Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    TOKSo aptarnaujamais maršrutais nelabai domėjausi, nors iš tiesų nesidomėjau iš vis jokiais - tiesiog fotografuoju tai, kas pravažiuoja ir tiek .
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      o vat labai idomu butu suzinoti kokias masinas "Toks'as" leidzia i savo tolimiausius marsrutus? Ir ar jos vaziuoja iki galutinio tasko ar visdelto kur nors pusiaukeleje keiciasi ir keleiviai perseda tarkim i kitos firmos autobusa kaip kad su marsrutu Minskas-Vilnius-Palanga, tiesa abi masinos priklauso "Toks'ui" tiek Minskas-Vilnius atvaziuojanti tiek Vilnius-Palanga isvaziuojanti.

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Al1 -
        Čia lyg tai kažkas domėjosi, kas važinėja į Štutgartą:

        Atvaizdas


        Kautros Setra S417HDH/3, maršrutas Štutgartas - Vilnius - Ryga - Talinas
        Siaip jau labai neidomus darbas. Pirmyn-atgal, pirmyn atgal visa laik tuo paciu marsrutu..

        Comment


          Geriausiai atsimenu tokį Iveco su numeriais CCM 051, nes jis važinėja Druskininkuose dar nuo Vasario mėnesio. Mačiau ir kitą tokį pat, bet numerių nepamenu. Žinau, kad prasideda D raide.

          Comment


            Vilniaus AP Ikarus 180 kolonos: 2428, 3185, 2432, 3273, 3382, 3274, 3405, 2418, 3308, 1401, 2435, 3278, 3281, 3275, 3277, 3193, 3197, 2413, 2429, 2411, 3433, 2427, 2419, 2439, 1409, 2417, 2423, 3183, 3196, 2443, 3199, 2244, 2593, 3181, 3192, 2410, 2431, 2451, 3188, 2489, 2515, 2496, 3195, 2436, 2452, 2484, 2474, 2455, 3529, 3523. Kėdainių ATI Ikarus 556: http://www.failai.lt/1qn8k726wooj/Ke...us_556.xls.htm

            Comment


              Parašė Eris Rodyti pranešimą
              Geriausiai atsimenu tokį Iveco su numeriais CCM 051, nes jis važinėja Druskininkuose dar nuo Vasario mėnesio. Mačiau ir kitą tokį pat, bet numerių nepamenu. Žinau, kad prasideda D raide.
              ex Alytaus AP, dabar "Kautros" Iveco mikroautobusai:
              1 CBK 866
              2 CCM 050 > DFA 987
              3 CCM 053
              4 CCM 051
              5 CHC 422
              6 CRN 297

              Comment


                Na ką, aš irgi prisidedu savo archyvu iš senų sąsiuvinių prie Jūsų sąrašo ir tesiog papildau
                Naudoju Vidoq ir aRa panaudotą sistemą
                Pabraukta - sutampanti mano ir anksčiau pateikta informacija.
                Paryškinta - tai, ko nebuvo ankstesniuose sąrašuose.
                Pasvirusiu tekstu parašiau savo komentarus
                Visa kita, ko negaliu patvirtinti, paprastu tekstu.
                P.S. pradėjau sąrašą pildyti, kai dar nebuvau prisiregistravęs tinklapyje ir AutoLiet dar nebuvo.
                Matant, kokia informacija jis disponuoja, manau sąrašuose bus sudėti visi taškai ant „i“...

                ---------------------------------------------------

                Vilniaus autobusų parkas
                IKARUS 260:

                -------1973-------
                53-49 лиэ 1389
                53-50 лиэ 3239
                53-51 лиэ 1391
                53-52 лиэ 1386
                53-53 лиэ 3209
                53-54 лиэ 3276
                53-55 лиэ 3213
                53-56 лиэ 1364
                53-57 лиэ 3271
                53-58 лиэ 6368

                53-79 лиэ 3218
                53-80 лиэ 1399
                53-81 лиэ 1371
                53-82 лиэ 1397
                53-83 лиэ 6083
                53-84 лиэ 6073
                53-85 лиэ 6119
                53-86 лиэ 6082
                53-87 лиэ 2349
                53-88 лиэ 6063
                53-89 лиэ 3233
                53-90 лиэ 6089

                53-97 лиэ 2348
                53-98 лиэ 1374
                53-99 лиэ 1395
                54-00 лиэ 3248
                54-01 лиэ 3241
                54-02 лиэ 3225

                -------1974-------
                33-20 лию 2342
                33-21 лию 2303
                33-22 лию 6064
                33-23 лию 6026

                36-03 лию 2301
                36-04 лию 2360

                46-93 лих 2311
                46-94 лих 2332
                46-95 лих 2318
                46-96 лих 6361


                -------1975-------
                00-86 ллб 3272
                00-87 ллб 6320


                (pirmieji priemiestiniai)
                81-84 лищ 5289 4289
                81-85 лищ 5494 4494
                81-86 лищ 5457 4457
                81-87 лищ 5131 4131
                81-88 лищ 5254 4254
                81-89 лищ 5189 4189
                81-90 лищ 5013 4013


                -------1976-------
                79-68 ллд 3238
                79-69 ллд ? (mokomasis)
                79-70 ллд 3249
                79-73 ллд 5421
                79-74 ллд 5549 4549
                79-75 ллд 6345
                79-76 ллд 6033
                79-77 ллд 6184
                79-78 ллд 5498 4498


                30-37 лле 6372
                30-38 лле 6485 (labai gražus buvo – oranžinis)
                30-39 лле 3123 2123

