Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto maršrutų numeracija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nereikia lyginti infrastruktūros ir kažkokios tai numeracijos, kuri per vieną dieną pakeičiama. Tik ar reikia keisti? Ne, jokio poreikio tam nėra.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nereikia lyginti infrastruktūros ir kažkokios tai numeracijos, kuri per vieną dieną pakeičiama. Tik ar reikia keisti? Ne, jokio poreikio tam nėra.
      Bet tai tik Jūsų nuomonė, lygiai taip pat, kaip ir mano nuomonė, kad reikia. Faktas jog reikia kelti klausimą, nes pagrindinis argumentas yra tas, jo numeriai dubliuotis negali, juolab, kad yra vienodi išvykimo/ atvykimo taškai.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Tai ir nesidubliuoja tie numeriai. Nėra autobuso 20 ir kito autobuso 20, kurie važiuotų visiškai skirtingai ir dar maršrutai kažkurioje tai gatvėje persiklotų. Autobusas ir troleibusas yra skirtinga transporto priemonė. Gal ir namų numerius reikia įvesti globalius, viso Vilniaus mastu, nes gi gatvės pavadinimo nepakanka, galima supainioti? Tuo labiau, kad, pavyzdžiui, yra ne viena gatvė, kuri vadinama tokia pačia pavarde, tik vardas žmogaus skiriasi. O vardas, kaip žinia, dažnai žymimas tik pirmąja raide ar iš viso praleidžiamas. Pavyzdžiui, yra F. Vaitkaus ir V. Vaitkaus gatvės Vilniuje.

        Comment


          Parašė liootas Rodyti pranešimą
          Na, vienintelis argumentas už dabartinės sistemos palikimą yra, kad ji yra dabar ir jau yra ilgai. Pokyčiai sukeltų tam tikrų sunkumų (greičiausiai, laikinų), galbūt pasimetimo tarp keleivių, tad kaip visada, reikia pamatuoti, ar suteikiama nauda viršys tuos sunkumus. Iš čia išsakytų argumentų, regis, aišku, kad nauda bus didesnė ir keitimas bus naudingas
          Bet juk ir dabartinėje sistemoje nuolat vyksta pokyčiai! Pvz 13 troleibusas anksčiau važiavo Žirmūnai - Naugarduko g., dabar važiuoja iš Pašilaičių į Žemuosius Panenius (tas maršrutas anskčiau vadinosi 18A). 4 troleibusas anksčiau važiavo Pylimo gatve, o 6 troleibusas pro Lukiškių aikštę - dabar gi atvirkščiai. 14 troleibusas anksčiau važiavo Antakalnis - Valakampiai, dabar Antakalnis -Gerosios Vilties g.

          Ar daug 14 troleibuse būna pasimetusių bobučių, kurios su anūkėliais (ir pripučiamu krokodilu) važiavo į antrą pliažą, bet atsidūrė Gerosios Vilties g?

          Teiginys, kad "keleiviai pripratę ir netoleruos pokyčių" neturi nė mažiausių įrodymų.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tai ir nesidubliuoja tie numeriai.
            Ne ne, tikrai nesidubliuoja. Mes gi čia visi išsigalvojam problemas lygioje vietoje, dėl savo tūpumo ir nemokėjimo atskirti troleibusą nuo autobuso. Jau kelintą kartą kartoju - keleiviui yra dzin - autobusas ar troleibusas. O jūs čia apie kažkokias "tvarkas", kurios įstrigo 1970-ais metais ir kurios paremtos "fiureris taip pasakė, reiškia taip reikia". VT nestovi vietoje ir turi taikytis prie žmonių, o ne atvirkščiai. Tikrai ne tie laikai, kai žmonės taikėsi prie VT, nes a) VT nebuvo pajėgus visus pervežti; b) galėjai pasakyti "nepatinka - eik pėsčiom / kviesk taksi" ir keleivis vis tiek su tavim važiuotų.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

              Bet juk ir dabartinėje sistemoje nuolat vyksta pokyčiai! Pvz 13 troleibusas anksčiau važiavo Žirmūnai - Naugarduko g., dabar važiuoja iš Pašilaičių į Žemuosius Panenius (tas maršrutas anskčiau vadinosi 18A). 4 troleibusas anksčiau važiavo Pylimo gatve, o 6 troleibusas pro Lukiškių aikštę - dabar gi atvirkščiai. 14 troleibusas anksčiau važiavo Antakalnis - Valakampiai, dabar Antakalnis -Gerosios Vilties g.

