Transrevio ADR 695 ko gero jau nebėr, girdėjau kad parduotas. Tai nėr 100 procentinė tiesa. Gal kas patvirtins, kas paneigs?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto registracijos numeriai
Collapse
X
-
Parašė uH1978 Rodyti pranešimąTransrevio ADR 695 ko gero jau nebėr, girdėjau kad parduotas. Tai nėr 100 procentinė tiesa. Gal kas patvirtins, kas paneigs?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVKTI visai nėra būtinas garažinis numeris. "Transrevis" veža keleivius autobusais ir mikroautobusais iš Vilniaus į Kauną ir Alytų. Nėra jokių garažinių. O gal vis dėlto yra? "Autoturas" veža keleivius maršrutais Vilnius - Druskininkai, Vilnius - Anykščiai. Kur garažiniai? Jei "Transrevis" gal ir gali turėti neafišuojamus garažinius (garažinių numerių suteikimas galėjo būti paveldėtas iš ATĮ laikų), tai "Autoturas" vargu ar garažinius suteikia.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąHmm, įdomu pasidarė - kada gi Prienų AP pakeitė garažinius į tokią pakankamai gražią AutoLiet surašytą seką...?
Nes tikrai esu matęs Hyundai su 43, o Autosan-ą ZAH 128 su 45 garažo numeriais (ZAH 127 ir kitų dar "neatkasiau", o gal ir neturėjau).
Galbūt juos pradžioje sunumeravo pagal senąją ATĮ numerių seką, o paskui sukūrė naują (AP) numeraciją, tik jos jau iš principo neberašė išorėje?
Ir aplenksiu BussFan-ą tokiu klausimu - o kas gi buvo (kažkada iki 2009-ųjų) su garažiniais nuo 01 iki 10 (kurie nespėjo pavirsti 6xx)?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTOKS pasirodo įsigijo ne 1, o 2 Isuzu Turquoise: garažinis nr. 44, valst. nr. FDO 107.
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąKažkaip pastaraisiais metais keistai susmulkėjo TOKS'o ir Kautros įsigyjamų autobusų dydis - vien mikroautobusai ir midibusai. Įdomu, čia krizės padarinys, ar pakeista strategija?
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąPrijungus Prienų autobusų parką prie "Kautros" buvo suteikti nauji dviženkliai gar. nr. (atsiprašau netinkamai išdėsčiau mintis). Prijungus Vilkaviškio autobusų parką, prie Prienų autobusų gar. nr buvo pridėtas skaičius "6", prie Vilkaviškio autobusų "7".
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNatūralu, kad vežėjai reaguoja į keleivių srautus ir tai juos verčia rinktis mažesnes ir ekomiškesnes transporto priemones. Dabar didieji autobusai išleidžiami tik į tarptautinius, savaitgaliais į tarpmiestinius. Didesnės talpos autobusų bus galima sulaukti nebent ruošiantis Europos krepšinio čempionatui.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tik parodo, kad VT Lietuvoje degraduoja. Kaip tam anekdote apie liliputus: jei taip ir toliau, tai greitai mes iki pelių dasidulkinsime...
Comment
-
Vežėjai, net tokie didieji flagmanai kaip "Kautra" ar TOKS, deja, nelabai ką gali padaryti (nebent kaltinti LG ). Problema, kai jau ne kartą minėjau, VT politikos nebuvime Lietuvoje ir automobilizacijos netiesioginiame skatinime.
Prie priemiestinių maršrutų nunykimo prisidėjo priimti teisės aktai, pagal kuriuos savvialdybės buvo įpareigotos kompensuoti priemiestinių autobusų lengvatininkus. Savivaldybės tik iš savanaudiškų tikslų ir su dideliu įtūžiu ėmė staugti - "Ką, mes turime mokėti už kitų savivaldybių lengvatininkus?". Ir taip praktiškai visoje Lietuvoje priemiestiniai maršrutai susitraukė tik iki savivaldybės teritorijos, dalis buvo uždaryta. Išliko tik tie priemiestiniai, kurie jungė mažų rajonų centrus su netoliese esančiu didmiesčiu. Praktiškai tik aplink 5 didžiuosius miestus.
