Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UK] Londono transporto sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [UK] Londono transporto sistema



    tik nuotraukose pastebejau kokie murzini Londono dviauksciu autobusu stiklai , atrodo kad uz lango lyja lietus, nors ta diena buvo labai sauleta...
    Paskutinis taisė d'Ark; 2007.05.17, 22:03.

    #2
    trumpa Londono autobusu istorija
    1820-1840

    1860 - 1870

    1900

    1904 - 1906

    1911

    1920

    1936

    Comment


      #3
      1950

      1970-1980

      1991

      2005

      2007

      Comment


        #4
        Žiūriu jau nuo 1860m Londone orientuotasi i dviejų aukštų autobusus Labai įdomios nuotraukos, ačiū
        دائما الليتوانيه

        Comment


          #5
          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
          Žiūriu jau nuo 1860m Londone orientuotasi i dviejų aukštų autobusus Labai įdomios nuotraukos, ačiū
          Tikrai keista, kodel Londonas nuo XIX a. pabaigos jau naudojo dviaukstes viesasias transporto priemones. Nors ziurint retrospektyviai - labai progresyvi strategija tokiam dideliam miestui!

          Comment


            #6
            [UK] Londono transporto sistema

            Per Liverpool street station. Kaip jinai mirtinai užsikimš tada koks dėdė duos pinigų ir infrastrukturai suremontuoti. Nors mano akimis žiūrint jokios rimtos kamščių ar prasto transporto problemos pačiame City nėra. Ne taip kaip tarkime Piccadilly sąnkryžoje arba Oxford gatvėje.

            PS: Arba cituojant Evening standard:

            The worst hotspot is on the southern approach road to the Blackwall Tunnel and the tunnel itself, notorious for trapping thousands of commuters each day in long tailbacks.
            Second worst is Trafalgar Square followed by Euston Road at King's Cross - part of the congestion charging ring road.
            Fourth on the list is the Strand where traffic grinds to a standstill as it attempts to enter Trafalgar Square.
            ... nei viena iš karštu vietų nėra Cityje, tai kam investuoti ir vargintis jame kažką keisti ?
            Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.11, 16:19.

            Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

            --------------------------------------------------

            Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

            Comment


              #7
              Tai mes apie suburbų transporto sistema kalbam, ar apie City ? Ar apskritai apie Londono TFL ? Nes aš jau pasimečiau.

              Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

              --------------------------------------------------

              Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

              Comment


                #8
                Parašė John
                Sakai nera? Pabandyk masina atvaziuoti is "suburbu" i City (ar kita centrinio Lndono vieta) ryte. Net ir nesant jokiu kamsciu (tarkim, paryciais) skersai pravaziuoti Londona uztrunka marias laiko vien del to, kad teks pravaziuoti koki milijona sviesoforiniu sankryzu ir apie du simtus tukstanciu roundabout'u (kartais sudvejintu ir su sviesoforais... arba dar kaip nors keistai sumachinuotu). Kartais imu galvoti, kad Londono planavimu ir gatviu tinklo pletra uzsiime sunkus psichikos ligoniai
                Man patinka kad Londone eismas vyksta lėtai ir saugiai. Čia tik Vilniuje visi stengiasi įsibėgėt iki 80. Kalbant apie planavimą, reikėtų pagalvoti kada susiformavo gatvių tinklas.

                Comment


                  #9
                  Nesu buvęs Londone, bet jei ten centre sunkus važiuoti automobiliu, tai gerai - skatinama naudotis visuomeniniu transportu, kuris, šiaip ar taip, išvystytas.
                  O pastatas gražus.
                  N N N

                  Comment


                    #10
                    Jonas/John'as šiek tiek persūdo kalbėdamas apie visiškai katastrofiška Londono transporto sistemą. Nereikia pamiršti, kad visa sistema labai sena ir miesto plotas yra milžiniškas. Pavyzdžiui Londono autobusai turi virš 700 maršrutų, Singaporas tik 263, Londone važinėja apie 8000 autobusų, Singapore 3500. (Ir išviso Singaporas atsirado, kai Londonas šventė savo daugiau nei 800 metų istoriją) Tai naturalu, kad mažesnės apimties transporto sistemuose problemų mažiau. Ir niekas mieste nedūsta, traukiniai nėra visuomet perpildyti ir autobusuose nuolatos netrūkstą oro O technika visur genda čia jau fizikos dėsniai.