              Ar daug 14 troleibuse būna pasimetusių bobučių, kurios su anūkėliais (ir pripučiamu krokodilu) važiavo į antrą pliažą, bet atsidūrė Gerosios Vilties g?

              Teiginys, kad "keleiviai pripratę ir netoleruos pokyčių" neturi nė mažiausių įrodymų.
              Visiems tiems pokyčiams buvo rimtos priežastys, o ne šiaip numerių kaitaliojimas dėl to, kad kažkas mat neatskiria troleibuso nuo autobuso. 4 ir 6 buvo pakeisti, kai prasidėjo Gedimino pr. rekonstrukcija ir troleibusai buvo išmesti iš prospekto. 14 į Valakampius buvo panaikintas, o KT išardytas. Po kelių metų atsirado kitas 14-as, iki Gerosios Vilties. 18A buvo pilnavertis maršrutas, o ne kelis reisai per diena pakeista trasa, todėl logiška jam buvo suteikti normalų numerį, tuo metu laisvą 13-ą.

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                Ne ne, tikrai nesidubliuoja. Mes gi čia visi išsigalvojam problemas lygioje vietoje, dėl savo tūpumo ir nemokėjimo atskirti troleibusą nuo autobuso. Jau kelintą kartą kartoju - keleiviui yra dzin - autobusas ar troleibusas. O jūs čia apie kažkokias "tvarkas", kurios įstrigo 1970-ais metais ir kurios paremtos "fiureris taip pasakė, reiškia taip reikia". VT nestovi vietoje ir turi taikytis prie žmonių, o ne atvirkščiai. Tikrai ne tie laikai, kai žmonės taikėsi prie VT, nes a) VT nebuvo pajėgus visus pervežti; b) galėjai pasakyti "nepatinka - eik pėsčiom / kviesk taksi" ir keleivis vis tiek su tavim važiuotų.
                Taip, problema išsigalvota. Žmonės skundžiasi savivaldybei, kad pradėjo maišyti troleibusus su autobusais? Kažkaip neteko to girdėti. Skundžiasi dėl grafikų, skundžiasi (gal labiau per žiniasklaidą) dėl prastos būklės VT, skundžiasi dėl nekultūringų vairuotojų ir pan., prašo pratęsti ar pakeisti maršrutus, naujus paleisti (daugiau į visokius užkampius).

                Comment


                  Priminkite prašau, o kas bendro buvo tarp 10 autobuso maršruto ir 10A autobuso maršruto? Visa ši nesidubliuojanti numeracija buvo gerai, kol buvo autobusai be švieslenčių, nes mėlynas numeris ant tvarkarasčio atitikdavo mėlyna numerį ant autobuso (ir atitinkamai raudonas - raudoną) Maršrutų numeriai neturi dubliuotis, arba tada reikia VISUR naudoti raides T ir A (kas vėl gi atrodo ne itin praktiška)

                  Comment


                    10A maršrutas su 10 maršruto autobusu bendro nieko neturėjo. O parinktas buvo todėl, kad nuo Naujininkų iki Spartos (Kauno gatvės) pavadavo 10-o ir 17-o maršruto troleibusus, kai buvo rekonstruojamas Dariaus ir Girėno viadukas virš geležinkelio
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Man šio pavyzdžio užtenka norint sau įrodyti faktą, kad geriau jau bendra numeracija, kai 10 - reiškia 10, o 2 reiškia 2 (o ne ieškoti ar su ūsais, ar iš to stoties kampo išvažiuoja)

                      Comment


                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                        Priminkite prašau, o kas bendro buvo tarp 10 autobuso maršruto ir 10A autobuso maršruto? Visa ši nesidubliuojanti numeracija buvo gerai, kol buvo autobusai be švieslenčių, nes mėlynas numeris ant tvarkarasčio atitikdavo mėlyna numerį ant autobuso (ir atitinkamai raudonas - raudoną) Maršrutų numeriai neturi dubliuotis, arba tada reikia VISUR naudoti raides T ir A (kas vėl gi atrodo ne itin praktiška)
                        Tarp kitko Vienoje taip ir yra. Visi autobusai naudoja "A" raidę. Na sakyčiau kaip turistui tai keistai atrodo, visalaik galvoji o kur gi važiuoja autobusas be "A". Šiaip nors ir Al1 teisingai sako, kad autobusą nuo troleibuso neatskirti reikia būti tikrai keistu žmogumi, pritarčiau visgi numeracijos keitimui. Greitųjų autobusų 1-9, troleibusų 10-99, autobusų 100-199, priemiestinių 200-299 (jei nepakanka tai 399). Bet daryčiai tai tik esant pakankamai troleibusų su autonomine eiga ir gresiant transporto reformai (kaip pvz. 2013). Nes daryti tai šiaip sau tik dėl numerių keitimo atrodo finansiškai nepateisinama.