Galiausiai priemiestiniai dabar didžia dalimi rajonuose jau net nebeatlieka viešojo transporto funkcijos. T.y. jų eismas yra, galima sakyti, specialusis, pritaikytas tik mokinių pavežimui į ar iš mokyklos. Taip kad sunaikinus priemiesčio VT, tarpmiestiniai nebeteko kaimo keleivių ir miestiečių, vysktančių į kaimus. Kaimiečiai taip pat automobilizavosi. Kiek geresnė situacija su VT kaimuose šalia plentų, kuriais pravažiuoja tarpmiestiniai autobusai.Paskutinis taisė Al1; 2010.10.20, 09:12.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąDar karta dekui uz "beveik pilnai" issiaiskinta "Kautros" numeracija beje-gal zinai kodel praleistas skaicius 5? Ir kaip vis delto su tuo "Kautros" tech.pagalbos Ikarus'u garaziniu nr. ?
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąTech. pagalbos Ikarus turi ūkinio transporto garažinį numerį. Ūkinis transportas turi atskirus garažinius numerius.
Comment
-
Parašė AutoLiet
PAZ-672:
Su pakeistu garažiniu teko užfiksuoti tik
14 <- 183 7028 ЛИН (87)
Su pakeistu valstybiniu, bet be garažinio:
ZAC 125 (81)
ZAC 908 (76)
ZAE 182 (87)
ZAF 925 (82)
ZAG 696 (89)
ZAG 751 (88)
ZAG 763 (87)
ZAG 797 (87)
ZKG 655 (83)
ZKY 889 (87)
Galvoju, kad tik (ZAG XXX) yra ex Prienų ATĮ, kiti įsigyti vėliau. Įtariu, kad atsiskyrus AP nuo ATĮ buvo „gyvi“ kokie 4-5 Paz‘ai ir jie turėjo 10-14(15) garažinius numerius.
KAVZ-3270:
ZAG 849 (89) – (greičiausiai, kad tai 173 1300 ЛИР)
LAZ-699P:
16 ZAD 608 (84) (ATĮ – 59 arba 100)
?? ZAG 738 (87) (tikėtina, kad ex.112)
?? ZAA 134 (83) (tikėtina , kad ex.136)
20 ZAA 133 (90) <- 197 2189 ЛИР
Dar buvo „perdirbinys“ iš LAZ-695N (aRa apie jį minėjo, pats irgi esu matęs tik "perdirbtą"):
15 ZAG 704
Nuo 21 iki 42 buvo sunumeruoti LAZ-695H ir LAZ-4202(1)
LAZ-695N:...
35 <- 170 4048 ЛИН
...
33 ZAH 037 <- 142 7874 ЛИН (88)
...
(26/36?) ZAG 735 <- 175 0734 ЛИР (89)
...
22 ZAG 816 <- 116 1214 ЛИР (89)
23 ZAG 726 <- 130 1215 ЛИР (89)
31 ZAG 752 <- 74 1664 ЛИР (89)
...
27 ZAG 871 <- 199 2158 ЛИР (90)
24 ZAG 782 <- 144 2366 ЛИР (90)
30 ZAG 703 <- 45 2367 ЛИР (90)
29 ZAG 704 <- ?? (2564 ЛИР (91) - aRa duomenys, kaip minėjau, esu matęs jau perdirbtą į "minkštąjį" autobusą Nr.15).
LAZ-4202(1):
33 ZAG 850 <- 67 6614 ЛИН (86)
?? ZAG 764 (87) <- 20?
