Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Super!

    1989 gautus Ikarusus galima suskirstyti į dvi grupes:
    nuo 63 85 ЛИС iki 65 16 ЛИС - buvo su dvidėrėmis durimis, todėl, kiek suprantu, jų indeksas taip pat yra 280.64, kaip ir 1990 gautų Ikarusų su baltomis dvivėrėmis (nors man vis atrodė, kad šitie turėtų turėti kitokį indeksą, nei su geltonomis durimis )

    O dėl partijos nuo 69 20 ЛИС iki 69 26 ЛИС - nežinau, kokį jų indeksas - vidus, atskirta vairuotojo kabina ir kiti elementai buvo kaip ir tuometinių 280.64, tačiau durys - standartinės ("susilankstančios" keturių dalių)...
    Mano žiniomis po Ikarus 280.33 sovietų sąjunga gavo dar tris Ik-280 modifikacijas:
    280.48 (1987-1989m.) - sėdynės su šoninėmis plastikinėm rankenom ir liuminisencinėm salono apšvietimo lempom (durys iš keturių dalių).
    280.63 (nuo 1989m.) - viskas kaip ir 280.64, tik durys iš keturių dalių ir su turbo varikliu 220AG.
    280.64 (nuo 1989m.) - sėdynės su šoninėmis plastikinėm rankenom ir liuminisencinėm salono apšvietimo lempom (durys iš dviejų dalių).

    Comment


      Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
      Kol AutoLiet "kovoja" su didžiųjų miestų autobusų parkų sąrašais, aš tęsiu mažųjų. Šįkart siūlau pasidalinti žiniomis apie Utenos autobusus. Pradžiai įdedu turimą informaciją apie Ikarus 260:
      Iš Utenos Ik-260 esu matęs šiuos (žymėjimai įprastiniai, tik Vakario nurodytus metus perkėliau iš eilutės galo):

      Ikarus 260:
      . (1976m.)
      201 78-78 ллз > (AP 85 ZUL 656)
      204 78-79 ллз
      205 78-80 ллз
      206 78-81 ллз
      207 78-82 ллз
      . (1977m.)
      102 29-53 ллв > (AP 84)
      115 29-54 ллв
      183 29-55 ллв
      199 29-56 ллв
      165 71-60 лло
      182 71-61 лло
      166 71-62 лло
      . (1978m.)
      103 11-03 ллн
      104 93-06 ллн
      ??? ??-?? лл? > (AP 83 ZUL 457) (1978 m. - metai iš "Regitros")
      . (1979m.)
      200 06-19 ллх
      181 25-19 ллх
      . (1980m.)
      162 64-85 ллх > (AP 82 ZUL 555)
      105 06-13 лкб > (AP 81 ZUL 508)
      103 06-14 лкб > (AP 80 ZUL 509)
      . (1982m.)
      192 63-92 лкб > (AP 79 ZUL 369)
      193 63-93 лкб > (AP 78) *
      203 63-94 лкб > (AP 77 ZUL 540)
      191 63-95 лкб > (AP 76 ZUL 541)
      . (1983m.)
      167 83-06 лкб > (AP 75 ZUL 498)
      169 84-95 лкб > (AP 74 ZUL 481)
      . (1984m.)
      202 20 38 ЛИН >(AP 73 ZUK 501) Vakaris: "260.27?" - ne, tai buvo paprastas Ik-260
      195 21 83 ЛИН 260.27 > (AP 66 ZUL 262)
      . (1986m.)
      198 11 34 ЛИО > (AP 70 ZUK 543)
      164 11 35 ЛИО > (AP 71) *
      204 11 36 ЛИО > (AP 72 ZUK 542)
      . (1987m.)
      182 46 78 ЛИШ > (AP 69 ZUA 754) **
      183 46 79 ЛИШ > (AP 67 ZUA 749)
      184 46 80 ЛИШ > (AP 68 ZUL 923)

      * - po "Regitros" "apšaudymo", atrodo, pavyko rasti užpildą dar dviem lietuviškų valst. Nr. (toliau - VN) "skylėms" Metai pagal "Regitrą" atitinka - kaip ir visų kitų su čia surašytais lietuviškais VN.
      Taigi, labiausiai tikėtina, kad:
      AP 78 gavo numerį ZUL 510
      AP 71 gavo numerį ZUK 514

      AP 84-tas (bent kol kas) lieka neaiškus - ar turėjo lietuvišką Nr. ar jo nesulaukė...
      Taip pat man liko mįslė, kuris iš 1978 metų Ikarus-ų tapo AP 83

      ** ZUA 754 dabar "Regitroje" neberandamas - vadinasi, jo VN buvo dar kartą pakeistas... Tik neaišku, ar keitė AP, o galbūt kam nors pardavė (nors ir mažai tikėtina).


