idomi situacija su "Kautros" garaz.nr. 01..taip iseina jog 2 masinos turi ta pati garazini nr.,o kuri pirmesne butu ar Vilkaviskio AP Temsa Oplain,ar Alytaus AP Iveco Daily ??
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto registracijos numeriai
Collapse
X
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąidomi situacija su "Kautros" garaz.nr. 01..taip iseina jog 2 masinos turi ta pati garazini nr.,o kuri pirmesne butu ar Vilkaviskio AP Temsa Oplain,ar Alytaus AP Iveco Daily ??
Laikinas "palengvinimas" tas, kad Alytaus Iveco Daily turi tiesiog numerį "1", o Vilkaviškio Temsa - "01" Na, tai kuris iš jų "pirmasis"?
P.S. tačiau, kaip jau minėjau, Alytaus AP Iveco palengva pernumeruojami - iš vienženklių 1,2,3,4,5,6 jau atsirado 03 ir 06, tai, matyt, ir kitų eilė ateis...
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąO jei "Kautra" prisijungs dar ir kokį Marijampolės ar Šakių AP, tai Tamstos galvosūkiai bandant įžvelgti vientisą numeraciją gali tapti išvis neišsprendžiami...
Laikinas "palengvinimas" tas, kad Alytaus Iveco Daily turi tiesiog numerį "1", o Vilkaviškio Temsa - "01" Na, tai kuris iš jų "pirmasis"?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąŠiek tiek patikslinsiu, tą Daily Alytuje fotografavau maždaug prieš mėnesį, o prieš savaitę tą patį Daily mačiau perdažytą, su dideliais Kautros logotipais ir jau numeriu 01 (dabar jis toks pats, kaip ir aRa nufotografuotas 06). Taigi, numeriuką, jeigu reikės, turės keisti buvęs 207
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimątik idomu ar tas buves nr.207 (dabartinis Vilkaviskio AP 01) pakeistu numeracija ar ne ? nes nelabai suprantu kaip imones dokumentuose gali figuruoti dvi masinas ta pacia numeracija..?? juk firma tai viena,siuo atveju "Kautra" juk ir keliones lapai ir kt.dokumentai..nesuprantu..
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąBerods 2000 metais esu matęs šiuos Vilkaviškio Ikarus-260:
105 84-50 ллц (gal tai vis tik nebuvo лиц ?)
108 27-45 лля
099 80-55 лка
098 80-56 лка
*** 24 71ЛИЛ - su ant posūkio lemputės išgraviruotu garažiniu 107 - gaunasi, kad ir toks Ikarus-as buvo
...
91 84-53 ллк Laz-697H (1978m.)
92 39-07 лля Laz-697P (1980m.)
93 1936 ЛИЛ Laz-697P (1983m.)
94 1597 ЛИЛ Laz-697P (1982m.)
95 5978 ЛИЛ Laz-699P (1984m.)
96 3840ЛИЛ Ikarus 260 (1983m.)
97 6809 ЛИЛ Laz-699P (1984m.)
98 80-56 лка(papildau aRa pateiktu autobusu)
99 80-55 лка(1981m.)
100 58-17 ллк Laz-695H (1978m.)
101 58-16 ллк Laz-695H (1978m.)
102 1513 ЛИЛ Laz-695H (1982m.)
103 29-49 ллц (1980m.)
104 29-50 ллц
105 84-50 ллц
106 84-51 ллц
107?
108 27-45 лля
109 27-44 лля
110 2471 ЛИЛ(1983m.)
... toliau didelis tarpas
Sovietmečiu numeruodavo autobusus gan tvarkingai, todėl tikėtina, kad 107 buvo, nors be jo - lygiai 10 autobusų. Kadangi tais laikais buvo mėgstami skaičiai 5 ir 10 kyla įtarimas. Labiau tikėčiau, kad jų buvo 12-ka, sakykim dar Nr.111
Klausimas skirtas aRa - 2000m. jie dar neturėjo lietuviškų valstybinių?Paskutinis taisė Vakaris; 2010.05.06, 23:41.