                    Kuom Londono transportas užknisa tai tik tuom, kad jis negali atsinaujinti iš karto, nes reiktu uždaryti tam tikras sistemos dalys netrumpam laikui tai padaryti. Ko pasekoje miestas tada tikrai uždūstu. Tai Londoniečiai dabar kenčia savaitgaliais dėl:

                    http://www.tfl.gov.uk/tfl/livetravel...offset=weekend
                    Paskutinis taisė Ežiukas; 2009.09.17, 21:12.

                    Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                    --------------------------------------------------

                    Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                    Comment


                      #11
                      John/Jonai atsiemu visus savo žodžius apie neužkimštas Londono gatves


                      Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                      --------------------------------------------------

                      Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                      Comment


                        #12
                        Prieš porą dienų taip pat pabuvojau didžiausiame Europos "parkinge" M25
                        Mmm...ne baisu, bet trikdo.

                        Comment


                          #13
                          M25 yra geras projektas, o jo užkimštumas yra kitų kelių neadekvatumo rezultatas. Pats M25 nepadarytų gėdos jokiam pasaulio miestui.

                          Londonas turi labai prastą privataus transporto infrastruktūrą, kuri yra be jokių abejonių neadekvatesnė nei bet kurio kito išsivysčiusio miesto.
                          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                          Comment


                            #14
                            Nuotraukoje east cross route A12 ( http://en.wikipedia.org/wiki/East_Cross_Route ), kuris veda is blackwall tunelio i jau mineta north circular :/ Reiktu dar pamineti kad kamstis tikriausiai iki pat north circular nes nuotraukoje vaizdas tik i viena puse, kitoje tas pats iki horizonto. Uzuojauta vairuotojams ten uzstrigusiems.
                            Paskutinis taisė Ežiukas; 2009.09.19, 01:00.

                            Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                            --------------------------------------------------

                            Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                            Comment


                              #15
                              Parašė John
                              Paziurekim i zemelapius... Londonas (greitkeliai pazymeti melynai)
                              Atvaizdas
                              Palyginimui, kai kurie kiti miestai
                              Los Andzelas
                              Atvaizdas
                              Bankokas
                              Atvaizdas
                              Pekinas (atkreipkit demesi, kiek yra ring-road'u... ir visi jie - greitkeliai/greitojo eismo gatves)
                              Atvaizdas
                              Singapuras
                              Atvaizdas
                              Madridas
                              Atvaizdas
                              Kokias isvadas galima daryti?
                              Dar trūksta Vilniaus žemėlapio...
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                #16
                                Na ka ant savo kailio patyriau apie ka John kalbejo. Jau daugiau nei valanda del kamsciu negalima su tarpmiestiniu autobusu is pietu Londono isvaziuoti. Atsitiko kazkokia rimta avarija kelyje ir gatveles siauros, kad autobusui apsisukti reikejo neeiliniu vairuotojo sugebejimu. Bet tai negelbeja, nes uz kitos sankryzos vel i kamsti pakliuvom ir vairuotojas atvirai sako, kad nelabai zino kaip isvaziuoti, tiesiog "na ura" iesko alternatyviu keliu.

                                P.S: Valio po 2 val. 20 min. kaip isvaziavom is Viktorijos stoties mes isvaziavom is Londono miesto  
                                Paskutinis taisė Ežiukas; 2009.09.24, 10:53.