      Na, ir pabaigai - dar spėtas pamatyti vienas Ikarus 255 Turbūt kažkada AutoLiet pasakys, ar jų buvo daugiau
      Ikarus 255:
      155 55-05 ллх

      O čia jau nepriklausomybės laikų Ikarus-as (kilmė - neaiški):
      AP 86 ZKM 411 - Ikarus 256.54 (1985 m. - metai iš "Regitros")

      Nuo 87-tojo AP garažo Nr. prasidėjo vakarietiški naudotieji...

      Comment


        Tai dar Utenos AP turi registruotų Ikarusų? Nors nei vienas jau kelis metus kaip nebevažinėja.

        Comment


          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
          Pratęsdamas temą, įdedu Utenos AP autobusų sąrašą po atsiskyrimo nuo ATĮ. “Revoliucija” Utenos autobusų numeracijoje buvo padaryta tvarkingai, autobusai sunumeruoti pagal registracijos eiliškumą, tik dažniausiai atbuline tvarka. Numeracijos pradžioje (iki 31) buvo Paz, Kavz markės autobusai, o užbaigė (virš 65) Ikarus 260, tačiau su pakeistais numeriais ir vienų ir kitų beveik nemačiau, todėl lauksiu Jūsų papildymuose. Taigi įdedu turimus duomenis apie autobusus ir jų numeraciją nuo 31 iki 65...
          Tvirtinu, pildau, tikslinu (žymėjimai įprastiniai):

          ЛАЗ-695Н:
          31 - ZUA 608 < (buv. 128 – 32 37 ЛИХ) - atrodo, kad nesu matęs...
          32 - ZUA 635 < (buv. 138 – 26 45 ЛИХ)
          33 - ZUA 748 < (buv. 136 – 20 94 ЛИХ) *
          34 - ZUA 633 < (buv. 125 – 97 50 ЛИШ) *
          35 - ZUA 632 < (buv. 120 – 92 98 ЛИШ)
          36 - ZUA 774 < (buv. 126 87 43 ЛИШ)
          37 - ZUA 634 < (buv. 135 – 83 74 ЛИШ) -> ZUM 801
          38 - ZUA 773 < (buv. 124 – 82 02 ЛИШ)
          39 - ZUA 751 < (buv. 122 – 75 07 ЛИШ)
          40 - ZUA 753 < (buv. 131 – 72 31 ЛИШ)
          41 - ZUA 772 < (buv. 121 – 49 59 ЛИШ)
          42 - ZUA 755 < (buv. 177 – 44 97ЛИШ)
          43 - ZUA 631 < (buv. 107 – 42 75 ЛИШ)
          44 - ZUA 775 < (buv. 123 – 41 62 ЛИШ) *
          45 – ZUA 750 < (buv. 178 – 13 78 ЛИО)
          46 ---------- < (buv. 170 – 97 49 ЛИМ)
          47 - ZUL 906 < (buv. 172 – 96 09 ЛИМ)
          48 –--------- < (buv. 176 – 95 21 ЛИМ)
          49 –--------- < (buv. 127 – 93 67 ЛИМ)
          50 –--------- < (buv. 174 – 83 82 ЛИМ)
          51 –--------- < (buv. 173 – 82 19 ЛИМ)
          52 –--------- < (buv. 175 – 82 18 ЛИМ)
          53 –--------- < (buv. 133 – 22 99 ЛИН)
          ----------------(buv. 119 – 20 99 ЛИН)
          ----------------(buv. 125 – 19 15 ЛИН)
          54 –--------- < (buv. 129 – 17 28 ЛИН)
          ---------------- (buv. 128 – 17 27 ЛИН)
          ---------------- (buv. 138 – 14 09 ЛИН) (nurašytas iki AP)
          55 –---------- < (buv. 137 – 12 84 ЛИН)

          ЛАЗ-42021:
          56 - ZUA 771 < (buv. 180 88 91 ЛИШ) *
          57 - ZUA 607 < (buv. 181 96 59 ЛИШ)
          58 – ZUL 201 < (buv. ??? 32 35 ЛИХ)

          ЛАЗ-699Р:
          59 – ZUA 616 < (buv. 155 32 36 ЛИХ > /25 15 PTB/)
          60 – ZUL 600 < (buv. 168 94 70 ЛИМ > /04 45 PTB/) ** Vakaris: (tiketina, kad buvo 60-tas) - taip ir buvo

