Jei yra nutiestas KT, tai kam jis nutiestas? Tam, kad autobusai važinėtų? Ar vis dėlto troleibusai? Jei nesugebama organizuoti troleibusų eismo dėl troleibusų trūkumo, tai kam tokius maršrutus organizuoti? Tai jau paleistų autobusus visais grafikais tuo maršrutu tegul ir pilnai po KT.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto maršrutų numeracija
Collapse
X
-
Grįžtant prie numeracijos. Puikus pavyzdys, kodėl REIKĖTŲ atskirti maršrutus - turistai. Iš Stoties grupelė turistų norėjo nuvažiuoti į Antakalnį. Suvedė informaciją į Trafi, Google - išmetė greičiausią kelionės variantą, prie kurio - numeris 2 raudoname fone. Iš kur turistui žinoti, ką tos spalvos turėtų reikšti? Atvažiavo raudonas 2 autobusas į Oro uostą, grupelė susižvalgė ir nubėgo prie pastarojo. Nuvažiuoti, žinoma, iki Antakalnio nepavyko - teko pasitenkinti IKEA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Primenu, kad Vilniaus miesto maršrutų numeracija "nepažįsta" Vilniaus rajono numeracijos ir atvirkščiai. O dar pridėkit Elektrėnų 203, Šalčininkų 63, 150, 151 bei Širvintų 29, 45 ir 71. Visi šie numeriai persidengia arba su kito rajono maršrutais arba su Vilniaus miestu. Jūs puikiai žinote, kokios atviros pasiūlymams ir tobulėjimui yra rajonų savivaldybės, o ypatingai - bendradarbiavimui tarpusavy, kai tai liečia viešąjį transportą.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Perkaito procesorius nuo tokios negirdėtos šventvagystės? Skirtingos transporto priemonės tame pačiame maršrute - bytj takovo nie mozhet. Jei linijoje įvyko avarija, tai visi ir turi tupėti tyliai ir laukti, kol pataisys - kokie dar čia pamaininiai vežiojimai keleivių patogumui.
Comment
-
Parašė keleivinis Rodyti pranešimąGrįžtant prie numeracijos. Puikus pavyzdys, kodėl REIKĖTŲ atskirti maršrutus - turistai. Iš Stoties grupelė turistų norėjo nuvažiuoti į Antakalnį. Suvedė informaciją į Trafi, Google - išmetė greičiausią kelionės variantą, prie kurio - numeris 2 raudoname fone. Iš kur turistui žinoti, ką tos spalvos turėtų reikšti? Atvažiavo raudonas 2 autobusas į Oro uostą, grupelė susižvalgė ir nubėgo prie pastarojo. Nuvažiuoti, žinoma, iki Antakalnio nepavyko - teko pasitenkinti IKEA
Parašė Petr Rodyti pranešimą
O tai yra gana kvaila, kad nepažįsta. Reiktų susipažinti. Jei jau Vilniaus autobusams/troleibusams numerius keisti, tai kartu ir integruojant priemiestį. Priemiestis galetų turėti numerius su 1XX ir 2XX. Taip pat būtų gerai kad tarpmiestiniuose maršrutuose rašytų maršruto numerį. Tai kad tai tarpmiestinis maršrutas galėtų reikšti raidė T.Paskutinis taisė Al1; 2019.01.02, 19:43.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarpmiestiniuose ir priemiestiniuose maršrutuose numeris nieko nereiškia. Dažnai jo net nebūna. Jei dar tarpmiestinių lentelės atitinka realų maršrutą, tai priemiestinių lentelės nemažoje dalyje rajonų gali tik iš dalies atitikti maršruto faktinę trasą. O gali ir iš viso jokios lentelės nebūti...
Parašė Petr Rodyti pranešimąPriemiestis galetų turėti numerius su 1XX ir 2XX. Taip pat būtų gerai kad tarpmiestiniuose maršrutuose rašytų maršruto numerį. Tai kad tai tarpmiestinis maršrutas galėtų reikšti raidė T.