                        Comment


                          Na ir, kaip minėjau anksčiau, pirmasis siekis turėtų būti kuo daugiau autobusų maršrutų pakeisti troleibusų maršrutais optimaliausiai išnaudojant esamą KT infrastruktūrą ir kuo įmanoma mažiausiai ją išplėčiant.

                          Comment


                            Būtent, jei jau būtų daroma visaapimanti VT reforma, tada ir būtų proga ir galima būtų keisti numeraciją, o ne šiaip, nes kai kam to norisi.

                            Comment


                              Nebūtina keisti visko kardinaliai, kaip padaryta Alytuje. Užtektų pakeisti tik konfliktuojančių autobusų numerius, kad nesimaišytų su troleibusais: 1, 2, 10 ir 16. Gal dar 7. Visi šie maršrutai turi gan gerų ir nesunkiai perprantamų alternatyvų: 71, 72, 70, 86 ir 77.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Nebūtina keisti visko kardinaliai, kaip padaryta Alytuje. Užtektų pakeisti tik konfliktuojančių autobusų numerius, kad nesimaišytų su troleibusais: 1, 2, 10 ir 16. Gal dar 7. Visi šie maršrutai turi gan gerų ir nesunkiai perprantamų alternatyvų: 71, 72, 70, 86 ir 77.
                                10->60
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  70 vizualiai panašiau į 10, tai mano manymu geriau už 60, kuriam vienintelis argumentas yra "pirmas laisvas numeris su 0 gale".
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Oficiali nuomonė apie tai iš Vilniaus miesto savivaldybės:
                                    Labai panašu, į kai kuriuos komentarus šioje temoje

                                    Comment


                                      O tai ką, turi būti kitaip? Mažumos nuomonę turi atspindėti? Demokratija - daugumos nuomonė, o ne mažumos. Įsikalkit tai į galvą.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        O tai ką, turi būti kitaip? Mažumos nuomonę turi atspindėti? Demokratija - daugumos nuomonė, o ne mažumos. Įsikalkit tai į galvą.
                                        Savivaldybėje dirbantis diedas, kuris nesinaudoja viešuoju transportu + teta „teksto redaktorė“ nėra „dauguma“. Kadangi dirbau valstybės tarnyboje, tokio atsakymo atsiradimo prigimtį žinau: lengviau dvidešimt kartų parašyti/pasakyti, kad kas nors neįmanoma, nei vieną kartą padaryti. Standartinių frazių rinkinukas, kurį paveldėjau iš vieno kolegos: „suprantu, bet tokia tvarka“, „tikiu, kad labai reikia, bet...“, „ponia, tokių kaip jūs tūkstančiai“, „atsakymas bus per dvidešimt darbo dienų“, „mhm.... mhm.... mhm...“, „oj ir vėl tas pats skambina, jau atsibodo“.
                                        O šitą klausimą dar paeskaluosiu oficialiai ir su realiais pavyzdžiais, o ne „kaip ir kitose užsienio šalyse taikome praktiką“, jau net dalinai esu šį bei tą nuveikęs tuo klausimu. Svarbiausia, kad raštas iš karto nenukristų kažkokiam X tarnautojui, kuris nemato problemų ir kuris nenori nieko veikti.

                                        Comment


                                          O kokie pvz. Vakarų Europos šalių miestai naudoja numeraciją, kuriuose maršrutų numeriai dubliuojasi pagal transporto rūšis? O gal taip tik autobusams/tramvajams yra taikoma?

                                          Autobusų, troleibusų numeriai yra dubliuojami Rygoje ir netgi pasirodo Taline. Šaltinis: trafi.com. O už posovietinių respublikų ribų?

                                          Man patinka tvarka Kaune, kai numeriai nesidubliuoja, ir nesupykčiau, kad tokia tvarka atsirastų Vilniuje.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.01.15, 00:04.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X