          Ikarus 256.74:
          61 - ZUA 119 < (buv. 151 – 88 08 ЛИШ) > 04 43 PTB

          Ikarus 256.54:
          62 - ZUA 382 < (buv. 161 – 09 08 ЛИО > 25 14 PTB)
          63 - ZUA 406 < (buv. 158 – 93 02ЛИМ > 25 37 PTB)
          64 - ZUA 408 < (buv. 171 – 21 35 ЛИН)
          65 ---------- < (buv. 160 – 11 46 ЛИН)

          Ikarus 260.27:
          66 - ZUL 262 < (buv. 195 - 21 83 ЛИН)

          * Jeigu žymėjimas "<" mano nepabrauktas, reiškia, kad atskirai mačiau tik senųjų (ATĮ) garažo ir valst. Nr. derinį, o paskui jau naujųjų (AP) garažo ir valst. Nr. derinį, t.y. ju suderinimo patvirtinti negaliu - nors pagal nuoseklią seką, matyt, taip yra yra

          ** 04 45 PTB esu matęs ant ЛАЗ-699Р be emblemų ir garažo numerių - galbūt iš karto po kapitalinio remonto ar perdažymo


          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
          Toliau netęsiu LAZ695H sąrašo (negaliu atimti iš AutoLiet malonumo), bet jų buvo dar beveik 30...
          Kadangi aš jų mačiau vos kelis, surašysiu dabar (kad antrą kartą nebeknist archyvų)

          ЛАЗ-695Н:
          179 43-63 лкб
          130 83-05 лкб
          134 86-06 лкб
          106 86-89 лкб

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tai dar Utenos AP turi registruotų Ikarusų? Nors nei vienas jau kelis metus kaip nebevažinėja.
            Iš visų čia išvardintų, "Regitroje" tik ZUL481 būsena dar rodoma kaip "Įregistruota", nors TA galiojimas pasibaigęs 2008.10.08.
            Na, ir kaip jau minėjau, neaišku, kas atsitiko su ZUA 754.

            Comment


              Kadangi jau pradėjau Utenos ATĮ - AP "surašymą", įdėsiu ir savo matytus tarybinių laikų ПАЗ-us ir jų AP numerius (jei tokius turėjo) bei dar keletą įvairenybių

              ПАЗ-3205:
              ?? ??? ??? < (buv. 92 – 26 44 ЛИХ)
              11 ZUA 629 - greičiausiai tas pats, vienintelis ПАЗ-3205

              ПАЗ-672М:
              12 ZUL 994 < (buv. 94 – 93 92 ЛИШ)
              13 ZUA 752
              14 ZUA 630 < (buv. 93 – ???)
              15 ZUK 516 < (buv. 108 – 74 06 ЛИШ)
              16 ZUK 578 < (buv. 90 – 43 52 ЛИШ)
              17 ZUK 585 < (buv. 96 – 40 12 ЛИШ)
              18 –------- < (buv. 97 – 12 90 ЛИО)
              19 ZUK 617 < (buv. 103 – 11 37 ЛИО)
              20 ZUK 515 < (buv. ??? – 02 68 ЛИО)
              21 –------- < (buv. 115 – 86 87 ЛИМ)
              22 –------- < (buv. 98 – 81 39 ЛИМ)
              23 ZUL 991 < (buv. ??? – 20 98 ЛИН)
              24 –------- < (buv. 111 – 17 50 ЛИН)
              –---------- < (buv. 110 – 17 49 ЛИН)
              25 –------- < (buv. 95 – 14 10 ЛИН)
              27 ZUL 616 < (buv. 157 – 74-43 лкб)

              КАвЗ-3270:
              ZUB 809 < 99 – 93 91 ЛИШ - dabar nežinau, kada aš jį mačiau su nauju VN - ar jau AP laikais ar anksčiau (jei bus svarbu, surasiu), todėl gali būti, kad jis liko ATĮ (ar to, į ką ji pavirto) žinioje


              Na, ir "tarybinio paveikslo" pabaigai - keli taksi automobiliai:

              ГАЗ-24 ("Волга"):
              7 10 33 ЛИБ
              ?? 19 39 ЛИБ

              ГАЗ-24-10 ("Волга"):
              20 62 97 ЛИЕ
              19 63 22 ЛИЕ
              17 64 10 ЛИЕ
              2 65 97 ЛИЕ *

              Москвич-2140:
              3 52 80 ЛИВ *
              10 64 85 ЛИВ *
              15 65 61 ЛИВ