Beje susipažinkit kaip Vankuveryje numeruojami maršrutai:
1-99: pats Vankuveris
100-199: Burnaby, Coquitlam, New Westminster
200-299: North Vancouver
300-399: Surrey
400-499: Richmond
ir t.t. pagal trasos geografinę vietą. Tai niekas netrukdo pvz į šiaurę nuo Neries suteikti skaičiuką 3**, o į pietus – 4**. Bet tą vis tiek verta daryti tik maršrutams, kurie privežamieji arba išeinantys į periferiją.
Arba visiems troleibusams 5** ir tokie formuo dalyviai kaip A** sakys, jog troleibusų sistema nuo to bus sugriauta
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąLatvija kažkokiu būdu sugebėjo tarpmiestiniuose susirašyti keturženklius maršrutų numerius, bet, pasak tavęs, Lietuvoje tai neįmanoma, puiku
Priemiestinių pakankamai daug prinumeruota nuo 100 iki 300. Bet labai norit atlaisvinti papildomų numerių, prie tokių kaip A17, A20, A36, A41, A63, A68 ir panašių miesto-priemiesčio galėtų prisidėti papildomas skaitmuo 3-9 ir tuo pasaka baigta.
Beje susipažinkit kaip Vankuveryje numeruojami maršrutai:
1-99: pats Vankuveris
100-199: Burnaby, Coquitlam, New Westminster
200-299: North Vancouver
300-399: Surrey
400-499: Richmond
ir t.t. pagal trasos geografinę vietą. Tai niekas netrukdo pvz į šiaurę nuo Neries suteikti skaičiuką 3**, o į pietus – 4**. Bet tą vis tiek verta daryti tik maršrutams, kurie privežamieji arba išeinantys į periferiją.
Arba visiems troleibusams 5** ir tokie formuo dalyviai kaip A** sakys, jog troleibusų sistema nuo to bus sugriauta
Atkreipk dėmesį, kad Lietuvoje nėra tokio teisinio dalyko kaip aglomeracija ar metropolis. Kas yra kai kur užsienyje. Todėl natūralu, jog, pavyzdžiui, VT, važiuojantis tam tikrame mieste, kuris yra aglomeracijos branduolys ir atskira savivaldybė, turi vieną numeraciją, tie, kurie važiuoja į kitą ar kitame aglomeracijos mieste, turi kitą numerių erdvę ir t.t. Ar Vilniui to reikia? Manau, kad nereikia. Ir kas iš to, kad atskirai sunumeruosi maršrutus, kurie išvažiuoja iš miesto į rajoną? Dar jei juose galiotų kitas tarifas, būtų logikos, bet to nėra. O numeruoti maršrutus pagal kryptis (pasaulio) Vilniuje visiškai nėra jokios logikos. Tai tinka miestams su vos ne stačiakampiu gatvių tinklu ir tam tikrais stambiais transporto mazgais mieste. Vilniuje gi tokių praktiškai nėra, išskyrus stotį...Paskutinis taisė Al1; 2019.01.03, 07:44.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Realus pavyzdys iš spalvotų tvarkaraščių Žalgirio st., 35 maršrute parašyta žaliu šriftu, kad iki 17 val., užvažiuoja į Naujuosius Verkius, o internete ir pas vairuotoją parašyta, kad važiuojant iš Žalgirio į Naujuosius Verkius užvažiuoja tik po 18 val.
Privažiavus Kremplių st. dvi keleivės paklausė kokia bus kita stotelė Vaikų darželis ar Naujoji, vairuotojas atsakė Naujoji.
Vat kaip matote spalvoti tvarkaraščiai yra klaidingi. Todėl visi, kurie turėjo mėlynus reisus gavo atskirus maršrutų numeris. A35A gavo A65, nes nieks nematė A raidės, A36 mėlyni reisai gavo A66,
A49 mėlyni reisai gavo A69
A20 spalvoti reisai gavo A62
A1A gavo A4
Nes keleiviai dažniausiai žino tik vieną savo maršruto trasą ir kitų trasų tai yra sutrumpintų ar pailgintų nepripažįsta. Dėl to spalvotiems reisams iš karto suteikia kitus numerius, nors didžiąją dalį jie važiuoja ta pačia trasa, bet kad būtų lengviau ir aiškiau vairuotojams ir keleiviams todėl daro nespalvotus tvarkaraščius, o suteikia numerius. Kai A36 važiuodavo sutrumpintai iki St. Naujaneriai, ir ilgąja trasa iki Pagubės, tai dauguma keleivių nematydavo mėlynų reisų iki St. Naujaneriai ir nematydavo ant autobuso užrašo Naujaneriai matydavo tik skaičių 36. Tai vairuotojams kiekvienu reisu reikėdavo keleiviams įrodyti, kad jo grafike yra tik reisai iki St. Naujanerisi, todėl 2013 m., mėlyni 36 reisai gavo numerį 66.