                12-09 лли 6532
                12-10 лли 6074
                12-11 лли 6505
                12-12 лли 3375
                12-13 лли 3103

                12-14 лли 2326

                -------1977-------
                19-56 лли 6328
                19-57 лли 5450
                19-58 лли 5465
                19-59 лли 5425 4425
                19-60 лли 6230
                19-61 лли 5479 4479
                19-62 лли 6317


                49-69 лли 1346
                49-70 лли 1367
                49-71 лли 2306
                49-72 лли 6563
                49-73 лли 6527

                40-99 ллм 1367

                41-00 ллм 3229
                41-01 ллм 3250
                41-02 ллм 3347 baltas - raudonas
                41-03 ллм 3115 (ллм serija buvo prieš ллл)

                13-75 ллл 1098

                20-66 ллл 1099 6099 (20-67 ллл - Vidoq klaida)
                20-67 ллл 1144 (6099 - Vidoq klaida)
                20-68 ллл 3305 2305
                20-69 ллл 3351 8351 -> 54 39 ЛИС (techninė pagalba)
                20-70 ллл 5502 4502
                20-71 ллл 6589
                20-72 ллл 6604
                20-73 ллл 6620


                21-35 ллл 1108 6108 7108 baltas - raudonas
                21-36 ллл 1117
                21-37 ллл 1118
                21-38 ллл 5512 4512
                21-39 ллл 5594
                21-40 ллл 5582 4582
                21-41 ллл 6611
                21-42 ллл 6600

                ( mano duomenimis ллл serija gauta 1976m., bet ar spėjo registruoti tais metais, nežinau)

                -------1978-------
                Dėl 33xxллл ir aš turiu abejonių nes Ikarus 260 buvo gauti vienu metu su 280-aisiais ir registruojant gerokai „pamaišyti“. Pateikiu svo versiją, gal kas pataisys vėliau:
                33-15 ллл 3004
                33-16 ллл 2200
                33-83 ллл 3048 (čia pas mane irgi klaustukas, ar ne 280)
                33-88 ллл 1010
                33-89 ллл 1140

                47-29 ллл 5534
                47-30 ллл 5537
                47-31 ллл 5517 4517
                47-32 ллл 5559 4559
                47-33 ллл 5598


                02-23 ллс 5293 3293
                02-24 ллс 5335
                02-25 ллс 5344
                02-26 ллс 5350 3350
                02-27 ллс 5378
                02-28 ллс 5406
                02-29 ллс 5562 3562
                02-30 ллс 5598

                02-62 ллс 3376

                06-09 ллс 2210
                06-10 ллс 7707
                06-11 ллс 7709
                06-12 ллс 7710
                06-13 ллс 6629


                06-44 ллс 6627
                06-45 ллс 6637
                06-46 ллс 7711


                -------1979-------
                36-78 ллс 2279 1279
                36-79 ллс 6605
                36-80 ллс 6614

                36-81 ллс 3366 5366
                36-82 ллс 2234

                92-70 ллс 5003
                92-71 ллс 6095
                92-72 ллс 4420 5420
                92-73 ллс 4492
                (šitie ne čia pakliuvo, čia gi Ikarus 250, beja dar du: 92-74 ллс 7715, 92-75 ллс 6670)


                92-92 ллс 5588
                92-93 ллс 6607
                92-94 ллс 6617
                92-95 ллс 6639


                33-77 ллу 1143 baltai raudonas
                33-78 ллу 6645
                33-79 ллу 6646
                33-80 ллу 6661
                baltai raudonas
                33-81 ллу 6666
                33-82 ллу 5592

                33-83 ллу 2212
                33-84 ллу 5583
                33-85 ллу 5568
                33-86 ллу 2236


                45-00 ллу 3300
                45-01 ллу 7716
                45-02 ллу 3322 2322
                45-03 ллу 2265 3265
                45-04 ллу 6642
                45-05 ллу 7718
                45-06 ллу 2258
                45-07 ллу 6654
                45-08 ллу 7717

                45-09 ллу 6644
                45-11 ллу 3319


                -------1980-------
                81-08 ллу 6626
                81-10 ллу 1198

                81-11 ллу 5362
                81-12 ллу 5392
                81-13 ллу 5377

                81-15 ллу 2207 3207 6207
                81-16 ллу 6622

                22-29 лкв 2222
                22-30 лкв 2252
                22-31 лкв 3373
                22-32 лкв 4472
                22-33 лкв 5590 4590
                22-34 лкв 6632
                22-35 лкв 7723


                86-57 лкв 2162
                86-58 лкв 6624

                86-59 лкв 2122 3122 4122 7122
                86-60 лкв 2166
                86-61 лкв 6609
                86-62 лкв 2138
                1138
                86-63 лкв 6628
                86-64 лкв 5158 6158
                86-65 лкв 5571 3571 6571
                86-66 лкв 4416 1416

                86-85 лкв 3407 6407
                86-86 лкв 3431 6431
                86-87 лкв 7726 3726 2726
                86-88 лкв 5387 3387 2387
                86-89 лкв 3440 5440
                86-90 лкв 3176 1176
                86-91 лкв 3380 6380
                86-92 лкв 2127 3127 6127
                86-93 лкв 6657
                86-94 лкв 2269


                98-73 лкв 1390

                -------1981-------
                17-29 лкг 7732
                17-30 лкг 5576
                17-31 лкг 4485
                17-32 лкг 7733

