Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto registracijos numeriai
Collapse
X
-
"Vilniaus autobusų" oficialiai nurašytas Van Hool A508 Nr. 037 pavirto "techniniu transportu" parko teritorijoje - stovi su dideliu užrašu "TECHNINĖ PAGALBA" ant šoninių langų. Fotografijos nebus - mačiau iš labai toli
Comment
-
Parašė AutoLietPlungėje lankiausi labai seniai, todėl ir žinios senos: http://www.failai.lt/qxl56tbx137r/Pl...busai_.xls.htm
Paz-672:
196 07-00ллэ
Laz-695N:
217 9698ЛИР
203 4420ЛИЧ
210 4898ЛИЧ
??? 7263ЛИX
208 7289ЛИX
Dar buvo 1987m. gautas 194-tas, bet mačiau jau tik su nauju valstybiniu ZTG630 numeriu.
Beja, įdomu, kuo ypatingi buvo Plungei 1970metai, kad gavo net 15 naujų autobusų?
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąKeletas Plungės autobusų kolekcijos papildymui:
Paz-672:
196 07-00ллэ
Laz-695N:
217 9698ЛИР
203 4420ЛИЧ
210 4898ЛИЧ
??? 7263ЛИX
208 7289ЛИX
Dar buvo 1987m. gautas 194-tas, bet mačiau jau tik su nauju valstybiniu ZTG630 numeriu.
Beja, įdomu, kuo ypatingi buvo Plungei 1970metai, kad gavo net 15 naujų autobusų?
Comment
-
Mano žinios apie Plungės AP gaunasi lyg tarpinės tarp AutoLiet sąrašo ir Vakario AP laikų sąrašo
Taigi, mano matytų Plungės tarybinių autobusų (ATĮ laikų ir vėlesnio jų virtimo į AP - kiek dar pasitaikė pamatyti) sąrašėlis. Skliausteliuose priekyje - naujieji AP garažo numeriai; jei skliausteliuose brūkšnys - numerio nebuvo, nors autobusą mačiau jau su AP emblema.
Ikarus-260:
??? 45-80 ллэ
240 72-59 ллэ
??? 74-57 ллэ (2007 metais parke stovėjo nebevažiuojantis, bet su užrašu "Skrajojantis olandas" )
231 95 50 ЛИР
242 42 07 ЛИЧ
233 42 08 ЛИЧ -> ZTG 750
230 47 29 ЛИЧ
<35> ZTG 743
<??> ZTG 754
ЛАЗ-695Н:
200 33-31 ллэ
201 45-12 ллэ
205 75-48 ллэ
218 76-17 ллэ
??? 82-68 ллэ
202 84-67 ллэ
221 06 29 ЛИМ
222 06 30 ЛИМ
192 87 82 ЛИР
<–> <- 194 92 83 ЛИР -> ZTG 630
<21> <- 212 94 43 ЛИР
217 96 98 ЛИР
<14> <- 210 99 67 ЛИР -> ZTG 632
<–> <- 190 41 68 ЛИЧ -> ZTG 631
191 41 69 ЛИЧ
<11> <- 203 44 20 ЛИЧ -> ZTG 628
206 44 86 ЛИЧ
216 48 98 ЛИЧ
<19> <- 195 61 08 ЛИХ -> ZTG 746
214 64 07 ЛИХ (geltonas su raudonomis juostomis; šis autobusas liko ATĮ žinioje)
197 66 23 ЛИХ
<16> <- 204 69 29 ЛИХ -> ZTG 635
<24> <- 193 71 50 ЛИХ -> ZTA 869
<12> <- 207 72 63 ЛИХ -> ZTG 629
208 72 89 ЛИХ
<17> ZTG 636
<22> ZTG 742
<23> ZTG 758
ЛАЗ-42021:
239 68 27 ЛИХ
232 72 64 ЛИХ
234 74 01 ЛИХ
243 77 83 ЛИХ (šviesiai rudos spalvos - panašiai, kaip ПАЗ)
<31> ZTG 752
<32> ZTG 658
ПАЗ-672М:
??? 20-35 ллэ
184 89 73 ЛИР
186 40 67 ЛИЧ
185 40 68 ЛИЧ
<03> ZTG 638
<04> ZTG 654
ПАЗ-3205:
<–> 50 91 LLA -> ZTG 748
КАвЗ-3270:
187 48 24 ЛИЧ
188 60 58 ЛИХ
189 61 09 ЛИХ
181 70 41 ЛИХ
Nežinau modelio:
182 82-95 ллэ
Bandžiau daryti suvestinę iš savo matytų ir forume paminėtų tarybinių bei lietuviškų numerių, juos "suvedinėt" ir "kaišyt skyles", bet kol kas gavosi nelabai kas... Vakari ir AutoLiet, gal tiksliau žinote metus pagal tarybinius valst. Nr.?