1) KELEIVIAI YRA PATYS KALTI, JEIGU KO NORS NESUPRANTA.
2) Numeracijos sistema, sugalvota prie Stalino, yra tobula, aiškiausia visame pasaulyje, ir jos keisti negalima - keleiviai yra prie jos pripratę ir viską puikiai supranta (kas nesupranta - žiūrėti pirmą punktą).
3) keliaklupsčiavimui prie vakarus (turistus, kurie kažko nesupranta) - GRIEŽTAS NE!! Jeigu turistai ko nors nesupranta - žiūrėti pirmą punktą
- 3 patinka
Comment
-
Naujaneriai rašo ne apie troleibusų ir autobusų numerių sutapimą. Jis būtent ir nesudaro jokios problemos vietiniams. Tuo tarpu raidiniai "priedai" prie numerio sudaro, nes: vairuotojai tingi ar užmiršta pakeisti lentelę ar net elektroninį maršrutų švieslentės kryptį ar numerį, jei tai koks nors 36 ir 36A. Problemas sudaro ir atkiru šriftu ar spalva pažymėti reisai grafikuose stotelėse. Taip, iš dalies keleiviai kalti, bet visgi skirtingi maršrutai, kurių trasos didele dalimi sutampa, turi turėti skirtingus maršrutų numerius. Dar kartą kartoju, kad troleibusų ir autobusų, kurių trasos didžiąja dalimi sutampa, NĖRA. Tik Kalvarijų gatvėje sutampa 10 troleibuso ir autobuso trasa. Bet žmonės skiria troleibusus nuo autobusų ir problemos nėra, nebent bukiems turistams. Galiausiai, jei tai kam nors problema, 10 autobusą galima pernumeruoti, laisvų numerių pilna. Bet visos numeracijos sistemos keisti NĖRA jokio reikalo.Paskutinis taisė Al1; 2019.01.03, 09:23.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Latvija sunumeravo šalies mastu. Formaliai ir Lietuvoje jie sunumeruoti tarpmiestiniai nuo 100 iki 999, priemiestinius numeruoja kiekviena savivaldybė, bet keleiviams tarpmiestinių ar priemiestinių maršrutų numeriai yra visiškai nereikalinga informacija. Niekas ja nesivadovauja, išimtis - Kauno priemiesčio mikrobai.
Atkreipk dėmesį, kad Lietuvoje nėra tokio teisinio dalyko kaip aglomeracija ar metropolis. Kas yra kai kur užsienyje. Todėl natūralu, jog, pavyzdžiui, VT, važiuojantis tam tikrame mieste, kuris yra aglomeracijos branduolys ir atskira savivaldybė, turi vieną numeraciją, tie, kurie važiuoja į kitą ar kitame aglomeracijos mieste, turi kitą numerių erdvę ir t.t. Ar Vilniui to reikia? Manau, kad nereikia. Ir kas iš to, kad atskirai sunumeruosi maršrutus, kurie išvažiuoja iš miesto į rajoną? Dar jei juose galiotų kitas tarifas, būtų logikos, bet to nėra. O numeruoti maršrutus pagal kryptis (pasaulio) Vilniuje visiškai nėra jokios logikos. Tai tinka miestams su vos ne stačiakampiu gatvių tinklu ir tam tikrais stambiais transporto mazgais mieste. Vilniuje gi tokių praktiškai nėra, išskyrus stotį...
Gal ir nereikia ypatingai išskirtinės numeracijos Vilniaus miestui, bet į 100 labai sunkiai sutelpa, ir įprastai mažiau reikšmingi arba periferiniai iškeliauja arčiau 100 ar iš vis dar toliau, o ne lieka priekyje, o dabar numeracijos priekyje daug visokių maršrutų į kaimus. Beje tikėtina ir maršrutų plėtra į pakraščius, tai numerių poreikis gali išaugti virš 100.