                17-33 лкг 5536

                44-66 лкг 6649 (ne 6642)
                44-67 лкг 6643 3643
                44-68 лкг 6635
                44-69 лкг 1161

                44-70 лкг 6634 6636? (pas mane 6636 pataisytas į 6634, o 6636 - ЛАЗ 697P 38-84 лкг)
                44-71 лкг 1130
                44-72 лкг 2208
                44-73 лкг 6651

                44-74 лкг 2232 1232 žalias
                44-75 лкг 2234 1234
                44-76 лкг 3320 2320
                44-77 лкг 3324 2324 6324

                56-30 лкг 4419
                56-31 лкг 5552
                56-32 лкг 5737 - tai ЛАЗ-695
                56-33 лкг 2201
                56-34 лкг 5597
                56-35 лкг 1172
                56-36 лкг 3333 2333

                56-37 лкг 7741 3741 2741
                56-38 лкг -(neturiu duomenų)
                56-39 лкг -(neturiu duomenų)
                56-40 лкг 1165
                56-41 лкг 5567
                56-42 лкг -(neturiu duomenų)
                56-43 лкг 5575 (Šito autobuso neturėjau, bet jis tikrai greičiau 5575,nei 5579)
                56-44 лкг 7746
                56-45 лкг 6652

                56-46 лкг 4428 (mano sąraše 4428 turi šį valstybinį)
                56-47 лкг 4428? -(neturiu duomenų)
                56-49 лкг 7738

                56-97 лкг (buvo mokomasis, bet ar parkui priklausė, neaišku)

                58-55 лкг 7732 - Ik-260.27
                58-56 лкг 4439 5439 - Ik-260.27
                58-57 лкг 4404 - Ik-260.27
                58-58 лкг 7739 - Ik-260.27
                58-59 лкг 5535 - Ik-260.27
                58-60 лкг 5585 - Ik-260.27
                58-61 лкг 4013 - Ik-260.27
                58-62 лкг 4483 - Ik-260.27 (taip, čia pirmieji dviduriai, bet ar jie buvo ne 260.20?)

                -------1982-------
                11 62 ЛИА 1016
                11 63 ЛИА 1169 6169
                11 64 ЛИА 2215
                11 65 ЛИА 2206

                11 66 ЛИА 3330 2330
                11 67 ЛИА 5334(Tikrai ne 5344 )
                11 68 ЛИА 4429
                11 69 ЛИА 5418
                11 70 ЛИА 5507
                11 71 ЛИА 5520
                11 72 ЛИА 6663
                11 73 ЛИА 6667
                11 74 ЛИА 7744
                11 75 ЛИА 7714


                17 31 ЛИА 4485 (čia matyt sumaišyta su 17-31 лкг 4485)

                17 39 ЛИА 2110
                17 40 ЛИА 1027
                17 41 ЛИА 7747
                17 42 ЛИА 5307

                17 43 ЛИА 4441 5441
                17 44 ЛИА 5353

                20 31 ЛИА 5073 7073 - Ik-260.27
                20 32 ЛИА 5083 7083 - Ik-260.27
                20 33 ЛИА 5060 7060 - Ik-260.27
                20 34 ЛИА 5341 7341 - Ik-260.27
                20 35 ЛИА 5015
                20 36 ЛИА 5063 7063 - Ik-260.27
                20 37 ЛИА 5413 7413 - Ik-260.27
                20 38 ЛИА 5150 4150 7150 - Ik-260.27
                20 39 ЛИА 5381 7381 - Ik-260.27
                20 40 ЛИА 5447 4447 7447 - Ik-260.27
                20 41 ЛИА 5034 - Ik-260.27
                20 42 ЛИА 5311 7311 - Ik-260.27
                20 43 ЛИА 5370 7370 - Ik-260.27

                25 36 ЛИА 4432 7432
                25 37 ЛИА 3399(paskui, matyt, tapo mokomuoju)
                25 38 ЛИА 4443 5443
                25 39 ЛИА 3303 5303
                25 40 ЛИА 3426 5426
                25 41 ЛИА 7748 1748

                -------1983-------
                36 42 ЛИА 2270 1270
                36 43 ЛИА 3309 6309
                36 44 ЛИА 4415 5415
                36 45 ЛИА 4417 5417 1417
                36 46 ЛИА 4484 5487 7484
                36 47 ЛИА 5516
                36 48 ЛИА 6659

                37 77 ЛИА 5526 - Ik-260.27
                37 78 ЛИА 5530 7530 - Ik-260.27
                37 79 ЛИА 5531 - Ik-260.27
                37 80 ЛИА 5584 - Ik-260.27
                37 81 ЛИА 7749 - Ik-260.27
                37 82 ЛИА 7751 - Ik-260.27

                41 01 ЛИА 1121
                41 02 ЛИА 2253 1253
                41 03 ЛИА 2254
                41 04 ЛИА 4423 5423 1423
                41 05 ЛИА 4494 1494 (tikrai ne 4496)
                41 06 ЛИА 3342 2342
                41 07 ЛИА 5500

                48 81 ЛИА 7757 5757- Ik-260.27
                48 82 ЛИА 7758 5578- Ik-260.27
                48 83 ЛИА 7761 - Ik-260.27
                48 84 ЛИА 7753 - Ik-260.27
                48 85 ЛИА 7755 5755 - Ik-260.27
                48 86 ЛИА 7759 - Ik-260.27
                48 87 ЛИА 4412 5412 - Ik-260.27
                48 88 ЛИА 5548 - Ik-260.27
                48 89 ЛИА 4468 7468 - Ik-260.27
                48 90 ЛИА 7760 - Ik-260.27

                62 60 ЛИА 6675
                62 61 ЛИА 6674 3674


                61-52 лкг 3360 5360 (matyt Vilnius pritrūko baltų numerių ir uždėjo senus juodus)
                61-53 лкг 4421 5421 1421
                61-54 лкг 3574 2574 1574
                61-55 лкг 6604 3604
                61-56 лкг 6615 3615

                61-88 лкг 4488 7488
                61-89 лкг 4434 7434

                61-90 лкг 7762 - Ik-260.27
                88-52 лкг 7777 - Ik-260.27
                88-53 лкг 5581 - Ik-260.27
                (šitie 3 dviduriai buvo gauti vienu metu. Gal tik nuo jų prasidėjo serija 260.27?))