              * - garažo numeriai iš tų laikų, kai AP autobusai jau turėjo naujus garažo numerius, tačiau emblema dar buvo likusi tokia pati, kaip ATĮ, todėl gali būti, kad šitie garažo numeriai yra jau "porevoliuciniai", t.y. AP, o gali būti, kad jie nesikeitė, t.y. tokie patys buvo ir ATĮ laikais (nes nemažai ATĮ mėgo taksi automobiliams duodi pirmojo - antrojo dešimtukų numerius)


              Čia jau nebe taksi, o tarnybinis lengvasis ir nelabai ATĮ transportas

              ГАЗ-24 ("Волга"):
              11 14 92 ЛИБ - buvo su mėlyna juosta, greičiausiai "Eismo tarnyba" ar panašios paskirties

              ГАЗ-24-xx ("Волга" su krovininiu furgonu):
              9 14 05 ЛИО


              Visiškai pabaigai - sunkvežimiai, patekę į AP

              ГАЗ-52-03 (bortinis sunkvežimis):
              5 ZUA 756 < (buv. 49 – 91 94 ЛИШ)

              МАЗ-5551 (techninės pagalbos furgonas - pagal modelį gaunasi, kad perdarytas iš savivarčio ):
              7 ZUG 514 < (buv. 274 – 88 67 ЛИШ)

              Comment


                Apibendrinau savo, aRa, Vakario Utenos ATI(AP) sąrašą: http://www.failai.lt/8ef0yhojibg9/Ut...obusai.xls.htm
                Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.06.29, 07:26.

                Comment


                  Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                  Apibendrinau savo, aRa, Vakario Utenos ATI(AP) sąrašą: http://www.failai.lt/8ef0yhojibg9/Ut...obusai.xls.htm
                  Ačiū!

                  Į AŽ nusiunčiau pastabas dėl keleto netikslumų
                  Paskutinis taisė aRa; 2010.06.30, 12:40.

                  Comment


                    Dėkui aRa už papildymus ir pataisymus . „Apdorojus“ gautą informaciją, gavosi beveik pilna Utenos AP „pradinio“ sąrašo rekonstrukcija.
                    Ypač smagu buvo sudėlioti Ikarusus, gaila tik dėl 83-iojo. Beja, Ikarusai ZUL 540 ir ZUK 543 baigė savo dienas Panevėžyje.
                    Dar pabaigai: mano duomenimis Ikarus 256 ZKM 411, turėjo 65-tą numerį (vietoj nurašyto 11 46 ЛИН). Kadangi jis buvo įsigytas vėliau, gal iš pradžių turėjo ir 86-tą (nemačiau), o paskui pakeitė į 65?
                    Dėkui AutoLiet už operatyvius ir išsamius autobusų sąrašus .