                                Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                                --------------------------------------------------

                                Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                                  Na ka ant savo kailio patyriau apie ka John kalbejo. Jau daugiau nei valanda del kamsciu negalima su tarpmiestiniu autobusu is pietu Londono isvaziuoti. Atsitiko kazkokia rimta avarija kelyje ir gatveles siauros, kad autobusui apsisukti reikejo neeiliniu vairuotojo sugebejimu. Bet tai negelbeja, nes uz kitos sankryzos vel i kamsti pakliuvom ir vairuotojas atvirai sako, kad nelabai zino kaip isvaziuoti, tiesiog "na ura" iesko alternatyviu keliu.

                                  P.S: Valio po 2 val. 20 min. kaip isvaziavom is Viktorijos stoties mes isvaziavom is Londono miesto  
                                  Prieš 2 metus išvažinėjau iš Vilniaus autobusų stoties iš miesto lygiai 2 valandas, nors avarijų nebuvo, maršrutas taip pat gana plačiomis gatvėmis su mažai šviesaforų (Geležinio vilko, Ukmergės). Beje, jūsų minėti Maskva, Pekinas, Los Andželas turėdami plačias gatves, žiedines sistemas, taip pat dūsta kamščiuose. Reiškia problemos kažkur kitur.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė John
                                    Ne kitur, ne kitur
                                    Pekine nebuvau, nors girdejau apie jo baisius kamscius. Girdejau ir apie "baisius" Bankoko kamscius. Tik yra vienas "bet"... tie kamsciai pasireiskia iprastinio piko metu - ryte ir vakare. Kitu laiku iprastos gatves gal ir kartais pasikemsa, bet greitkeliais ir ziedinemis keliu sistemomis gali persvilpti visa 10+ milijonu miesta per kelias/keliolika minuciu. Londone tai tiesiog fiziskai neimanoma, nes jokios miesto greitkeliu sistemos ten paprasciausiai nera. Net esant visiskai tuscioms gatvems, miesta pravaziuoti skersai uztruktu apie 1,5 valandos, o dienos metu... geriau net nebandyti. Pekine ar Bankoke, esant tuscioms gatvems, (pvz. nakti) visa miesta skersai ar isilgai greitkeliu pravaziuotum per ~15 minuciu. Juk logiska, kad miestas, kuriame nera greitkeliu ir placiu gatviu, bet kas 100 metru stovi sviesoforas ir ziedine sankryza yra maziau patogus, nei miestas su daugybe greitkeliu, estakadu ir viaduku.
                                    Na su tais highway's nėra taip paprasta viskas, daug siaurų gatvių yra pralaidžiau nei vienas greitkelis, kuriuo naktį gali greitai nuvykti kur nori, bet piko metu, kai į jį visi įvažiuoja/išvažiuoja gaunasi susikertantys srautai ir atitinkamai dar didesni kamščiai nei sankryžose su šviesaforais. Grįžtant prie Londono, tai niekur neskubančių šiek tiek snobiškų aristokratų miestas, neįsivaizduoju jo su tokiais greitkeliais kaip JAV ar pietryčių Azijos megapoliai, tuo labiau dar centrinėje dalyje.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2009.09.25, 00:36.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #19
                                      Londono požeminę sistemą ir toliau kausto kažkokie mistiniai nesusikalbėjimai tarp įmonių darančių renovacijas ir miesto valdžios (kaip visada vieni kaltina kitus):

                                      http://news.bbc.co.uk/democracylive/...00/8395873.stm

                                      Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                                      --------------------------------------------------

                                      Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                                        John/Jonai atsiemu visus savo žodžius apie neužkimštas Londono gatves

                                        Atvaizdas
                                        sitas A12 jau nuo pat vasaros kencia del Gants Hille esancio ziedo remonto darbu, kurie velniai zino kiek dar vyks... ten pastoviai kamsciai kiekviena vakara...


                                        P.S. ne i tema - cia Eziukas siaip lankesi Leytone ar pastovus gyventojas?
                                        visur grazu, bet vis skirtingu kampu :)

                                        Comment

                                        Working...
                                        X