                -------1984-------
                75 35 ЛИА 4410 7410 (Mano duomenimis šitie 2 buvo ne Ik-260.27, o triduriai)
                75 36 ЛИА 5502 -

                78 05 ЛИА 4498 7498 - Ik-260.27
                78 06 ЛИА 4450 5450 - Ik-260.27
                78 07 ЛИА 5510 - Ik-260.27
                78 08 ЛИА 5509 - Ik-260.27
                78 09 ЛИА 7764 - Ik-260.27
                78 10 ЛИА 7763 4763 - Ik-260.27

                78 90 ЛИА 4455 5455 - Ik-260.27
                78 91 ЛИА 4491 7491 - Ik-260.27
                78 92 ЛИА 7765 - Ik-260.27
                78 93 ЛИА 7766 - Ik-260.27
                78 94 ЛИА 5517 - Ik-260.27

                83 48 ЛИА 5582
                83 49 ЛИА 4465 3465 6465
                83 50 ЛИА 6684
                83 51 ЛИА 1193
                83 52 ЛИА 3399 1399

                83 53 ЛИА 6682 1682
                83 54 ЛИА 7774

                92 07 ЛИА 2231
                92 08 ЛИА 2238
                92 09 ЛИА 2268
                92 10 ЛИА 3271 2271
                92 11 ЛИА 2280
                92 12 ЛИА 2287
                92 13 ЛИА 3346 2346
                92 14 ЛИА 3374 6374
                92 15 ЛИА 3464 2464
                92 16 ЛИА 3476 2476

                92 17 ЛИА 6683
                92 18 ЛИА 6686
                92 19 ЛИА 6688
                1688
                92 20 ЛИА 6689
                92 21 ЛИА 6690


                97 80 ЛИА 4457 5457 - Ik-260.27
                97 81 ЛИА 5501 - Ik-260.27
                97 82 ЛИА 5522 - Ik-260.27
                97 83 ЛИА 5529 - Ik-260.27
                97 84 ЛИА 5543 - Ik-260.27
                97 85 ЛИА 5550 - Ik-260.27
                97 86 ЛИА 7708 - Ik-260.27
                97 87 ЛИА 7767 - Ik-260.27
                97 88 ЛИА 7715 - Ik-260.27
                97 89 ЛИА 7769 - Ik-260.27
                -------1985-------
                04 68 ЛИУ 4471 7471
                04 69 ЛИУ 5549
                04 70 ЛИУ-(neturiu duomenų)
                04 71 ЛИУ-(neturiu duomenų)
                04 72 ЛИУ 5563
                04 73 ЛИУ 5573
                04 74 ЛИУ 5593
                04 75 ЛИУ 5598
                04 76 ЛИУ 5599
                04 77 ЛИУ 7773
                04 78 ЛИУ 7780


                04 88 ЛИУ 7779
                (04 89 ЛИУ 7780 – klaida)

                10 31 ЛИУ 1118
                10 32 ЛИУ 2062
                10 33 ЛИУ 3036 2036
                10 34 ЛИУ 6695 1695


                10 71 ЛИУ 1041
                10 72 ЛИУ 6697

                10 73 ЛИУ 6699 3699
                10 74 ЛИУ 6698
                10 75 ЛИУ 6696
                10 76 ЛИУ 7707


                13 87 ЛИУ 2286
                13 88 ЛИУ 2293
                13 89 ЛИУ 2079
                13 90 ЛИУ 2098
                13 91 ЛИУ 3323
                6323
                13 92 ЛИУ 3362 2362
                13 93 ЛИУ 3448 2448
                6448
                13 94 ЛИУ 4444 5444
                13 95 ЛИУ 6602
                3602
                13 96 ЛИУ 6544 1544
                13 97 ЛИУ 6508
                13 98 ЛИУ 6566 1566


                -------1986-------
                22 66 ЛИУ 5542 4522 - Ik-260.27
                22 67 ЛИУ 5564 - Ik-260.27
                22 68 ЛИУ 7701 - Ik-260.27
                22 69 ЛИУ 7709 - Ik-260.27
                22 70 ЛИУ 7723 - Ik-260.27

                27 55 ЛИУ 4406 - Ik-260.27
                27 56 ЛИУ 4427 5427 - Ik-260.27
                27 57 ЛИУ 7711 5711 - Ik-260.27
                27 58 ЛИУ 7719 5719 - Ik-260.27

                39 32 ЛИУ 1174
                39 33 ЛИУ 3366 2366
                39 34 ЛИУ 6377 3377
                39 35 ЛИУ 7430 4430
                39 36 ЛИУ 5512
                39 37 ЛИУ 6605
                4605
                39 38 ЛИУ 6623
                39 39 ЛИУ 7717
                5717