Comment
-
Ir dar apie mano matytą Plungės tarybinį transportą - keli taksi automobiliai
ГАЗ-24 ("Волга"):
250 94 82 ЛИА
??? 95 95 ЛИА
265 99 16 ЛИА
??? ЛКС 90 31 *
ГАЗ-24-10 ("Волга"):
253 48 73 ЛИВ
3 49 63 ЛИВ
Москвич-2140:
252 43 36 ЛИВ
259 44 09 ЛИВ
* ЛКС 90 31 - be abejo, tai ne pirmasis jo valstybinis Nr., nes papildoma "speciali" ЛКС serija valstybiniam transportui atsirado pačioje sovietmečio pabaigoje ir nemažai lengvųjų jais buvo "papuošta", o šios serijos paskirties nebandysiu apibūdinti - gal kas tiksliau žino
Ir dar - kiek abejoju, ar ši "Волга" buvo taksi - galėjo būti ir transporto kontrolė ar panašiai. Ir, nors tai tik spėjimas, bet galbūt šį numerį gavo 95 95 ЛИА
P. S. Dėl ЛИА serijos numerių turbūt reikia atskiro paaiškinimo.
Kai tik buvo pradėti išdavinėti "baltieji" tarybiniai numeriai (SSRS jie buvo vadinami "Номерные знаки образца 1977 года", nors Lietuvoje pasirodė tik 1981-1982 metais), pirmoji serija (ЛИА) gavosi dubliuota, t.y. tos pačios skaičių ir raidžių kombinacijos buvo po keletą komplektų - vienas lengviesiems automobiliams (abu numeriai pailgi), kitas sunkvežimiams (priekinis numeris pailgas, gale - kvadratinis), o trečias - motociklams (tik kvadratinis numeris). Vėlesnėse serijose tokių dublių jau nebebuvo. Čia tai akivaizdžiai galima pamatyti (tik teko puslapio koduotę ("Encoding") rankomis perjungti į "Cyrilic (Windows)")
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąBandžiau daryti suvestinę iš savo matytų ir forume paminėtų tarybinių bei lietuviškų numerių, juos "suvedinėt" ir "kaišyt skyles", bet kol kas gavosi nelabai kas... Vakari ir AutoLiet, gal tiksliau žinote metus pagal tarybinius valst. Nr.?Paskutinis taisė Vakaris; 2010.06.09, 08:40.
Comment
-
Apibendrinau savo ir Jūsų (aRa, Vakari) informaciją apie Plungės autobusus ir siunčiu autobusų sąrašą su tarybinių numerių registracijos metais.: http://www.failai.lt/23c9slkf17mf/Pl...obusai.xls.htmPaskutinis taisė AutoLiet; 2010.06.28, 08:51.
Comment
-
Parašė AutoLietKlaipėdos AP Ik-260: http://www.failai.lt/e4ykgkxjkart/Kl...Ik-260.xls.htm
5368 ЛИО 3866 (sąraše buvo 5268 ЛИО)
6151 ЛИО 3773 (sąraše buvo 6191 ЛИО)
6152 ЛИО 3788 (sąraše buvo 6192 ЛИО)
bei reikėtų papildyti 2 buvusiais Ikarus 263:
7090 ЛИО 3872 (1989)
7610 ЛИЧ 3873 (1990)
Dar pastebėjimas:
61-61 ллп iš tiesų buvo mokomasis, bet priklausė ne AMK, o ДОСААФ (liet. trumpinys lyg buvo SDAALR) Klaipėdos skyriui.
Bei iš sąrašo buvo du autobusai, vėliau perdaryti į mobilias padangų keitimo dirbtuves:
81-49 ллп 775 (buvęs gar. 3775)
5177 ЛИМ 768 (buvęs gar. 3768)
Belieka tik laukti dar Klaipėdos Ikarus 280 (jų buvo gauta nuo 1975 m. pagal mano duomenis 128, dar 2 buvo gauti apie 1995 naudoti iš rytinės Vokietijos (jei dar nesuvesti, pusfabrikatį galėčiau įmesti).
Tiesa, gal susikooperavus reikėtų papildyti lietuviškais valstybiniais numeriais bei kolonų skaitmeniniais indeksais prieš garažinius.Paskutinis taisė Matytas; 2010.06.12, 15:35.