                    Comment


                      Telšių ATĮ Ikarus‘ai (dėl registracijos metų nesu 100% tikras)
                      Ikarus-260:
                      139 38-36 ллб (1975m.)
                      145 38-37 ллб
                      147 38-39 ллб
                      220 11-70 ллe (1976m.)
                      217 11-71 ллe
                      140 47-99 ллo (1977m.)
                      143 48-00 ллo
                      164 48-01 ллo
                      146 00-92 ллп (1979m.)
                      136 06-22 ллэ (1980m.)
                      205 45-90 ллэ (1982m.)
                      204 45-91 ллэ
                      138 58-26 ллэ
                      203 71-65 ллэ (1983m.)
                      145 76-00 ллэ
                      147 79-41 ллэ (1984m.)
                      202 07 15 ЛИМ (1985m.)
                      201 08 04 ЛИМ
                      207 87 48 ЛИР (1986m.)
                      208 88 58 ЛИР
                      209 88 75 ЛИР
                      143 93 22 ЛИР (1987m.)
                      142 95 33 ЛИР
                      140 42 33 ЛИЧ (1988m.)
                      144 44 94 ЛИЧ
                      Deja, vėliau Ikarusus teko pamatyti jau su pakeistais tiek garažiniais, tiek valstybiniais numeriais. Esu pabandęs juos susieti su “sovietine” numeracija (buvo pakeisti tvarkingai - pagal senų garažinių numerių eilę), bet yra daug klaustukų, todel lauksiu Jūsų pagalbos.
                      Toliau įdėsiu sąrašą to ką turiu (Ikarusai, LAZ, PAZ) atsiskyrus AP nuo ATĮ, ją kaip tik ir pradeda Ikarus'ai (metai “Regitros”):
                      07 ZTH 404 (84)
                      010 ZTH 707 (88)
                      012 ZTY 322 (87)
                      013 ZTH 702 (87)
                      014 ZTH 703 (88)
                      017 ZTH 412 (83)
                      020 ZTY 394 (85)
                      021 ZTY 393 (86)
                      022 ZTH 256 (86)
                      023 ZTY 395 (86)
                      Kazkurį iš Ikarusų 1996m. pakeitė Karosa:
                      015 ZTY 417
                      Toliau “minkštieji” ЛАЗ-699Р:
                      024 ZTC 399 <- 117 7420 ЛИХ (90)
                      025 ZTG 892 <- 118 6800 ЛИХ (89)
                      026 ZTC 405 <- 126 7070 ЛИХ (90)
                      027 _______<- 179 08 70 ЛИМ (85)
                      Pastarąjį pakeitė jau AP laikais (95-96?) įsigytas
                      027 ZTD 678 ЛАЗ-699Р (89)
                      AP laikų nesulaukė seniausias – 122 75-98 ллэ (83)
                      Apie 1997m. buvo isigytas -
                      028 ZLB 412 Ikarus 255 (80),
                      Toliau ЛАЗ-697Р :
                      029 ZTC 403 <- 5601LLA (91)*
                      *- stebina autobuso (pagaminimo (greiciau registracijos) metai - 1991m. (Regitros duomenys)). Kiek žinau, ЛАЗ-697Р autobusų gamyba baigėsi apie 1985 metus, nes juos pakeitė didesnės talpos ЛАЗ-699Р.
                      Gal tai buvo vienas iš 4 turetų ЛАЗ-697Р po “kapitalinio” remonto:
                      118 27-86 ллэ (81),
                      180 39-83 ллэ (82),
                      117 47-47 ллэ,
                      125 59-05 ллэ (83)?
                      Toliau buvo ЛАЗ-695H. Deja, jų su pakeista numeracija neturiu daug, todel įkeliu apie 30 paskutiniųjų (pagal senus valstybinius nuo mazdaug 1980m.), kurie matyt ir užpildė nuo 030 iki 059 - senesni vargu ar sulauke AP.
                      ЛАЗ-695H

                      187 00-73 ллэ
                      195 00-74 ллэ
                      188 07-31 ллэ
                      189 11-39 ллэ
                      151 27-31 ллэ
                      119 28-59 ллэ
                      184 32-08 ллэ
                      128(?) 33-33 ллэ
                      163 38-88 ллэ
                      127 45-14 ллэ
                      190 71-66 ллэ
                      193 73-48 ллэ
                      185 73-86 ллэ
                      191(?) 75-99 ллэ
                      183 78-68 ллэ
                      222(?) 79-24 ллэ
                      176 84-78 ллэ
                      199 06 17 ЛИМ
                      182 06 58 ЛИМ
                      120 08 00 ЛИМ
                      130 82 14 ЛИР
                      155 85 79 ЛИР
                      192 90 39 ЛИР >052
                      194 93 48 ЛИР
                      188 96 92 ЛИР
                      193 40 30 ЛИЧ
                      119 42 17 ЛИЧ
                      177 42 86 ЛИЧ
                      178 45 25 ЛИЧ
                      197 45 91 ЛИЧ
                      129 49 34 ЛИЧ
                      195 65 00 ЛИХ >055 ZTC402 (89)
                      184 80 00 ЛИХ >044
                      Dar keletas matytų su naujais garažiniais ar valstyniniais numeriais, arba “sužvejotų” Regitroje:
                      ? ZTC 401 (89)
                      ? ZTH 408 (83)
                      ? ZTY 328 (90)
                      056 ZTY 330 (87)
                      046 ZTY 331 (88)
                      ? ZTY 332 (88)
                      Iš dyzelinių Laz’ų esu matęs tik tarpmiesčio versiją, matyt isigytą jau AP laikais
                      ЛАЗ-4969:
                      033 ZAD 880 (89)
                      Paz’ų Telšiai neturėjo ypatingai daug. Įkeliu turimus paskutiniuosius (ATĮ numeracija):
                      ПАЗ-672М:

                      137 72-07 ллэ
                      134 80-91 ллэ
                      133 81 06 ЛИР
                      135 49 09 ЛИЧ
                      141 60 89 ЛИХ
                      123 65 97 ЛИХ
                      O čia matyti Paz'ai su nauja numeracija:
                      060 ZTG 415 (89)
                      062 ZTG 337 (88)
                      ir pabaigai
                      КАвЗ-3270:
                      189 97 08 ЛИР
                      131 76 04 ЛИХ

                      Comment


                        Kaip pastebejau dauguma AP savo garazine numeracija pradeda ir baigia arba didejimo tvarka (miesto/kietieji/minibusai; priemiescio/midibusai/vidutines talpos autobusai; tarpmiescio/minkstieji/dideles talpo autobusai) arba analogiski isdestymu tik mazejimo tvarka kitos numeracijos tendencijos nelabai pastebetos.Nebent visiskai chaotiskai butu numeruojama,bet tas nelabai taikoma normaliuose AP.