                43 48 ЛИУ 1001
                43 49 ЛИУ 3326 2326
                43 50 ЛИУ 3350 2350
                43 51 ЛИУ 5521
                43 52 ЛИУ 6639
                43 53 ЛИУ 6642


                -------1987-------
                27 04 ЛИЧ 6603
                27 45 ЛИЧ 2216

                (27 46 ЛИЧ 7786 - Ik-256)
                27 47 ЛИЧ 7472 4472
                27 48 ЛИЧ 3317 2317

                27 49 ЛИЧ (neturiu duomenų)
                27 50 ЛИЧ 6617 3617
                27 51 ЛИЧ 6622 3622

                27 62 ЛИЧ 5585

                28 06 ЛИЧ 1069
                28 07 ЛИЧ 6626
                3626

                04 53 ЛИС 1117
                04 54 ЛИС 6588

                04 55 ЛИС 5528
                04 56 ЛИС 5499 4499 7499
                04 57 ЛИС 6560 3560
                04 58 ЛИС 7480 4480
                04 59 ЛИС 5592
                04 60 ЛИС 2223
                04 61 ЛИС 3372 2372


                07 00 ЛИС 7703 - Ik-260.27
                07 01 ЛИС 7721 - Ik-260.27
                07 02 ЛИС 4456 5456 - Ik-260.27

                24 30 ЛИС 5504
                24 31 ЛИС 5594


                -------1988-------
                38 01 ЛИС 2219
                38 02 ЛИС 5551
                38 03 ЛИС 5562
                38 04 ЛИС 6607
                38 05 ЛИС 6616
                38 06 ЛИС 7742


                43 82 ЛИС 7720 - Ik-260.27
                43 83 ЛИС 7738 - Ik-260.27
                43 84 ЛИС 7730 - Ik-260.27

                57 49 ЛИС 7533 5533
                57 50 ЛИС 5556
                57 51 ЛИС 6650
                57 52 ЛИС 6647
                57 53 ЛИС 7706 5706
                57 54 ЛИС 7712 5712

                58 53 ЛИС 7714
                58 54 ЛИС 7713 5713
                58 55 ЛИС 5518
                58 56 ЛИС 6624
                58 57 ЛИС 6565

                58 58 ЛИС 1115
                58 59 ЛИС 2261
                58 60 ЛИС 5513 1513

                -------1989-------
                66 30 ЛИС 5527 Ik-263
                66 31 ЛИС 2347 Ik-263
                66 32 ЛИС 5523 Ik-263
                67 81 ЛИС 5557 Ik-263
                69 27 ЛИС 7732 Ik-263


                82 08 ЛИС 7741

                P.S. Aš taip pat turiu šiek tiek lietuviškų numerių, bet manau reikėtų tai pateikti atskiru sąrašu (nuo kokių 1983m.), nes šis labai grėmėzdiškas. Manau bendromis pajėgomis būtų galima „rekonstruoti“ Vilniaus autobusų parko numeraciją su lietuviškais valstybiniais iki užmiesčio autobusų atsiskyrimo. Artimiausiu metu įkelsiu IK-280 papildymus.
                Paskutinis taisė Vakaris; 2010.04.02, 00:49.

                Comment


                  Kovo pabaigoje išregistruoti "Vilniaus autobusų" Van Hool A508: 034, 037, 061, 062, 063; visi 4 MAN NL202 090, 091, 092 ir 093; mažyliai MANai 095 ir 642 bei Van Hool A300 nr. 484 (labai rimtas gedimas) . Kol kas likusių A300 ir Karosų eilė dar neatėjo.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Gal zinote kokia masina pradeda ir kokia uzbaigia "Kautros" numeracija ?

                    Comment


                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      Gal zinote kokia masina pradeda ir kokia uzbaigia "Kautros" numeracija ?
                      Gal šis sąrašas bent iš dalies patenkins smalsumą
                      Nors, jame dar nėra Druskininkuose važinėjančių Temsa Opalin, išvardintų gretimos temos pranešime - jų garažo numeriai 23x.
                      Arba suvestinis visos "Kautros" grupės sąrašas. Jame aiškiai matyti, kad "Kautra" specialiai neįvedinėjo vieningos numeracijos, nes su Alytaus AP kai kurie garažo numeriai dubliuojasi.
                      Ir, aišku, šiuose sąrašuose nėra visų garažo numerių, nes tame puslapyje pirmenybė teikiama autobusų nuotraukų talpinimui.
                      O jei prisimint senesnius laikus, tai kai kurie jau su "Kautros" simbolika važinėję tarpmiestiniai Ikarusai turėjo garažo numerius 59x

                      Comment


                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                        Gal zinote kokia masina pradeda ir kokia uzbaigia "Kautros" numeracija ?
                        Pirmuosius garažinius numerius gali rasti aRa duotame puslapyje, tiesa paskutinio ten nėra. 488 Mėlynasis Scania Ikarus EAG E98HD (398) yra paskutinis pagal numeraciją Kautros autobusas.
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                          Pirmuosius garažinius numerius gali rasti aRa duotame puslapyje, tiesa paskutinio ten nėra. 488 Mėlynasis Scania Ikarus EAG E98HD (398) yra paskutinis pagal numeraciją Kautros autobusas.
                          dekui Raikonnen su paskutiniu tuo Ikarus tai viskas aisku.Na o garazinis nr.1 kaip cia skaitytusi: Alytuje esantis Iveco Daily (1),Kaune esanti tech.pagalbos masina Ikarus(02), ar be jokio garazinio numerio tik su valstybine numeracija tas Prienu Star'as (AFD),kaip manote ?