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąDar truputį grįžtu prie Vilkaviškio ATĮ Ikarus 260 sąrašo. Knieti sužinoti, kiek jų buvo.
(...)
Sovietmečiu numeruodavo autobusus gan tvarkingai, todėl tikėtina, kad 107 buvo, nors be jo - lygiai 10 autobusų. Kadangi tais
laikais buvo mėgstami skaičiai 5 ir 10 kyla įtarimas. Labiau tikėčiau, kad jų buvo 12-ka, sakykim dar Nr.111
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąKlausimas skirtas aRa - 2000m. jie dar neturėjo lietuviškų valstybinių?
Taigi, 1995 pradžioje visi mano matyti Ikarus buvo dar su senaisiais valstybiniais, tačiau jau su AP emblemomis (tik dėl 098 ir 24 71 ЛИЛ negarantuoju). Matyt, daugmaž tais metais emblemas ir pradėjo klijuoti, nes kai kurie autobusai važinėjo jau su jomis, o kiti tik su garažo numeriais.
O 2000-aisiais iš Ikarus-260 parke jau stovėjo nurašyti 099 ir 110 (be valst. Nr.) ir dar panašūs į važinėjančius, bet be garažo numerių (bent išorėje) - ZME 067, ZME 069 ir ZME 071.
Regitroje su šios serijos panašiais valstybiniais radau iš viso 9 Ikarus-260 (dabar visi jau išregistruoti; surūšiavau pagal metus):
ZME069 1979
ZME067 1980
ZME068 1980
ZME070 1980
ZME073 1980
ZME074 1981
ZME075 1981
ZME071 1983
ZME072 1983
Aišku, nėra garantijos, kad kiti Ikarusai lietuviškų valstybinių nesulaukė - visos Regitros juk "neperknisi"...
P.S. Kiek suprantu, tarp Ikarusų garažo numerių įsiterpę ЛАЗ-ai - toli gražu ne visi, todėl šito sąrašėlio, turbūt, pildyti neverta ir geriau jiems padaryti atskirą?Paskutinis taisė aRa; 2010.05.09, 13:02. Priežastis: patikslinimas dėl metų ir lietuviški valst. Nr.
Comment
-
Atkeliu iš Klaipėdos viešojo transporto temos.
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąApie KLAP'o autobusus čia rašiau turėdamas omeny nelabai tikslų sąrašą fotobus.msk.ru. Ten keistai atrodė po 223, esantys 1056-1063 MB O407. Kaip minėjau, keturženklės autobusų žymėjimo sistemos KLAP'as atsisakė apie 2004m., kai Ikarus'us pakeitusius MAN ir MB autobusus buvo pradėta žymėti 01,02,03...numeriais.
Šiandien peržiūrėjau - sąrašas pataisytas pagal eiliškumą.
Dabar netikslumai papildymų sąraše:
86 BFU 483 MAN NL202 - anot Regitros tai MB O405, grečiausiai bus O405N
95 CHF 767 MB O405GN - ne tas valstybinis numeris, ir šis GN kažkaip keistai įsiterpęs tarp kitų.
152 BEM 908 Setra 215HR - nurašytas
155 COG 140 Setra 215HR - ne tas valstybinis numeris
185 FLT 885 N116 - registruotas ir neseniai TA praėjęs
186 FLT 889 N116 - išregistruotas 2009/2010
187 FLB 736 N116 - ne tas valstybinis numeris
??? JLT 366 N116 - keista, niekas neskuba jo išregistruoti.
(2)224 YLB 623 MB O309 - ne tas valstybinis numeris (nuo Saffle/Volvo B10M-65)
(2)225 YLE 863 MB O309 - Regitroje nerastas, gali būti, kad parduotas ir perregistruotas
1017,1018...1032-1034...1040-1052, 2219...2222...2226
bei 2001 metais - 53-55 - valstybinius nr. turite? Ar jie visi buvo su Volvo B10M-65 važiuokle?
MAN SL200 ir MB O307 1010-1014 - tas pats klausimas: kokie jų valstybiniai nr. ar bent kuris garažinis nr. kokią markę atitinka?