Gal čia kažkoks tikrai SSRS laikų išmįslas troleibusus išskirti kaip ypatingą transporto rūšį, nes panašu, kad Ryga ir Talinas laikosi irgi senos geros besidubliuojančios numeracijos standarto su autobusais/troleibusais/tramvajais. Ar kas nors žino/gali atkapstyti kaip tokiu atveju elgiasi fašistiniuose-kosmopolitiniuose Vakaruose? Liucerna, Bernas, Lionas?.. Škodų tėvynė Čekija? Ar ten maršrutų numeriai kelia dviprasmybių? Vankuverio atveju kaip numeruojama jau pasidalinau, man klausimų ar įsėdau į tą "19" nekyla, nors vieną kartą pavežė autobusas, o kitą - troleibusas...
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąGal čia kažkoks tikrai SSRS laikų išmįslas troleibusus išskirti kaip ypatingą transporto rūšį, nes panašu, kad Ryga ir Talinas laikosi irgi senos geros besidubliuojančios numeracijos standarto su autobusais/troleibusais/tramvajais. Ar kas nors žino/gali atkapstyti kaip tokiu atveju elgiasi fašistiniuose-kosmopolitiniuose Vakaruose? Liucerna, Bernas, Lionas?.. Škodų tėvynė Čekija? Ar ten maršrutų numeriai kelia dviprasmybių? Vankuverio atveju kaip numeruojama jau pasidalinau, man klausimų ar įsėdau į tą "19" nekyla, nors vieną kartą pavežė autobusas, o kitą - troleibusas...
Fašistiniai Vakarai ir vagys bei niekadėjai lenkai tokių problemų neturi, nes pas juos jau nuo senų laikų maršrutų numeriai nesidubliuoja tarpusavyje.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia maršruto numeris ir tai, kad tūpas vairuotojas nežino pro kur važiuoja?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia maršruto numeris ir tai, kad tūpas vairuotojas nežino pro kur važiuoja?
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąO jei bobutė būtų žinojusi konkretų maršruto numerį, tikrai nebūtų praleidusi savo autobuso, kuris tą pačią dieną jau vargu ar bevažiuos. Va tau ir „vietiniai žino viską“, ir vairuotojai pagalbininkai.
Berno transporto schemoje net neišskirta, autobusas, troleibusas ar tramvajus važiuoja maršrutu https://www.bernmobil.ch/file/Fahrpl...rn_Dez_018.pdf Tramvajaus maršrutai 3, 6, 7, 8, 9, troleibusų 11, 12 ir 20, kiti autobusų.
Bazelyje net tada, kai dar veikė troleibusų sistema, maršrutų numeriai nesidubliavo. Dabar troleibusų maršrutus aptarnauja autobusai, numeriai palikti tie patys. Maršrutų ir zonų schema: https://www.tnw.ch/assets/files/cont...unkte-2019.pdf
Comment
-
Kiek galiu Jums kartoti, kad stotelėse išskirtus išvykimo laikus keleiviai mato tik viena ir tą pačia spalva, o kad jis yra raudonas, mėlynas, ar žalias nemato. Jie mato pvz. 19:10 val., o kad jis yra kitu šriftu ir spalva parašyti keleiviai nemato. Todėl A49 buvo išskaidytas papildomai į 69. A20 taip pat buvo išskaidytas į 62. Plius Vilniaus miesto tvarkaraščių cilindruose nėra papildomai rašoma nei sutrumpinta nei pailginta maršruto trasa, ten visą laiką yra parašyta ir nurodyta pagrindinė trasa. A43G numeris buvo pakeistas į A73. Dauguma visų maršrutų, kurie ale dubliuoja kitus maršrutus jie dažniausiai turi kitus galines stoteles (nors pradinės ir sutampa). A36 atsirado iš A35, A76 atsirado iš 36A, A66 atsirado iš 36, A65 atsirado iš 35A, A35 atsirado iš 35A. 35A atsirado iš A34, A34 atsirado iš A33.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Ryga pernumeravo keletą troleibusų, nes juos labai painiodavo su autobusais. O Rygoje, kaip žinia, 21 troleibusą nuo 21 autobuso atskirti galima tik pagal tai, kad vienas bus baltai mėlynas Solaris, o kitas toks pats, tik kad su "ragais". O kadangi kai kurie maršrutai centre važiuoja autonomine eiga, tai tu dar turi nubėgti į galą ir pažiūrėti, ar ten matosi nuleisti "ragai" ar ne.
