Buvo dar 4004, bet jie stovėjo labai nepatogiai, užtat ir nefotografavau.
Puikios nuotraukos! O visus likusius irgi reikėjo fotografuoti, net jeigu ten nelabai tinkamos pagal tavo standartus nuotraukos. Jos visvien būtų vertingos ir bent jau duomenų bazę Fotobuse padėtų tikslinti
Įdomu, kur jie deda panaudotus autobusus tiek iš Vilniaus, tiek savo. Į metalo laužą? Čia matosi tik 4002 iš Vilniaus dabar Visagine dirbantis. O kiti? Juk per paskutinius kelis metus tiek daug autobusų prasuko.
Girdėjau versiją, kad dalis tų ilgų MB O405G(N,N2) iškeliavo į Kazachstaną. Gal ir tiesa
Visagine nugriovė veikusį viešbutį "Aukštaitija" ir jo vietoje išdygo "Lidl". Neaišku, kaip ten buvo su žeme, bet savivaldybė net nepakrutino piršto, kad būtų pastatyta ir autobusų stotis. Nors pagal planus AS turi būti netoli savivaldybės, bet gi beveik visi autobusai išvyksta iš stotelės prie buvusio viešbučio.
Taip pat vyksta Veteranų g. tvarkykas, stotelė, iš kurios išvyksta tarpmiestiniai autobusai kiek paslinkta šiaurės link.
Kol Veteranų g. tvarkoma, kai kurie mikrobai ar autobusai išvyksta ar atvyksta iš parkingo prie Lidlo ties stotele. Bet ne visi, dalis išvyksta iš stotelės.
Senoji tolimojo susisiekimo stotelė prie savivaldybės nepasikeitusi.
Net tvarkaraštis tas pats... Šioje stotelėje stoja priemiestiniai autobusai į Zarasus ir Ignaliną. Taip pat keleivius paima "Kautros" autobusai, nors pradinis išvykimo taškas stotelė Veteranų g., tačiau specialiai autobusai daro kilpą, kad paimtų keleivius iš šios stotelės.
Ignalinos AP priemiestinio maršruto Sprinteris daro atstovą Ežeryno stotelėje. Tą dieną iš Zarasų atvažiavo Ford Transit mikrobas. O prieš gerą penkmetį šiais maršrutais kursavo autobusai...
Kaip minėjau, "Kautros" autobusas, pradėjęs maršrutą Veteranų g., sustojo paimti keleivių ir šioje tolimojo susisiekimo stotelėje, kur netoliese yra užplanuota Visagino autobusų stotis.
Miesto "viešajame transporte" pokyčių beveik nėra. Ir toliau keleivius veža taksi mikrobai ir netgi lengvieji vienatūriai automobiliai.
Prie Lidlo. Kaip matyti, kelionės kaina taksi mikrobais ir automobiliais 0,6 euro. Be šito Suzuki vienatūrio dar mačiau Fiat vienatūrį.
Vidutinis intervalas tarp šito "viešojo transporto" 3-5 minutės. Kartais būna kad pravažiuoja du vienas paskui kitą. Bet po to didesnis intervalas nebūtinai būna.
Pagrindinis pokytis šitų taksi mikrobų veikloje - piko metu keli mikrobai važiuoja kažkur už miesto Taikos g. ar AE link (tikriausiai ne į AE) ir veža ten esančių įmonių darbuotojus. Anksčiau to nebuvo. Bet tai ne specialieji reisai pagal sutartis su įmonėmis.
Normalus miesto ir priemiesčio VT. Vieninteliame miesto maršrute ir toliau dirba "Meteoritturo" autobusas.
Tvarkaraščiai yra kiekvienoje stotelėje. Taip pat yra ir priemiestinių maršrutų į sodus ir kapines tvarkaraščiai.
Priemiestinius maršrutus į kolektyvinius sodus antradieniais, ketvirtadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais bei į kapines šeštadieniais du kartus per mėnesį veža "Transporto centro" MB Citaro.
Taip pat vienas iš šių autobusų naudojamas specialiems reisams.
Po gero pusvalandžio jis jau važiuoja į sodus.
Rytiniams reisams į sodus nepakanka dviejų autobusų, reikia trečiojo. Tai "Transporto centras" naudoja šį buvusį "Meteoritturo" MB. Saugomoje aikštelėje Kosmoso g.
Darbuotojų vežimas į IAE palaipsniui nyksta. Vis daugiau važiuojančių į darbą nuosavais automobiliais, todėl keleivių autobusuose mažėja ne tik dėl IAE darbuotojų palaipsnio atleidimo. Ir toliau IAE darbuotojus veža "Meteoritturas".
Dienos metu prie IAE. Tik 4 autobusai laukia darbo dienos pabaigos. Taip pat dar, kaip bus matyti žemiau, dar du autobusai atvažiavo iš miesto paimti darbuotojų, atveždami nedaug tų, kurie atvyko dirbti į antrą pamainą.
Iš miesto šis MAN'as veža darbuotojus į antrą pamainą. Iš viso šis autobusas padarė du reisu į IAE ir atgal į miestą.
Pirmasis reisas iš IAE.
Antrasis reisas iš IAE.
Trečiasis reisas iš IAE.
MB Connecto apsukęs ratą mieste, važiuoja į IAE dar vienam reisui.
