) - dabar negaliu tiksliai pasakyti, kokiu laiko intervalu juos mačiau.
Atsimenu tik kad 0022 (ЗИЛ-ММЗ-555) tikrai stovėjo dabartinėje "Kautros" teritorijoje.
Dėl 0009 ir 009 - buvau įsitikinęs, kad tai vienas ir tas pats sunkvežimis, bet "Regitros" metai glumina. Galbūt jį perdarė ir iš naujo užregistravo?
P.S. pastebejimas, adresuotas AutoLiet - Jūsų Kauno Ikarus-260 sąrašo pastabose klaidelė sakinyje apie 2 virtimą ūkiniu 0025 (turi būti ЛИЛ).
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimądidelis dekui Arai uz "Kautros" ukinio transporto numeracija tik butu gerai jei parasytumete dabartine (mazdaug) esancia ukinio transporto numeracija,nes dabartine glumina siek tiek.. sunku suprasti yra dabar dauguma masinu ar ne ?
O "Kauno autobusų" teritorijoje stovinčius (bent dalį) galima pamatyti nuotraukose fotobus-e:
http://fotobus.msk.ru/photo/312163 - 0310 ir КРАЗ-256 ZKV 656 priekis
http://fotobus.msk.ru/photo/311665 - 0310 ir ГАЗ-53 (ZKV 645) priekis
http://fotobus.msk.ru/photo/307937 - taip pat šiek tiek matosi du pastarieji, o autobuso lange atsispindi - МАЗ-5549 (apie jį žemiau)
http://fotobus.msk.ru/photo/307052 - matyti МАЗ-5549 - turėtų būti 0037 (nors pats su lietuvišku VN jo nesu matęs) ir dar kairiajam pakrašty lyg T-150 ratas
http://fotobus.msk.ru/photo/311018 - 078 (jau be garažinio)
http://fotobus.msk.ru/photo/170811 - 078 (jau be garažinio, 2008 metais)
http://fotobus.msk.ru/photo/170813 - (2008 metais) T-150 (traktoriaus) kampas (gali būti 46 52 LF - panašiu laiku ir esu jį matęs)
Kiek iš jų likę dabar, galbūt galėtų pasakyti dažniau būnantys šalia parko (o gal net dirbantys jame)
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąNumeracijos ir pačio ūkinio transporto likučiai "Kautroje", manau, puikiai užfiksuoti jau minėtame AutoLiet fotoreportaže.
O "Kauno autobusų" teritorijoje stovinčius (bent dalį) galima pamatyti nuotraukose fotobus-e:
http://fotobus.msk.ru/photo/312163 - 0310 ir КРАЗ-256 ZKV 656 priekis
http://fotobus.msk.ru/photo/311665 - 0310 ir ГАЗ-53 (ZKV 645) priekis
http://fotobus.msk.ru/photo/307937 - taip pat šiek tiek matosi du pastarieji, o autobuso lange atsispindi - МАЗ-5549 (apie jį žemiau)
http://fotobus.msk.ru/photo/307052 - matyti МАЗ-5549 - turėtų būti 0037 (nors pats su lietuvišku VN jo nesu matęs) ir dar kairiajam pakrašty lyg T-150 ratas
http://fotobus.msk.ru/photo/311018 - 078 (jau be garažinio)
http://fotobus.msk.ru/photo/170811 - 078 (jau be garažinio, 2008 metais)
http://fotobus.msk.ru/photo/170813 - (2008 metais) T-150 (traktoriaus) kampas (gali būti 46 52 LF - panašiu laiku ir esu jį matęs)
Kiek iš jų likę dabar, galbūt galėtų pasakyti dažniau būnantys šalia parko (o gal net dirbantys jame)
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąNumeracijos ir pačio ūkinio transporto likučiai "Kautroje", manau, puikiai užfiksuoti jau minėtame AutoLiet fotoreportaže.
O "Kauno autobusų" teritorijoje stovinčius (bent dalį) galima pamatyti nuotraukose fotobus-e:
http://fotobus.msk.ru/photo/312163 - 0310 ir КРАЗ-256 ZKV 656 priekis
http://fotobus.msk.ru/photo/311665 - 0310 ir ГАЗ-53 (ZKV 645) priekis
http://fotobus.msk.ru/photo/307937 - taip pat šiek tiek matosi du pastarieji, o autobuso lange atsispindi - МАЗ-5549 (apie jį žemiau)
http://fotobus.msk.ru/photo/307052 - matyti МАЗ-5549 - turėtų būti 0037 (nors pats su lietuvišku VN jo nesu matęs) ir dar kairiajam pakrašty lyg T-150 ratas
http://fotobus.msk.ru/photo/311018 - 078 (jau be garažinio)
http://fotobus.msk.ru/photo/170811 - 078 (jau be garažinio, 2008 metais)
http://fotobus.msk.ru/photo/170813 - (2008 metais) T-150 (traktoriaus) kampas (gali būti 46 52 LF - panašiu laiku ir esu jį matęs)
Kiek iš jų likę dabar, galbūt galėtų pasakyti dažniau būnantys šalia parko (o gal net dirbantys jame)
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąmane siuo atveju domina "Kautros" ukinis transportas. Tai taip iseina jog tiek nedaug ukinio transporto "Kautra" turi? beje-koks butent pagal Tave butu to traktoriaus T-150 garazinis nr. ir to didelio traktoriaus "degaciaus" garazinis nr. ?
Comment
Comment