Parašė aRa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto registracijos numeriai
Collapse
X
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąKreipiuosi piriausia i Vakari na gal ir AutoLiet turi?
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąNeturiu. Turiu tik tų laikų autobusų nepilną sąrašą.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąGerai butu labai idomu ji pamatyti
Comment
-
Taigi, šiek tiek apie TOKS-o Mercedes-Benz O405. Gretimoje temoje atsakydamas Buss Fanui apie jų naudojimą užmiesčio maršrutuose, paminėjau matytą pusiau miesto, pusiau užmiesčio (t.y. nuo antrųjų durų iki galo buvo sumontuotos minkštosios sėdynės) autobusą.
Tai galėjo būti ne tik kažkuris iš dabar TOKS-ui priklausančių 234-237, bet ir anksčiau TOKS-o naudotų Mercedes-Benz O405, kurie vėliau buvo parduoti (ar perduoti) Vilniaus autobusams:
RVO 305 - TOKS 231 -> VA 454
RVO 290 - TOKS 232 -> VA 455
RVO 306 - TOKS 233 -> VA 456
Taigi, Mettal, 2001 metais šie autobusai buvo pradėti naudoti TOKS-e, o su VA garažo numeriais juos pirmą kartą pamačiau 2005 metais
Panašu, kad jie buvo gauti iš Duisburgo kartu su VA 651-653. Beje, pagal lenteles "Wagen Nr.", matytas 2001 metais VA autobusų viduje, manau, kad tai ir reiškė jų ankstesnius garažo numerius Duisburge:
RVP 450 651 <- 651
RVP 451 652 <- 655 (!)
RVP 452 653 <- 653
Nes ant pirmųjų (TOKS-o -> VA) autobusų tuomet dar matęsi išlikę Duisburgo garažo numeriai atitinka fotobus.msk.ru nurodytus.Paskutinis taisė aRa; 2010.05.01, 18:39.
Comment
-
Vėl gi atkėliau į labiau artimą temą...
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąIdomi situacija su Vilkaviskio AP garazine numeracija..manau kai kurie numeriai dubliuoja "Kautros" numeracija.Idomu kaip dabar jus isskirs,nes kaip zinia "Kautra" turi viena nuoseklia numeracija.
O "viena nuosekli" numeracija suteikiama tik naujai įsigytoms mašinoms, kurios "priskiriamos" įsigytiems parkams - kaip, pavyzdžiui, 229 ir 230 Prienuose, 232-235 - Druskininkuose, o dabar Vilkaviškyje matome 239 ir dar du naujus.
Nors apie tai buvo diskutuota jau prieš mėnesį...
P.S. ir neklauskit kokie "Kautros" autobusai turi garažo numerius 231, 236 ir didesnius, Gal padėtų nuodugnesnė (fotografijų) paieška šiame forume, o gal visagalis gūglas
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąTaigi, šiek tiek apie TOKS-o Mercedes-Benz O405. Gretimoje temoje atsakydamas Buss Fanui apie jų naudojimą užmiesčio maršrutuose, paminėjau matytą pusiau miesto, pusiau užmiesčio (t.y. nuo antrųjų durų iki galo buvo sumontuotos minkštosios sėdynės) autobusą.
Tai galėjo būti ne tik kažkuris iš dabar TOKS-ui priklausančių 234-237, bet ir anksčiau TOKS-o naudotų Mercedes-Benz O405, kurie vėliau buvo parduoti (ar perduoti) Vilniaus autobusams:
RVO 305 - TOKS 231 -> VA 454
RVO 290 - TOKS 232 -> VA 455
RVO 306 - TOKS 233 -> VA 456
Taigi, Mettal, 2001 metais šie autobusai buvo pradėti naudoti TOKS-e, o su VA garažo numeriais juos pirmą kartą pamačiau 2005 metais
Panašu, kad jie buvo gauti iš Duisburgo kartu su VA 651-653. Beje, pagal lenteles "Wagen Nr.", matytas 2001 metais VA autobusų viduje, manau, kad tai ir reiškė jų ankstesnius garažo numerius Duisburge:
RVP 450 651 <- 651
RVP 451 652 <- 655 (!)
RVP 452 653 <- 653
Nes ant pirmųjų (TOKS-o -> VA) autobusų tuomet dar matęsi išlikę Duisburgo garažo numeriai atitinka fotobus.msk.ru nurodytus.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąkas liecia Alytaus AP garazine numeracija,tai lyg ir rasiau..kalbejau su Alytaus AP vairuotojo,o jis sake jog si numeracija yra nuosekli "Kautros" numeracija nes "Kautra" neturejo tokios mazos numeracijos,kokia turi Alytaus AP. Galbut koks vienas kitas skaicius ir sutampa,taciau reikia pripazinti jog tai gal tik vienas,na du ir jau tos masinos nurasytos itariu.Tad Alytaus garazine numeracija vientisa su "Kautros" ,Prienai is vis neturi,va dabar idomu kaip su Vilkaviskiu bus,manau jog nr.07,09 "Kautra" taip pa neturi,kaip su kitais-nezinau.