                        Comment


                          Tas ЛАЗ-4969 buvo iš Alytaus apskrities. Jei neklystu, Druskininkų. Tik ne AP, o tikriausiai kokios nors sanatorijos. Arba netgi vienos iš Alytaus pramonės įmonių. Gal ką ir painioju, bet ne kartą apie 90-92 metus teko matyti tokį LAZ'ą Alytuje.

                          Comment


                            Parašė AutoLiet
                            Šaunu !
                            Seniausius dar esu matęs tik kai kuriuos 1977 metų "gimimo", tai keletas pastabų dėl "jaunesnių"

                            Mano duomenimis, buvo 5482 49-63 ллл (o ne 47-63 - nes ir Jūsų sąraše jis keistai įsiterpęs tarp 49-62 ir 49-64)

                            49-64 ллл garažinis pas mane užrašytas kaip 6050 - na, bet galvos neguldysiu

                            15 87 ЛИА - 746 matyti neteko, bet įdomu, kodėl jis "gyveno" tik 4 metus, nes 1986 metais jį pakeitė 746 41 78 ЛИУ...

                            06 99 ЛИС - 503 taip pat neteko matyti, tačiau mačiau sąraše nesantį Ik-250:
                            5503 41 25 ЛИС - greičiausiai jis tiesiog gavo naują valstybinį numerį?

                            Pakeisti numeriai:
                            4030 (7030) 38-74 лкг -> 56 13 ЛИС
                            7700 38-80 лкг -> 76 45 ЛИС
                            5525 38-75 лкг -> 81 21 ЛИС
                            5693 05 10 ЛИУ -> 84 86 ЛИС

                            O čia į tarybinį užsienį važinėję:
                            7770 82 98 ЛИА -> 01 68 PTB
                            7786 27 46 ЛИЧ -> 01 69 PTB
                            7782 35 29 ЛИС -> 01 70 PTB
                            5581 64 42 ЛИС -> 06 04 PTB
                            7705 32 24 ЛИС -> 06 05 PTB
                            5460 04 87 ЛИС -> 27 71 PTB

                            Beje, 61 67 ЛИС - 61 70 ЛИС serijos Ikarus 250 buvo kiek kitokios modifikacijos - juose gale nebuvo šaldytuvo ir miegamosios vietos vairuotojams, todėl buvo net 51 sėdimoji vieta. Bet ar šie Ik-250 turėjo kitą indeksą, iki šiol neišsiaiškinau.

                            Comment


                              Ačiū aRa už pataisymą ir papildymą. Tikrai 49-63ллл, o 49-64ллл buvo 6650. 2050 buvo LAZ 695N 13-68ллл. 61 XX ЛИС buvo 250.93 modifikacijos. Su šaldytuvu 250.95 modifikacijos. Pataisiau Kauno ir Vilniaus Ikarus 250 sąrašus. Mano surinkti duomenys apie Ikarus 250 modifikacijas gautus sovietų sajungoje:
                              Ikarus 250.04 (pagal vengrų informacija nuo 1973m., 42 keleivių vietos, su šaldytuvu)
                              Ikarus 250.09 (nuo kelintų metų pradėjo gaminti nežinau., 42 keleivių vietos, su šaldytuvu)
                              Ikarus 250.12 (pagal vengrų informaciją nuo 1973m., kiek keleivių vietų nežinau)
                              Ikarus 250.22 (pagal vengrų informaciją pagamintas 1977m. jubiliejinis vienas egzempliorius)
                              Ikarus 250.58 (pagal rusų informacija nuo 1980m., 42 keleivių vietos, su šaldytuvu)
                              Ikarus 250.59 (pagal rusų informaciją nuo 1984m., 42 keleivių vietos, su šaldytuvu)
                              Ikarus 250.93 (pagal rusų informaciją nuo 1989m., 51 keleivių vieta)
                              Ikarus 250.95 (pagal rusų informaciją nuo 1989m., 42 keleivių vietos, su šaldytuvu)
                              Iki 1980m. Vilniaus ir Kauno Ikarus 250 modifikacijų kolkas nežinau.