                          Comment


                            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                            dekui Raikonnen su paskutiniu tuo Ikarus tai viskas aisku.Na o garazinis nr.1 kaip cia skaitytusi: Alytuje esantis Iveco Daily (1),Kaune esanti tech.pagalbos masina Ikarus(02), ar be jokio garazinio numerio tik su valstybine numeracija tas Prienu Star'as (AFD),kaip manote ?
                            Jei tamstai taip svarbu, kuris yra "pirmasis" Kautros garažo numerių sąraše , siūlau jokiu būdu į skaičiavimą "pirmais - antrais" neįtraukti "tikrųjų" Prienų AP autobusų, kurie jokių garažo numerių neturėjo (bent jau paskutiniaisiais metais). Tas Staras rodomas pirmas sąraše tik todėl, kad jo valstybinis numeris prasideda "A" raide
                            Panašiai ir dėl Alytaus AP garažo numerių juk "tikrieji", o ne "gauti" iš Kautros autobusai irgi turi savo dar išlikusią numeraciją.
                            Ką laikytum "antruoju"? Kauno tech pagalbą ("02") ar Alytaus AP Iveco Daily ("2")

                            Comment


                              Parašė AutoLiet
                              Sveiki.
                              Siunčiu Kauno AP Laz 695B autobusų sąrašą. Kitą savaitę atsiųsiu Vilniaus AP Laz 695B autobusų sąrašą. http://www.failai.lt/m9m6x040j06p/Ka...z_695B.xls.htm

                              Prie AutoLiet sąrašo pridedu ir fotkę:

                              Comment


                                Dar dėl Kauno AP turėtų KAG-ų, tiksliau KAG-4.
                                Pagal a.a. Liucijų Suslavičių, Kauno autoremonto gamykla 1959 metais pagamino du keleivinius naujo modelio bandomuosius KAG-us ir pavadino KAG-4 bei vieną krovinių furgoną “KAG-41”. Pirmasis autobusas buvo perduotas į Kauno autobusų parką bandomajai eksploatacijai, kur gavo garažo numerį 274, kiti du nukeliavo į Maskvą, kur buvo demonstruojami liaudies ūkio pasiekimų parodoje.
                                Pagal AutoLiet pateiktą Kauno autobusų parko Ikarus 620 sąrašą, garažo nr.274 turėjo 1967 metais įregistruotas pilkos spalvos Ikarus'as, valst.nr. 78-18 ЛИИ. Todėl, galimas dalykas, jog anksčiau minėtas KAG-4 Kaune "tarnavo" 6-7 metus. Turėtų būti likę jo fotkių.

                                Comment


                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  Gal šis sąrašas bent iš dalies patenkins smalsumą
                                  Nors, jame dar nėra Druskininkuose važinėjančių Temsa Opalin, išvardintų gretimos temos pranešime - jų garažo numeriai 23x.
                                  Arba suvestinis visos "Kautros" grupės sąrašas. Jame aiškiai matyti, kad "Kautra" specialiai neįvedinėjo vieningos numeracijos, nes su Alytaus AP kai kurie garažo numeriai dubliuojasi.
                                  Ir, aišku, šiuose sąrašuose nėra visų garažo numerių, nes tame puslapyje pirmenybė teikiama autobusų nuotraukų talpinimui.
                                  O jei prisimint senesnius laikus, tai kai kurie jau su "Kautros" simbolika važinėję tarpmiestiniai Ikarusai turėjo garažo numerius 59x
                                  Manau reikėtų šiek tiek papildyti pateiktus sąrašus. Autobusai parduoti arba nurašyti, bet jei ir tokie įtraukiami, tai manau reikėtų sudėti visus:
                                  71 PVN 741 Volkswagen LT46 (matyt, parduotas)
                                  116 LVC 873 Neoplan N316K (matyt, parduotas)
                                  117 LVH 207 Neoplan N316K (nurašytas - liūdnai pasibaigusi avarija)
                                  119 (stovi Vilijampolėje autoaikštelėje be Kautros ženklų - parduotas)
                                  135 KMK 714 Neoplan N316K (manau visi 4 KMKxxx ne 316Ű, ir juo labiau 416Ű – nors Regitra ir duoda tokią autobuso markę, nes 4-ji serija regis miesto busai).
                                  202 ZKZ 780 Hiundy Aero Town
                                  207 AEM 664 Temsa Opalin (parduotas Vilkaviškio AP)

                                  Manau reikėtų į sąrašą įtraukti šiuos autobusus (daugelis jų jau buvo Raikkonnen #26 pranešime, vėliau papildė Mettal ir Matytas):
                                  152 ARR053 Neoplan N216H
                                  153 ARR802 Neoplan N216H
                                  169 COS 094 Neoplan N116
                                  170 COS 812 Neoplan N316SHD
                                  174 DHE 339 Temsa Safari
                                  178 – Alytus
                                  181 DNB 379 Setra 315GT-HD
                                  203 AEM 660 Temsa Opalin (Alytus)
                                  205 AEM 662 Temsa Opalin (Alytus)
                                  206 AEM 663 Temsa Opalin (Alytus)
                                  208 AEM 665 Temsa Opalin (Alytus)
                                  209 (Alytus)
                                  211 AEM 669 Temsa Opalin
                                  215 AEM 673 Temsa Opalin
                                  216 AEM 674 Temsa Opalin
                                  221 AFE 552 Temsa Opalin
                                  228 EFN 368 Temsa Opalin
                                  400 DNJ 162 < RVE 906 Scania Ikarus E99
                                  488 CKO 909 Scania Ikarus E398

                                  Nežinau, ar verta į sąrašą įtraukti po vieną Ikarus 260.27 ir Ikarus 250.59, nes su „Kautros“ logotipu važinėjo apie 200 įvairių modifikacijų Ikarusų. Kažkas klausė – didžiausias numeris buvo Ikarus 250.59 - 598 ZKA321.