AOB 189 MAN NL202 pas mane be garažinio nr. Gal kas žino jį?Paskutinis taisė Mettal; 2010.05.09, 11:47.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAtkeliu iš Klaipėdos viešojo transporto temos.
Keista, man atrodo kai braukiau visiems kolonos numerius, tai jie buvo nubraukti visiems iškart.
Dabar netikslumai papildymų sąraše:
86 BFU 483 MAN NL202 - anot Regitros tai MB O405, grečiausiai bus O405N
95 CHF 767 MB O405GN - ne tas valstybinis numeris, ir šis GN kažkaip keistai įsiterpęs tarp kitų.
152 BEM 908 Setra 215HR - nurašytas
155 COG 140 Setra 215HR - ne tas valstybinis numeris
185 FLT 885 N116 - registruotas ir neseniai TA praėjęs
186 FLT 889 N116 - išregistruotas 2009/2010
187 FLB 736 N116 - ne tas valstybinis numeris
??? JLT 366 N116 - keista, niekas neskuba jo išregistruoti.
(2)224 YLB 623 MB O309 - ne tas valstybinis numeris (nuo Saffle/Volvo B10M-65)
(2)225 YLE 863 MB O309 - Regitroje nerastas, gali būti, kad parduotas ir perregistruotas
1017,1018...1032-1034...1040-1052, 2219...2222...2226
bei 2001 metais - 53-55 - valstybinius nr. turite? Ar jie visi buvo su Volvo B10M-65 važiuokle?
MAN SL200 ir MB O307 1010-1014 - tas pats klausimas: kokie jų valstybiniai nr. ar bent kuris garažinis nr. kokią markę atitinka?
AOB 189 MAN NL202 pas mane be garažinio nr. Gal kas žino jį?
86 tikrai MB
95 CHJ 767
155 CCG 148
187 FLB 738 - "Regitra" neranda, bet toks tikrai buvo 1997m.
224 YLD 159 - irgi nurašytas
225 tikrai buvo
Apie AOB 189 neturiu duomenų. Gal kitos kompanijos...
"Atlikdamas bausmę" papildau:
1010 ZLB 955 MAN? (nesu tikras,ar ši trijulė buvo SL200)
1011 ZLB 953 MAN?
1012 ZLB 954 MAN?
1013 AVS 804 MAN SL200
1014 ZLE 763 MB O305
"Skandinavus" įdėsiu kitą kartą...
Comment
-
Dėkoju už pataisymą . Beje, tas pats klausimas kaip ir šis Prodigal Stranger - visi man žinomi KLAPo O405GN yra iš Eseno ir jie visi yra sąraše (tikrinta pagal EVAG Essen autobusų sąrašą). Gal čia paprastas O405G, nes spalvos balta-žalia atitinka kai kuriuos kitus (64, 65, 66).
--
Papildymas:
1010-1012 - Gräf & Stift GSÜH240 M12, labai panašūs į SL200, nenuostabu, kad susipainiota.
1014 - kažkodėl jis dar įregistruotas. Regitra rodo, kad gegužės 7 d. praėjo TA ir jis turi 2 savininkus. Ar gali būti, kad jis parduotas?Paskutinis taisė Mettal; 2010.05.09, 19:17.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDėkoju už pataisymą . Beje, tas pats klausimas kaip ir šis Prodigal Stranger - visi man žinomi KLAPo O405GN yra iš Eseno ir jie visi yra sąraše (tikrinta pagal EVAG Essen autobusų sąrašą). Gal čia paprastas O405G, nes spalvos balta-žalia atitinka kai kuriuos kitus (64, 65, 66).
--
Papildymas:
1010-1012 - Gräf & Stift GSÜH240 M12, labai panašūs į SL200, nenuostabu, kad susipainiota.
1014 - kažkodėl jis dar įregistruotas. Regitra rodo, kad gegužės 7 d. praėjo TA ir jis turi 2 savininkus. Ar gali būti, kad jis parduotas?