                              Comment


                                Skirtumų buvo ir daugiau.
                                250.04, 250.09 ir 250.12 neturėjo galinių durų, priekinės durys buvo atidaromos rankomis. Visi langai, išskyrus galiniai šoninius su fortkėm. Šoninių langų skaičius iš abiejų pusių - 5. Skyrėsi ir ratų arkos - pirmųjų partijų jos buvo pusapvalės (ar tik 04 ar ir 09 - nežinau), o ne su kampukais, kaip visų 260, 280 ar vėlesnių 250 bei 255, 256.
                                Variklis 192 AG, 5 pavaros.

                                250.58 - su galinėmis durimis. Bet priekinės vis tiek atidaromos rankomis. Šoninių langų 5 iš kairės pusės ir 4 iš dešinės (galinis paaukotas durims, atsirado mažas langelis tarp durų ir galo). Variklis - 220 AG, 6 pavaros.

                                250.59 - abi durys automatinės, variklis - 250 AG, 6 pavaros. 6 šoniniai langai iš kairės pusės ir 5 iš dešinės. Vėlesnių modelių stiklai tonuoti, pagerinto komforto, naujo modėlio sėdynės, roletinės užuolaidos. Sumažintas vairuotojo šoninis langas.

                                250.93 - abi durys automatinės, 6 šoniniai langai iš kairės ir 5 iš dešinės puses, stiklai tonuoti, pagerinto komforto, roletinės užuolaidos. Vėliausių partijų nauja dažymo schema - raudona (arba mėlyna) ir smėlio - apačia raudona (mėlyna), nuo moldingo iki langų apačios smėlio (kreminė) ir raudonos (mėlynos) trys skirtingo pločio juostos . Stogas smėlio sp. stiklai tonuoti, pagerinto komforto, naujo modėlio sėdynės, roletinės užuolaidos. Sumažintas vairuotojo šoninis langas.
                                Į Lietuvą irgi turbūt nepateko. Arba pateko nedaug vienetų.

                                250.95 - išvaizda analogiška 93, bet variklio galia šiek tiek mažesnė, autobuso masė taip pat apie 0,5 t mažesnė. Taip pat kitoks priekinis tiltas. Šis modelis turbūt į Lietuvą irgi nepateko.

                                Gal ir ne viskas tiksliai.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.07.06, 11:50.

                                Comment


                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  Šaunu !

                                  15 87 ЛИА - 746 matyti neteko, bet įdomu, kodėl jis "gyveno" tik 4 metus, nes 1986 metais jį pakeitė 746 41 78 ЛИУ...

                                  06 99 ЛИС - 503 taip pat neteko matyti, tačiau mačiau sąraše nesantį Ik-250:
                                  5503 41 25 ЛИС - greičiausiai jis tiesiog gavo naują valstybinį numerį?
                                  15 87 ЛИА buvo pakliuvęs į gana rimtą avariją, o tais laikais dažnai po to neberemontuodavo, o nurašydavo, nes vis būdavo gaunamos naujos mašinos.

                                  41 25 ЛИС iš tiesų numeris buvo 1988 m. pakeistas, nes mašina nuo 1987 m. nepilnus metus važinėjo su minėtu nr. Šis autobusas gal rečiau buvo matomas, nes dirbo brigadoje, aptarnavusioje daug "baltarusiškų" (Minsko, Vitebsko ir Mogiliovo kryptys) ir naktinių linijų.

                                  Comment


                                    Ačiū AutoLiet, Al1 ir Matytas už Ikarus-250 modifikacijų išaiškinimą
                                    Bet dar šiek tiek pratęsiu diskusiją
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    250.58 - su galinėmis durimis. Bet priekinės vis tiek atidaromos rankomis. Šoninių langų 5 iš kairės pusės ir 4 iš dešinės (galinis paaukotas durims, atsirado mažas langelis tarp durų ir galo). Variklis - 220 AG, 6 pavaros.
                                    Truputį atvirkščiai - galinės buvo ne automatinės
                                    Štai tipinio ir Lietuvai įprasto dažymo Ikarus 250.58 pavyzdys.

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    250.59 - abi durys automatinės, variklis - 250 AG, 6 pavaros. 6 šoniniai langai iš kairės pusės ir 5 iš dešinės. Vėlesnių modelių stiklai tonuoti, pagerinto komforto, naujo modėlio sėdynės, roletinės užuolaidos. Sumažintas vairuotojo šoninis langas.
                                    Pirmaisiais metais ant jų priekinių grotelių buvo rašomas modelis su indeksu - "250.59". Vėliau (nuo 1986 metų pabaigos), kai pasikeitė vidaus dizainas - atsirado "stilingos" sėdynės, atlenkiami ranktūriai, ant priekinių grotelių liko tik modelis - "250". Todėl buvau sugalvojęs, kad ir modelio indeksas turėjo keistis, bet, pasirodo, taip nėra
                                    Beje, Vilniaus AP pirmasis toks, po "restylingo", buvo 5532 45 51 ЛИУ, nors kartu gautas 7716 45 52 ЛИУ dar buvo ankstesnio "stiliaus"

                                    Dėl roletinių užuolaidų - man atrodo, jos buvo jau pirmuosiuose Lietuvoje gautuose 250.59.