                                  Įsigijusi Alytaus AP, Kautra dar turėjo paveldėti švedišką labdarą (tik neaišku kiek dar „gyvą“):
                                  79 DAS 897 Volvo B10M65
                                  80 DAS 881 Volvo B10M65
                                  81 DAS 957 Volvo DAF MB200
                                  82 DAS 958 Volvo DAF MB200
                                  minėtus 77 ir 78
                                  7 EAA 763 Volvo B10M65
                                  14 EAA 764 Volvo B10M65
                                  19 EAA 764 Volvo B10M70
                                  30 EAA 974 Volvo B10M60
                                  Minėtus 74 ir 90
                                  75 EAB 271 Scania BR116
                                  Minėtus 33, 70, 88, 67 ir 68
                                  69 EAC 243 Scania CN112
                                  Dar kokie 6 Volvo buvo ilgi, bet miesto transporto evoliucijoje išmirė kaip dinozaurai neatlaikę „Transit‘ų“ ir „Sprinter‘ių“ konkurencijos.

                                  Turbūt „Kautra“ palikime dar gavo:
                                  Kažkiek iš būrelio lenkiškų autosanų: 72, 76, 49, 51, 83, 71, 73...
                                  kažkiek iš buvusių 10-ties Ford Transit: 50, 53-61,
                                  ir įvairių modifikacijų MB :86, 66, 65, 50, 48, 91, 47...

                                  Galiu tik nujausti su kokia veido išraiška vaikščiojo „Kautros“ vadovai po Prienų AP teritoriją apžiūrinėdami „pirkinius“: keletas 6? Paz, Autosan‘as, Hiunday‘jus ir kokie 8? šio to verti „Mersai“. Visi be garažinių numerių, nes kam jų reikėjo, jei visiems autobusams suskaičiuoti užteko ir pirštų...

                                  Comment


                                    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                    119 (stovi Vilijampolėje autoaikštelėje be Kautros ženklų - parduotas)
                                    Kurioje Vilijampolės aikštelėje? Visai dar neseniai mačiau šį autobusą važinėjant.

                                    207 AEM 664 Temsa Opalin (parduotas Vilkaviškio AP)
                                    Jį pakeitė 207 ERE976 Temsa Opalin 8 (toks modelis Regitroje duotas).

                                    Galiu tik nujausti su kokia veido išraiška vaikščiojo „Kautros“ vadovai po Prienų AP teritoriją apžiūrinėdami „pirkinius“: keletas 6? Paz, Autosan‘as, Hiunday‘jus ir kokie 8? šio to verti „Mersai“. Visi be garažinių numerių, nes kam jų reikėjo, jei visiems autobusams suskaičiuoti užteko ir pirštų...
                                    Veido išraiška buvo nekokia, bet turbūt žinojo, kas laukia ir psichiškai pasiruošė Pazų manau šešių nebuvo, o Autosunų buvo mažiausiai du.

                                    PS. Jeigu turi daugiau informacijos apie senesius Kautros Ikarusus, labai laukiu
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Papildau ir pataisau Vakario Vilniaus AP Ikarus 260 sąrašą:
                                      79-69ллд 2306
                                      79-71ллд 5381
                                      40-99ллм 6466 (49-70лли 1367 Ik-260)
                                      20-72ллл 6604 1983m. tapo mokomasis.
                                      33-83ллл 3048 buvo Ik-280
                                      02-30ллс 5596 (47-33ллл 5598 Ik-260)
                                      06-08ллс 7708
                                      45-10ллу 7719
                                      81-14ллу 6623
                                      44-70лкг 6636 (38-84 лкг 6634 Laz 697R)
                                      56-42лкг buvo mokomasis vėliau perduotas Panevežiui.
                                      56-43лкг 5575
                                      56-44лкг 7740 (7746 15 87 ЛИА Ik-250)
                                      56-47лкг 4428
                                      ллл serija prasidėjo 1977m. pabaigoje. Autobusai su valst. nr. 20-XXллл registruoti 1978m., 22-XXлкв 1980m., 24 XX ЛИС 1988m., 57 XX ЛИС 1989m. 6372 ir 3123 taip pat buvo oranžiniai. Baltai raudoni tapdavo po kapitalinio remonto Kauno autoremonto gamykloje (KAG.).
                                      Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.04.03, 12:51.