Comment
-
Parašė Matytas Rodyti pranešimąDėkui už info, tik turiu keletą greitų pastebėjimų, įsivėlė kelios klaidos:
5368 ЛИО 3866 (sąraše buvo 5268 ЛИО)
6151 ЛИО 3773 (sąraše buvo 6191 ЛИО)
6152 ЛИО 3788 (sąraše buvo 6192 ЛИО)
bei reikėtų papildyti 2 buvusiais Ikarus 263:
7090 ЛИО 3872 (1989)
7610 ЛИЧ 3873 (1990)
Dar pastebėjimas:
61-61 ллп iš tiesų buvo mokomasis, bet priklausė ne AMK, o ДОСААФ (liet. trumpinys lyg buvo SDAALR) Klaipėdos skyriui.
Bei iš sąrašo buvo du autobusai, vėliau perdaryti į mobilias padangų keitimo dirbtuves:
81-49 ллп 775 (buvęs gar. 3775)
5177 ЛИМ 768 (buvęs gar. 3768)
Belieka tik laukti dar Klaipėdos Ikarus 280 (jų buvo gauta nuo 1975 m. pagal mano duomenis 128, dar 2 buvo gauti apie 1995 naudoti iš rytinės Vokietijos (jei dar nesuvesti, pusfabrikatį galėčiau įmesti).
Tiesa, gal susikooperavus reikėtų papildyti lietuviškais valstybiniais numeriais bei kolonų skaitmeniniais indeksais prieš garažinius.
Ik-280 mano sąraše taip pat 128 autobusai. Savaitgalį suvesiu į kompą ir atsiųsiu. Gerai būtų, kad atsiųstum lietuviškus valstybinius numerius, o kolonas galėsiu pridėti prie atsiustų ir naujai siunčiamų garažinių numerių sarašų.Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.06.13, 08:21.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąAčiū už Klaipėdos AP Ik-260 informacijos papildymą ir pataisymą. 53 68 ЛИО 3866 (mano sąraše 52 68 ЛИО) - mano klaida. Kas liečia 61 51 ЛИО 3773 (mano sąraše 61 91 ЛИО) ir 61 52 ЛИО 3788 (mano sąraše 61 92 ЛИО), tai aš šiuos numerius nusirašiau iš AP techninio skyriaus knygos. Būtų gerai, kad kas iš forumiečių patvirtintų mūsų numerius.
Ik-280 mano sąraše taip pat 128 autobusai. Savaitgalį suvesiu į kompą ir atsiųsiu. Gerai būtų, kad atsiųstum lietuviškus valstybinius numerius, o kolonas galėsiu pridėti prie atsiustų ir naujai siunčiamų garažinių numerių sarašų.
Dėkui už Ik280 sąrašą, tikrai yra visi gauti iki 1990 m. Tik čia permetęs žvilgsnį radau netikslumą - 3558 ЛИО reikėtų taisyti į 3358 ЛИО. O lietuviškus nr. artimiausiu metu persiųsiu.Paskutinis taisė Matytas; 2010.06.14, 11:44.
Comment
-
Kol AutoLiet "kovoja" su didžiųjų miestų autobusų parkų sąrašais, aš tęsiu mažųjų. Šįkart siūlau pasidalinti žiniomis apie Utenos autobusus. Pradžiai įdedu turimą informaciją apie Ikarus 260:
201 78-78 ллз (1976m.)
204 78-79 ллз
205 78-80 ллз
206 78-81 ллз
207 78-82 ллз
102 29-53 ллв (1977m.)
115 29-54 ллв
183 29-55 ллв
199 29-56 ллв
165 71-60 лло
182 71-61 лло
166 71-62 лло
103 11-03 ллн (1978m.)
104 93-06 ллн
200 06-19 ллх (1979m.)
181 25-19 ллх
162 64-85 ллх (1980m.)
105 06-13 лкб
103 06-14 лкб
192 63-92 лкб (1982m.)
193 63-93 лкб
203 63-94 лкб
191 63-95 лкб
167 83-06 лкб (1983m.)
169 84-95 лкб (AP > 74 ZVL481)
202 20 38 ЛИН (1984m.) 260.27?
195 21 83 ЛИН 260.27
198 11 34 ЛИО (1986m.)
164 11 35 ЛИО
??? 11 36 ЛИО (AP > 72)
182 46 78 ЛИШ (1987m.)
183 46 79 ЛИШ
184 46 80 ЛИШ (kazkuris is sios trijules AP laikais tapo 69 ZUA 754)Paskutinis taisė Vakaris; 2010.06.14, 12:52.
Comment
-
Pratęsdamas temą, įdedu Utenos AP autobusų sąrašą po atsiskyrimo nuo ATĮ. “Revoliucija” Utenos autobusų numeracijoje buvo padaryta tvarkingai, autobusai sunumeruoti pagal registracijos eiliškumą, tik dažniausiai atbuline tvarka. Numeracijos pradžioje (iki 31) buvo Paz, Kavz markės autobusai, o užbaigė (virš 65) Ikarus 260, tačiau su pakeistais numeriais ir vienų ir kitų beveik nemačiau, todėl lauksiu Jūsų papildymuose. Taigi įdedu turimus duomenis apie autobusus ir jų numeraciją nuo 31 iki 65...