Fašistiniai Vakarai ir vagys bei niekadėjai lenkai tokių problemų neturi, nes pas juos jau nuo senų laikų maršrutų numeriai nesidubliuoja tarpusavyje.
Ogi prie to, kad tūpas vairuotojas neprivalo mintinai žinotų visų 598 kaimų pavadinimų iš 36 jo įmonės aptarnaujamų maršrutų, turinčių dar po 21 trasų variaciją. Jau nekalbant apie tai, kad bobutei gali reikėti važiuoti į Jonaičių kaimą Petraičių rajone, o ne Jonaičių k. Jurgaičių raj. Žinoma, paprasčiausia yra išvis neleisti debilams vairuoti autobusų, o tūpiems keleiviams jais važiuoti. Galėsit tada išsilaikyti D kategoriją ir pats save vežioti, kaip vienintelį mokantį naudotis tobula ir be priekaištų veikiančia sistema.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąEilinį sykį problemos su teksto suvokimu?:
"Pūvančiuose Vakaruose", pavyzdžiui, Šveicarijos miestuose Berne ir Bazelyje, maršrutų numeracija bendra.
Berno transporto schemoje net neišskirta, autobusas, troleibusas ar tramvajus važiuoja maršrutu https://www.bernmobil.ch/file/Fahrpl...rn_Dez_018.pdf Tramvajaus maršrutai 3, 6, 7, 8, 9, troleibusų 11, 12 ir 20, kiti autobusų.
Bazelyje net tada, kai dar veikė troleibusų sistema, maršrutų numeriai nesidubliavo. Dabar troleibusų maršrutus aptarnauja autobusai, numeriai palikti tie patys. Maršrutų ir zonų schema: https://www.tnw.ch/assets/files/cont...unkte-2019.pdf
Dėl bendros numeracijos - vėl keliaklūpsčiavimas prieš Vakarus. Va, ten viskas geriau, o pas mus viskas blogai. Kiekviena sistema turi savų privalumų ir trūkumų, ir kiekviena turi teisę egzistuoti. O tiems, kam kažkas tai sudaro problemų, yra dažniausiai kalti patys. Jei tai būtų rimta problema, tai seniai būtų pernumeruota. Problemos nėra. O tai, kad kažkokiame tai Kaune įvykdė maršrutų pernumeravimą, tai ne VT gerinimas, tai imitacija, nes Lietuvoje VT turi tiek problemų, prieš kurias ta maršrutų numeracija yra kaip uodo įkandimas begemotui...
Nieko nėra tūpiau už bendrą numeraciją, kai netgi tramvajai joje neturi atskiros numerių erdvės, o yra iš kelių dešimčių maršrutų su kokiu nors numeriu 9, 14 ir 25. Na bet tai jų reikalas.Paskutinis taisė Al1; 2019.01.03, 21:43.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMaršruto numeris tarpmiestyje jokios informacijos neteikia apie tarpines stoteles. Tai, kad vairuotojas nežino, pro kur važiuoja ir net nesiteikia pažiūrėti į grafiką, kurį turi po ranka, tai yra vairuotojo ir iš dalies vežėjo kaltė.
Dėl bendros numeracijos - vėl keliaklūpsčiavimas prieš Vakarus. Va, ten viskas geriau, o pas mus viskas blogai. Kiekviena sistema turi savų privalumų ir trūkumų, ir kiekviena turi teisę egzistuoti. O tiems, kam kažkas tai sudaro problemų, yra dažniausiai kalti patys. Jei tai būtų rimta problema, tai seniai būtų pernumeruota. Problemos nėra. O tai, kad kažkokiame tai Kaune įvykdė maršrutų pernumeravimą, tai ne VT gerinimas, tai imitacija, nes Lietuvoje VT turi tiek problemų, prieš kurias ta maršrutų numeracija yra kaip uodo įkandimas begemotui...