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimą
...Regitroje su šios serijos panašiais valstybiniais radau iš viso 9 Ikarus-260 (dabar visi jau išregistruoti; surūšiavau pagal metus):
ZME069 1979
ZME067 1980
ZME068 1980
ZME070 1980
ZME073 1980
ZME074 1981
ZME075 1981
ZME071 1983
ZME072 1983
Aišku, nėra garantijos, kad kiti Ikarusai lietuviškų valstybinių nesulaukė - visos Regitros juk "neperknisi"...
P.S. Kiek suprantu, tarp Ikarusų garažo numerių įsiterpę ЛАЗ-ai - toli gražu ne visi, todėl šito sąrašėlio, turbūt, pildyti neverta ir geriau jiems padaryti atskirą?
O su tais Laz'ais, tai reikia daug kantrybės, kad surašyti juos. Čia tik AutoLiet turi jos pakankamai. Mano sąsiuvinyje: 695E - 9vnt., 695M - 16 vnt., 695H -49vnt., 4202 - 4vnt., 697H - 4+1vnt., 697P - 3 vnt. 699P -9vnt. Bet laiko trūksta. Nebent kažkas konkrečiai domina...
Comment
-
Mettal, manau, kad pildant Klaipėdos AP sąrašą fotobus.msk.ru puslapyje visais čia per paskutines dienas suminėtais "istoriniais" autobusais vertėtų į ("šešėlinį") pastabos lauką įrašinėti "Полный гаражный", t.y. keturženklius kolonos + garažo numerius, kad jie neužsimirštų kaikui bėgant
P.S. turiu dar keletą čia neišvardintų senųjų Klaipėdos AP numerių, tačiau, kad mažiau dubliuotųsi, palauksiu, kol Vakaris įdės pažadėtus "skandinavus"
Comment
-
Savaitgalį Druskininkuose teko pamatyti naujuosius "Kautros" autobusus.
Visi dažyti baltai su žaliu priekiu, ant VW Crafter-ių šonų priekyje - ir užrašai "Druskininkai". Tačiau ant autobusų išorės nėra jokių "Kautros" rekvizitų - nei Kauno, nei Druskininkų adresų ar telefonų.
MAN NL313 (2005 metų):
186 ETU 651
187 ETU 652
188 ETU 653
189 ETU 654
Temsa Opalin 8.4 (2010 metų):
232 ETU 967
233 ETU 968
234 ETU 970
VW Crafter (2010 metų):
94 EZV 499
95 EZV 504
96 EZV 506
97 EZV 508
98 EZV 509
99 EZV 510
Anksčiau šioje temoje buvo minėta (pranešimas #232), kad Druskininkuose važinėjo ir 235 ETS 641, bet Vakaris rašė (pranešimas #240) matęs jo "broliuką" 236 ETS 642 be "žalios druskininkietiškos nosies", todėl galima būtų spėti, kad ir 235 nėra "tikras druskininkietis".
Bet, dabar apsižiūrėjau, kad "pagal sutartį vežėjas turėjo pradėti naudoti 10 naujų autobusų ir keturis ne senesnius kaip 5 metų žemagrindžius autobusus keleiviams vežti", tai mano sąrašui "iki pilnos laimės" dar vieno naujo trūksta...
Gal ir ne visai į temą, bet viena nuotrauka - visa Druskininkų "Kautros" autobusų "gama"
Daugiau nuotraukų bus fotobus-e ir, galbūt, "Viešojo transporto fotogalerijoje". Bus ir senienų iš "senojo" Druskininkų APPaskutinis taisė aRa; 2010.05.10, 01:42.
Comment
-
Vilkaviškio 107 taip pat neturiu (turiu tuos pačius 10vnt. Ik-260 kaip ir Jus). Jeigu ir buvo toks Ik-260, tai jo valst. nr. galėjo būti 84-XXллц arba 27-4Xлля. Kas dėl ZME 069, tai jis galėjo būti 103 29-49ллц arba 104 29-50ллц. 1979m. pagaminti, o priregistruoti 1980 metų pradžioje.Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.05.10, 09:28.