38 ZAG 815 <- 52 7674 ЛИН (87)
37 ZAG 796 <- 51 7917 ЛИН (88)
42 <- 42 0598 ЛИР (88)
Comment
-
Raikonnen ar Autoliet,kreipiuosi i Jus kadangi esate bene didziausi "Kautros" fanai (greitai matyt ir as tokiu tapsiu ) tai gal zinote kokia visdelto garazine numeracija,to "Kautros" techninio transporto? Ta prasme ar jie sudaro atskira 8-a kolona kaip kad ant traktoriaus lyg ir neaiskiai markeriu ar zaliais lapais uzrasytas nr.800? Ar kazkokia atskira numeracija yra? jei neklystu ant vieno traktoriaus neaiskiai matosi nr.35 (ar koks ten), o ant Maz savivarcio aiskiai parasytas nr.028.
Comment
-
/\ Tas 800 tikriausiai atkeliavo iš Kauno autobusų po atsiskyrimo.
Beje jau važinėja perdažytas Vilkaviškio 736 Mercedes-Benz, taip pat teko matyti kitus Vilkaviškio mikroautobusus su nauja numeracija, vadinasi gretai nenurašys
Gal bus įdomu, jog iš Kautros parko neperėjo techninės apžiūros: 185 Neoplan N316Ü Transliner (stovi Kauno parke be priekio, matyt po avarijos); 150 Neoplan N316K Transliner (remontuojamas parke, tikriausiai rimtas gedimas, nes jau seniau vos traukdavo); Alytaus 121 Neoplan N316SHD Transliner (bandė pereiti, bet nepavyko - į Šiaulius važinėja paprastas Neoplan N316K Transliner'is)
Comment
-
Alytaus AP
Paskutiniu metu sudarinėju atsiskyrusių nuo autotransporto įmonių (ATĮ) ir naujai susikūrusių autobusų parkų (AP) sąrašų „rekonstrukcijas“. Kai kurie AP po atsiskyrimo paliko senąją, bet daugelis autobusus sunumeravo naujai. Deja, tuo pat metu prasidėjo ir sovietinių valstybinių numerių keitimas į lietuviškus, todėl buvo daug „sumaišties“ ir nevisada pavyksta susieti senus numerius su naujais.
Kadangi pirmas sąraše yra Alytus, tai nuo jo ir pradedu. Alytaus AP kaip reta tvarkingai sugrupavo ir sunumeravo savo autobusus (miesto, priemiesčio, tarpmiesčio) pagal senuosius garažinius (priešpaskutinis stulpelis ir yra naujojo sąrašo „kodas“). Gaila, bet nepavyko rekonstruoti sąrašo 100%, nors, naudojantis kodu, galima tas vietas „nujausti“ (žiūrint į AutoLiet pateiktą Alytaus ATĮ autobusų sąrašą). „Nuojautas“ ir kitus komentarus surašiau pasvirusiu tekstu.
Taigi - Alytaus AP:
1001 ZAD 824 Ikarus 260 (86) <- 19 6508 ЛИН
1002 ZAE 842 Ikarus 260 (86) <- 106 6321 ЛИН
1003 ............Ikarus 260 ((83) <- 317 ?)
1004 ZAE 759 Ikarus 260 (87) <- 378 7051 ЛИН
1005 ZAE 726 Ikarus 260 (86) <- 401 6319 ЛИН
1006 ZAE 714 Ikarus 260 (86) <- 404 6507 ЛИН
1007 ZAE 848 Ikarus 260 (86) <- 406 6320 ЛИН
1008 ............Ikarus 260 <- (423 arba 428?)
1009 ZAE 747 Ikarus 260 (84) <- 429 3386 ЛИН
1010 ZAE 797 Ikarus 260 (87) <- 440 7053 ЛИН
1011 ZAE 723 Ikarus 260 (85) <- 450 5098 ЛИН
1012 ............Ikarus 260 (84) <- 471 3387 ЛИН
1013 ............Ikarus 260 (84) <- (473 arba 474?)