Nieko nėra tūpiau už bendrą numeraciją, kai netgi tramvajai joje neturi atskiros numerių erdvės, o yra iš kelių dešimčių maršrutų su kokiu nors numeriu 9, 14 ir 25. Na bet tai jų reikalas.
Kaune įvedė elementarią tvarką ir to nereikia sumenkinti, kiekvienas, net toks galbūt nereikšmingas žingsnis, veda link tikslo turėti kokybišką VT.
O šiaip paskaičius temą susidaro įspūdis, kad Vilniaus numeracijos problema tai net ne problema. Štai Klaipėdoje visi miesto maršrutų numeriai sukišti į erdvę nuo 1 iki 30, ir joje net 15 maršrutų yra su raidėm (neskaičiuojant ekspresinių autobusų ir maršrutinių taksi). Vienas iš tūpos numeracijos pavyzdžių - 2, 2A ir 2B maršrutai. Pirmieji du bent jau prasideda toje pačioje stotelėje ir dalį maršruto važiuoja tuo pačiu keliu, o 2 ir 2B bendro turi tik 2 stoteles ir važiuoja visiškai skirtingomis kryptimis. Negana to, kad yra trys antro maršruto variantai, tai dar 2A maršrutas dalį reisų važiuoja prailginta trasa. Taip pat paminėjimo verti 11, 11A, 11B, ir 15, 15A, 15B. Numeracijoje chaosas ir netvarka.
- 2 patinka
Comment
-
Bendra numeracija yra tūpa. Geriau jau atskira kiekvienai transporto rūšiai. Šiaip tai protingai planuojant galima išvengti tų pačių numerių skirtingų rūšių VT maršrutų "persidengimo" gatvėse.
Būtent, Klaipėdoje problema tiek numeracijoje, tiek beprasmiuose maršrutuose, kurių galima aplamai būtų sumažinti, protingai pertvarkant tinklą. O apie maršrutinių taksi, kaip laukinio 90-ųjų kapitalizmo atgyveną net neverta kalbėti, jų neturėtų būti iš viso.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBendra numeracija yra tūpa. Geriau jau atskira kiekvienai transporto rūšiai
Kad būtų šiek tiek labiau „sparnuota“ ką noriu pasakyti, tai ir realiame gyvenime berniukai nebūtinai įsimyli mergaites, būna ir kitaip, ir tai nebūtinai pažeidžia amžinąją tvarką
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl bendros numeracijos - vėl keliaklūpsčiavimas prieš Vakarus.
Parašė Al1 Rodyti pranešimątai ne VT gerinimas, tai imitacija, nes Lietuvoje VT turi tiek problemų, prieš kurias ta maršrutų numeracija yra kaip uodo įkandimas begemotui...
Jei nori pakalbėti apie problemas, tai jau rašiau šiek tiek anksčiau, ką mano manymu reikėtų pakeisti neprašant didelių finansų. Bet yra bendrų miesto planavimo klaidų ir kitų problemų, kurių sprendimas suvalgytų didelius finansų kalnus: stotelės ne vietose, pasikeitę keleivių srautai, nepritaikymas turintiems judėjimo negalią, lėtas viešojo transporto judėjimas dėl neatskyrimo nuo bendro eismo srauto ir šviesoforų sistemos (ne)suderinamumas su VT, priemiestinių autobusų (ne)integracija, vis dar apgailėtina autobusų/troleibusų parko būklė, bendra paslaugos kokybė (IT sistemų veikimas, mandagumas, paslaugumas, pareigingumas (pvz pakeisti švieslentėje kryptį), profesionalumas, motyvavimas ir atlyginimas už darbą).
Beje jei atrodo, kad esu nusiteikęs prieš troleibusus, tai nuliūdinsiu, jog mano įsitikinimu elektrobusų technologija Vilniui nebus finansiškai įkandama dar ilgai, tad priešingai rekomenduočiau atsinaujinti troleibusų kontaktinį tinklą pagal vakarietiškus standartus ir netgi išplėsti iki pat Santariškių tiek per Kalvarijų g., tiek Ateities g., tik gaila Maskva tokių dalykų nefinansuoja... Maskva netgi savo troleibusų tinklą griauna kaip ir senas geras čeriomuškas...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
Žymiai geriau, kai ne pagal transporto rūšį, o atskiriant magistralinius nuo privežamųjų ir priemiesčio-užmiesčio maršrutų, kartais ir kitokias charateristikas (pvz. naktiniai maršrutai, ekspresai). Tokiam atskyrimui pradiniame etape reikia šiek tiek daugiau intelektualinių pastangų, nes reikės šiek tiek pataršyti maršrutų tinklą, bet susigyvenus praktikoje pasirodys žymiai paprastesnė ir aiškesnė. Ką lyg ir bandau argumentuoti ir parodyti pavyzdžius kaip ir kolegos čia forume.