Taip jau gavosi, kad "Kautroje" beveik nebuvo garažo numerių iki 100, nes "Kautra", atsiskyrusi nuo Kauno autobusų parko, neįsivedė savo atskiros numeracijos, o pastarajame pirmajame šimtuke buvo praktiškai vien miesto autobusai (todėl jie "Kautrai" ir neatiteko).
Paskui "Kautra" pradėjo nuo 70 numeruoti mažuosius autobusus, o nuo 100 - didžiuosius. Prisijungusi Alytaus AP, jo garažo numerių "Kautra" nekeitė. Prienų AP taip pat.
Aišku, tik laiko klausimas, kada išnyks paskutinis Alytaus AP dublis su Kautros numeriais - 77 (stovi be galiojančios TA), o jo dar neseniai važinėjęs "kolega" 90 jau iš tikrųjų nurašytas. Tada jau tikrai įsigalios vientisūmas
"Kautros" techninės pagalbos IKarus-as, kurio garažo numeris 02 - atskira kalba. Jo dublis su Alytaus AP Iveco Daily Nr. 2 matyt, dar ilgai bus.
Nors, paskutiniuoju metu ant buvusių Alytaus AP Iveco Daily (kurių numeriai nuo 1 iki 6), garažo numeriai pradėti rašyti su nuliu priekyje. Galbūt tai pirmosios vientisumo įvedinėjimo "kregždutės"...
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąMatyt, beviltiška Tamstai įrodinėti, kad specialiai sukurto "vientisumo" nebuvo, ir tai tik sutapimas...
Taip jau gavosi, kad "Kautroje" beveik nebuvo garažo numerių iki 100, nes "Kautra", atsiskyrusi nuo Kauno autobusų parko, neįsivedė savo atskiros numeracijos, o pastarajame pirmajame šimtuke buvo praktiškai vien miesto autobusai (todėl jie "Kautrai" ir neatiteko).
Paskui "Kautra" pradėjo nuo 70 numeruoti mažuosius autobusus, o nuo 100 - didžiuosius. Prisijungusi Alytaus AP, jo garažo numerių "Kautra" nekeitė. Prienų AP taip pat.
Aišku, tik laiko klausimas, kada išnyks paskutinis Alytaus AP dublis su Kautros numeriais - 77 (stovi be galiojančios TA), o jo dar neseniai važinėjęs "kolega" 90 jau iš tikrųjų nurašytas. Tada jau tikrai įsigalios vientisūmas
"Kautros" techninės pagalbos IKarus-as, kurio garažo numeris 02 - atskira kalba. Jo dublis su Alytaus AP Iveco Daily Nr. 2 matyt, dar ilgai bus.
Nors, paskutiniuoju metu ant buvusių Alytaus AP Iveco Daily (kurių numeriai nuo 1 iki 6), garažo numeriai pradėti rašyti su nuliu priekyje. Galbūt tai pirmosios vientisumo įvedinėjimo "kregždutės"...
beje-noriu pataisyti tai jog, dar buvo midi autobusai kuriu nr.ivede nuo 200 ir islike naujesni Ikarus'ai su garazine nr. nuo 400,taip pat Prienu AP neturejo jokios garazines numeracijos.
Va su Vilkaviskiu tai idomu..juk ten yra nr.07,09 ir kt.idomu ar jie nieko nedubliuotu "Kautroje"?
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąTaip, tai susiję su sąrašo apačioje paminėtų autobusų GAZ 651/PAZ 651 kėbulų keitimu į KAG 3 kėbulus atliekant kapitalinį remontą. Pakeitus kėbulą autobusas gaudavo naują valst. nr.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimątuomet tik tech.pagalbos manau liks dublis nr.02
beje-noriu pataisyti tai jog, dar buvo midi autobusai kuriu nr.ivede nuo 200 ir islike naujesni Ikarus'ai su garazine nr. nuo 400,taip pat Prienu AP neturejo jokios garazines numeracijos.
Va su Vilkaviskiu tai idomu..juk ten yra nr.07,09 ir kt.idomu ar jie nieko nedubliuotu "Kautroje"?
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąParašė Mettal Rodyti pranešimąTokiu atveju, ar būtų tikslinga fotobus.msk.ru esančiuose šių įmonių autobusų sąrašuose naikinti keturženklę numeraciją, nubraukiant pirmą (pirmus 2) skaitmenis? (KLAP sąrašas, KA sąrašas)
Žinoma, bendro sąrašo eiliškumas gerai, bet kažkaip nesižiūri man tie "0xy" ypač "Kauno autobusų" Ikarusams, kuriems kolonos numeris niekada nebuvo "nukirptas"... Na, bet teks priprasti
Tik gal pastabos lauke tą pilnąjį garažo numerį su kolona galima pavadinti kažkaip kitaip, galbūt "Полный гаражный" ar panašiai, nes "Старый гаражный" ne visai tikslu ypač tiems autobusams, kurie naujesnio (trumpesnio) garažo numerio ir neturėjo
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąHmm, tikėjausi pagalvoti apie galimus variantus nors porą dienelių, bet žiūriu, traukinys jau ir nuvažiavo...