                                      Comment


                                        Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                        Manau reikėtų šiek tiek papildyti pateiktus sąrašus. Autobusai parduoti arba nurašyti, bet jei ir tokie įtraukiami, tai manau reikėtų sudėti visus:
                                        71 PVN 741 Volkswagen LT46 (matyt, parduotas)
                                        116 LVC 873 Neoplan N316K (matyt, parduotas)
                                        117 LVH 207 Neoplan N316K (nurašytas - liūdnai pasibaigusi avarija)
                                        119 (stovi Vilijampolėje autoaikštelėje be Kautros ženklų - parduotas)
                                        135 KMK 714 Neoplan N316K (manau visi 4 KMKxxx ne 316Ű, ir juo labiau 416Ű – nors Regitra ir duoda tokią autobuso markę, nes 4-ji serija regis miesto busai).
                                        202 ZKZ 780 Hiundy Aero Town
                                        207 AEM 664 Temsa Opalin (parduotas Vilkaviškio AP)

                                        Manau reikėtų į sąrašą įtraukti šiuos autobusus (daugelis jų jau buvo Raikkonnen #26 pranešime, vėliau papildė Mettal ir Matytas):
                                        152 ARR053 Neoplan N216H
                                        153 ARR802 Neoplan N216H
                                        169 COS 094 Neoplan N116
                                        170 COS 812 Neoplan N316SHD
                                        174 DHE 339 Temsa Safari
                                        178 – Alytus
                                        181 DNB 379 Setra 315GT-HD
                                        203 AEM 660 Temsa Opalin (Alytus)
                                        205 AEM 662 Temsa Opalin (Alytus)
                                        206 AEM 663 Temsa Opalin (Alytus)
                                        208 AEM 665 Temsa Opalin (Alytus)
                                        209 (Alytus)
                                        211 AEM 669 Temsa Opalin
                                        215 AEM 673 Temsa Opalin
                                        216 AEM 674 Temsa Opalin
                                        221 AFE 552 Temsa Opalin
                                        228 EFN 368 Temsa Opalin
                                        400 DNJ 162 < RVE 906 Scania Ikarus E99
                                        488 CKO 909 Scania Ikarus E398

                                        Įsigijusi Alytaus AP, Kautra dar turėjo paveldėti švedišką labdarą (tik neaišku kiek dar „gyvą“):
                                        79 DAS 897 Volvo B10M65
                                        80 DAS 881 Volvo B10M65
                                        81 DAS 957 Volvo DAF MB200
                                        82 DAS 958 Volvo DAF MB200
                                        minėtus 77 ir 78
                                        7 EAA 763 Volvo B10M65
                                        14 EAA 764 Volvo B10M65
                                        19 EAA 764 Volvo B10M70
                                        30 EAA 974 Volvo B10M60
                                        Minėtus 74 ir 90
                                        75 EAB 271 Scania BR116
                                        Minėtus 33, 70, 88, 67 ir 68
                                        69 EAC 243 Scania CN112
                                        Fotobus.msk.ru esantį sąrašą papildžiau tik Kautros mašinomis nuo pradžios iki ~120. Likusieji arba jau buvo arba juos įdėjo Raikkonen. Savaime suprantama, kad nemažos dalies dar trūksta.
                                        Deja, negaliu į tą sąrašą įtraukti minėtos Alytaus AP technikos, nes nežinodamas pusės modelio ten kelsiu tik bardaką.

                                        Volvo DAF MB200
                                        Pasitaisykit - tokia kombinacija yra neįmanoma. Gali būti arba tik Volvo, arba tik DAF - autobusas negali turėti dviejų važiuoklių ir nė vieno kėbulo .

                                        Dar kokie 6 Volvo buvo ilgi, bet miesto transporto evoliucijoje išmirė kaip dinozaurai neatlaikę „Transit‘ų“ ir „Sprinter‘ių“ konkurencijos.
                                        Van Hool Alizee 310, tokius pat turi(-ėjo) Busturas.
                                        aRa į fotobus'ą yra įkėlęs vieno jų foto: http://fotobus.msk.ru/vehicle/192922/
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                          75 35 ЛИА 4410 7410 (Mano duomenimis šitie 2 buvo ne Ik-260.27, o triduriai)
                                          75 36 ЛИА 5502 -
                                          Sutinku su pastaba - sumaišiau

                                          O dėl dvidurių priemiestinių Ikarusų ankstesnio už 260.27 indekso - nežinau, ar toks buvo. Galbūt analogiškai 260.01 ir 280.01 virtimui vėlesniais modeliais su kitais indeksais (kai geltonos kabinos ir balti turėklai palaipsniui pavirto juodais), ir pirmieji "priemiestiniai" dviduriai turėjo ankstesnį indeksą... kol kas nežinau

                                          Kaip ir negaliu tvirtinti, kad minėti vizualiniai pasikeitimai tiesiogiai atsispindėjo modelių indeksų pasikeitimuose
                                          O, jei toks pasikeitimas buvo, tai dviduriai 61-90 лкг ir 88-5x лкг dar turėtų būti senesnio modelio, nes jų kabinos dar buvo geltonos, o juodos kabinos ir turėklai prasidėjo nuo 78 0x ЛИА dvidurių Ikarusų.

                                          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                          P.S. Aš taip pat turiu šiek tiek lietuviškų numerių, bet manau reikėtų tai pateikti atskiru sąrašu (nuo kokių 1983m.), nes šis labai grėmėzdiškas. Manau bendromis pajėgomis būtų galima „rekonstruoti“ Vilniaus autobusų parko numeraciją su lietuviškais valstybiniais iki užmiesčio autobusų atsiskyrimo. Artimiausiu metu įkelsiu IK-280 papildymus.
                                          Turėtų pavykti, nes, atrodo, kad turiu visus lietuviškus Vilniaus AP numerius. Tik dėl sistematizacijos stokos negaliu jų taip greit ir tvarkingai sukelti į kompiuterį kaip AutoLiet
                                          Dėl laikotarpio (iki parkų atskyrimo) - irgi geras pasiūlymas, nes po to, kaip jau kažkada minėjau, Vilniaus AP prasidėjo "žaidimai" su garažo numeriais, dėl to atsirado daug daug painiavos... Tai, matyt, teks pradėt palaipsniui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X