Kad būtų šiek tiek labiau „sparnuota“ ką noriu pasakyti, tai ir realiame gyvenime berniukai nebūtinai įsimyli mergaites, būna ir kitaip, ir tai nebūtinai pažeidžia amžinąją tvarką
Šanchajaus centrinėje dalyje troleibusų numeracija su autobusų nesidubliuoja. Ar tai reiškia, kad keliaklūpsčiaujame ir prieš invazinę rūšį iš Rytų?
Negaliu nesutikti, kad yra ir didesnių problemų, bet šiaip įdomus argumentas temoje apie numeraciją parašyti, kad „yra kaip yra“ ir numeracija nėra kažkokia problema. Ir jei kas esate susipažinę su manipuliacijos (sąmoningas ar nesąmoningas elgesys, kuriuo bandoma paveikti kitų asmenų elgesį arba situacijos supratimą) technikomis, viena jų yra nukreipti dėmesį nuo temos arba sukurti naują nukreipiančią temą, skelbti dalykus neatitinkačius tiesos (pasiklausykit JAV prezidento ir išmoksite visas taktikas).
Jei nori pakalbėti apie problemas, tai jau rašiau šiek tiek anksčiau, ką mano manymu reikėtų pakeisti neprašant didelių finansų. Bet yra bendrų miesto planavimo klaidų ir kitų problemų, kurių sprendimas suvalgytų didelius finansų kalnus: stotelės ne vietose, pasikeitę keleivių srautai, nepritaikymas turintiems judėjimo negalią, lėtas viešojo transporto judėjimas dėl neatskyrimo nuo bendro eismo srauto ir šviesoforų sistemos (ne)suderinamumas su VT, priemiestinių autobusų (ne)integracija, vis dar apgailėtina autobusų/troleibusų parko būklė, bendra paslaugos kokybė (IT sistemų veikimas, mandagumas, paslaugumas, pareigingumas (pvz pakeisti švieslentėje kryptį), profesionalumas, motyvavimas ir atlyginimas už darbą).
Beje jei atrodo, kad esu nusiteikęs prieš troleibusus, tai nuliūdinsiu, jog mano įsitikinimu elektrobusų technologija Vilniui nebus finansiškai įkandama dar ilgai, tad priešingai rekomenduočiau atsinaujinti troleibusų kontaktinį tinklą pagal vakarietiškus standartus ir netgi išplėsti iki pat Santariškių tiek per Kalvarijų g., tiek Ateities g., tik gaila Maskva tokių dalykų nefinansuoja... Maskva netgi savo troleibusų tinklą griauna kaip ir senas geras čeriomuškas...
Taigi matosi, kad intelektas kai kuriems užsieniečiams, dėl kurių čia taip verkiama, neleidžia atskirti troleibusą nuo autobuso, ar dar baisiau, nuo tramvajaus... Ir gal nereikia čia toks žydros propagandos?
Šanchajus nekeliaklūpsčiauja, nes tokią numeraciją tikriausiai įsivedė iš karto. O keliaklūpsčiavimas yra tada, kai būna vienaip, o paskui pareiškiama, kad TEN yra kitaip ir geriau (nors realiai taip nėra) ir davai, darom ir pas mus taip.
Tik dabar pastebėjai, kad JAV prezidentas, nuliūdinsiu, ir ne tik jis, ir visi Vakarai taip kalba ir visada kalbėjo. Maskva iš riebumo biesinasi. Tai tik asmeniniai mero žaidimai. Pas mus panašių merų irgi buvo ir yra. Tik finansinės galimybės kitos, todėl savo fantazijų įgyvendinti negali. Bet kitaip kenkti VT gali.
Comment
Comment