1014 ZAE 724 Ikarus 260 (84) <- (474 arba 475?)
1015 ZAE 986 Ikarus 260 (87) <- 491 7357 ЛИН
1016 ZAE 796 Ikarus 260 (87) <- 492 7356 ЛИН
1017 ZAE 715 Ikarus 260 (87) <- 493 7354 ЛИН
1018 ZAE 757 Kavz 3270 (91) <- ?
1019 ............ПАЗ-672M (88) <- ??? 0538 ЛИР
2020 ZAE 755 Ikarus 280 (86) <- 109 6342 ЛИН
2021 ZAE 812 Ikarus 280 (88) <- 124 0248 ЛИР
2022 ZAE 808 Ikarus 280 (89) <- 145 1017 ЛИР
2023 ZAE 811 Ikarus 280 (87) <- 216 7079 ЛИН
2024 ZAE 850 Ikarus 280 (87) <- 277 7253 ЛИН
2025 ZAE 716 Ikarus 280 (86) <- 292 6681 ЛИН
2026 ZAC 913 Ikarus 280 (88) <- ??? 0577 ЛИР
2027 ZAC 910 Ikarus 280 (89) <- 414 147? ЛИР (1471 ЛИР?)
2028 ZAC 832 Ikarus 280 (89) <- 421 1470 ЛИР
2029 ZAE 841 Ikarus 280 (90) <- 425 1928 ЛИР
2030 ZAE 758 Ikarus 280 (84) <- 433 3735 ЛИН
2031 ZAE 810 Ikarus 280 (86) <- 436 6679 ЛИН
2032 ZAD 825 Ikarus 280 (86) <- 437 6680 ЛИН
2033 ............Ikarus 280 (85) <- 438 4685 ЛИН
2034 ZAE 776 Ikarus 280 (85) <- 441 4677 ЛИН
2035 ZAE 722 Ikarus 280 (89) <- 449 1118 ЛИР
3036 ZAE 749 Ikarus 260 (87) <- 68 7054 ЛИН
3037 ZAE 725 Ikarus 260 (85) <- 148 5241 ЛИН
3038 ZAE 734 Ikarus 260 (85) <- 250 5097 ЛИН
3039 ZAE 739 Ikarus 260 (86) <- 400 6509 ЛИН
3040 ZAE 843 Ikarus 260 (83) <- 417 2508 ЛИН
3041 ZAE 849 Ikarus 260 (83) <- 418 2509 ЛИН
3042 ............Ikarus 260 (82) <- 422 9136 лкб
3043 ZAE 840 Ikarus 260 (83) <- 424 2586 ЛИН
3044 ZAE 780 Ikarus 260 (85) <- 439 5240 ЛИН
3045 ZAE 754 Ikarus 260 (86) <- 446 6511 ЛИН
3046 .............Ikarus 260 (84) <- (473, 474, 475?)
3047 ZAC 834 Ikarus 260 (87) <- 494 7351 ЛИН
4048 ZAE 740 ЛАЗ-695Н (87) <- 4 7570 ЛИН
4049 ............ ЛАЗ-695Н (86) <- 18 6413 ЛИН
4050 ZAE 733 ЛАЗ-695Н (91) <- 47 2561 ЛИР
4051 ............ ЛАЗ-695Н <- (56, 63? )
4052 ZAE 712 ЛАЗ-695Н (84) <- 72 4056 ЛИН
4053 ............ ЛАЗ-695Н <- (83, 94?)
4054 ............ ЛАЗ-695Н (86) <- 104 5580 ЛИН
4055 ZAE 761 ЛАЗ-695Н (87) <- 108 7302 ЛИН
4056 ............ ЛАЗ-695Н <- (168, 220?)