Comment
-
Parašė Prodigal StrangerPaslapties skraiste apgaubtas autobusas gar.nr. 95. Tikrai. Klaipėdoje tokio autobuso neteko matyt (abejoju, kad toks apskritai egzistuoja), o jis turi ne tik garažinį, bet ir valstybinį numerį. Detektyvas, kitaip nepavadinsi.
Parašė aRa Rodyti pranešimąMettal, manau, kad pildant Klaipėdos AP sąrašą fotobus.msk.ru puslapyje visais čia per paskutines dienas suminėtais "istoriniais" autobusais vertėtų į ("šešėlinį") pastabos lauką įrašinėti "Полный гаражный", t.y. keturženklius kolonos + garažo numerius, kad jie neužsimirštų kaikui bėgant
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąKas liecia "Klap'o" garazine numeracija,tai labai idomu jei ta keturzenkle garazine numeracija,kaip buvo mineta atsisakyta 2004m.,tai kodel jie perdazydami seniau gautus MB O409 is naujo uzraso (palieka) ta senesne garazine numeracija..1056-1063? Ant kai kuriu masinu..
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąMettal, manau, kad pildant Klaipėdos AP sąrašą fotobus.msk.ru puslapyje visais čia per paskutines dienas suminėtais "istoriniais" autobusais vertėtų į ("šešėlinį") pastabos lauką įrašinėti "Полный гаражный", t.y. keturženklius kolonos + garažo numerius, kad jie neužsimirštų kaikui bėgant
P.S. turiu dar keletą čia neišvardintų senųjų Klaipėdos AP numerių, tačiau, kad mažiau dubliuotųsi, palauksiu, kol Vakaris įdės pažadėtus "skandinavus"
Na gerai, neplanavau šiandien tą padaryt, bet teko paaukoti valandžiukę. Iškart atsiprašau - modeliai "regitriniai", tikiuosi Mettal juos "sukultūrins" kaip pridera.
1999m. KLAP’o gauti “scandinaviški” autobusai:
Miesto tipo -
1017 YLB 625 Volvo B10-65
1018 YLB 624 Volvo B10-65
1032 YLA 363 Scania CN112 (ilgas)
1033 YLA 362 Scania CN112 (ilgas)
1034 YLN 108 Volvo B10M (ilgas)
1040 YLK 745? (klaida, po šiuo numeriu važinėjasi kažkoks Opelis )
1041 YLK 313 Volvo B10M
1042 YLK 314 Volvo B10M
1043 YLK 548 Volvo B10M (triašis)
1044 YLL 054 Volvo B10M (triašis)
1045 YLL 631 Volvo B10-65
1046 YLM 132 Volvo B10-65
1047 YLL 882 Volvo B10-65
1048 YLM 024 Volvo B10-65
1049 YLM 023 Volvo B10-65 (dar gyvas)
1050 YLN 029 Volvo B10-65
1051 YLN 028 Volvo B10-65
1052 YLN 027 Volvo B10-65 (dar gyvas)
Tarpmiestiniai -
2188 YLN 784 Volvo B10M (triašis)
2189 YLO 572 Volvo B10M (triašis)
2190 YLU 592 Volvo B10M
2191 YLV 642 Volvo B10M
2218 YLL 630 Volvo B10-65
2219 YLL 138 Scania K112
2222 YLC 041 Volvo B10-65 (pakeistas CRE 062)
2223 YLB 623 Volvo B10-65 (dar gyvas)
2226 YLL 053 Scania K112
Vėliau (2001m.?) gauti –
53 JLP 262 Scania CN113 (važinėja su Busturo” emblema)
54 JLP 495 Volvo B10R-59
55 JLP 378 Volvo B10R
Comment
-
Manau, kad mįslės su Klaipėdos Nr. 95 atsakymas labai akivaizdus
Tas "95" tikrai nepanašus į KlAP-o šriftą. Turbūt žinovai pasakys, iš kur šis autobusas atkeliavo ir kas tas "HSB" (spėju, kad Heidelberg, bet gūglas paskubomis to nepatvirtino)
O Vakaris šį autobusą užsirašė kaip KlAP-o ir taip jau sutapo, kad "95" KlAP sąraše šiuo metu dar nėra... Štai ir viskas
Comment
Comment