LAZ-695Н:
31 - ZUA 608 < (buv. 128 – 32 37 ЛИХ)
32 - ZUA 635 < (buv. 138 – 26 45 ЛИХ)
33 - ZUA 748 < (buv. 136 – ?)
34 - ZUA 633 < (buv. 125 – ?)
35 - ZUA 632 < (buv. 120 – 92 98 ЛИШ)
36 - ZUA 774 < (buv. ?)
37 - ZUA 634 < (buv. 135 – 83 74 ЛИШ)
38 - ZUA 773 < (buv. 124 – 82 02 ЛИШ)
39 - ZUA 751 < (buv. 122 – 75 07 ЛИШ)
40 - ZUA 753 < (buv. 131 – 72 31 ЛИШ)
41 - ZUA 772 < (buv. ?)
42 - ZUA 755 < (buv. 177 – 44 97ЛИШ)
43 –--------- < (buv. 107 – 42 75 ЛИШ)
44 - ZUA 775 < (buv. 123 – 41 62 ЛИШ)
45 – ZUA 750 < (buv. 178 – 13 78 ЛИО)
46 ---------- < (buv. 170 – 97 29 ЛИМ)
47 - ZUL 906 < (buv. 172 – 96 09 ЛИМ)
48 –--------- < (buv. 176 – 95 21 ЛИМ)
49 –--------- < (buv. 127 – 93 67 ЛИМ)
50 –--------- < (buv. 174 – 83 62 ЛИМ)
51 –--------- < (buv. 173 – 82 19 ЛИМ)
52 –--------- < (buv. 175 – 82 18 ЛИМ)
53 –--------- < (buv. 133 – 22 99 ЛИН)
----------------(buv. 119 – 20 99 ЛИН (įkeliu nors buvo nurašytas iki AP įkūrimo)
----------------(buv. 125 – 19 15 ЛИН) (nurašytas iki AP)
54 –--------- < (buv. 129 – 17 28 ЛИН)
----------------(buv. 128 – 17 27 ЛИН) (nurašytas iki AP)
----------------(buv. 138 – 14 09 ЛИН) (nurašytas iki AP)
55 –---------- < (buv. 137 – 12 84 ЛИН)
Toliau netęsiu LAZ695H sąrašo (negaliu atimti iš AutoLiet malonumo), bet jų buvo dar beveik 30...
LAZ-42021:
56 - ZUA 771 < (buv. 180 88 91 ЛИШ)
57 - ZUA 607 < (buv. 181 96 59 ЛИШ)
58 – ZUL 201 < (buv. ??? 32 35 ЛИХ)
LAZ-699P:
59 – ZUA 618 < (buv. 155 32 36 ЛИХ > /2515PTB/)
---------------(buv. 168 94 70 ЛИМ > /0445PTB/) (tiketina, kad buvo 60-tas)
Ikarus 256:
61 - ZUA 119 < (buv. 151 – 88 08 ЛИШ)
62 - ZUA 382 < (buv. 161 – 09 08 ЛИО)
63 - ZUA 406 < (buv. 158 – 93 08 ЛИМ)
64 - ZUA 408 < (buv. 171 – 21 85 ЛИН)
65 ---------- < (buv. 160 – 11 46 ЛИН)Paskutinis taisė Vakaris; 2010.06.14, 13:00.
Comment
-
Parašė ANRE Rodyti pranešimąGal zinote kasnors kiek "KAUTRA" ir "TOKS" turi isvis autobusu? Buciau dekingas
Parašė AutoLietKauno AP Ikarus 280: http://www.failai.lt/oluxzac1j998/Kauno_Ik-280.xls.htm
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
Ar dar toli iki Kautros Ikarusų 250?
Comment
-
Parašė AutoLietVilniaus AP Ikarus 280: http://www.failai.lt/zc2yykwbgkh5/Vi...Ik-280.xls.htm
1989 gautus Ikarusus galima suskirstyti į dvi grupes:
nuo 63 85 ЛИС iki 65 16 ЛИС - buvo su dvivėrėmis durimis, todėl, kiek suprantu, jų indeksas taip pat yra 280.64, kaip ir 1990 gautų Ikarusų su baltomis dvivėrėmis (nors man vis atrodė, kad šitie turėtų turėti kitokį indeksą, nei su geltonomis durimis )
O dėl partijos nuo 69 20 ЛИС iki 69 26 ЛИС - nežinau, kokį jų indeksas - vidus, atskirta vairuotojo kabina ir kiti elementai buvo kaip ir tuometinių 280.64, tačiau durys - standartinės ("susilankstančios" keturių dalių)...
Comment
Comment