4057 ZAE 745 ЛАЗ-695Н (90) <- 264 2383 ЛИР
4058 ZAE 763 ЛАЗ-695Н (88) <- 267 7931 ЛИН
4059 ZAE 746 ЛАЗ-695Н (90) <- 344 1898 ЛИР
4060 ZAE 777 ЛАЗ-695Н (87) <- 368 7669 ЛИН
4061 ............ ЛАЗ-695Н (86) <- 377 5535 ЛИН
4062 ZAE 793 ЛАЗ-695Н (87) <- 380 7667 ЛИН
4063 ZAE 766 ЛАЗ-695Н (86) <- 408 6602 ЛИН
4064 ZAC 912 Ikarus 260 (87) <- 316 7355 ЛИН
4065 ZAE 794 Ikarus 260 (87) <- 403 7052 ЛИН
4066 ZAE 756 Ikarus 260 (83) <- 426 2587 ЛИН
3067 ZAE 760 Ikarus 260 (85) <- 443 4955 ЛИН
3068 ZAE 735 Ikarus 260 (85) <- 445 4956 ЛИН
3069 ZAE 762 Ikarus 260 (80) <- 452 8455 лиц
5070 ZAE 839 ЛАЗ-695Н (88) <- 21 0376 ЛИР
5071 ZAE 767 ЛАЗ-695Н (87) <- 36 7033 ЛИН
5072 ZAE 730 ЛАЗ-695Н (85) <- 37 5289 ЛИН
5073 ZAE 732 ЛАЗ-695Н (87) <- 44 7524 ЛИН
5074 ZAE 713 ЛАЗ-695Н (87) <- 48 7358 ЛИН
5075 ZAE 778 ЛАЗ-695Н (87) <- 50 7668 ЛИН
5076 ............. ЛАЗ-695Н <- (56, 63, 83, 94, 168, 220?)
5077 ZAE 748 ЛАЗ-695Н (88) <- 341 0595 ЛИР
5078 ZAE 731 ЛАЗ-695Н (88) <- 342 0502 ЛИР
5079 ZAE 753 ЛАЗ-695Н (87) <- 365 7032 ЛИН
5080 ZAE 742 ЛАЗ-695Н (85) <- 369 4957 ЛИН
5081 ZAE 795 ЛАЗ-695Н (86) <- 381 5534 ЛИН
5082 ZAE 741 ЛАЗ-695Н (88) <- 395 7930 ЛИН
5083 ............. ЛАЗ-695Н (86) <- 399 6806 ЛИН
7084 ..............(? ~1998m. iš TOKS’o ZVR 321)
6085 ZAA 355 Ikarus 250 (83) – (ne ex Alytaus ATĮ)
6086 .............. ЛАЗ-699P (85) <- 92 5016 ЛИН
6087 ZAC 922 ЛАЗ-699P (89) <- 96 1149 ЛИР< (?~1998m. iš TOKS’o ZVM 216)
6088 ZAA 145 ЛАЗ-699P (92) <- 97 0338 LLB
6089 ............. ЛАЗ-699P (85) <- 251 5191 ЛИН <- ZAC 174 Ikarus 250 (83)
6090 ZAC 921 ЛАЗ-699P (91) <- 477 2759 ЛИР
6091 ZAC 445 Ikarus 256 (84) <- 40 3526 ЛИН
6092 ZAA 317 Ikarus 250.59 (84) <- 91 0416LLB (įsigytas dar ATĮ laikais)
6093 ZAA 148 Ikarus 256 (86) <- 110 6292 ЛИН
6094 ZAA 144 Ikarus 256 (87) <- 112 7796 ЛИН
6095 ............ Ikarus 256 (84) <- 397 4167 ЛИН
6096 ZAC 472 Ikarus 260 (86) <- 398 6510 ЛИН (perdarytas į „minkštą“)
6097 ZAC 291 Ikarus 260 (88) <- 420 0441 ЛИР (perdarytas į „minkštą“)
7098 ZAC 924 Ikarus 260.27 (86) <- 157 5679 ЛИН
7099 ZAA 293 Ikarus 260.27 (87) <- 256 7254 ЛИН
7100 ZAA 292 Ikarus 260.27 (87) <- 276 7255 ЛИН
7101 ZAC 948 Ikarus 260.27 (84) <- 415 3575 ЛИН
7102 ZAC 978 Ikarus 260.27 (85) <- 427 4470 ЛИН
7103 ZAC 833 Ikarus 260.27 (84) <- 431 3576 ЛИН