Ketvirtasis reisas. Plius du MAN'o reisai ir antrasis MB Connecto reisas. Iš viso beliko tik 7 reisai iš IAE nuo pagrindinių korpusų. Beje, visi maršrutai mieste apsukant didįjį ratą pagal laikrodžio rodyklę. Reisų apsukant ratą mieste prieš laikrodžio rodyklę nebelikę.
Šitas MB Connecto irgi veža IAE darbuotojus, bet ne nuo pagrindinių IAE korpusų, o kažkur iš pagalbinių ūkių teritorijų. Po reisų, kurių buvo du.
Rytiniams reisams į sodus nepakanka dviejų autobusų, reikia trečiojo. Tai "Transporto centras" naudoja šį buvusį "Meteoritturo" MB. Saugomoje aikštelėje Kosmoso g.
Iš galo.
Šiaip čia buvęs Ridvijos autobusas, o ne Meteorito
Pagaliau Visagino savivaldybė gruodžio mėnesį pasirašė sutartį dėl autobusų stoties statybos. Stotyje bus ir turizmo informacijos centras. Finansavimas - ES ir savivaldybės lėšos. Stotis turi būti pastatyta iki 2022 lapkričio 30 d.
Rangos darbų konkursas numatytas šių metų balandį, planuojamas rangos darbų sutarties pasirašymas - liepą.
Pagaliau Visagino savivaldybė gruodžio mėnesį pasirašė sutartį dėl autobusų stoties statybos. Stotyje bus ir turizmo informacijos centras. Finansavimas - ES ir savivaldybės lėšos. Stotis turi būti pastatyta iki 2022 lapkričio 30 d.
Rangos darbų konkursas numatytas šių metų balandį, planuojamas rangos darbų sutarties pasirašymas - liepą.
Nuojauta sako, kad privatininkai stotį naudos tik kaip sustojimą, o galutinis maršrutas važiuos iki Veteranų g. stotelės prie Lidlo, kaip tai vyksta ir dabar. Kadangi ten centras, daugumai keleivių patogesnė vieta įlipti/išlipti.
Pagal teisės aktus savivaldybė nustato, kur galima stoti tarpmiestiniams autobusams mieste. Stotelė tą gali panaikinti ir viskas. Kam tada statyti stotį ir aplamai joje stoti, o už tai dar ir pinigus mokėti, jei yra stotelė? Dar suprantu, kas atvykstant į Visaginą, autobusas gali apsukti ratą ir išleisti Veteranų g., o jei maršrutas prasidės stotyje, tai sukinėtis po miestą kilpomis kažin ar bus vertą. Keleivių norų niekas nepaisys. Yra stotis - ten lipk. Dar daugiau. Iš stoties arčiau yra miesto stotelė, kur važinėja taksi mikrobai. Iš Veteranų g. reikia visur pėsčiomis eiti.
Pagal teisės aktus savivaldybė nustato, kur galima stoti tarpmiestiniams autobusams mieste. Stotelė tą gali panaikinti ir viskas. Kam tada statyti stotį ir aplamai joje stoti, o už tai dar ir pinigus mokėti, jei yra stotelė? Dar suprantu, kas atvykstant į Visaginą, autobusas gali apsukti ratą ir išleisti Veteranų g., o jei maršrutas prasidės stotyje, tai sukinėtis po miestą kilpomis kažin ar bus vertą. Keleivių norų niekas nepaisys. Yra stotis - ten lipk. Dar daugiau. Iš stoties arčiau yra miesto stotelė, kur važinėja taksi mikrobai. Iš Veteranų g. reikia visur pėsčiomis eiti.
Stotelę kaži ar naikins, ji kaip tik geriau įrengta negu buvo kai rekonstravo Veteranų g. pernai.
O stoties vietoje ir dabar stoja rajonų AP autobusai iš Zarasų ar Ignalinos. Visai realus variantas, kad tik jie ir naudosis stotimi. Meteoritas ir Seknija užprotestuos, nes jų pagrindinis pliusas lyginant su traukiniais ir yra tas, kad jie stoja vidury miesto. Iškėlus mikriukus į pakraštį tikrai kris srautai ir keleiviai perlips į traukinius, nes važiuoti miesto autobusu 5 ar 8 minutes nebesudaro didelio skirtumo, + traukinys atvažiuoja greičiau bei yra ženkliai pigesnis bilietas.
Nieko jie neužprotestuos. Yra teisės aktais, pagal kuriuos autobusai privalo vykti iš stočių. Savivaldybė, statydama stotį, irgi prisiima įsipareigojimus prieš ES dėl lėšų panaudojimo tikslingumo. Laukinio liberalizmo laikai praėjo. Be to tarpmiestinį susisiekimą reguliuoja ne tik savivaldybė, bet ir valstybė. Nei viename mieste nėra taip, kad autobusai vežtų iš pakampių, esant stočiai.
Dėl gyventojų patogumo, kartoju. Veteranų g., iš viso niekaip nepasiekiama, tik pėsčiomis. Tai kam ten taip patogu? Tik arti gyvenantiems. O kitiems? O bus netoli Ežeryno stotelė ir taksi mikrobai kas minutę dienos metu ir kiek rečiau kitu metu.
Be to saivaldynė gal pagaliau pramuš kelis elektrobusus (gėda elektros miestui), kad mieste važinėtų normalus VT, o ne mikrobai taksi, kurių netgi pagal teisės aktus tokių būti negali.
Comment