Žinoma, bendro sąrašo eiliškumas gerai, bet kažkaip nesižiūri man tie "0xy" ypač "Kauno autobusų" Ikarusams, kuriems kolonos numeris niekada nebuvo "nukirptas"... Na, bet teks priprasti
Tik gal pastabos lauke tą pilnąjį garažo numerį su kolona galima pavadinti kažkaip kitaip, galbūt "Полный гаражный" ar panašiai, nes "Старый гаражный" ne visai tikslu ypač tiems autobusams, kurie naujesnio (trumpesnio) garažo numerio ir neturėjo
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSurašyk tuos, kuriems labiau tinka tas "pilnas garažinis" ir ištaisysiu tada . O tuos nulius priekyje irgi braukti tada?
Kadangi sunku sugalvoti vieną tobulą sistemą pagal esamas fotobus-o galimybes, gal pagyvenkim su tokiu variantu - jei neprigis, galima bus ieškoti patobulinimų
O nubraukinėti pirmą "0" tikrai neverta - nes tada koks nors 19 atsidurs šalia 190.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąKiek suprantu, jokie KA Ikarus-ai nevažinėjo su triženkliais numeriais, tai juos ir būtų galima palikti kaip buvo - keturženklius. Bet tada išnyksta sąrašo nuoseklumas - vėl blogai...
Kadangi sunku sugalvoti vieną tobulą sistemą pagal esamas fotobus-o galimybes, gal pagyvenkim su tokiu variantu - jei neprigis, galima bus ieškoti patobulinimų
O nubraukinėti pirmą "0" tikrai neverta - nes tada koks nors 19 atsidurs šalia 190.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąKiek suprantu, jokie KA Ikarus-ai nevažinėjo su triženkliais numeriais, tai juos ir būtų galima palikti kaip buvo - keturženklius. Bet tada išnyksta sąrašo nuoseklumas - vėl blogai...
Kadangi sunku sugalvoti vieną tobulą sistemą pagal esamas fotobus-o galimybes, gal pagyvenkim su tokiu variantu - jei neprigis, galima bus ieškoti patobulinimų
O nubraukinėti pirmą "0" tikrai neverta - nes tada koks nors 19 atsidurs šalia 190.
(Pabandymui iš 003, 005, 006, 007 padariau 3, 5, 6 ir 7)
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGerai, Ikarusams pastabas pataisysiu. Nulius galima ir braukti: ten rikiavimas eina didėjimo tvarka, o ne pagal pirmą skaitmenį. Taigi, vėl laukiu nuomonės šiuo klausimu.
(Pabandymui iš 003, 005, 006, 007 padariau 3, 5, 6 ir 7)Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.05.03, 20:42.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąIki 1971m. visi autobusai važinėjo be kolonų numerių prieš garažinį numerį. Siūlau rašyti garažinį numerį juoda spalva, o koloną prieš garažinį kita pav: http://www.failai.lt/ygfuodub2p5m/Vilniaus_AP.xls.htm (pilną sąrašą atsiųsiu trečiadienį).
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGerai, Ikarusams pastabas pataisysiu. Nulius galima ir braukti: ten rikiavimas eina didėjimo tvarka, o ne pagal pirmą skaitmenį. Taigi, vėl laukiu nuomonės šiuo klausimu.
(Pabandymui iš 003, 005, 006, 007 padariau 3, 5, 6 ir 7)
187 56-99 лкг 1187 2187 8187
012 13 60 ЛИА 1012
081 13 61 ЛИА 1081 2081
340 13 62 ЛИА 3340 1340
656 13 63 ЛИА 6656
388 13 64 ЛИА 3388 6388
658 13 65 ЛИА 6658
..... kadangi kolonų numeriai keitėsi.
Comment
-
Po paskutinių įvykių "Kautros pasaulyyyyjeeeee" buvau sau pažadėjęs įdėti į tinklapį Vilkaviškio AP "turtą", kurį paveldėjo "Kautros" rykliai. Peržiūrėjus ką turiu, paaiškėjo, kad turtas ne ką gausesnis už Prienų AP ir beveik visas įamžintas tinklapio fotogalerijose. Bet "nupūtęs dulkes" nuo savo archyvų radau (manau, daugelį nustebinsiu) - Vilkaviškio ATĮ Ikarusus. Deja, neturiu jokių duomenų apie juos AP laikais.
Ikarus 260:
103 29-49ЛЛЦ (1980m.)
104 29-50ЛЛЦ
105 84-50ЛЛЦ
106 84-51ЛЛЦ
109 27-44ЛЛЯ
108 27-45ЛЛЯ
99 80-55ЛKA (1981m.)
110 2471ЛИЛ (1983m.)
96 3840ЛИЛ
Tikėtina, kad jų buvo ir daugiau (gal kas papildys?). Beja, Vilkaviškio ir Rokiškio ATĮ buvo 18 ir 19-ta įmonės, kurios sovietmečiu gavo Ikarusus (1980m.). 20-ta ir paskutinė Buvo Biržų ATĮ - 8vnt. Ikarus 260 1981 metais.Paskutinis taisė Vakaris; 2010.05.04, 10:09.
Comment
Comment