7104 ZAC 919 Ikarus 260.27 (85) <- 432 4468 ЛИН
7105 ZAC 911 Ikarus 260.27 (85) <- 434 4471 ЛИН
7106 ZAC 945 Ikarus 260.27 (85) <- 435 4472 ЛИН
7107 ZAC 977 Ikarus 260.27 (85) <- 442 4469 ЛИН
7108 ZAC 923 Ikarus 260.27 (86) <- 444 5680 ЛИН
7109 ZAC 918 Ikarus 260.27 (86) <- 448 5678 ЛИН
7110 ZAC 292 Ikarus 260.27 (85) <- 472 4467 ЛИН
7111 ZAC 848 Ikarus 260.27 (84) <- 476 3530 ЛИН
7112 ZAC 944 Ikarus 260.27 (84) <- 478 3529 ЛИН
7113 ZAC 307 Ikarus 260.27 (84) <- 479 3528 ЛИН
8114 .............Kraz
8115 ZAE 779 ЗИЛ-555 (83) <- ?
8116 ZAD 823 ЗИЛ-4314 (87) <- ?
8117 ZAC 920 Ikarus 280 (82) <- (jau su aRa diskutuota – jo nuotraukose aiškiai matyti iš 280.64 modelio (gali būti tik ex 425 1928 ЛИР) perdarytas techpagalbos „obrezas“ , o Regitra rodo gyvą 1982 metų ZAC 920, o ZAE 841 (90) – išregistruotą.)...
...
6123 ZAA 316 Ikarus 250.59 (85) įsigytas apie1993-94
6125 ZLA 320 Ikarus 250.59 (84) įsigytas apie1993-94
P.S. Kai pažiūriu į šį (virš šimto autobusų sąrašą), negaliu suvokti, kaip galima buvo "nuvaryti" tokį autobusų parką į bankrotą.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąRaikonnen ar Autoliet,kreipiuosi i Jus kadangi esate bene didziausi "Kautros" fanai (greitai matyt ir as tokiu tapsiu ) tai gal zinote kokia visdelto garazine numeracija,to "Kautros" techninio transporto? Ta prasme ar jie sudaro atskira 8-a kolona kaip kad ant traktoriaus lyg ir neaiskiai markeriu ar zaliais lapais uzrasytas nr.800? Ar kazkokia atskira numeracija yra? jei neklystu ant vieno traktoriaus neaiskiai matosi nr.35 (ar koks ten), o ant Maz savivarcio aiskiai parasytas nr.028.
Comment
-
Dėl Alytaus ZAC 920. Įtariu, kad šį numerį turėjo pirmasis Alytaus techinės pagalbos Ikarus 280, perdarytas į tokį apie 1990 m. Dabar nebepamenu kokie, bet tikrai garantuoju, kad tai buvo autobusas su juodais tarybiniais numeriais ir baltais turėklais. Su jais jis ir važinėjo iki perregistravimo. Pats naujausiais Alytaus Ikarus 280 važinėjo mieste iki paskutiniųjų dienų, kol dar autobusai kursavo. Perdarytas į techininę pagalbą jis buvo tik po parko bankoto. Dėl to, kad nesivarginti su sertifikavimu (kas tikrai privaloma kapitališkai perdarius TP), jam tiesiog galėjo uždėti dar nenurašyto, bet jau sukežusio seno techinės pagalbos Ikaruso numerius.
Comment
Comment