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    250.93 - abi durys automatinės, 6 šoniniai langai iš kairės ir 5 iš dešinės puses, stiklai tonuoti, pagerinto komforto, roletinės užuolaidos. Vėliausių partijų nauja dažymo schema - raudona (arba mėlyna) ir smėlio - apačia raudona (mėlyna), nuo moldingo iki langų apačios smėlio (kreminė) ir raudonos (mėlynos) trys skirtingo pločio juostos . Stogas smėlio sp. stiklai tonuoti, pagerinto komforto, naujo modėlio sėdynės, roletinės užuolaidos. Sumažintas vairuotojo šoninis langas.
                                    Į Lietuvą irgi turbūt nepateko. Arba pateko nedaug vienetų.

                                    250.95 - išvaizda analogiška 93, bet variklio galia šiek tiek mažesnė, autobuso masė taip pat apie 0,5 t mažesnė. Taip pat kitoks priekinis tiltas. Šis modelis turbūt į Lietuvą irgi nepateko.

                                    Gal ir ne viskas tiksliai.
                                    Dėl 250.93 - remiantis AutoLiet išaiškinimu, teks pasidaryt išvadą, kad tokie ir buvo tie keturi 61 xx ЛИС

                                    Beje, tarybinių laikų pabaigoje į Lietuvos autobusų parkus iš gamyklos patekę Ikarus 250.59 (kaip ir 250.93 bei 256.xx) visi dar buvo standartinio dažymo (raudoni su balta apačia), t.y. tos Al1 aprašytos maišytos su smėlio spalva dažymo schemos autobusų parkai nebesulaukė.
                                    Tik vėliau įmonių gauti Ikarusai buvo ir taip dažyti. Vienas pavyzdys - Ukmergės "Vienybės" gamyklos Ikarus 256.75 (nors nuotraukoje jo apačia jau perdažyta). Daugiau neatsimenu, ar tokių buvo - gal kieno atmintis greitesnė už mano?
                                    Paskutinis taisė aRa; 2010.07.06, 13:21. Priežastis: patikslinimas dėl spalvų schemos

                                    Comment


                                      Alytuje "Snaigė" 256-ąjį turėjo tokį, tik su raudonos ir smėlio spalvos dažymu. Pačiam teko du kartus juo jau į užsienį važiuoti - į Latviją ir Baltarusiją.
                                      Berods tuometinis Jonavos "Azotas" 250-ąjį naujos dažymo schemos autobusą turėjo.

                                      Comment


                                        Parašė AutoLiet
                                        Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                        Pataisiau Kauno ir Vilniaus Ikarus 250 sąrašus.
                                        Drįsiu pasiginčyti Mano žiniomis, 51 sėdimos vietos Ikarusai - taip išeina, kad 250.93, buvo tik tie 4 Vilniaus - 61 xx ЛИС.
                                        O Kauno 578 ir 595 (53 4x ЛИЧ) buvo "standartinio" išplanavimo, t.y. 42 sėdimųjų vietų, su šaldytuvu. Taigi - 250.59, o galbūt ir 250.95.

                                        Beje, dar keletas pakeistų tarybinių numerių:
                                        5451 19 20 ЛИП -> 66 22 ЛИЧ
                                        3426 26-31 ллч -> 70 84 ЛИЧ

                                        O kaunietiškų PTB esu matęs tik kelis:
                                        5555 57 90 ЛИП -> 03 06 PTB
                                        5549 65 42 ЛИП -> 03 19 PTB
                                        5595 53 46 ЛИЧ -> 24 09 PTB

                                        Comment


                                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                          Drįsiu pasiginčyti Mano žiniomis, 51 sėdimos vietos Ikarusai - taip išeina, kad 250.93, buvo tik tie 4 Vilniaus - 61 xx ЛИС.
                                          51 vietos Ikarusai tikrai dar buvo 7728 - 6263ЛИС, 5581 - 6442ЛИС, dėl 7744 - 6782ЛИС tiksliai nebeprisimenu, bet, tas, regis irgi buvo be šaldytuvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X